Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 864
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 865

Îíëàéí ñåãà:
:: Boryana

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà...
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: diga

Íå çíàì çàùî, íî íàïîñëåäúê æèâîòà ìå ñáëúñêâà ïî÷òè åæåäíåâíî ñ åäíà ñîöèàëíà ãðóïà, êîÿòî îáðàçóâà äðàçíåíèÿ â äóøåâíèÿò ìè ìèð è òúíêè (ïî÷òè íåçàáåëåæèìè) áðú÷èöè â îáëàñòòà îêîëî î÷èòå.
Òå (êóðâèòå)åäâà ëè ñà òâúðäå íàÿñíî êîëêî ìíîãî ãè ìðàçÿ, çàùîòî âèíàãè ìè ñå óñìèõâàò, êîåòî ïúê ñâèâà êîðåìà ìè íà êúëáî... Èëè ñè ïàäàò ïî ìåí, ÷èñòî ôèçè÷åñêè (êîåòî ñè å íå ïðîñòî ñòðàøíî, à íàïðàâî ÑÒÐÀØÍÎ), èëè âèæäàò íÿêàêúâ ïîòåíöèàë â ìåí äà ìå ñïå÷åëÿò çà òÿõíîòî "äåëî", èëè... íå çíàì êàêâî "èëè", íî ìè ïèñíà îò òÿõ. Ïèñíà ìè äà ãè ñðåùàì, äà ñå ïîçäðàâÿâàìå, äà ñå íàòðèñàì â òåõíè êîìïàíèè... À êîãàòî ÷óÿ íÿêîÿ êóðâà äà êàçâà: Àìà òè äà íå ìèñëèø, ÷å ñúì êóðâà - êîñèöàòà ìè íàñòðúõâà è ñå íàâèâà íà ìàñóðè (îò åäðèòå ìàñóðè, îò åäðèòå.) Òà íåêà âè îáÿñíÿ ìèëè ìîìè÷åòà - êîãàòî ñòå æåíåíè è îêðàñÿâàòå ïðàçíîòî ìíîæåñòâî íà ìúæà ñè åæåäíåâíî è äèíàìè÷íî ñ ðîãà, ïðèåìàùè ðàçíîîáðàçíè ðàçêëîíåíèÿ - äà, çà êóðâè âè ìèñëÿ, êîãàòî ëåêóâàòå óæ "ñàìîòàòà ñè" áåçöåëíî õâúðëÿùè "áèñåðè" è áåçêðèòåðèéíî "ïîäáèðàéêè" "æåðòâè" - äà, çà êóðâè âè ìèñëÿ, êîãàòî âè å âñå åäíî ñ êîãî ùå ñå ñúáóäèòå ñóòðèí, è íå íà ïîñëåäíî ìÿñòî - êîãàòî åäèíñòâåíîòî âè áåçïîðíî óìåíèå ñà "êóðâåíñêè íîìåðà" , ïàê äà - êóðâè ñòå. Òî, íå, ÷å ïîäîáíè åêçåìïëÿðè íÿìà è îò ìúæêèÿò ïîë, íî òîâà å åäíà äðóãà òåìà, ïî êîÿòî ùå ïèøà äðóã ïúò...
Ïîãëåäíàòî ãëîáàëíî ìîæåì äà ðàçäåëèì òèïàæà íà äâå - "Æåíåíè êóðâè" è "Êóðâè - ìîìè", êàòî è äâàòà òèïà ñå ðàçêëîíÿâàò â äâà ïîäòèïà - ñêúïè êóðâè (ìàëêî ïî-íàïóäðåíè, ñèìïàòè÷íè äîðè, ñ ïîòåíöèàë è äîáúð ðå÷íèêîâ çàïàñ) è åâòèíè êóðâè (ãðîçíîâàòè, ïúëíè÷êè â ïîâå÷å, èëè êëüîùàâè â ïîâå÷å... àáå ïðè òÿõ âñè÷êî å â ïîâå÷å)
