Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 479
ХуЛитери: 6
Всичко: 485

Онлайн сега:
:: Lombardi
:: Icy
:: mariq-desislava
:: VladKo
:: pastirka
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПринадлежност
раздел: Разкази
автор: Obgru6tane

Той знаеше, че тя вече не му принадлежеше. Но Той също така знаеше, че жените са капризни като ветровете и често сменят в безпътица посоката си.
Той знаеше, че Тя вече не му принадлежеше. Но също така знаеше, че другият имаше големи и груби ръце, че беше силен, но само защото го показваше, че знаеше да удря и да мисли след това.
Тя вече не му принадлежеше и на никого не принадлежеше. Само коридорите я имаха. Само по тях отекваха стъпките й. Само по пустите, бездушни коридори Тя не стаяваше дъха си и не заглушаваше стъпките си. Пръстите й се бяха вплели в чуждите ръце, както удавник би се сграбчил за подхвърлено въже - инстинктивно, здраво, с поглед, замъглен пред вида на това, което може да загуби в безкрайния океан - себе си.
Тя не се страхуваше. Тя беше отхвърлена. И имаше само и единствено своите коридори. И тънки, дълги пръсти, с които да се сграбчва инстинктивно и безсъзнателно в случайно подхвърлени утехи.
Но ръцете на другия бяха груби и силни. Те можеха да рушат, макар в нея да не бе останало нищо съградено.
Той знаеше къде щеше да я отведе другият. Отдалече чуваше смелите им, пияни крачки, отекваха те някак навътре в него и раздухваха уталожения прах в съществото му.
Другият се спря пред една врата. Тя увисна в прегръдките му. Потънаха. Зад вратата, зад пределите на това, в което вярваше Той. Но нямаше какво да го стъписва сега. Нямаше. Тя не му принадлежеше. Вече. А и на другия не принадлежеше.
Той се сви пред вратата. Ключът беше завъртян. Те се смееха, те се събличаха, катарамата на колана му издрънча на пода. А Той стоеше свит пред вратата. Която беше заключена. И не можеше да тръгне. Заради силните ръце на другия. Заради пияните му движения. Заради нейната разруха. Заради всяко изпукване на пода, заради всеки шум, който можеше да напомни удар върху една бледа, ледена, необичана плът. Която не му принадлежеше. Вече.
Той си я спомняше от по-преди. Помнеше шумът на рошавите й коси. Замаяните й крачки към него. Вкуса на топлите й длани. Погледът, който говори, че е нечия. И че е така, защото тя го е поискала. Но той помнеше и всички бариери, помнеше и друг чифт очи, които се впиваха в тях, и на които той дължеше много, за да им обърне гръб. Най-сетне той помнеше как Тя му обърна гръб. За да не я види Той как от вътре се руши. И Тя се отдалечаваше. И Той нямаше да може да чуе плача й. И нямаше да може да го спре. И нямаше да я прегръща повече. Защото беше избрал Тя да не му принадлежи.
Той седеше свит там. В коридорите, които също я обичаха. Пред вратата. Зад която нямаше нищо. Само едно голо, празно тяло и две груби мъжки ръце върху него. Но той чакаше. Със затаен дъх. Защото коридорите бяха глухи. И нямаше кой да чуе виковете й. Нямаше кой да й помогне. Нямаше кой да извие тия груби, груби и грозни ръце, които знаеха да нараняват празното и крехко, бяло нейно тяло.
Той чуваше рева и възбудата на другия. Знаеше, че всеки миг можеше да я нападне. Да я подчини. Да я съсипе. Да я ранява и ранява, удар след удар, с големите си грозни ръце.
Стенания. Всичко бе стенания. Ясно отличими през тънката заключена врата. Стенания, криещи в себе си намека за предстояща експлозия. Която щеше да я повали на пода под краката му, която щеше да я остави уязвима в две чужди ръце. Но не.
Той седеше свит там. И я чу. Стискаше клепачите си, хапеше устните си и се молеше това да не беше удоволствието й. За миг и... Той вече знаеше, че предпочиташе да я боли, да я чува да крещи, да я чува да страда. Но не и да стене. Не и да е добре. Не и да е в безопасност. Не и да не иска да избяга. Той стискаше юмруците си и си я представяше насинена и в кръв, но не и такава, каквото бе в чуждите ръце. Отвъд тази врата заключена: не негова.
Течаха секундите, влачеха се по пода, отправяха се изнурени и отчаяни към него и го проклинаха... А Той - свит пред чужда врата. Свит като че в краката на чужда жена от чужда стая.
Тя излезе. Разрошена. Но не от него. Поруменяла. Но не заради него. Задъхана. Но не негова. Тя го погледна. Свит до вратата на другия. С кървав поглед и свити в юмруци силни, а нежни ръце. Нея я заболя. Издълбоко и не забравящо се. Макар да знаеше, че не му принадлежеше. Макар и той не на нея да принадлежеше.
Той стана. Той не й беше нужен. Той й каза "По-добре да те беше удрял". И той тръгна.

