Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 445
ХуЛитери: 3
Всичко: 448

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПроф. Диньо Завров: "Взирах се, взирах се... Обаче видях!"
раздел: Хумор и сатира
автор: plamen

(Ексклузивно интервю с проф. Диню Завров, чл.кор. на редица международни академии, лауреат на авторитетни отличия за литературна критика, експериментална естетика, фундаментална и екстремална поетика, литератерен дизайн и постмодерна полифункционална семиотика на творческия процес) Въпросите зададе Йовчо Керин.

* * *

Й. К. - Уважаеми гуспудин пруфесоре, бай Динко, нъл можи тъй да са убръщам към Вас, щот начи... (Тук професорът утвърдително кима с глава, палейки скъпа пура).... Ам'чи Вий пак съумяхти да изнинадати публикъта с нящу нову и ниучаквану... Ей нА, тез динЕ излези Вашта нова мунуграфия, пусвитена на селскъта пуезия - ино ъмплуа, ф куету вупште ни Ва бяхми виждали... Въпроса ми й уткуга Вий съ занимавати с тес прублеми, щот, дуколкут Ва знам, вашти нАучни интиреси са по нам как си уриентирани у литературнуту прустранству, пък и у истетикъта, дет са вика, в рамкити на целия тоз художествин жувот, дет ...

Д.З. - Аз, драги ми колега, скромно казано, съм човек с мнооого, да, мнооого широки интереси! Това се дължи и на безспорно богатия ми житейски и интелектуален опит, на високите цели, които си поставям, меко казано... Но на въпроса! Още ученик в СПТУ-то за трактористи (да, това чудесно средно учебно заведение съм завършил, а не някакви си елитни лицеи, гимназии и прочее, и се гордея с това!) в с. Долна Цековица, имах вземане - даване, естествено, повече в естетически, в платонически, бих казал, план, с "малките мОми", както се е изразил безименният, но и безсмъртен народен творец! На първо време, с тези от околните села и махали... Оттам, тъй да се каже, от тия мигновения на тиха, светла радост попих с жадни устни, и то на големи глътки любовта към нашето село, към селската душевност.... После, и като студент, а и като аспирант и млад учЕн, участвах в различни научни експедиции (езиковедски, етноложки, фолклористични...). Ех, къде ли не съм замръквал, в какви ли не купи сено и тучни ливади не съм осъмвал, ех, младост... И винаги в тесен контакт с местните певици (какви само млади певици имаше някога, ах, какви...), дяволити моми лазарки, кръшни, знойни млади невести, ех... То се знае, в реда на нещата е, действително, имаше и гуслари, овчари, бабички... Ето, например твоята баба Керка, драги ми Йовчо, убеден съм, помни тези чудесни времена, славни за науката, за културата, за човешката и творческа взазимност между нас, учените, и духовните сили на нашето село!

Й.К. - Ша Ви прекъсна, гуспудин пруфесоре, ама нъл Вий са занимавати главну с тиоритична критика, чи и с ини таквис по начи, аку мо'а тъй да са израза, утвлечени материи, кът например с творчуствуту на имина ут пурядъка, начи, на Юдит Халтенбрунер, гуспужа Н'Комо, тоз бе, ъъъъ, Тейлър-Син, начи, чи и...

Д.З. - Тук, млади ми приятелю, този път аз, с извинение, ще те прекъсна, тъй като не бива да се смесват зърното и плявата, имам предвид г-н Тейлър-Син, когото аз на не един международен симпозиум съм критикувал, и то основателно, защото... Впрочем, какъв Тейлър, какъв Син, когато, за щастие, има такива изумруди, изумителни диаманти, бих казал, на модерната лирика... Нали за селската поезия щеше да ме питаш бе, Йовчо, и като стана дума...

