Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 772
ХуЛитери: 6
Всичко: 778

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Marisiema
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаразПУсКане в стил Рони
раздел: Хумор и сатира
автор: roni_16_f_sf

След дълги колебания дали да се пусне този текст пред хора моята главичка реши да си направи този интересен и провокативен тест и да пусне това "произведение на изкуството".

Внимание!!!
Текстът не е подходящ за всички..Четенето е под ваша отговорност...Авторът не поема щетите:)) еххе

п.с. Това е малко отклонение от сериозността..Дано не се приеме много лично
Малка съм,а всички казват,че перверзна съм била.Веселба ли има-аз съм в кръга.Кавга ли става-ето ме отново…Изобщо обикалям,разузнавам и черпя от всичко от живота…Да, но не мога да се примиря и да си отговоря защо всички ме наричат малка, "скромна" мръсница.
Ето тръгнахме с Тошко с маршрутка за планина,но твърде много се разклати моята глава и пак велика мисъл породи(вероятно от множеството дупки)..Каква? Усмивката и думите са все на моето лице..И от смесването им при клатенето се роди велико изобретение, ако мога така да се изразя..
Ами да!-защо да не се прави секс в движещи се маршрутки? Пести се енергията и на двамата актващи,оригинално и много по-лесно..Ех, ама аз съм втория Айнщайн:)Леле какви пози се родиха в съзнанието,но НЕ, не си мислете лоши неща…Аз съм малка..Нищо не знам и мога:)Сега се уча…Телевизорът не го ползвам..Само "специалните канали" превъртам:) Ех ама и вие какви сте..Не тея, за които си мислите…Сапунки туй онуй..:)) Ама най-много обичам Animal Planet…
Наскоро ми казаха,че нямало романтика при животните..Че как ще няма?Че аз само като зърна две невинни зайчета сплели се като две листчета от червена роза и цялата ме полазват тръпки..Ами оставете това..Ами само какви мисли предизвикват…Ама да не ви разказвам,че пак ще кажете като Тошко,че съм луда…
Ама защо пък да не съм луда?Я се огледайте колко луди има..и всичките ползват предимства някакви.Е срамота!..Искам и аз!…Нали искам да преживея от всичко..Е да,ама все нещо или някои ме спира..Абе стига вече с тези реплики"Хората ще кажат това", "Хората ще кажат онова"!….То не бяха простотии,то не бяха сръдни..Я ме виж те мен.Малка, пък като бик..Мама казваше като бях малка.."Устата си,маме,ама винаги знаеш кога и какво да кажеш:) Ама така е" Речта трябва да бъде дълга колкото дамска поличка!Достатъчно къса,за да предизвика интерес и достатъчно дълга,за да покрие предмета":))
Кво ли си викате сега?Сигурни се чудите как сте се хванали да четете тая глупост,а?ехех Е признавам си-това не е произведение на изкуството..ама става за забава..(поне за мен де)..Тук в сайта се сплетни..Е аре стига де хора!Дайте нещо по-така…хм….пак щях да кажа нещо…(ех ама съм..)..То от много моди не мога да се вредя и аз..Ей гледам,че диалекта служи за веселба на хулитерчетата …Е да ама аз кЪт не моА да говорА такЪ..?Сега на меко ли ще си говорим?Ама давайте…аз съм малка ще се уча..:))Като попивателна хартия съм..А и чакайте да ви питам..мама ме научи от малка,че трябва много да се трудя..Кажете къде се продават работи,че да си купя една и да се хващам за труда:) Е така де,кво се смеете..аз съм послушно момиче:)К'вото ми кажат и вече съм го направила…То за това веднъж ме прекараха..Питаха ме дали мога да свиря и аз щастлива помислиш,че ще мога да помогна и викам превъзбудена "Да,мога! Много добре при това" и познайте…Абе оставете се…И това беше първата ми житейска работа..Уж да съм добра и да помогна..Е нали уж така трябва?Кажете ми,че ние младите сега ни е времето да се изучим…
Между другото,нуждая се от преводач..Има ли добри хора да ми помогнат без пари?
Вчера Иванчо ми вика дали може да си поиграе с големите ми балони …Ама аз нямам балони по мен..Какво тогава имаше предвид?
Ейййййй станало 8 часа бе хора…Що не викате..За малко да си изпусна Сънчо..Хайде лека ви нощ и дано да съм ви повеселила:) и да се обадите ако има работа за мен..и преводач ако се намери,също:)

С обич и разклатено съзнание-Рони


Публикувано от BlackCat на 29.08.2005 @ 13:24:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   roni_16_f_sf

Рейтинг за текст

Средна оценка: 2.14
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
322 четения | оценка няма