Ïî êàêâî äà ðàçïîçíàåì ñêúïàðêèòå?! Òÿõ ðÿäêî ãè ñðåùàìå ïî óëèöàòà... ëîáíîòî èì ìÿñòî ñà ñêúïèòå çàâåäåíèÿ. Îáèêíîâåíî ñà õèïåð, ìåãà, óëòðà ñåêñè îáëå÷åíè (âñè÷êè ïðåëåñòè - âúí) êàòî äðåõèòå èì ñúñ ñèãóðíîñò íå ñà îò ïàçàðà èëè íÿêîå íèêîìó íåèçâåñòíî ìàãàçèí÷å. Åäâà ëè áèõòå ãè âèäåëè äà ïèÿò âîäêà, íî àêî ñå ñëó÷è, òî ñúñ ñèãóðíîñò òîçè, êîéòî ÿ å ïîðú÷àë íÿìà äà ãî "îãðåå" âå÷åðòà (âîäêàòà ðàçáèðà ñå íå áè áèëà áúëãàðñêà).
Åâòèíèòå êóðâè, ïèÿò âîäêà - òå âñúùíîñò ïèÿò âñè÷êî (âåðîÿòíè èçêëþ÷åíèÿ ñà âîäà îò ïåðàëíÿòà è ñèôîíà, íî òîâà ñè îñòàâà âåðîÿòíîñò ñàìî, çàùîòî... âñè÷êî ñè çàâèñè îò òîçè, êîéòî òè ñåðâèðà). Òà, òå ïèÿò! Ìîæåø äà ãè ñðåùíåø ïî÷òè íàâñÿêúäå (èçêëþ÷åíèÿ ñà ñêúïàðñêèòå çàâåäåíèÿ, çàùîòî åäâà ëè íÿêîé áè ãè çàâåë òàì). Òÿõ îáèêíîâåíî ÷îâåê ãè ñðåùà ñëó÷àéíî... â çàâåäåíèå èëè íà êóïîí, è ñëåä êàòî ñå ïîíàëåå "ïðèëè÷íî" ïðèáèðà ó äîìà, ñ "ÿñíà" èäåÿ - êîíñóìàöèÿ, íî íà ñóòðèíòà îò öÿëàòà òàçè "ÿñíîòà" ãî áîëè ãëàâà... âúçìîæíè ñà è áîëêè â ñòàâèòå, ìóñêóëàòóðàòà... êàêòî è áîëêè â ëèöåâàòà ÷àñò - àêî å èìàëî ÷óæäà íàìåñà, ïðèìåðíî.
Êóðâèòå îáèêíîâåíî ñà ñ ìàíèÿ çà âåëè÷èå è âèñîêîïàðåí ïîãëåä. Àìà êàòî ñå çàìèñëÿ ñåãà, äîíÿêúäå èìàò ïðàâî, çàùîòî íå å òâúðäå ëåñíî è òîâà - çà "äîáðîòî" èìå, âåðîÿòíî å íóæíà "äîáðà" ðàáîòà, êîåòî ñè å ÷èñòà ïðîáà - êúðòîâñêè òðóä (êàòî êàçàõ "êúðòîâñêè"... äàëè èì íàêúðòâà ïîíÿêîãà?!).
Íå çíàì çàùî, íî íàïîñëåäúê æèâîòà ìå ñáëúñêâà ïî÷òè åæåäíåâíî ñ òÿõ è ìå õâàùàò áåñîâåòå. È íå çàùîòî ñà ìè "èçÿëè ñèðåíöåòî" - íà òÿõ îáèêíîâåíî ñå ïîëàãà ïðåäÿñòèåòî, íî ðÿäêî ñå äîïóñêàò äî îñíîâíîòî, è íå çàùîòî èì çàâèæäàì - êîëè÷åñòâåíèòå "äîïúëíåíèÿ" íå ïðåäïîëàãàò êà÷åñòâî, à ïðîñòî çàùîòî ïðèñúñòâèåòî èì îáðàçóâà íåðâè â äóøåâíèÿò ìè ìèð è òúíêè (ïî÷òè íåçàáåëåæèìè) áðú÷èöè â îáëàñòòà îêîëî î÷èòå.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 27.10.2005 @ 09:51:13 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   diga

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 02:21:06 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"..." | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ...
îò Kam4ito íà 16.11.2005 @ 05:30:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
za poreden pyt te priznavam:)))))taka mi se iska da vidq fizionomiite na kurvite,dokat go 4etat:)))
pozdravi!!! mnogo e dobro:)