Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 899
ХуЛитери: 0
Всичко: 899

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТогава как ще можем...
раздел: Поезия
автор: meiia

Ако не е ни утро, ни ден, нито нощ
и има звезди, а не познаваме мръкване.
Капчици слънце се сипят по кожата,
а ние, прекосилите себе си, сме забравили
що е време.
Тогава как ще се върнем?!

Ако се спрем пред мига и заченем
от него още много мигове близост и прошка
и, както никога, един друг се намираме
все по-навътре и по-навътре, шеметно,
чак до истината.
Тогава как ще се върнем?!

Ако забравим страха и дори смелостта,
с които да бъдем рана или заплаха,
и неусетно минем отвъд докосването,
и открием много повече от това, което
сме очаквали.
Тогава как ще се върнем?!

Ако оставим на сенките си всяко съмнение
и не говорим за него повече никога,
и не вярваме в тъмния смисъл на думите,
а се изричаме с ласки и светлина,
до безмълвие.
Тогава как ще се върнем?!


Тогава как ще можем един без друг...


Публикувано от BlackCat на 15.12.2005 @ 16:12:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   meiia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 12


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 10333
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Тогава как ще можем..." | Вход | 14 коментара (36 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тогава как ще можем...
от pin4e на 15.12.2005 @ 16:18:09
(Профил | Изпрати бележка)
няма връщане...


но ти си...!!!

и неусетно минем отвъд докосването...


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 16:26:30
(Профил | Изпрати бележка)
нямане-то на връщане е нашата смелост понякога
:)
иначе ще избягаме, когато ни стане трудно да минаваме граници

]


Re: Тогава как ще можем...
от Ray (bdoych@abv.bg) на 15.12.2005 @ 16:18:53
(Профил | Изпрати бележка)
Връщането е илюзия поначало, посоката винаги е напред, дори, когато мислим, че се връщаме.
А какво е 'един без друг' за двама, които са се открили, това е земно понятие, с което си мисля, че Вселената не борави :)
Стихът много ми хареса.


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 16:31:32
(Профил | Изпрати бележка)
Като чета отзива ти и разбирам, че връщането е страх и, че въпросът (ми) не търси отговор.
Всъщност, жадуваме кръговрат, без да си го признаваме...
да сме капка слънце, минала отвъд докосването.
Благодаря ти...

]


Re: Тогава как ще можем...
от Ray (bdoych@abv.bg) на 15.12.2005 @ 16:41:42
(Профил | Изпрати бележка)
Поводът за връщането наистина мисля, че е страх, но дали в действителност е връщане? Разстоянето между два момента е нашият опит. А дали бихме могли да забравим това, което вече сме научили? Дори и да решим да се върнем, ние сме обогатени с него. В този смисъл казах, че няма връщане. И този кръговрат е спираловиден.

]


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 16:45:45
(Профил | Изпрати бележка)
Точно, много точно!
няма връщане...
а и защо би ни било

]


Re: Тогава как ще можем...
от Ufff на 15.12.2005 @ 16:21:38
(Профил | Изпрати бележка)
Да прекосим себе си.
Да заченем от мига.
Да не бъдем заплаха чрез страховете си или дори смелостта (когато е излишна).
Да минем отвъд докосването.(Ех, че трудно е това!).
Да се изричаме до безмълвие.


Браво, Мея!


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 16:24:48
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, какво браво:)
Аз съм на прага на всички тези понятия. Нищо не съм направила още:)
Само си пиша...:)

Благодаря ти....

]


Re: Тогава как ще можем...
от Ufff на 15.12.2005 @ 16:28:15
(Профил | Изпрати бележка)
Ми браво за написаното бе!:)

]


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 16:36:40
(Профил | Изпрати бележка)
Знам, знам, ама аз бързах да си призная за ...другото:)

]


Re: Тогава как ще можем...
от aureliano (kalimero@abv.bg) на 15.12.2005 @ 17:57:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.lib.ru
KAK!!!

