Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 586
ХуЛитери: 1
Всичко: 587

Онлайн сега:
:: valchebnica

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПритча за Моисей и жезъла му
раздел: Хумор и сатира
автор: KBoianov

Имало едно време един Моисей. Историците все още спорят дали имал жезъл или философско-концептуалистичен анализ на творческия субект. Също така не е ясно дали бил вълшебен.

Възправил се той на един рът с жезъла си пред събраните люде.
- Какво е това прагматизъм? Да не е някаква болест? - питали се подозрително най-близките.
- Ами какво е "творческа импликация на таланта"? Да не ни имунизират?- говорели следващите помежду си.
- Забравих си философско теоретичните принципи. Пъхнал съм ги в къщи под един крак на масата. Ще ме бият ли?- шепнел с ужас един.
- Като правят методологичен срез на творчеството боли ли? Да не ни режат крилата на вдъхновението? А, не! Не давам без упойка!- тръшкал се друг.
- Тоа па ше ми каже как да пиша! Я ми го дайте!- ревял един, едва удържан от две фенки.
- Хей, да не би да има промоция?- питали най-далечните, защото нищо не разбрали от врявата.
Моисей се изкашлял и множеството млъкнало.
- Що не ме разбирате, бе?! На патагонски ли да ви обяснявам?-извикал той.
Сетне хванал жезъла, забил го в скалата и от там потекли философски извори на не- разбирането.
Грабнал си той шапката/ короната, тюбетейката/ и запрашил към Обетованата земя на философите / Ханаан, Браила, Парламента/
" Брей, че неразбран народ! Да не разбира не- разбирането! И да митологизира профанизираната същност на субекта!"- тъй си мислел Моисей на чаша пиво в хана "При Диоген".
А пишещите братя така си останали научно методологично неанализирани и ненакритикувани.
Като разбрали, че няма да ги колят, стъкмили си празник, на който били строго забранени засуканите лафове и строго разрешени засуканите дами. Вдигали се наздравици, ама по-кратки.
- Ей, кой така императивно ми е написал слова под писанието?- изревал по едно време един подпийнал на бара.
О, SEPTER EADEM !


Публикувано от BlackCat на 09.10.2005 @ 15:26:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   KBoianov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.71
Оценки: 14


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 04:54:35 часа

добави твой текст
"Притча за Моисей и жезъла му" | Вход | 15 коментара (34 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Притча за Моисей и жезъла му
от SugarBabe (radost4e@gmail.com) на 10.10.2005 @ 19:53:29
(Профил | Изпрати бележка)
както каза един мой приятел: "някои хора ще си получават пенсията в лудницата" :))


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:28:59
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
За такива неща ли си говориш с твоите приятели?

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от Amphibia на 09.10.2005 @ 22:10:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/amphibia
:))))
Поздрави за доброто попадение!
Време беше :))


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:41:36
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Важно е какво е попадението? Оставям те ти да кажеш...

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 09.10.2005 @ 20:02:59
(Профил | Изпрати бележка)
както казва един от героите ми в едно от моите съчиняваници - лекатите трябва да лекуват с любов и със смях!
Благодаря ти, Коста!
Смелчага си ти!
:-)


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:22:44
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Това го могат само добрите лекари, а в случая не е така...Ето защо, коригирай твоя герой, ако обичаш...

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 27.11.2005 @ 12:11:41
(Профил | Изпрати бележка)
Не обичам....съжалявам!

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от Kalina на 09.10.2005 @ 19:10:48
(Профил | Изпрати бележка)
Що дан са засуча тука,
тъй ши мий прилика...
Ми ареса тъз пуука,
нА затуй са тикам.
Види са, чи гу е писал
дофтур-разбирател ;),
да чувръкни с умна мисъл
де що е читател.
:))


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:27:58
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
За кого говориш, ти Калино -
стига си надигала от старото ми вино,
че не ти съвсем прилича
гагата навсякъде да ти занича
и в юруша, дори предател,
да наричаш разбирател
или пък ако обичаш да се тикаш,
то поне почни разумно и да викаш...

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от copie на 09.10.2005 @ 18:20:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, труден е животът на месиите :)))))))

Поздрави за текста! Поздрави и за всичките ти досегашни опити да подкрепиш здравия разум срещу здравите сили :))))))))))))))))))))))))


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:20:04
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Борбата срещу здравите сили, след това, прави опит да се представи за здрав разум. Чудесно си го схванала!?

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mai4ka (maichka@abv.bg) на 09.10.2005 @ 17:39:48
(Профил | Изпрати бележка)
:-)))
!!!

п.п. И аз за празника да питам. Щом са разрешени засукани...


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от ElToro на 09.10.2005 @ 16:28:50
(Профил | Изпрати бележка)
Най-накрая ! Трябваше някой да извика ! Подкрепям те напълно !

До кога ще ни се налагат съмнителни субекти със странната , но страшна диагноза "месия" ?

Поздрави !

;-)


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:43:08
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Кой прави такива страшни работи, синко?

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 09.10.2005 @ 15:52:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Не разбрах всичко, ама карай ;-))))

Две въпросчета:

Къде и кога ще е засуканият празник?

SEPTER EADEM или Semper eadem - ако е първото, какво означава?

Поздрав! :D :D :D


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 09.10.2005 @ 16:27:55
(Профил | Изпрати бележка)
Semper

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:17:05
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
А сега разбра ли?

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от x_ahav на 10.10.2005 @ 14:11:38
(Профил | Изпрати бележка)
)))))


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 11.11.2005 @ 10:09:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Много хубаво написано!
Поздрави! :)))


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:37:54
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
А по-точно?!

