Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 508
ХуЛитери: 5
Всичко: 513

Онлайн сега:
:: Albatros
:: Mitko19
:: pastirka
:: rajsun
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПисващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)
раздел: Хумор и сатира
автор: veronique

Битовизма върлува като побеснял слон в зоологическа градина . Простотията е до шия, на дълбоко и на широко... .
ПодЗаглавка: За Осама - фани_ме_за_клона_Садаме! и брат'чед му Буш -в_храстите_ше_те_фана
Осама е човек от трето лице , единствено число и дете на мама, тате и Библията. Обича да яде мюсли с кисело мляко и дюнери от Попа. А бе младеж от класа. Има много домашни животни наречени талибани. Талибаните са порода сравнително непозната. Като ти трябват не можеш да ги намериш, а като не ти трябват ти взривяват самолети в къщата, но Осама си ги обича. Нали са му домашни любимци. Любимият им сериал е "На гости на третата планета в дясно от Червено море и после до двете кули" . Това беше любимото филмче и на Буш - в_храстите_ша_та_фана, но откак талибаните му взривиха двете къщи е сърдит и не иска да го вижда.

А ма тия работи са далече от мен. Аз съм в BG, а не в провинция - Америка или в лЕво от Червеното море и за т'ва много - много не ме грее к'ви ги вършат брат'чедите. Не знам дали на тебе ти пука? Ако ти пука, то трябва да си ебати напикания тип, щот държавата ни се разпада лека - полека, а ти си чоплиш носа пред американските news на CNN и цъкаш, и се тюхкаш за тъпни.

Ле ле к'ви хора. Напрaво се плаша и ми идва да изпея някоя соната. Утре ще ми спират тока, а ма и на тебе ще ти го спрат, защото ще спират АЕЦ-а. Mа на тебе ко' ти пука. Нали си мъШ дето и ще посрещнеш трудностите на живота на 10 000 километра от Родината си. Играеш на американско лото със зелени карти та няма много да се задържиш, макар че знам, че ще ти липсват кюфтета с лютеница и боб - чорбата.

Не искам повече да живея тука и знаеш ли защо? И т'ва дето "няма как да не е наред" се е сбъркало. Дори и изкуство нямаме тука. Сички са се цепнали на клики и само се плюят и маат. Кой такъв - кой куц - кой тъп - кой некадърен и разни др. гравитиращи типове, които не знаят ама въобще к'во правят.

Писна ми да гледам разсърдени, обидени, наранени, защото почти винаги грешката си е в теб, но ти си твърде късогледен, за да се видиш.

Писна ми от Льольо - Лижа Секви Задници.
Къде ти е достойнството бе, педераст?! Забрави ли го? Вирнал си нос до небето, само че нямаш покритие. За какво се надуваш? Колко свирки направи на застаряващите педерасти, за да те дадат по телевизията?

Дойде ми до шийката на матката от стари новини, стари вестници и стари разбирания. Живеем в стара страна, в което няма лошо, но чак пък толкова да сме прекалили с това остаряване.

Не искам повече да си говоря с фвалиПръцковци, крепящи самочувствието си на базата на нищото. Писна ми от деца на актьори по телевизията. Писна ми от цялата простотия, от мръсния език, който и аз се научих как се ползва.

Мисля да се преместя на Марс. Там ще живея с дузина бели мишки и ще ям чипс. Ще маам бира, а после, след Спешно отделение, ще си правя по едно Кърваво Мери.
И, мамка му, колко ще ми е добре.

Писна ми от фондации, които събират пари за бедните. Тука, да знаете, няма бедни. Имаме си само финансово затруднени.

Писна ми да живея в страна, в която има 30 000 сираци. Не искам да гледам просещи пенсионери по улиците. За какво са работили тези хора навремето?

И от мен, самата ми писна. То и на теб ти писна от мен. Така, че прощавай за писващите думи. Сега те оставям да пищиш от ужас и да се молиш никога да не се засечеш с мен по улицата.

А после, някак си ще се изпозастреляме и това ще е КРАЯ.

То, какво друго ти остава?


Публикувано от mmm на 06.04.2004 @ 08:30:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   veronique

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.25
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 09:37:00 часа

добави твой текст
"Писващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)" | Вход | 3 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Писващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.04.2004 @ 11:06:26
(Профил | Изпрати бележка)
жестоко, майна, евала:)
каква гражданска позиция!!


Re: Писващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)
от Veronique на 06.04.2004 @ 11:16:43
(Профил | Изпрати бележка)
:)
Усмихвам ти се.

Наскоро ми беше писнало от нещо и реших, вместо да ритна котката, да набия сестра си и от мъка да изпия литър водка, а след това да стрелям по бездомните кучета и да плюя по бабите пред входа си - то ще е по-добре ако напиша това, което ме е издразнило.

---
Усмивката е разменната монета на щастието.

]


Re: Писващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.04.2004 @ 11:35:52
(Профил | Изпрати бележка)
майна нета е велика сила:))ето
биеш един виртуален ритник, обръщаш с трясък вратата.... и ти олеква.
Някой те поглежда.
Неразбиращо.
Пише ти две - като даскал, който чака от текстовете да пърхат розови пеперуди.
Нема пеперуди.
Само буби ( пашкули де).
Да не ти пука.

]


Re: Писващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)
от Veronique на 06.04.2004 @ 14:34:59
(Профил | Изпрати бележка)
Оууу, ;))), да знайш само колко ме е яд. В момента си дъвча ушите и си гриза ноктите на краката.
:))
Ако се чудиш 'защо тях', а не тези на ръцете - е ми по-вкусни са ми.
Котката има хубави нокти. Обикновенно гриза нейните, но преди малко я настъпих, тя ме одраска, аз се ядосах и я хвърлих през балкона.
Хубаво е, че живея на четвъртия етаж, та поради тази причина, предполагам, че мацата ще се върне след 3 дни, което не е много време. Преди бях на осмия и за това вече нямам хамстер.

:)

]


Re: Писващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 06.04.2004 @ 13:42:28
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
А аз Саддам го познавам, вчера са беше напил и налиташе на една барманка, та го изхвьрлиха от кръчмата. А на Гошо Храста му викат така щото не носеше на бира и ходеше в академията да се облекчава по градинките:))))) Иначе мноо ми хареса:)

Освен това ми писна да ми писва:)


Re: Писващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)
от Veronique на 06.04.2004 @ 14:51:39
(Профил | Изпрати бележка)
:)
А знаеш ли, че bushMan-a има сестра?

]


Re: Писващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)
от hell-en на 19.04.2004 @ 15:35:19
(Профил | Изпрати бележка)
той и майка вероятно има, но това не пречи да е пълен идиот:)

]


Re: Писващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)
от hell-en на 19.04.2004 @ 15:33:22
(Профил | Изпрати бележка)
пискането не върши работа, опитно е проверено, дойде време за бой, или "време разделно" - всеки да избере къде ще е, с кого и за колко време. стига сме пискали, дайте да се бием, не е нужно да се стреляме/все пак/:)

]


Re: Писващи Истории (не е Хумор и Сатиричност)
от hell-en на 19.04.2004 @ 15:37:31
(Профил | Изпрати бележка)
пискането не върши работа, опитно е проверено, дойде време за бой, или "време разделно" - всеки да избере къде ще е, с кого и за колко време. стига сме пискали, дайте да се бием, не е нужно да се стреляме/все пак/:)