Й. К. - Да бе, ас са утплеснах малку, гуспудин пруфесуре, ша ма езвенити... Ша Ва питам директну начи, ко мислити Вий за пуезийта на нашта Калина, дет тука пущури ортълъка у селу, чи и у съседнити сила и градищА, дет има ина прикъзка, с тез нейнити стихуви, у коиту са възпети, туй, крави (придимну мунтафонки), уфце, гюрлюци, кукошки, кузи, ку щети, и троскута, и паламидъта, чи и селскъта либоф и благуродни чуфстфа... Кат са изтъпАни на мигданя, чи кат земи да рицитира, не саму ор'та, ам туй и жувотнити, дет са вика, и те зяпват да слушът...

Д.З. - Мдааа, колега, аз наблюдам твърде внимателно с моите иначе изморени, зачервени от взиране очи, твърде внимателно наблюдавам! И от доста време съм забелязал този отраден феномен, тази перла в короната, не, бих казал по-скоро, тази изящна роза в росния венец от дъхави цветя на селката поезия - Калина, мдаа.... Талант, голям талант, несъмнено, категорично, безапелационно мога да го заява. И, имайте превдид, че не го заявявя кой да е, но от вродена скромност спирам дотук... Но на въпроса Ви, драги ми Йовчо, пръв ми обърна внимание на нейното пленително творчество моя стар приятел, с когото се знаем още от онези експедиции, за които (ех...) стана дума, поп Неделчо. Той като свещеник във вашето село знае Калина още от кръщението й, нали, от младенческата й възраст на невинно агънце, кротък сладкогласен славей, чучулига и прочее... Признавам си този грях, че отначало погледнах с известни резерви и ерудитски скепсис на поп-Неделчовите слова, ерго, така да се каже, светиня му винаги е бил ценител с главно «Ц», да, на поезията, но и не само на поезията... Обаче като се зачетох в стиховете, тогава с благодатна душа, с душа упоена и прочее, установих, че поп Неделно е абсолютно прав в своите възторзи и копнежи... После пък получих едно писмо от инж. Чолаков, който заедно с Боб Дилън вече е замислил няколко балади по стихове на Калина... Нейната роднина, чинка й, както се казва по вашия край, също Калина по име, а и поетеса навремето (ах, защо ли не се изненадвам!), занесла тези чудесни творби в Америка, прочела на ги на инженера, който пък ги превел начаса! «Ех, в неговия познат маниер въздъхнал Боб, каква поетри, тая Калина ъф село бе! Тенкс, май френд Чолакофф, че ме въведе в нейния невероятен свят, който няма нищо общо с шибания свят, в който аз живея, уви...»

Й.К. - Гуспудин пруфесоре, бихти ли направили идин по-такъс анализ на пуследнити твурби на Кълина...

Д.З. - Не, драги ми колега, не бих! И ще ви кажа защо - по цели дни и безсънни нощи, напоследък работя върху книгата «В гюрлюка на творческата инвенция», посветена изцяло на творчеството на Калина. Вече имам договор с едно престижно издателство, книгата ще се появи скоро. Ще е скъпичка, но ще си я купите, не се съмнявам, и там ще намерите отговор на тези въпроси. И няма да сбъркате, определено! Определено!

Й.К. - Начи, начи... имати нашта гуляма благударнус за тоз интиресин разгувур, гуспудин пруфесуре, ша знайти, нашта, мно'у гуляма благударнус...

Разговорът е излъчен по селската радиоточка във връзка с излизането на т. ІІІ от нашумялата поредица "С изморени очи..." на изтъкнатия учен. Томът съдържа студии и статии, посветени на генезиса, развитието и перспективите пред селската поезия.


Публикувано от BlackCat на 01.12.2005 @ 19:00:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   plamen

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.6
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 19:10:45 часа

добави твой текст
"Проф. Диньо Завров: "Взирах се, взирах се... Обаче видях!"" | Вход | 9 коментара (36 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от fightingone на 02.12.2005 @ 09:21:20
(Профил | Изпрати бележка) http://vivian.blog.bg
Това ексклузивно интервю с проф. Завров е направо върховно! Специални благодарности на Йовчо Керин!