показвания 44026
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"разПУсКане в стил Рони" | Вход | 7 коментара (38 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: разПУсКане в стил Рони
от littoral на 29.08.2005 @ 13:32:33
(Профил | Изпрати бележка)
НЕКОЙ ДА ВИКНЕ ПСИХИАТЪР!
АКО ИМА ТАКИВА В САЙТА, НЕКА ДА ПОМОГНАТ НА "АВТОРКАТА"!


|_


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 29.08.2005 @ 13:41:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
хех Не е ли по-добре аналитик?Май послеслова ми не се е прочел:)

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от bogest на 29.08.2005 @ 13:34:51
(Профил | Изпрати бележка)
Може да е имал предвид големите ти балони. Те мъжете са буквалисти.
Обаче за оценка, не знам. Просто не ми е дошло времето да разбирам, Може и на мен да ми трябва преводач за балони.
Даже и на откровеността няма да дам оценка, защото и тя стига само до никъде.
Но.
Но, ако я докараш донякъде, от цялата лудория, дето предполагаш, че я има, може да стане и литература.
И.
И. Права си. Тук му е мястото да се пробваш.
С уважение: Бойко


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 29.08.2005 @ 13:43:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Къде по-точно трябва да се пробвам?

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от bogest на 29.08.2005 @ 15:24:39
(Профил | Изпрати бележка)
Махни думата "трябва" и ще ти стане ясно

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 29.08.2005 @ 15:29:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Казваш,че трябва да се пробвам,но къде?В някоя от професиите,за които споменавам,в жанра хумор и сатира или..?

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от bogest на 29.08.2005 @ 15:42:07
(Профил | Изпрати бележка)
Не казвам, че трябва, а че се пробваш. Точно на място. В сайта Хулите.
Ако питаш за мнението ми, къде е най-добре да се пробваш, препоръчай ми това което смяташ, че е най-добро от твоите публикации (по възможност - 3). Искам да видя, какво ти харесваш от себе си и да видя какво от това ми харесва на мен.
От цялата работа, ще имаш само моето субективно мнение. Ако те устройва, дай ми 3 заглавия на твой публикации.
Пусни ги, моля в бележките, за да видя кога пристигат.
С уважение: Бойко

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 29.08.2005 @ 19:00:31
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Това къде мога да се пробвам си го знам и не е нужно някой да ми го казва....Но ако си решил да ме опознаваш,по-добре е да поговорим или на живо или по някой чат(ICQ например).Бележка винаги мога да ти пратя,за да провериш бързината им...само кажи:)

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от dexoster (havenomercy@gmail.com) на 29.08.2005 @ 21:05:13
(Профил | Изпрати бележка)
"Речта трябва да бъде дълга колкото дамска поличка!Достатъчно къса,за да предизвика интерес и достатъчно дълга,за да покрие предмета”

:) Добре те е учила мама.


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 29.08.2005 @ 21:49:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
не само мама:))

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от mojsei на 29.08.2005 @ 21:08:01
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Я да видим кой ме вика? Психотерапевтът е тук! Авторката е напълно в ред и успешно провокира публиката, влизайки в предписвана й роля, която тя отдавна е надхвърлила...


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 29.08.2005 @ 21:49:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
аз препоръчах и аналитик..Ще се заемеш ли?

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от mojsei на 29.08.2005 @ 22:58:59
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Този въпрос е отработен и повече не те касае....

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 30.08.2005 @ 10:12:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Май съм изпуснала сцената зад колисите:)

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от littoral на 31.08.2005 @ 12:11:08
(Профил | Изпрати бележка)
ВИКНЕТЕ ПСИХИАТЪР И ЗА ТОЗИ!

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 31.08.2005 @ 12:21:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Ще се обосновеш ли?

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от Illi на 03.09.2005 @ 21:40:42
(Профил | Изпрати бележка)
О, Боже мой. Все повече се убеждавам, че този сайт е като всеки друг подобен сайт - масите обожават глупостите, защото си мислят, че в тях е скрит някакъв велик смисъл, който не разбират.
Някой да й викне лекар.
Въй. Не. Не мога. Наистина. Не.

*хваща златния билет и заминава за Рая*


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 04.09.2005 @ 10:19:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Знаеш ли този текст цели много неща да покаже...не случайно се колебаех толкова много за пускането му..Очаквах такива реакции като твоите,защото до сега в мое лице не се е пускало такова "произведение на изкуството"...Но приемем критиката ти с голяма усмивка:)) Хубаво е,че има и такива като теб,за което ти благодаря:)

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от angar на 04.09.2005 @ 10:52:50
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Пиши сега! Та тази страст проклета
да те напусне с пубертета!