отдавна не бях чел нищо твое, ма ше се поправя.
това ужасно ме изкефи, ма то ти мен ме кефиш още от март 2004:)))))
поздрави


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 20:01:06
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам КАК:), а може и да няма КАК да се върнем от Любовта.
А от признанието ти, направо се ратопих, особено от това МАРТ..2000 и...:)
Как ги помниш тия работи...:)))))

Благодаря и...изгуби се ти...я се връщай!:))

]


Re: Тогава как ще можем...
от yd (whereareyouhiding@www.iaminmyself) на 15.12.2005 @ 18:47:33
(Профил | Изпрати бележка) http://www.iaminmyself
Прескочи границите и тогава (ако искаш) се връщай назад!

...да си кажа, все пак, че много, ама-а-а много ми хареса!:)) заради любовта като емулсия!


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 19:56:11
(Профил | Изпрати бележка)
Любова наистина е емулсия и съсътавните и части не остават непроменени..
Така, че...връщането е невъзможно в повечето случаи:)
Затова се питам аз, от боязън. Ами, ако поискам да се върна?! Тогава?!:)

]


Re: Тогава как ще можем...
от Dimi на 15.12.2005 @ 19:00:28
(Профил | Изпрати бележка)
Сигурно няма да можем... Поставяш въпрос, чийто отговор значи много. Аз нямам сила да отговоря. МНого сериозен стих, Мея!


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 20:03:04
(Профил | Изпрати бележка)
Всъщност, това "а тогава как ще се върнем", си е страх от отговора, че няма да можем, защото след любовта вече нищо не е същото.

]


Re: Тогава как ще можем...
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 15.12.2005 @ 19:22:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Звучиш по новому някак. Много ми харесва.
Поздрав за стиха!


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 20:04:46
(Профил | Изпрати бележка)
Всъщност, мое много отдавнашно звучене. Понякога се връщам към него, по новому.
Благодаря, Лили!

]


Re: Тогава как ще можем...
от Den i nosht на 15.12.2005 @ 19:23:07
(Профил | Изпрати бележка)
Ако оставим на сенките си всяко съмнение
и не говорим за него повече никога,


:), ако всичко е толкова истинско, защо да се връщаме?!

Успех!


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 20:07:53
(Профил | Изпрати бележка)
Нищо не е хубаво и истинско задълго. Менливо е като вода.
Ей този страх ме гони и затова си задавам въпроси:)

]


Re: Тогава как ще можем...
от Den i nosht на 16.12.2005 @ 16:25:51
(Профил | Изпрати бележка)
:), да, всичко се изменя; ние-също!
Не се страхувай!

Чудесно си отразила чувствата си!

Пожелавам ти щастие!:)

]


Re: Тогава как ще можем...
от rajsun на 15.12.2005 @ 19:24:13
(Профил | Изпрати бележка)
Тежък стих.
Хубав рефрен!
!


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 20:13:46
(Профил | Изпрати бележка)
Да, усещането, че всяка любовна магия има край, а нишката И, изтънялата, може да се превърне в примка, в невръщане към живота...
наистина е тежко.
Иска ми се да има винаги отворена врата за обратно, но любовта така променя, че...затръшва понякога всички врати към предишните нас.

]


Re: Тогава как ще можем...
от I_naistina на 15.12.2005 @ 20:04:35
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
"Ако забравим страха и дори смелостта,
с които да бъдем рана или заплаха,
и неусетно минем отвъд докосването,
и открием много повече от това, което
сме очаквали.
Тогава как ще се върнем?!"
..........................................................

Почитанията ми!!!


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 15.12.2005 @ 20:16:26
(Профил | Изпрати бележка)
Онова, което ни пречи или по-скоро ни помага да не нараняваме е не страхът, нито смелостта.
Обичта е...
Докосването без нея е невъзможно.

Благодаря ти, че го почувства...

]


Re: Тогава как ще можем...
от Izvor (WMRSG@web.de) на 15.12.2005 @ 21:09:47
(Профил | Изпрати бележка)
:)))



Небесно, Мея!...


Но кажи ми:


- Трябва ли да можем "без",
за да СМЕ ?!...


Земята не може без Слънцето,
но се връща!
Живее в Своята орбита,
пак и пак... -

за Него, за себе си..., за нас

и É !!! ) ) )


... Може би има начин
да бъдем и "със"
и ние самите...


