Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 807
ХуЛитери: 5
Всичко: 812

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: pavlinag
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦенни мисли на един безценен човек
раздел: Хумор и сатира
автор: peri_pathetic

Честит Рожден Ден на ХуЛите

Делник, между 8 и 8:15 сутринта

Ох, ше умра. Ох, майко. Олеле, майчице. Главата ме цепи. Главата ме цепи, мила моя майно льо. А как ми се пикае. Ох, как ми се пикае. Пикае ми се, драги зрители. А как ме цепи главата, ако знаете. Ама така ми се пада, като се вода по женски акъли: "Стига с тая водка, че сутрин на човек не приличаш. Ставаш и почваш да говориш с гласа на котката (демек, BlackCat). Пий червено вино, да ти е мирна главата." Мирна ли? Мирна ли? Тя иска да тича с кученцата в парка, нещастната ми главичка. На ти сега червено вино. Сухо каберне от деклариран географски район, без остатъчна захар. Простаци! Едно вино не могат да направат като хората, айде да не им цитирам селската изба! Ох, ше се напикая. Ставам.

Малко по-късно, между 8:30 и 8:45

Ох, така се живее. Ох, кеф! Е т'ва е облекчение - пикане, бръснене… Тъй наречения триатлон. Ох, голeм кеф! Ми сега - да зема да вида к'во става в ХуЛите.
Ми да, речено-сторено. Айде малко по-живичко де, айде малко по-живичко! Ох, да не са ги хакнали пак. Ох, слава богу, не са. Я да ви вида кои сте тука. Ооо, пак същото - обичайните заподозрени. Графоман до графомана, мила моя майно льо. Поне К2 да беше тука, а то Marta, Layla, Nika, HAVA… Източното крило на ХуЛите, или Източния блок, ако предпочитате. Много поздрави на Бермудския триъгълник (Русе, Варна, Бургас и малко Добрич) от Западния бряг и ивицата Киша-до-уши-Газа. Марта, дето я мислех зааралийка, тя се оказА бургазлийка. Тия бургaските поети са повече от паламуда в Бургаския залив, честно. Ски'й им с'а шедьоврите - едни зимни пейзажи, зимни морета, ледени дунавски вълни. Ало, колежки, вие не разбрахте ли, че от Искъро по-длибоко нема? Е па нема! Ама к'во ли ви обяснявам. Я по-добре да скивам форумите. Леле, и тука пак същите! И моле ти се, книга били издали - "Думи в мрежата". А, ей го тука и К2 се е изказAл! Леле, как ги е подтиснAл! Бой по полиграфиста, че вътре пълно с поезия, ма не се чете. Е ти как я скива тая поезия бе, колега? Да не си X-ray Man?(Тоя май беше от нек'ъв комикс.) И египетсkи йероглифи имало. Леле, леле, тоя К2 е енциклопедист! Втори Шлиман! Тоя к'ъв беше, бе? С йероглифите или нещо друго? Оу, да бе - тоя беше разкопал Троя. Ски'й к'ъв съм прос'.
Я да скивам нещо друго. Опаа, ХуЛите в "Елемаг"! Е т'ва вече е бедствие! Бедствие, колеги, бедствие! Бива ли толко ниско да падаме бе, котко! ПубАдмина на ХуЛите в нек'ъв супермаркет в крайните квартали. Ма т'ва е щот не четеш правилните книги, ама айде, дип че съм ти фен, да зема да те светна. И то не аз, ми Ray ше те светне, щото тя е чела великия Ейбрахам Маслоу и той знаеш ли к'во е постулирАл( леле, как я казАх тая дума!): Само сития посяга към поезия. Така било в Щатите - там сички са чели Ейбрахамчо (той нещо кат наш Моисей - пише Интелектуалната парадигма, та пушек се дига) и спазват неговата Скала на Ценностите - преди десерта, който посегне към Уолт Уитман - бой по кунките(демек, през ръцете).Та ако беше питАла Ray, немаше да се излагаш между прах за пране и консерви зелен фасул, ами щеше да отидеш на правилното место. Къде ли? Ми в ЦУМ, естествено! Щото там хората не отиват за кило боб и два кренвирша, aми са се наобядвали едно хубаво в некой скъпарски ресторант и после си прават лек шопинг на маркови стоки на пъпа на София за подобряване на храносмилането. Е такива хора ше си купат стихосбирка! Ма прав е К2 да се ядосва за графичното оформление - щото в ЦУМ хората обичат да си дават парите за качество, а не за нек'ъв самиздат. Ма нищо де, ти зАстани във фоайето, зEми един поет с китара да ти акомпанира и после минаваш с шапката. Ше се видиш у пачки, казвам ти! Хем после ше направиш и ти един предколеден тур по бутиците, хем ше остане за нов сървър, че тоя гОркия хакерчетата го направихА на швейцарско сирене. Абе направо го зеха за мезе.
Друго к'во? Ми айде Весела Коледа и догодина- до амина! Живи-здрави, много поздрави да носите на баба и дедо на село и мо'е да пратите малко пресна сланинка към жълтите павета. Че кат сме гражданя, да не мислите че сме прости. Дето викаше един приятел на една хубавица от Чепеларе(по техному "Чьепьелари"): "К'во става в София ли? Нищо, само двайсе години сме пред вас."
Айде, много ви здраве от бате ви Пери и наздраве, кой к'вото пие. Аз вече червено нема да погледна. In vodka veritas, amigos! Нали знаете к'во пише на едно от медалчетата на "Столичная" - Pour le mond humaniter. За един по-хуманен свят! Пия за това, точно в 10:15 източноевропейско време. И за вас, лебеди мои. Обичам ви.