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от VMV на 23.10.2005 @ 10:20:54
(Профил | Изпрати бележка)
Браво д-р Боянов!
За да разбера нюанса се наложи да прелистя цялото ти творчество тук. (Но това си е моя вина, като не съм се запознавал с него ex temporе.) Хубаво огледало си направил за натруфенофразните музикотърсачни секретарословни душици. Да се огледат и да те коментират. Това е за тях. Не онова?


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:40:35
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Между това, което пишеш за киборгландия и тукашната ти позиция зее дълбока пропаст, която пък е много показателна...

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 08:09:43
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php



Мойсей е псевдоним на мой герой. Той е тук. Няма защо историците да се потят. Той е носител на философска концептуалност, която се доказва практически чрез публикуваните текстове. А тези текстове са част от тъканта на новата художествена литература.
-Какво е това пагматизъм? - пита един от персонажите на К.Боянов, защото и той не може да му обясни.
-Хуманен екзистенциализъм - отвръщам спокойно.
-А какво ли е пък това екзестенция? - мръщи се друг персонаж на Боянов.
-Преживяване! - товръщам кратко.
-А имплицитно? - пита Боянов за понятие, което аз не съм употребявал.
-Вътрешно присъщо - отвръщам аз с неудоволствие.
-Ти ли ще ни кажеш как да пишем? - отново се намесва Боянов.
-Показвам как пиша аз, а пиша необходимото, но ако поиска някой можем да поговорим по този въпрос - отвръщам скромно.
-Дбре де, а какво е методологичен срез? - продължава Бжоянов.
-Обосновавам го като ситуативна, системно-структурна методология, което означава строго подбиране на научни области и дисциплини, които използваме като наша гледна точка при разработването на даден въпрос - казвам с разбиране и колкото се може по-спокойно. - А мога ли и аз да попитам нещо?
-Разбира се? - напрегнато отвръща Боянов.
-Каква е твоята гледна точка при написването на "Притча за Мойсей и неговия Жезъл? - въпросът ми е обикновен, но Боянов мълчи.-Аз ще ти кажа! - казвам разчленявайки думите.-Научна недобросъвестност!


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 26.11.2005 @ 08:55:10
(Профил | Изпрати бележка)
О, SEPTER EADEM !
Поздрави, Моисее!
Духовното с научни разработки не можеш описа.
Това е твърдото ми становище по въпроса.
Всеки е свободен да има свой мироглед и своя вяра!


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:05:22
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
На това, на което ти казваш "Не!" вече е факт, а естеството на твоето становище е друг въпрос.
На практика, тези които най-много отричат нещо, го изполват най-много. Е, аз ти благдаря за преченето, защото и то върши работа в такива врамена...
А отричането на възможностите на познанието е известно като агностицизъм и това не съм го измислил аз. Но дали ти помагаш да се прави новата художествена литература и ти какво правиш тук?

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 26.11.2005 @ 09:20:31
(Профил | Изпрати бележка)
Обичай врага си!
Не съди, за да не бъдеш съден!
Бъди здрав!

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 09:35:50
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Съгласен съм, че това е визитната ти картичка. А съденето в литературата се нарича литературна критика, което ти подменяш с религиозно лицемерие...Показваш, че много ме обичаш, за което съм ти благдарен...

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 26.11.2005 @ 16:16:29
(Профил | Изпрати бележка)
:)

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от lusi на 26.11.2005 @ 12:14:05
(Профил | Изпрати бележка)
Аз мисля, че хората не го познават.. Тежка е царската корона... Днес си мислех по този въпрос, този, който желае да прави добро се счита за лош...Това не мога да си го обясня и сигурно никога няма да мога...


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от mojsei на 26.11.2005 @ 16:52:45
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Умник си ти, Луси! Това е един от най-трудните въпроси, над който съм си блъскал главата... Но тук нещата са прозрачни. К.Боянв е просто една марионетка, събираща овации, но правеща и тайно сметките за след половин година как ще се появи на бял кон....Ха...Ха...Ха...Луси! Страшен си! Когато дадеш обич на някого, ти раздухваш в сърцето му потребност, която, като не може да бъде пак задоволена, се превръща в ярост, а после и в злоба...Разбра ли ме, синко?! Благодаря!

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от libra на 27.11.2005 @ 12:43:38
(Профил | Изпрати бележка)
Мойсей, не докосвай с такива думи автора, не ти прави чест, ще се разочаровам много от теб...много..
Коста е чист човек, който лично познавам и мога да гарантирам, че и да поема отговорност за чистотата на душата му..а аз рядко казвам такива думи..
а ти вразуми се и не приемай лично един текст който е в Хумор публикуван..къде ти чувството за хумор Мойсей..
Разбра ли ме Мойсей...
..разбери ме, моля

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 27.11.2005 @ 13:12:05
(Профил | Изпрати бележка)
Когато дадеш обич на някого, ти раздухваш в сърцето му потребност, която, като не може да бъде пак задоволена, се превръща в ярост, а после и в злоба

Погледни в душата си, Моисее!
Фейлетона беше написан за твое лечение.
Виж най-напред вътре в себе си!
Или те е страх от това, което ще намериш???
Иди да се лекуваш!


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от libra на 27.11.2005 @ 13:46:57
(Профил | Изпрати бележка)
Коста, спри се!
Нека има любов в душите ни, нека ни изпълни хармония...просто я усети и спри с коментарите, инак защо казваме големите думи за словото, моля

]


Re: Притча за Моисей и жезъла му
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 27.11.2005 @ 14:54:37
(Профил | Изпрати бележка)
:)

]