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 17:17:19
(Профил | Изпрати бележка)
Ами като го е отгледала прочутата (му) баба Керка, затова и избрал този... ъртистичен псифдуним:))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от LadyDy на 02.12.2005 @ 13:12:42
(Профил | Изпрати бележка)
Е, не!!!
Това трябва да се разиграе на радиотеатър и да се пусне по... Радио Фокус Велико Търново, например....:)

Просто не е истина...
:))


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 17:20:58
(Профил | Изпрати бележка)
Благодарим, благодАрим, ама сте в грешка - ние само за национални (междуконтинентални, междупланетни, галактични и т.н.) мрежи работимЕ, тва е положението! Чекаме с помощта на инж. Чолаков, евентуално и с бай Стивън (Кинг) да направимЕ неква суперпродукшън за проф. ДиньоЗавров, и то със специалното участие на Калина, баба Керка, бат' Йовчо и, то се знае, поп Неделчно на първо место!

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 04.12.2005 @ 14:07:43
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, допуЩена е грешка, голема грешка - за бай Стивън Спилбърг става дума, ама и другия бай Стивън (Кинг), ако се включи ще е супер! Е, можемЕ и Вълдобрев да земемЕ, па и и Софиянски (заради усмивката, то се знае!), докато не са го взели некъде другаде...

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от libra на 02.12.2005 @ 13:34:13
(Профил | Изпрати бележка)
)))))))))
аха, а Калина си е талант, начи, туй и аз го казвам )))))))
от кой край е тоз диалект Ф. хихи )
и таз поредица “С изморени очи...”ми напомня за една моя препоръка към изтъкнатия учен, да иде да си закупи едни очила ))))


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 17:32:16
(Профил | Изпрати бележка)
От взиране в литературната пусниня го наболяват очите бай Динко бе, нема проблем иначе:)) (А ако пък сложи едни очила, малееей, горко й на литература...) Благодаря!

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от libra на 03.12.2005 @ 19:12:43
(Профил | Изпрати бележка)
))))))))))))
има нещо верно в това, "горко и" ))))))
мене да ме чете без очила ))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Kalina на 03.12.2005 @ 19:53:24
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))))
И мене, и мене, щот ши дигни диоптър'ти. Ей тъй пу диагунал да ма кара най ши й дубре.

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 20:04:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ааа, той от твойту творчиству сичку под лупа го гледа:))), сам си гу й казал чувека... Пък нали и поп Ниделчу му й обърнъл фнимание, мой ли да игнурира на дяда попа мненийту?!:)))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от libra на 31.12.2012 @ 11:22:28
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от sradev (sradev@о2.pl) на 02.12.2005 @ 19:07:09
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
перфектно!, чета го вече пети път.


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 18:07:05
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, най-яснейши пане, чинкуе:)

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от copie на 02.12.2005 @ 19:55:59
(Профил | Изпрати бележка)
Вашиту интирвю многу ма впичитли, гусин пруфесуре!!! И ас кату ина видна интилектуалка ут цял свят тутъкси ши си закупя идин брой ут "Гюрлюцити на творчиската инвенция"!


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 18:08:26
(Профил | Изпрати бележка)
Ааа, многу ша са радвами да чуйми и вашти билежки на тъз тема:)))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Kalina на 02.12.2005 @ 20:00:50
(Профил | Изпрати бележка)
Ма тос Йофчу, бре! То да ни му са надява чиляк...
Кат гу знам къф сопулан беши га са мъкниши с баба си Кера пу сиденкити и припяваши пудире й, пък глей гу сига де са й натикал у журналистиката. Ма вари гу, печи гу - Йофчу ут Кратунци:))) Колкут и да си лъска царвулити - сЕ цървули си устаят. Същу се йно Калина да зяпни да прудума пу градски. :))
Убаче питам аз ней ли напрау светутатству да са риче "Калина" редум с таквис ини имина кат Юдит, кат Тейлър-Син (макар чи и аз кат пруфесура гу намирам за малку "зилен уткъснат" - да ма прущават пучитател'ти му).
Виш, бай Динку й гуляма рабута! С тез негувити "измурени учи", оф...
Се мий напреде начи... Аз, бай Динку, поп Ниделчу... И спомени ини - за чинка Калинка, чи за Инджилерина... Ногу убуу беши. Кък няа да натъкма стихусбирка!?
Да де, мойта. Щот план гона!

