Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 835
ХуЛитери: 3
Всичко: 838

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Oldman
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПромяна
раздел: Есета, пътеписи
автор: chapple

В живота от мечти , нищо не е това , което изглежда , че е. Не всеки затвор е клетка. Но аз научих едно нещо със сигурност - всичко трябва да се промени.
Аз си живеех живота. Гледах го през други очи. За мен всичко бе цветно. Но животът от сцената е толкова различен. Всичко за мен е музика. Няма рима, не ме питайте защо - ще ви отговоря с метафора. А когато светлината изгасне - всичко се променя.
Животът става непоносим. Сетивата се изострят. Светът те смачква. Подчинява те. Заставаш пред него на колене. И молиш за милост. Изкривената реалност те унищожава. Не знаеш на кого да вярваш. Всичко това трябва да се промени.
След като съм видял всичко това, пред мен завесата се вдига. Но обезобразените картини оставт пред лицето ми. Колко мислите, че мога да понеса това? Всичко трябва да се промени.
Никога няма да бъда същият. Аз вече съм заразен с отровата на живота. И няма изцеление от ния. Защото аз съм симптомът и лекарството. Но научих едно нещо със сигурност - всичко трябва да се промени.
Всички знаят моето име. Знаят, че съм звезда. За тях аз съм идол, водач на група. Всички искат да живеят моя живот. Да бъдат като мен.
Когато съм зад сцената чувам всички да се смеят и радват. Те ме познаат, а аз съм сам сред тълпата. А всички знаем какво ще стане, когато светлината изгасне и завесата се вдигне - всичко ще се промени.
Господ знае. Той знае, че опитах да бъда като вас. Да съм част от тълпата. Но по-скоро бих захвърлил всичко зад гърба си. Аз не съм като вас. Искам да съм себе си. Не виждате ли, че аз съм изключение от правилата. Знам какво искам, и как да го постигна. Не ме притискайте. Аз съм такъв какъвто съм, защото не искам съм като вас.
Обикновения начин на живот не е за мен. Правя каквото си искам, и искам да съм свободен. Никога не знам къде ще ида и какво ще правя. Единственото, което знам е, че не искам да бъда като вас.
Държа в ръцете си вестник. А на снимката в него съм аз. Писали са за моя край. Не повече от няколко минути. Всичко, което съм направил, минава пред очите ми стотици пъти. Сълзите, които съм изплакъл, лъжите, които съм изрекъл. И всичко това, защото съм се надявал на по-добър живот.
Вижте в очите ми и ще откриете, че там няма нищо. Една празнина, която търси. Търси, но какво? Тъмнината, която е около мен. Но не мога да я видя. Това е още една игра без правила. Игра, която не трябва да играем. Но никога не се отказваме от нея. Но научих нещо със сигурност - всичко трябва да се промени. Пътят трябва да се извърви. Животът трябва да се изживее. А краят - той е накрая. Всичко свършва. Краят наближава. Моите няколко минути изтичат. Сам изживях живота си. Времето прелетя. Отивам си доволен. Защото знам със сигурност - нещо ще се промени. Можеби аз няма нищо да променя. Но поне аз съм се променил.


Публикувано от BlackCat на 17.09.2005 @ 21:06:02 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   chapple

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
388 четения | оценка 5

показвания 30575
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Промяна" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Промяна
от hristina на 18.09.2005 @ 10:23:56
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей! Аз не те познавам. Не зная дали някога нещо ще се промени. Но най-важното си разбрал - промяната трябва да стане в нас самите.


Re: Промяна
от tagaNAmutrata (kamak_v_gradinata@abv.bg) на 20.09.2005 @ 09:08:28
(Профил | Изпрати бележка)
Без правила. Играта. Която не бива да се играе, но пък вс го правим. Всъщност - опитваме. Край на залаганията.