Какво ще кажеш,

Мея?! :)




:))))))


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 16.12.2005 @ 20:12:08
(Профил | Изпрати бележка)
Може би има начин...
Да се отдаваме докрай и да не губим себе си,
да се сливаме с нечий път и да сме на своя,
да сме едновременно в себе си и в някого другиго и той да е в нас...
да сме в "Своята орбита" и да сме в Друга по-голяма.
Връщането често е илюзия. Дали и с намирането не е така?!
Тогава, защо вятърът затръшна вратите във всички възможни посоки, освен в една..нагоре ?!

]


Re: Тогава как ще можем...
от Izvor (WMRSG@web.de) на 16.12.2005 @ 23:36:04
(Профил | Изпрати бележка)
Вятърът помни начина,
отдавна, до болка наш - нагоре ) ) )

Той иска всяко намиране, всяко връщане
да бъде част от многото ни орбити...

(... само с една-едничка октава

затрептяло

по-високо!!! :)



Благодаря ти пак :))))))

]


Re: Тогава как ще можем...
от eola на 15.12.2005 @ 21:39:03
(Профил | Изпрати бележка)
Напоследък ме оставяш в многоточия, meiia...
Изключително силни стихове... с отговор, за който на никого не му се мисли...


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 16.12.2005 @ 20:16:37
(Профил | Изпрати бележка)
В многоточията не се крият недомислията ни, а най-истинските ни мисли...
Аз нямам отговор или поне не обнадеждаващ.
Връщане няма, ако си си тръгнал докрай от себе си...
Е, ако си е струвало, няма да поискаш да се върнеш, но, ако не...
не ми се мисли...

]


Re: Тогава как ще можем...
от eola на 16.12.2005 @ 20:52:28
(Профил | Изпрати бележка)
Не ми се връща...

]


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 16.12.2005 @ 21:29:28
(Профил | Изпрати бележка)
но понякога се налага
или ти го налагат
или "ти се връща"...

едни такива каламбури, които...май в съдбата не са само каламбури

затова и написах това стихотворение, защото не ми е ясно кога започваме да се губим в усещането, че сме намерили себе си в любовта

]


Re: Тогава как ще можем...
от thebigplucky (plakerov@abv.bg) на 16.12.2005 @ 22:09:12
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
... а ние, прекосилите себе си, сме забравили що е време...
... и, както никога, един друг се намираме
все по-навътре и по-навътре, шеметно,
чак до истината...
________________________________

До безмълвие...
Погледите ни се сливат.
Укротено времето заспива в шепите ти.
Тишината ни залива.
Едно мълчание, което само ние разбираме.
Една любов непритисната до кръв от причини и призраци
неизстинала още трепти в зениците
стихнала до безмълвие...
Ръцете ни се сливат.
Преливат вълни нежност стаявана с години.
И бряг няма.
Няма ги и стихиите от онези луди години.
Само ние сме тук.
И сме сами.
Безмълвни мълчим.
Душите ни се сливат.
Едва сега осъзнахме безкрайността на негримираните истини.
И че сме сами с дните си.
Щастието, че се намираме, обгръща в мистика миговете.
В безмълвието разкриваме смисъла -
пред сътворението коленичим с пълнолуние в очите.
И с молитва – да се имаме...
_______________

Минеш ли отвъд докосването нещата стават непредвидими...


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 17.12.2005 @ 11:29:23
(Профил | Изпрати бележка)
И с молитва – да се имаме...
----------------------------------
а да не се имаме в алчност, а в смирение
тогава приемаме свободата на другия като своя свобода.

А за това, че "нещата стават непредвидими отвъд докосването" си много, много прав. Ето с тази боязън е пропито стихотворението ми, ако се усеща, ако е видно.
Благодаря ти!

]


Re: Тогава как ще можем...
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 20.12.2005 @ 14:29:56
(Профил | Изпрати бележка)
това е то умението да се прекрачват граници...
Хубаво е много, meiia!!
поздрави))


Re: Тогава как ще можем...
от Meiia на 20.12.2005 @ 15:44:43
(Профил | Изпрати бележка)
И какъв омагьосващ страх си е да се прекрачват граници..особено, когато има опасност да няма връщане:)

]