Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 795
ХуЛитери: 2
Всичко: 797

Онлайн сега:
:: Georgina
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИнтелектуалната парадигма - 35
раздел: Романи
автор: Mojsei

Как да развием индивидуалността си?
(Продължение)

За рождените дни


-Хей, Мо! Какви ги правиш? Вкара литературата в локвата, създавайки си нови художествени метафори, обвини поетите, посочи срама като дъно на националната мизерия, отъждествявайки я със световната, впримчи ме като част от твоята логическа машина, а сега си готов да ми честитиш рождения ден… - посреща ме Джиги с някакво странно въодушевление.
-Но това е най-големият рожден ден, на който ще бъдем тази година, Джиги - казвам в отговор, с намерението да поставя правилно въпроса.-Съгласен съм, че това е твой рожден ден, но той е и мой, а и на още повече от 4000 човека - автори и читатели на Сайт "ХуЛиТе", защото те, в своята съвкупност, са именно този Сайт, а той навършва две години от създаването си.
-О, Мо!? - възкликва Джиги някак разбиращо и, в същото време, болезнено.-Ето го нашият проблем! С теб уж градим наше лично, интимно отношение, а нещата все излизат в някакъв друг мащаб. Пропусна рождения ми ден, не ми направи подарък, дори не отидохме на ресторант, а сега ме виждаш като рожделница в обществен вариант?! Не отричам важността на събитието, но…
-Както винаги, май си права…-казвам аз, без да разбирам докрай аргументацията й, но по-скоро чувствайки правотата й.-Навярно ми се налага да променя нещо в собствената си нагласа?
-Но след като сме започнали разговор за рождените дни, нека най-напред да честитим рождения ден на Сайта от Интернет "ХуЛиТе" на неговите създатели и на онези, които го подкрепят материално, за да може да съществува.
-Присъединявам се към теб, Джиги!-казвам искрено и въодушевено.-Това са хората, които имат непреходно значение за новата литература, защото са свързани с нея чрез новото й технологическо равнище.
-Съгласна съм, Мо - казва в размисъл Джиги.-Аз им пожелавам да са живи и здрави и да съдействат този Сайт да си остава водещ, постигайки това по пътя на интегрирането му с другите подобни сайтове на Интернет.
-Много хубаво пожелание, Джиги!-казвам аз.- Присъединявам се към него и добавям още нещо. Установил съм, че създателите на Сайта много добре си знаят мястото в него, разбирайки цялото многообарзие на социалната му тъкан. Пожелавам им да работят за това всеки, който участва в работата на Сайта да постигне същото, защото голямото болшинство от участниците дори и не се замислят над тези въпроси.
-Мо, честитя ти рождения ден на Сайт "ХуЛиТе" и на теб. Пожелавам ти успехи по избрания от теб път - да утвърждаваш логиката на прагматичната философия в литературата!
-Благодаря, Джиги! - успявам да кажа кратко.
-Моментът е подходящ да поздравим и всички останали ХеЛиТе-ри, нали Мо?-казва Джиги подканящо.
-Разбира се!-отвръщам аз.- И вече се очертава в мен някакъв замисъл как да го направим. Ти имаш ли предложение в тази насока.
-Аз казвам Честит Рожден Ден на всички ХуЛиТе-ри, преди всички на онези, с които се познавам лично и с голямо уважение - на онези, които отделят време да четат текстовете ми и да ги оценяват.
-Аз подреждам нещата ситуативно и затова поздравът ми е по-особен. Забележи, Джиги! ХуЛиТе-р с псевдоним "Селянин" - човекът, който издигна идеята Сайтът да подкрепи осъдените на смърт медицински сестри в Либия и отсрами всички пред лицето на света, е най-слабо четеният автор. За първото вече го поздравих. За второто чу се извинявам от името на всички и ги подканям да не допускат повече тази несправедливост…
-От свое име, използвам рождения ден на Сайт ХуЛиТе като повод, за да поздравя и другите Сайтове с надеждата, че техните участници ще разберат съдържателно поздравлението ми - казва разбиращо Джиги.
-Аз се обръщам с приветствени думи към всички онези автори, които принадлежат, чрез творбите и торчеството си, естествено към прагматичната школа в литературата. В Сайта има много такива, но в момента си мисля за Римоза и Луси, като мои последни успешни коментатори с пожелание да развиват критичното начало в своите коментари. Специален поздрав изпращам на Александра, която е в Канада, а и на всички мои познати, които имат предпочитание да спестя изписването на имената им.
-Мо, темата, по която говорим сега - за рождените дни, се вписва по различен начин в поредицата "Интелектуалната парадигма". Установявам го, но можеш ли с една дума да ми обясниш спецификата на тоз род текстове?
-Публицистичност! - отговарям с една дума.-Това качество липсва на повечето от публикуваните текстове, а то е живец на всяка творба. Пожелавам го на всеки автор да го постига, а за целта е нужно да се работи упорито.
(Следва)


Публикувано от BlackCat на 15.12.2005 @ 11:16:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 18:36:46 часа

добави твой текст
"Интелектуалната парадигма - 35" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Интелектуалната парадигма – 35
от rimoza на 15.12.2005 @ 19:55:07
(Профил | Изпрати бележка)
"Пожелавам го на всеки автор да го постига, а за
целта е нужно да се работи упорито."
..........................................................................
Много сте прав, г- Мойсей, само с упоритост
се постигат истинските ценности в живота.
Късметът е лотария и не на всеки е съдено
да я спечели, щастливците са единици,
всички останали трябва упорито и сериозно
да се трудим и учим за да постигнем желаното.
За вашата добронамереност гласувам с пет !
И на всички Хулитери от мен искрен привет !!!
:)))))



Re: Интелектуалната парадигма – 35
от rimoza на 15.12.2005 @ 19:57:25
(Профил | Изпрати бележка)
Да се чете :
..................................

г-н Мойсей, ...............

]