Публикувано от BlackCat на 22.12.2005 @ 14:05:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   peri_pathetic

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 09:04:58 часа

добави твой текст
"Ценни мисли на един безценен човек" | Вход | 9 коментара (22 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ценни мисли на един безценен човек
от BlackCat (blackcat@hulite.net) на 22.12.2005 @ 14:16:22
(Профил | Изпрати бележка)
Сърце ми се къса кат' стар потник, като ти чета безценните мисли, ценни човече! Или наопаки. Пишман станах (в наш'то село така викат), че се събудих тази сутрин и станах с главата надолу. Щото ако бях станала с краката нагоре, сега щях да те сритам по... Или наопаки. Изводих си три листа записки и много са изучих от тебе. Сега такава учЕна кък ш'са трая?! И от длагобарност ще ти пратя сланинка от на дядо и ракийка от на тати. Или наопаки.
Хайде честит рожден ден на всички :)))))
Живи-здрави и все така усмихнати! Или наопаки :))))))))


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от peri_pathetic на 22.12.2005 @ 14:26:13
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, котко, как копнея за здрав ХуЛитерски шут по тоя шут Пери (демек аз) :))))
Айде още веднъж, ЧРД на тебе и на всички братчета и сестрици второгодничета ;)))

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от lo на 22.12.2005 @ 14:31:14
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))))


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от copie на 22.12.2005 @ 14:33:31
(Профил | Изпрати бележка)
Пери, приятелю, с този западно-софийски диалект за какви жълти павета ми говориш???

Смени избата! Препоръчвам Брестовица!

Хайде Весела Коледа и на тебе! Лебеде наш!
:)))))))))))



Re: Ценни мисли на един безценен човек
от peri_pathetic на 22.12.2005 @ 14:38:53
(Профил | Изпрати бележка)
Nevermore! Само кристално-чиста, тройно дестилирана руска, полска, шведска, финладска, Danzka, холандска и т.н. водка! В краен случай може и "Търговище" ;))

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от copie на 22.12.2005 @ 14:56:59
(Профил | Изпрати бележка)
Внимавай с ментетата!!! :((((

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от alfa_c на 22.12.2005 @ 14:34:30
(Профил | Изпрати бележка)
Хехехе, браво, бе! Разхили ме здравичката:)))
Наздраве на всички! С каквото там...
По случай случката:)


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от peri_pathetic на 22.12.2005 @ 14:43:13
(Профил | Изпрати бележка)
Наздраве и на тебе alfa_c! Или да ти викам... :)))

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от alfa_c на 22.12.2005 @ 15:40:41
(Профил | Изпрати бележка)
Хехехе, не може да викаш:) Чувам нормално;))

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от Layla на 22.12.2005 @ 14:44:30
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
:)))))))) за много години, синко, пращам ти специални поздрави от единия ъгъл на Бермудския триъгълник ;)))

Честито на всички и наздраве!!!


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от peri_pathetic на 22.12.2005 @ 14:47:37
(Профил | Изпрати бележка)
Бе прАти и малко сланинка :))))
Червено вино не:((((

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от Layla на 22.12.2005 @ 14:54:46
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
тъс година няма сланинка, прАсито ного буйно са случи и зе чи избяга, ще караме на магазинска, че и ракия няма, тая година много дъждовна и изгниха пусти сливи :))))))

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от libra на 22.12.2005 @ 15:23:55
(Профил | Изпрати бележка)
Джером, Джером, може само да ти диша прахта..))
знам че не ме долюбваш ти мен, но не можах да въздържа и написах комент..
смях се като ти четох текста..


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от peri_pathetic на 22.12.2005 @ 15:31:14
(Профил | Изпрати бележка)
Е що да не те долюбвам бе, libra ;))
Обичкам си те аз :))
А ако знаеш аз как се смях на една снимка от Купона на ХуЛите :))))))))))))))

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от libra на 22.12.2005 @ 18:00:26
(Профил | Изпрати бележка)
Верно?
ама смя ли се много..
ако лейла качи снимки, ше се смееш още повече..
обичам да разсмивам хората..

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 22.12.2005 @ 15:26:25
(Профил | Изпрати бележка)
Periiiiiiiiiiiii
НАЗДРАСТИ!

със СОБИЕСКИ in red!

(Only CSKAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! )

hugs & kisses


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от peri_pathetic на 22.12.2005 @ 15:34:36
(Профил | Изпрати бележка)
Е тука как ше се скараме:((((((
Само "Левски" и синьо небе!!!!!!!!

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 22.12.2005 @ 20:20:29
(Профил | Изпрати бележка)
шсе колиме, викъш...
ари бре...
шсъ пунасяме...плуралистичну
:-))))))


]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от condor на 22.12.2005 @ 17:17:54
(Профил | Изпрати бележка)
Приятел що си пропуснал западно европейкото крило и северноамериканските течения?
Ний кат сме надалече - няма ли ни?


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от Amphibia на 22.12.2005 @ 20:11:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/amphibia
:)))
Разсмя ме :)
Явно освен виното, друго не съм пропуснала особено :) Е, и всичките хора... :) Но... догодина ;)
Айде весели ти празници :)
С водка с кола ;)


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от peri_pathetic на 23.12.2005 @ 10:09:57
(Профил | Изпрати бележка)
И на теб весели празници, Амфибия :))
И не прекалявай с кафето ;))

]


Re: Ценни мисли на един безценен човек
от Amphibia на 23.12.2005 @ 10:34:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/amphibia
Хехехе :)))
Ще се пробвам да го огранича :)
Ама не гарантирам за успеваемост на проекта ;)

]