Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 613
ХуЛитери: 2
Всичко: 615

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСлед дъжда
раздел: Разкази
автор: vavilon

Бягството на Времето събуди съкровеността на Инстинктите.
Скоро беше валяло, а тревата мокреше пръстите на ръцете и краката, в това истинско съприкосновение с Природата утроба - майка и баща едновременно. Полъхът на вятъра разгромяваше с нежността си мислите на мъжа.

Сигурно дъждът подронваше авторитарните и натрапливи думи, оставили частици пъстроцветност в Душата на Еймъс.
"Не мога повече така, Еймъс! Уморих се! Да спрем с безнадеждните усилия за уеднаквяване на различията!"
Дотук? Какво всъщност се е случило? И за какъв край говори Тя?
"Има ли друг?- попита бавно и с мъка Той, причинявайки си излишната болка на осакатено дете.
"Друг? Вечният въпрос, хм! Но това е без значение! Просто си мислех да си дадем повече време, далеч един от друг. Пък после - ще поговорим разумно."
Но това означаваше ли неразумно зададен въпрос? И каква ще бъде разликата: тогава и сега!
Сгушеното Сърце спря смълчано и упорито.Уплашените Очи сами подсказваха на Вселената за Неволята, скрила се подобно на охлюв в черупка.
Валеше ли? Или страданието прекрачваше обсега на мистериозността и сътрудничи на Духа?...Може би…валеше.Стрелките на часовника се врязваха в ехото на мокрите борове, на тревата, полегнала в Земята.Тъмнината сама по себе си се превърна в компаньонка на Страха.Страховете обичат да се вкореняват в представата ни за добро и лошо.Преобразяват същността на емоциите и естетизма на сензорите в съзнанието.Така се случи и с Него. Еймъс си спомни смътно за побоя над индивидуалността, после - за случая с откраднатата кола.
Кое усещане е надделяващо и съсипващо: физическото или личностното изнасилване? Бихме казали - и двете. А грешим ли в преценките си?!
Полицията не намери извършителите. Приятелката му Емили повика по клетъчния телефон "Бърза помощ". След седмица го изписаха от болницата. Ходеше с патерици над месец. Тя беше до него. Хубавата и нежна ръка го галеше по хлътналите бузи и му вдъхваше целувки от Вяра.
…Тревата мокреше Тялото на Еймъс. Полегнал, около пет часа сутринта, неосъзнато се вкопчи в Майката. С нокти подхранваше погубените Илюзии. Майката - там, откъдето идваме и отиваме. Края и безкрая на дните.
Вятърът се бореше с гръмотевиците, караше им се шепнешком, за кратко утихваше, но тръгвайки си Те продължаваха упорито Купона.
Перчеха се със силата на "почтени" ухажори. Тръпнещи, дамите, маскирани като електрически стълбове, ги очакваха със страст. Времето се удряше в Сърцето на мъжа и пулсът наподобяваше разностранните посоки на Света.
"Къде бе се скрило Щастието? Годините на забави, любов и копнеж? Какво е обичта? Парите ли определяха избора на партньор? Ако са те - Той ги имаше, но Любимата побягна като уплашена сърна. Доколко приятелството е равнозначно на истината за чувствата?... О, стига!"
Разсъжденията караха Еймъс да открие слабостите в характера и превръщаха туптящите мисли в безпомощен хор лястовици.
Цифрите бяха неговата стихия - в работата, а доскоро - и в личния живот… Но… Стоп на Изчисленията! Изборът подаде глава, ала веднага се скри с горест в тревата.
Неравномерните стъпки на приближаващата Опасност спряха рояка меланхолични спомени. Мракът бе сив и стъклен, а Тишината, подобно на досадна оса, се задави от Вика на Еймъс. Страхът разбуни отривисто Жестокостта на тихия и незнаен Нарушител - Убиецът на тридесет и пет годишното Сърце.
Инстинктите ли са човешкото оневиняване на прозата от Живота? Отговор - не последва.
… Тишината погребваше Вика.

Вие какво мислите?!....


Публикувано от BlackCat на 19.08.2005 @ 12:56:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   vavilon

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 07:56:33 часа

добави твой текст
"След дъжда" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: След дъжда
от harmony (harmony_uni@abv.bg) на 19.08.2005 @ 17:25:27
(Профил | Изпрати бележка)
Мисля, че с надигането на Избора, е бил научен и Урокът.
А инстинктите, колкото и парадоксално да изглежда, способстват за прозата на Живота.
Въздействащо и замислящо пресъздаване на събуждането на Човека. Силно трябва да е било събуждането, щом се е наложило Тишината да погребе Вика.