Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 864
ХуЛитери: 1
Всичко: 865

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа еуфорията от Не-Писането
раздел: Поезия
автор: mocca

Не искам да пиша никога повече.
Защото мразя да пиша.
Мразя да се адаптирам.
Мразя всички Вас, които се напасвате удобно.

Някои знаят какво перифразирам.
Не мисля, че в моя случай се касае за дефект на мисленето.
Винаги съм го мразел.
Адаптирането.
Цялото ми Аз винаги го е мразело.
Това Аз, което така и не познавам.
Което съзерцава огледалото.
И губи представа.
Кой съм?
Никой съм.
И така е по-добре.
Няма да се натрапвам на никого.
Ще живея едновременно вътре и вън.
Плащайки си осигуровките, но с Друга идея защо.
Няма да пиша повече.
Но ще записвам другаде.
Не на материални носители.

Мразя да пиша.
Мразя глупави събирания.
С глупави хора.
Снобите на изкуството.
Които си мислят, че Писането ги прави свръх-, улра-, мега-.
"Аз пиша"
Казват.
И мислят, че това ги прави повече.
А грешката е най-вече в "повече".
В непрекъснатото сравняване, което ненавиждам като че ли най-много.
Дали е неизбежно, не знам.
Просто не искам никой да го започва с мен.
Защото за съжаление отвръщам със същото.

"Аз имам вече 145 стихотворения"
Казва една съученичка.
И ние трябва да ръкопляскаме.
И да сме горди с постигнатото.
Аз пък имам 4 кила поезия.
а аз двайсети шест метра.
Веселба.
А на мене ми се реве.

самовлюбеност.

Екстремен егоцентризъм,
в територията на който другите са огледалото на Аз.
Аз трябва да бъде харесан.
На всяка цена.
Другите са част от Аз.
Тяхното одобрение е собственото одобрение.
Те са мярката.
Нормата.
Стремиш се да постигнеш Тях, а не себе си.
(поздрави на Блага Димитрова, Лавния).

Моят Аз предпочитам да поставя в ъгъла.
Не от комплексарщина.
А защото там е най-далеч от: "коя метафора да сложа тук."

Не искам да пиша повече.
Мразя Ви.
Не искам да ме харесвате.
Не искам да съм шикозната розова дъвка,
залеонала за подметката Ви.
да театралнича и да изнасилвам чувствата си,
за да изродя някакво си там произведение.
Вие сте Никoй.
Както Аз съм Никoй.
Само че аз знам защо пиша.
А Вие не знаете.

Пишете,
за да се доказвате,
да правите впечатление,
да получите харесването Им.
Вие - тези, които не признават Нищо освен
величието на Аз,
не можете без Те - огледалата,
в които се оглеждате,
защото не понасяте самотата.
Самотата, без която не мога.

Всъщност отделяне.
Искам да се разтворя в течности, които не Ви съдържат,
да отзова посланиците Ви,
да Ви забраня в пространствата си.
Омръзна ми да обсъждам.
Чашата преля.
Чаша, пълна с поезия,
наводняваща кухнята,
етажа,
бълваща отвсякъде.
Преяжте с поезия.
Спукайте корема си.
Мразя Ви "поетите".
"Аз съм поет"
и си умирате от кеф.
А аз съм чистачка
на коридори и прозорци
и нямате представа
какви са моете представи
за бетона,
пантите,
фаянса.

Ще се радвам да продължа
да бъда никoй,
да пиша тайно
и да крия името си,
защото то не е важно.
Не е важно кой е по-,
кой е най-,
онази Ваша игричка
на демонстриране на личности.

Мразя Ви неистово.
Особено когато виждам
думите си,
идеите,
перверзиите,
частите от липсващите ми ръце
в произведенията Ви.
Няма да позволя да ме използвате,
човъркате,
дисектирате.
Затварям се.
Най-красиво е неказаното.
Ще твърдя,
че не познавам Дъбарова,
за да се смея на надменните ви физиономийки.

Оставам сам.
Само Аз и Думите.
не съществувате.
А в стаята ми мерише на сперма (и на зачатие).




