Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 819
ХуЛитери: 4
Всичко: 823

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИлюзия на възраста
раздел: Романи
автор: chipka

Имаше силно чувство, имаше дива страст, имаше борба носеща интересни емоции и доволство от видимия резултат. Предизвикателство да преодолееш предрасъдъците.
Всичко което се случи в моя живот през онези години бе плод на една мечта. Времето и събитията попречиха както на мен, така и на най-близкия човек до мен, да превърнат в реалност един създаден синхрон във взаимоотношенията между двама души, постигнат с взаимен компромис и уважение на личноста, достигнало до общи виждания, идеи и желания, носещи удовлетворение и ясни цели в бъдещето. Разликата във възраста на двамата определи трудността на постигнатото.

МЕЧТА, желана от всяка една уважаваща себе си личност, стремяща се към изяви и реализация, давайки максимума от своите възможности и натрупани знания, във времето което е прието да се казва ЖИВОТ.



I ЧАСТ



07 декември 2000г. 13,30ч.


Ник се качи в колата. Завъртя ключа и погледна в огледалото. Зад него рязко спря червена лада. От предните врати слязоха двама цивилни с насочени пистолети, а от задните, двама униформени полицаи, които като че ли се чудеха какво да правят. Върна ключа в нормално положение, отвори вратата и слезна от колата. До него Иван направи същото. Не по-малко изненадан, той също бе забелязал какво става.
- Стой! Полиция! Никой да не мърда! - изкрещя възбудено единия от цивилните.
Ник се стресна и застана неподвижно. Реакцията на Иван беше същата. Цивилните се приближиха бавно, като единият държеше радиостанция в свободната си ръка и говореше нещо по нея.
- Документите за проверка! - нареди другия, приближил се достатъчно близо.
Ник беше уплашен и веднага потърси портофейла си. Извади шофъорската си книжка. Имаше две лични карти. Като ги подаваше, се опита да обясни, че е загубил личната си карта и затова се е наложило да си извади друга. В последствие, намирайки загубената, поради разсеяност, не я е предал в полицията. Цивилният изглежда не го слушаше и след като ги погледна бегло, му поиска документите на автомобила. Наведе се, бръкна в жабката, извади ги и му ги подаде. Като ги разгледа внимателно, той извика униформените и им нареди да направят пълен обиск.


Публикувано от BlackCat на 20.10.2005 @ 17:25:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   chipka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 2.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:36:52 часа

добави твой текст
"Илюзия на възраста" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Илюзия на възраста
от CrystalRose (bumbblebeeus@abv.bg) на 01.12.2005 @ 16:02:12
(Профил | Изпрати бележка)
Милия chipka :-)
Още вчера мислих да те коментирам, драги, но реших да изчета цялата ти "поредица"... но не успях!
Не мисля, че си некадърник chipka :-)
Според мен можеше да отделиш малко повече внимание на тази част-първата, да завладееш още оттук читателя. Да, има някакво очакване и желание да разбере човек какво става после, но...Началото трябва да е най-силно, за да може да се дочете с интерес творбата.
Обещавам ти като изчета всичко да ти пиша за впечатленията ми. :-)

Поздрави и до скоро chipka :-)


Re: Илюзия на възраста
от chipka (chipka@mail.bg) на 01.12.2005 @ 16:46:27
(Профил | Изпрати бележка)
Здравейте!
Съгласен съм, че има още какво да се напише и в този вид е малко суровичко. Стремял съм се да бъда най-близко до реалността, защото такава наистина съществува.
Благодаря за коментара. Ще го имам в предвид!
Поздрави!

]


Re: Илюзия на възраста
от mojsei на 01.12.2005 @ 16:08:48
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Готов ли си да пишеш, синко? Хубаво е, че текстът ти е кратък. Препиши го като коментар, но го направи с кратки изречения - колкото можеш по-кратки....Ще се върна да видя какво си направил и така ще продължим и с другите части...Хайде! Давай и не се преструвай на глупак!


Re: Илюзия на възраста
от chipka (chipka@mail.bg) на 01.12.2005 @ 16:57:02
(Профил | Изпрати бележка)
Здравейте!
Да, тук таме съм се поувлякал в стремежа си да обяснявам и забележката е съвсем правилна. Има място за корекции, но на този етап това е само чернова и не смятам да се връщам към нея. Написаното е реално и съм се стремял да бъда максимално близко до действителността.
Що се отнася до продължението, идеите са ми няколко и все още се двуомя коя е най-подходящата. Затова не бих отказал предложения!
От мен поздрави и благодаря за коментара!

]