По коридорите й.


Публикувано от BlackCat на 07.01.2006 @ 22:27:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Obgru6tane

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.55
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 20:25:50 часа

добави твой текст
"Принадлежност" | Вход | 4 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Принадлежност
от lusi на 07.01.2006 @ 23:26:58
(Профил | Изпрати бележка)
Той, който и да е, притежава най-голямата любов, която може да прощава, да обича, въпреки всичко... Аз не бих могъл, признавам си, дано никога не ми се налага да опитвам


Re: Принадлежност
от lusi на 08.01.2006 @ 08:42:07
(Профил | Изпрати бележка)
Но, ако се науча да обичам...

]


Re: Принадлежност
от Obgru6tane на 08.01.2006 @ 11:01:40
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам дали няма да го приемеш като клетва, но все пак ти го пожелавам. Преди години, когато все пак успях да надвия депресивната нотка в самотата си, приех, че за да обичаш и да те обичат, трябва първо да си го заслужил пред съдбата си, и после да си готов да го имаш. Между другото... за мен се оказа точно така:))
Благодаря ти за вниманието ти, хубаво ми е, че съм пробудила емоциите ти:)

]


Re: Принадлежност
от libra на 08.01.2006 @ 05:50:24
(Профил | Изпрати бележка)
харесвам как пишеш..
и това там за коридорите, писала съм и аз за тях някога..
текста е наситен с драматизъм и финала на мен лично ми е в много, тоест подчертаването ми е много, а не е необходимо да се засилва на финала, текста си е силен и без "По коридорите и" - това е лично мнение
поздрав :)


Re: Принадлежност
от libra на 08.01.2006 @ 05:53:10
(Профил | Изпрати бележка)
във всеки случай не заслужава ниската оценка която някой току що му е даде..
жалко, но има такива хора

]


Re: Принадлежност
от Obgru6tane на 08.01.2006 @ 11:40:41
(Профил | Изпрати бележка)
оценките са си оценки, макар че тези без рецензия не са от най-сериозните:)
Да, помня досегашните ти коментари и съм ти благодарна за отношението:)). радвам се, когато чувам и конструктивна критика, макар че в случая харесвам края така, както е. Като точка на цялата обърканост в изказа. И отново една принадлежност - нейните коридори. Може би дразнението е от там, че все пак този текст може да се разглежда и като несамостоятелен след Коридори, което почти винаги е дразнещо:))) Но какво да направя, като пустото ми съзнание още си броди по тях?!:)
Хей, за много години!!! Прегръщам те!

]


Re: Принадлежност
от libra на 08.01.2006 @ 13:31:47
(Профил | Изпрати бележка)
това не беше критика, това беше лично мнение, като нещо от рода, как би звучало, ако аз го бях написала, нали знаеш че когато четем, сверяваме усещанията си с тези на автора ))
за много години ))
да те прегърне обгръщане си е запомнящо усещане - мерси :)

]


Re: Принадлежност
от Obgru6tane на 08.01.2006 @ 13:41:39
(Профил | Изпрати бележка)
хихихи:)))))
знам, либра, знам, че е лично мнение и за това му се радвам. Много е хубаво да ти поднасят преложения или съвети по подходящ начин.

]


Re: Принадлежност
от Perdita на 08.01.2006 @ 08:43:25
(Профил | Изпрати бележка) http://mariapavlova.net
Много ми хареса!
Експресивно, направо експлозивно на моменти; и в същото време едно наслагващо се впечатление за неалтернативност..


Re: Принадлежност
от Obgru6tane на 08.01.2006 @ 11:41:15
(Профил | Изпрати бележка)
:):):):)

]


Re: Принадлежност
от Ufff на 09.01.2006 @ 09:30:26
(Профил | Изпрати бележка)
Тук късно снощи ти написах коментар, но явно по техн. причини се е "изпарил":) Беше за огледални коридори и за линиите на дланта при допрени ръце. Както и да е. Сега ти казвам "Здравей!"


Re: Принадлежност
от Obgru6tane на 09.01.2006 @ 19:39:05
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Ufff:)))
Май не трябваше да ми казваш за коментара. Сега ме е яд:))). Линиите на дланта при допрени ръце.... възбуждаш възприятията ми.

]


Re: Принадлежност
от Ufff на 10.01.2006 @ 10:49:12
(Профил | Изпрати бележка)
:)
Уви, не бих могла да повторя оня импулс. Но нищо не е загубено. Може би така е трябвало да стане:) А иначе-линиета на дланта са също коридори, огледални ляво-дясно на пръв поглед, но не са.
Поздрав!

]