Публикувано от aurora на 31.03.2004 @ 02:49:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   mocca

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.47
Оценки: 21


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 07:18:03 часа

добави твой текст
"За еуфорията от Не-Писането" | Вход | 33 коментара (70 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от SUBLAZUN на 31.03.2004 @ 03:05:40
(Профил | Изпрати бележка)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от Lefty на 31.03.2004 @ 03:06:26
(Профил | Изпрати бележка)
E, многоуважаеми, поредното ви искрено викане в нищото,
защото болката се връща,
като бумеранг - извикана на воля,
връща се с точен удар в черепа-
смущаваща вибрация, разбъркване.
Прелитат електрони, вените пулсират,
а ти искаш просто кръвта да почернее
и разрезите по душата, да са разрези
по тялото, които ще заздравеят...
Уви,
не тялото, а душата кърви,
и на никой не му пука, че на теб
вече не ти пука, че ти пука
на кухо сърцето,
щото адреналинът ти изтича
в нужника.
Викай, но гледай поне
една гласна струна да скъсаш,
поне една вена да пукнеш,
поне един нерв да погребеш
с достойнство...

ПП:В теб има повече живот,
отколкото предполагаш.
Боли те, това е живота! :)


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от Obgru6tane на 31.03.2004 @ 13:01:22
(Профил | Изпрати бележка)
dammmmmm.....dori s toq komentar mi napomnq6, 4e haresawm stila ti.napomnq mi za ne6to........

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от Meiia на 31.03.2004 @ 03:08:36
(Профил | Изпрати бележка)
Добре,де,ще мълча:)))) няма нищо да кажа:)),макар че много ми се иска:))))


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от osi4kata на 31.03.2004 @ 03:10:37
(Профил | Изпрати бележка)
Хаха, сладур си ти! И пишеш страхотно!

:))))


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от dalla (lop@tka.ta) на 31.03.2004 @ 03:12:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveandsweat.co.uk
zlatnata sreda se tyrsi s godini. samo za da otkriesh che kucheta q qli i pak te precakvat. podpisvam se tuka.

i me e sram, che ne moga da spra exhibicionizma si. no predpolagam, vseki ima svoia unikalen nachin. pone mocca go ima, za drugi niama da si zalozha glavata i pari da mi davat...


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от Lynn на 31.03.2004 @ 03:16:41
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, обаче, че написа това.
Сега известно време ще трябва да си адаптирам пулса... много гадно от твоя страна!!!
:))))))))))


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от Casper на 31.03.2004 @ 04:08:09
(Профил | Изпрати бележка)
Жестокоооооо яко:-))))

Дойде ми спонтанно за тази част:

"Моят Аз предпочитам да поставя в ъгъла.
Не от комплексарщина.
А защото там е най-далеч от: "коя метафора да сложа тук."

Това:

Не се завирай в ъгъла, че ако ти паднат гащите, ох, сори, гарда ;-) кой откъде мине и ще те ... :-)))


mi da
от avocado на 31.03.2004 @ 05:06:18
(Профил | Изпрати бележка)
lichno zasegnata sum, ti kfo si mislish!
che kfo po-priatno ot napasvane na edin sin ljuleesht se stol, be mocca!
che i me mrazish...aaaamaHA za poreden put....
aman ot tebe nachi....:)
( i tfa ako ne e egozentrizum...)

no vsushtnost ne iskam nishto da komentiram...
edna sulza i bjala kurpichka za teb na perona...


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от aurora на 31.03.2004 @ 05:20:54
(Профил | Изпрати бележка)
Мдаа, чудя се откъде да започна и как да се изразя, за да не ме разбереш погрешно...
Написаното от теб е доста интересно, оригинално, с някакъв много нетипичен заряд. С други думи - типично в твой стил:)
Но ми се вижда доста странно въодушевлението, с което читателите ти посрещат откровеното изявление, че ги мразиш. Аз лично на това не бих отговорила с "Благодаря ти!". Нито пък ще се почувствам поласкана...
Продължавай да пишеш, явно ти харесва:)

P.S. Дъбарова от твоя стих има ли нещо общо с Дубарова и ако е така, нарочно ли си сбъркал втората буква?