"Ши са упрая аз пулека-лека
три стихусбирки мисла кат издам..."

Сетне върети ма стигайти!:))) Кат са упрая, де:)
Ма смей ли да изкажи бай Динку у критика, а!? Ич ни гу пумисля, щот сетне и поп Недю ни мой му спумогна:)))

Ф тос ред на мисли гурещу припуръчвам на сички цинители с главну "Ц" "С изморени очи..." на пруфесура! Да видити ко са казва искуфству!
Пуклон, дълбок пуклон...
:))


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 18:06:16
(Профил | Изпрати бележка)
Знам гу аз Йофчу, повня гу, пък и съм слушал такваз ина народна песен, дет са пей по силата от бая времи:

Йофчу по двори одиши,
с медян си кавал свиреши,
кавал му свири, гувори:
"Къдя си, моме Калино,
къдя си мО да ма пуслушаш,
ква сиринада ти пра'я..."
Излези мома Калина,
излези на прузорица,
чи си на Йофча думаши:
"На куго, Йофчо, прудаваш
тези ми, Йофчо, чалъми,
ко ми са праиш, чи свириш,
кът гу разбирам, чи й плейбек,
ей ти гу каситуфона,
дет си скрил зад дървоту..."
Йофчу ми са притисни,
притисни ощи, изчерви...
(и тъй нататък, щот тя многу й дълга тъз песен...:)) От баба Керка обачи няма да я чуйш, щот нъл Йофчу и й унук, дет са вика, ама пък баба Нивена с радус ша ти я испей, тъй да знайш...:))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 19:28:58
(Профил | Изпрати бележка)
Сига ми я до-испя:) баба Нивена, да й жува и здрава:)

Калина Йофчу думаши:
"Ти акъл, Йофчо, имаш ли,
нъл чувам - свири Тиодосий (Спасов - бел.ред.),
къдя на мен тез чалъми...
И стига си ми испращал
тези ми, Йофчи, имейли,
имейли и есимеси,
ни си ми лика-прилика,
ни си на мойту равнищи..."
Бре, тая мума Калина,
как си ми Йофча засрами,
засрами, още изпъди!:))))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Kalina на 03.12.2005 @ 19:51:14
(Профил | Изпрати бележка)
Баба ти Нивена щот малку рода ми са пада, чи ти й спестила по нататъчи писинта:))

Йофчу стъпя, пристъпя
с акъл са чуди и блъска
дъл дан си фани пътя,
(ко са прай таа пък гъска!) :))
ма са назаде убърна
и пак са изпъчи утпреде
горду кас'тфона пригърна
и си Калина изгледа:

-Ндей са надува Калино,
надува, ощи приструва,
ши ми на сЪрци истиниш,
къкту сига ма върлуваш. ;)

Язък ми за вси есимеси,
имейли, писма и билешки;)
Я, зими са усвЕсти,
чи пудир ич няа тий смешну!
:)))

То има и ощи, ма нека си земи въздух баба ти Нивена, чи гурката са задАша вечи:)) То ино времи кък пейши, охоооу... Младус, младус...





]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Ufff на 03.12.2005 @ 18:48:50
(Профил | Изпрати бележка)
Тука искам да пудвърла идна реплика към Калина. За мени тя си й класичка, щоту крилатата мисла: "Ши са упрая аз пулека-лека
три стихусбирки мисла кат издам..." ми стана моту в животя!:))))))) Ашколсун!