Не че нямаш талант да пишеш! Пишеш много интересно даже, и какви хубави предложения правиш! Като това за маршрутките! Безценно е, и по-скоро по-рано, отколкото по-късно, обществото ще го приеме! И работливото ти мозъче непрекъснато преде и тъче - какви ли само теми не пускаш във форумите! А пък балоните ти ...! А въображението ти ...! Разпукване в стил Рони! Толкова си обещаваща!
Казвам само, че страстта към писането е божие наказание и добре е тя да те сполети и напусне по-рано! А не както се случи при мен - да ме сполети и ме прави смешен когато би трябвало да ме е напуснала!


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 04.09.2005 @ 11:39:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Хубаво е,че те виждам тук:) Ще пиша -къде ще ходя?:)) хехе

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от k2 на 04.09.2005 @ 11:19:26
(Профил | Изпрати бележка)
Ти още ли не си се отказала?!


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 04.09.2005 @ 11:39:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Тва никога няма да стане:)

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от k2 на 04.09.2005 @ 12:14:12
(Профил | Изпрати бележка)
Ясно...
Е, поне опитах...

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 04.09.2005 @ 13:44:01
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Само едно не мога да си обясня-защо се държиш така към мен?

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от Illi на 04.09.2005 @ 15:59:29
(Профил | Изпрати бележка)
Ако някога разбереш, това ще промени живота ти :Р

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 04.09.2005 @ 17:36:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Illi не става въпрос само за това мое писание...а по принцип...Или ти си на мение,че не мога да пиша?

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от Illi на 04.09.2005 @ 22:11:57
(Профил | Изпрати бележка)
Истината е все още някъде там. Не се притеснявай, яж повече шоколад. Всичко с времето си.

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 05.09.2005 @ 15:46:30
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Ще се отпуснеш ли да говориш открито или ще се криеш зад шоколада...?Ако смяташ,че не мога да пиша просто го кажи!Стига си говорила със заобикалки!

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от Illi на 05.09.2005 @ 20:47:29
(Профил | Изпрати бележка)
Рони, мейн Шатз, спокойно бе душата :) тълкувай думите ми както искаш ;)

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 05.09.2005 @ 20:57:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Аз съм си спокойна-просто мразя недомлъвките и лъжите..Думите ти искам ти да ми ги разтълкуваш.

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от Nika на 05.09.2005 @ 21:17:06
(Профил | Изпрати бележка)
Нали знаеш, има и деликатни намеци.
А ти готова ли си да чуеш същото, но с груб изказ?
Щонеже и аз мисля като Illi...

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 06.09.2005 @ 11:23:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Разбира се,че съм готова...Аз нямам нищо против да си изкажете мнението...не зависимо какво е то...Само искам да ми го кажете ясно...И искам да знам дали то важи за всички мои писания или конкретно за това...

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от Nika на 06.09.2005 @ 11:25:27
(Профил | Изпрати бележка)
В случая говоря само за това и изразявам лично мнение. Не ми допада, сорри.
И още нещо да кажа. Моля те, не бъркай мнението ми за текста с някакво негативно отношение към теб самата. Нали? :)

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 06.09.2005 @ 15:49:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Благодаря за откритото лично мнение..Приемам го с усмивка:)

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от Illi на 06.09.2005 @ 11:49:50
(Профил | Изпрати бележка)
Конкретно този текст ми допада по-малко от останалите ти... творения. Но по принцип не ми харесва как пишеш. Това е - нищо лично.
Яж повече шоколад.

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 06.09.2005 @ 15:52:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Най-сетне да се изплюе камъчето! Приемам мнението, но с цялото ми уважение ще ми обясниш ли как може да четеш неща, които както се изразяваш "не ми харесва" ? Просто ме подминавай и не ме чети...Аз пиша за удоволствие и не искам да натрпвам нищо на никой...

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от Illi на 06.09.2005 @ 19:52:05
(Профил | Изпрати бележка)
При цялото ми уважение - след като пишеш тук, приемаш риска да те прочете всеки. Не може да кажеш `щом не ти харесвам - ни мъ чети`. Това е свободна страна и докато мога да натискам върху ника ти и да чета какви нови неща си натворила - ще го правя.

]


Re: разПУсКане в стил Рони
от roni_16_f_sf на 06.09.2005 @ 22:04:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Май не си ме разбрала правилно..Аз нямам нищо против да ме четат хората,но ти сама казваш,че нищо от това,което съм написала не ти допада...Тогава защо продължаваш да четеш новите ми неща?Дори правиш коментари...Не мога да те разбера..Но прави каквото искаш-в правото си...

]