P.P.S. Пише се мИрише (вж. последния ред)




Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от dalla (lop@tka.ta) на 31.03.2004 @ 06:07:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveandsweat.co.uk
nqkaksi to imeto na mocca, tyi kato toj otsystva, a i edva li bi se zanimaval i v protiven sluchai :))

1. s kakvo izqwlenieto 'mrazq te' e po-razlichno ot tova 'obicham te' ? osven s posledsviqta , a posledstviqta sa otnositelni .
2. sho pa da ne se radvat horata!? i az se radvam , ako niakoj mi kazhe "mi nishu na struvash!" , stava mi edno takova leko an dushata. priznak za samouverenost i avtorska identichnost e da kazhesh "Blagodarq ti". I da gi niamash po-gore spomenatite kachestva, bi triabvalo da ti hrumne podoben izhod ot suzdalata se situaciq, i to NE v razrez s chestta ti...
2.1.vyobshte razbra li zashto ostanalite kazvaha blagodarq??? mislq, che ottam idva neadekvatniq ti komentar.
3. za mirishe i az go pitah...smiatame ,c he sa dubletni formi, no argumenti protiv se priemat:)) niama v momenta rechnik pod ryka.

Geh' mit Gott aber geh'!

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от aurora на 31.03.2004 @ 06:31:56
(Профил | Изпрати бележка)
Argumenta ponderantur, non numerantur!
:))

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от glishev (glishev@abv.bg) на 31.03.2004 @ 06:39:44
(Профил | Изпрати бележка) http://mglishev.blog.bg/
Мале, цял сайт заговори латински! Няма майтап.
Глупостите настрана, но е страшна ирония, че нещо против "писането" е толкова добре написано. Грапаво като паве, метнато насреща ти. Наистина оставя отпечатък в главата. И синина. Пък аз сигурно докато съм жив, ще си остана "списувател" или поне с амбицията да стана такъв. Не че си падам по подуенския маниеризъм, ама, Мокка, с тебе май сме от различните страни на барикадата.

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от dalla (lop@tka.ta) на 31.03.2004 @ 06:49:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveandsweat.co.uk
ima dosta barikadi tuka.....se na niakoia shtqhte da ste ot dvete razlichni strani:))

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от dalla (lop@tka.ta) на 31.03.2004 @ 06:40:35
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveandsweat.co.uk
otnovo ne vizhdam kakvo iskash da mi kazhesh latinskoto izrazche. az tuka koj znae kakfo chislo na argumenti ne vizhdam. a i tezhest koj znae kakva ne vizhdam...stavashe vypros za tova dubletni formi li sa ili ne?

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от aurora на 31.03.2004 @ 06:49:01
(Профил | Изпрати бележка)
Не си ли учила български език в 1-ви клас??
Хайде стига с тая дискусия, доскуча ми.

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от dalla (lop@tka.ta) на 31.03.2004 @ 06:51:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveandsweat.co.uk
mi natisni si logout kato ti e doskuchalo. ot 1-vi kals baia vreme e minalo i suma ti neshto prez glavata mi....mozhe prez tvoiata da ne...znam li...pitah dali sa dubletni formi! plius tova ne sym ti kazvala sobstvenoto si mnenie otnosno vyprosa, pitam nai-hladnokryvno!

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 31.03.2004 @ 05:32:49
(Профил | Изпрати бележка)
Malka vmetka v nachaloto - pisha ot klub, zashtoto imam problem s pers. komp-a si.
Ta, zatova niama da otgovoria na repliki.
1-vo - ese v stihotvorna forma - stranno...
2-ro - ako biah na miastoto na horata, zaslujili tvoita omraza shtiah da se radvam, zashtoto
- sum predizvikala takiva dalboki emotsii
- sum prichina niakoi i to kakav avtor! da spre da pishe
- sum жестоко го възмутила - Боже, кирилица!)
Та, както знаеш, мока, ти си ми любим автор. Но си помислих, далеч от твоя текст, дали от всяко отричане непременно може да излезе стих или есе, дали си струва да се отрича нещо, на чийто фон доброто изпъква и нужна ли е конфронтация, непременно.
И ти, и аз, и далла, и всички тук сме различни никове, фигуративно казано, на едно и също нещо - всички пишем. Да викам срещу Зайо, защото се възприемам като вълче е част от ролята... в една и съща гора...
Абе, хубав сайт за първи път пиша в него)