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 18:57:20
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък си мисля, чи пуни три тома "Избрани съчения" ша издаде туй момичи, браус на негу:)))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Ufff на 03.12.2005 @ 19:11:24
(Профил | Изпрати бележка)
Ми кат са скромничи и са дърпа, ко ша я праим? Къде са спукриха сичкити спонсури, ни знам! Шъ кажим на Калина да утвържи Ламята ;)

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 19:16:46
(Профил | Изпрати бележка)
Чинка й у Америка да земи заидну с Чулакув да привиде кот можи, ко са пумайва?!:))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Kalina на 03.12.2005 @ 19:55:31
(Профил | Изпрати бележка)
Убаче мене ма загложди ино усумнение...
Ми ку ни стигнат сал три стихусбирки!? Въъъх!
Тъс нощ няа са спи - рабута ма чака, тъй де творчеству да рича...
Ни мой са дреми тъй ниупраена пойчи!:)))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Ufff на 03.12.2005 @ 20:08:34
(Профил | Изпрати бележка)
Оф, как са хила, ку знаш!
Спулай ти!

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Kalina на 03.12.2005 @ 20:18:55
(Профил | Изпрати бележка)
Дръш са сирьозну, мари:))) Я, ма виш мене:)))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Ufff на 03.12.2005 @ 18:46:09
(Профил | Изпрати бележка)
Уфтрепах са да търса икзимляр ут толкус Изморенити очи, пък стихусбиркити Калинини чезнат ощи кат ги издъдът, сичку живу граби кат невидялу, ут библиотекити напрау им крадат бройкити барабар с купчинта околни книги(за маскирофффка), чи тъй пукрай Калининти, някои люде пручетуха и други книги пу пу-грешка. Дубре, чи слушами радиоточката, да съ дукосним ду култура.


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 18:55:33
(Профил | Изпрати бележка)
Ам'чи ко да кажа, усвен чи си многу права, ама многу си права, ша знайш! Изпотрепват са за тез книги бе, пък кът си пристявя ко ша стани кът излезят клипувити на Боб Дилън & инж. Чулакув, лелее, ква топурдия ша настани тугас!:)))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Ufff на 03.12.2005 @ 19:04:28
(Профил | Изпрати бележка)
Ми тогас Уудстокът шсъ примести тука, дай да зимами утсега автограви, чи утпосле ни мойм са вреди!
:))))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 03.12.2005 @ 19:43:41
(Профил | Изпрати бележка)
Ти устъй самата музика, ам кът чуят текстувити на Калина, а? Ко нящу й туй пуезийта бе:))) Нъл виждаш ко й казал Боб Дилън бе - тоз нейния свят и негувия шибан свят, туй и истинъта:)))), ша знайш...

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от Kalina на 03.12.2005 @ 20:01:26
(Профил | Изпрати бележка)
Нека сига сички дружну са пумолим (начелу с поп Ниделчу) дан са заслушват ногу у текстувити или барем дан ги дуразбират. Закот изикът на пуезийта ней разбираем за секи, нъл тъй. Зако да са мъчат гуркити... ;)))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 04.12.2005 @ 14:08:21
(Профил | Изпрати бележка)
Амин:)))

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 07.12.2005 @ 15:18:27
(Профил | Изпрати бележка)
Шъ мош ли съ кандидътиръм и язе зъ идин
кзимпляр ут
«В гюрлюка на творческата инвенция» ???
Молъ ви съ, ни ма забраяйти!

:-)))


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 08.12.2005 @ 00:00:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ниприменну ш' са убяда на пруфесура да Ва има фпридвид:)) (щот книгъта ша са разпрудаде кът топъл 'ляп, дет има ина прикъзка:)

]


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от monalisa на 07.12.2005 @ 19:31:18
(Профил | Изпрати бележка)
:)))) за разовора ! та точката на вию ми падна на името Динио _ много меко сладко звучене създава това име :) priqtno


Re: Проф. Диньо Завров: “Взирах се, взирах се... Обаче видях!”
от plamen на 07.12.2005 @ 23:58:21
(Профил | Изпрати бележка)
Така е, ама те и динозаврите са мили животинки:))

]