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от dalla (lop@tka.ta) на 31.03.2004 @ 06:10:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveandsweat.co.uk
mislq, che problemyt e suetata, svyrzana s wsichko tova, plagiatstvaneto i neiskrenostta na 97 % ot avtorite, bieshti se v gyrdite i dishashti ni vyzduha...a nie im podarqvame novi tendencii...mi da se **** v *** dokato im **** *****......

no na teb niamam kakvo da kazha, mislq, che temite, koito podigash po-dobre s mocca da si gi diskutirate...ot polza shte si mu:)))))

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay) (kym Tiranozavara)
от mocca на 04.04.2004 @ 08:22:40
(Профил | Изпрати бележка)
Tiranozavare, zdravej...
1. ne go mislih da e v stihotvorna forma, no obicham da gi razchlenjavam taka dori neshtata v proza, njakak po-lesno mi e da gi cheta...
2. ako horata razberat, che tozi pyt ne stava duma za banalnostta im, a za neshto drugo, az ne bih se radval da sym na tjahno mjasto, zashtoto...hm, lichna gledna tochka, ne moga da ponasjam pozjorstvoto...te pishat s malko drugi impulsi...
i edna nenavremenna usmivka, zashtoto zagrjah paradoxa si, samo che bih ti go spodelil po-lichno, no puk mnogo iskah da go izkreshtja Tova Neshto i chestno kazano se nadjavam da go zabravjat sled vreme...istinata e, che problemyt si e moj, ako se identificiram kato Avtora, samo che njama da objasnavam, zashto vizhdam celija svjat kato edno izmisleno i falshivo mjasto...
a ako ne se identificiram kato Avtora i ako razglezhdam Problema globalno, to za Boga zashto pishem? zashto pisha? egoizym li e ili vsushtnost az sum sredtsvoto, chrez koeto se izrazjava poezijata, a ne obratnoto?
:)

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay) (kym Tiranozavara)
от hoodoo (rook@gbg.bg) на 26.04.2004 @ 22:09:14
(Профил | Изпрати бележка)
Това е истината - човек е средство. Ако не е, дарбата остава под въпрос.
Благодаря за есето.

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от PETteXXXXXa на 31.03.2004 @ 06:33:41
(Профил | Изпрати бележка)
Равнодушен съм,душата ми е стара,уморена.Толкова рядко ме намразват ,че скука досажда на равнодушието ми.А аз не мразя !Равнодушието ми ,незатрогващо е хладно като самата Смърт ,но безкрайно по мързеливо.Да намразя! ?-чак толкова внимание на никой не бих отделил.
Не обичам да ме харесват.Харесването вплита още инерциална маса в движещото се кълбо каквото представлява духът тръгнал на никъде.Омразата е като помощните шамари които гравитацията на подминаващите във въртенето си планети изплющяват на изстреляната към далечна звезда ракета.
Мрази страннико,мрази! Да мразиш е трудна и отговорна работа,полезна със своето твърдо гама лъчение-отлющва повърхностния епидермис -дава тласък за регенериране на нова тъкан.Облъчвай! Гори! Мен ме мързи,не мога,нямам дарбата,енергията,силата да мразя.
Трудно е да мразиш,омразата те съсипва,изпива те.Ще станеш жертва на собствената си омраза,но всеки е жертва на нещо.
Намрази ме!Така ще разбера че не си равнодушен.А равнодушните са най много.Не искам да съм от тяхният отбор,но никой не ме е и питал.Не мога да мразя,не мога и да обичам,дори равнодушието го карам повърхностно,-тоест равнодушно.

Благодаря ти че ме намрази!равнодушно ти благодаря.Бих те разцелувал в мислите си,но знам че никой не би искал да го целуват равнодушно.

Зареждай се с енергия,и.......Мрази!!!!!


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от Casper на 31.03.2004 @ 07:18:43
(Профил | Изпрати бележка)
Мразенето си е страхотна провокация и предизвикателство към тези, които могат да дадат нещо от себе си. Лошото има ограничени възможности, а доброто е безгранично.

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от PETteXXXXXa на 31.03.2004 @ 07:39:37
(Профил | Изпрати бележка)
Един вид си съгласен с мен,или напротив?

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от Casper на 31.03.2004 @ 08:32:57
(Профил | Изпрати бележка)
Да, донякъде съм съгласна, особено с равнодушието - то е опустошително, мъртво вегетиране. Трябва винаги да има дразнение, движение, действие и да се провокира. Не обичам равния път - успива ме, сигурно не съм се изморила достатъчно...

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от dalla (lop@tka.ta) на 31.03.2004 @ 07:43:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveandsweat.co.uk
pomisli pak. ako dobroto e bezgranichno, znachi loshoto syshto e bezgranichno, inache ako bog e dobro, nqmashe kakvo tolkova da go e strah ot loshoto( v liceto an Dqvola).

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от PETteXXXXXa на 31.03.2004 @ 08:20:48
(Профил | Изпрати бележка)
Бог не дели нещата на добри и лоши,Той нищо не дели.По долу копирах някои мои волни фантазии на тема Бог,Вселената и тюрлю-гювеча.
Ще е геройство да ги прочетеш без да ме напсуваш :)

Ако Бог е създал Света ,то гледайки от този момент в който пиша-можем да обобщим че Бог е създал,миналото ,бъдещето ,и този миг който ги разделя.Понеже ние не знаем какво е бъдещето,-за нас то още не е измислено ,но за миналото ние смятаме че е било.А ако Бог е измислил и създал светът само преди няколко мига? -но със минало-като опашка алиби ?Тоест вие не сте се раждали! -светът току що е създаден!!!!,но заедно с миналото което не се е случвало,и заедно с бъдещето което също не се е още случило.Тогава щом Светът в по голямата си част /минало и бъдеще/ е несъществуващ,-кое ни кара да мислим че настоящето съществува.А въобще можем ли ние да употребяваме термини като "Съществуващо" "Несъществуващо" ?

Щом Този който Всичко Може,-може да Измисли и Създаде Свят ,трябва ли да Измисли и Създаде Свят след като МОЖЕ !!!, да Измисли и Създаде ????.ТРЯБВА!!! Но само ако Единственият !Създателят! ИМА НУЖДА ДА СЪЗДАДЕ!!! Ако Той обаче има дори една,единствена Нужда -значи не е СЪВЪРШЕН!
Ако той е СЪВЪРШЕН,- Той няма нужда да създава Неща които така или иначе знае че може да създаде Той ще си е СЕБЕДОСТАТЪЧЕН!!!!

Или Бог е НЕСЪВЪРШЕН и е създал Света! Или Светът не съществува ,а е само СЪНУВАНЕ на СЪВЪРШЕННИЯ.


ПП.Но пък ние ли сме тези които можем да отличим Какво е Негов СЪН ,и какво Съществуваща Реалност. Ако Той е Това което Е !-разлика не трябва да има.Особено за нас
В тая връзка пътешевствия, в Времето и Пространството са възможни и само със силата на мисълта -нашата мисъл е частица от неговата-иначе няма откъде да е,-та нали всичко е от Него!

**********************************************

Аз също не отхвърлям Бог,-търся го у себе си чрез поглед, надграждайки постоянно вградената си оптика със стъкълца които търся отвън.Христос е едно от тези стъкълца.Да си само едно от стъкълцата ,но за милиарди - е Мисия!


Религията е камък на който е по разумно да стъпиш за да се огледаш по добре,отколкото да си го закачиш на шията.

Бог не е състрадателен,а Суров!Не е Съвършен ,а напротив!Съвършенството е застой! Съвършенството изисква Някой Друг който да Държи Летва Някой който да Свежда Критериите.Достигайки летвата на която пише "СЪВЪРШЕНСТВО" Бог би видял ,че тази летва е вдигната на ниво съобразено с възможностите му,от Друг на когото не може дори да заподозре докъде са му възможностите и неговата летва,която.............
СЪВЪРШЕННИЯТ БОГ БИ СИ ДОТЕГНАЛ ДО СМЪРТ!!!!

Понякога даже аз си дотягам

*********************************************
Колкото и да съм бос съм чувал че философските течения в основата си са две!Материализъм и идеализъм .Нагазвам ги като слон етажерка с кристални чаши защото така си стъпвам по рождение Философията се оказва по скоро живопис отколкото математика .Тя борави с неизвестен брой неизвестни ,и е нормално това да е така.Нормално е рибите да не се интересуват от ставащото в стратосферата,но не и ако не рекат случайно и те да скъсат от ябълката на познанието.Философията ми харесва защото позволява най безотговорно,но и творчески да си фантазира човек по най големия въпрос- "ЗАЩО Е ВСИЧКО ТОВА" Ако тръгнем да уточняваме термините ,ще вземе маса време що е то "ЗАЩО" защо се задава въпрос "ЗАЩО" ,е ли в правото си вируса да се пита за слънчевите протоберанси .И после какво е "ВСИЧКО" ,и кое е "ОНОВА" щом говорим за "ТОВА"...............Не мисля да споря,а и във фантазирането една фантазия нито иска нито може да оспори друга .Фантазиите са творчество ,а аз мисля че ВСИЧКО е най вече творчество и фантазия.

Най вероятно СВЕТЪТ съществува ,но ние не знаем какво е да съществуваш или да не съществуваш .Ние не можем да сложим граница между двете,защото ние можем само да спазваме граници.
Бог е създал светът,нещо повече,Той е СВЕТЪТ !Той е ВСИЧКО което се вижда ,а и не

още коментари...

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (~essay)
от Casper на 31.03.2004 @ 08:35:50
(Профил | Изпрати бележка)
Исках да кажа, че доброто е градивно и дава различни резултати, а лошото няма фантазия, освен само в разрушението.

]


[Без заглавие]
от avocado на 31.03.2004 @ 10:40:26
(Профил | Изпрати бележка)

siguren li si, 4e osven kato ponjatia dobroto i loshoto syshtestvuvat v chistia si vid v reala?
ne moga da razbera na kakvo izobshto se gradi diskusiata vi, ama aide, neka ima kupoli, kojto sa nebe, samo pazete glavata...

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от shiderov (shiderov@icon.bg) на 31.03.2004 @ 09:01:56
(Профил | Изпрати бележка)
Простете за откровеното ми мнение!
Това въздейства обидно!
От тази изповед лъха на цинизъм! Ако наистина познавахте творчеството на Дубарова, щяхте да знаете, че тя не мрази, тя изболява обичта. Алюзията Ви в случая е непростима, обиждаща.
Мога да кажа, излекувайте болното си самочувствие, като Ви перифразирам " Medice, kura te ipsum!"
Не искам да коментирам повече.


Shiderov! Stegnete se, Shiderov!
от avocado на 31.03.2004 @ 09:35:09
(Профил | Изпрати бележка)

Ma Vie naistina li , Shiderov, ste se obidili?
Ne biva taka, Shiderov, da ne kazha, che v sluchaja Vasheto samochuvstvie pokazva rozovite si pipala navyn i govori latinski, myrtyv ezik i najakaksi mi idva da izvikam byrzata byrzo.

Mil chovek ste Shiderov, no, molja Vi istinata ne vinagi e priatna...che Vie mozhe bi ste videli svojata, dokato ste go cheli, ne biva obvinjavate momcheto, koeto ne iska da go haresvat...

Sys zdrave, Shiderov!

]


Re: Shiderov! Stegnete se, Shiderov!
от shiderov (shiderov@icon.bg) на 31.03.2004 @ 12:00:41
(Профил | Изпрати бележка)
Вие определено не сте прочели цялото "Произведение". Иначе, не мога да си обясня реакцията Ви.
Ако сте го чели и го хвалите, и сега ме корите ехидно ,това ще рече, че си отмъщавате за едениците, които поставих на логореята . И в двата случая сте за съжаление. Остава да търсите правописни грешки и да демонстрирате езикова култура. Но тя се постига с четене.
Така, че четете!

]


Edin vupros , Shiderov..
от avocado на 01.04.2004 @ 03:26:24
(Профил | Изпрати бележка)

koj e vtoriat sluchaj?
da se razjasnjavame znachi... chela sum cqloto proizvedenie, ne si otmushtavam zarad 'logorejata', ne me interesuva na kogo ste postavil edinici i zashto..vazhnoto e, 4e sega smukvaneto na ocenkite ot Vas ne izklju4va komentarite...
otgovorih Vi, zashtoto me podrazni mnenieto Vi,
po vyprosa za syzhalenieto njama kakvo da kazha, osven derzajte.
a za cheteneto...samo edno haha

s pozhelania za myrzel,

avocado alias zhertva

]


Re: Shiderov! Stegnete se, Shiderov!
от shiderov (shiderov@icon.bg) на 31.03.2004 @ 12:17:22
(Профил | Изпрати бележка)
Пропуснах да кажа!
Не се страхувам да говоря това, което мисля.
За разлика от някои. И не ръкопласкам на логореята.
И искам да помоля, не сквернете паметта на хора, които дори не сте чели

]


eh, Shiderov..
от avocado на 01.04.2004 @ 03:32:04
(Профил | Изпрати бележка)

moite po4itania za tova, 4e ne se strahuvate...
evala!
i se radvam, 4e ste 4eli mnogo, pove4e ot kolkoto njakoj izobshto mozhe da si predstavi, 4e mozhe da pro4ete prez edin srednostatisti4eski dylyg zhivot.
za tova koj kakvo e chel i koj znae drugija kakvo e chel.. mislja e izlishno da se komentira. vyrnete se na statement-a si, prochetete poslednoto izrechenie( 6te se ograni4im edinstveno do nego v dneshnoto predavane) i otkriite gre6kite, molja Vi, i 10-te razliki s realnostta...
Priatno zanimanie.


]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от Min4o (min4o@all.bg) на 31.03.2004 @ 12:56:58
(Профил | Изпрати бележка)
абе вие тва коментиране в истински battle го превърнахте....има коментари на половината "гилдия" , но голяма 4аст вместо да коментират произведението на уважавания от мен mocca запо4ват безмислени спорове помежду си... на едни им харесва, на други не- нищо ново (особено що се отнася до mocca:)... явно е 4е в произведението има доста истини, пресъздадени по нелицеприятен на4ин (такъв е животът) и тва обижда някои, други ги радва... всеки да праи квот си иска: да пи6е, ако иска, да копа дупки цял живот, да мрази, оби4а, псува, мами или лъже, но не забравяйте да 4етете...! PEACE


Re: За еуфорията от Не-Писането
от Obgru6tane на 31.03.2004 @ 13:12:56
(Профил | Изпрати бележка)
Mnogo me syrbqt prustute i az da se obadq tuka!Obida?Tuk nqma obida.E, ne pone ot starnata na adresata,nali?Nadqwam se pisaneto da ti pomaga da se otyrwe6 ot "gor4ilkata",kakto se gowore6e w edna kniga, dokolkoto razbira se problemyt e w neq.No ti nqma da spre6 da pi6e6,nito 6te go prawi6 samo za sebe si.Moqta teoriq e,4e kogato syzdawa6,prawi6 go w bqgstwo ot samotata, s neina pomo6t i zakrila...Dali imam osnowanie da wqrwam w towa ili po-skoro da izkawam taq teoriq wyw wryzka s teb......6te se razbere.Mrazi,kato towa ti pomaga,no ne zabrawqj da obi4a6.


Re: За еуфорията от Не-Писането
от lachistata на 31.03.2004 @ 15:20:31
(Профил | Изпрати бележка)
Tova vseki go misli.Vaprosat e koi kak go pokazva na beliia sviat,a tozi "bial stih"ia "ozabva"taia omraza po tolkova silen i izrazitelen nachin,che dori ne mojesh da se obidish.Az pone ne se...Taka e...Dumite ne slujat samo da risuvame liubov s tiah.Mocca,pozdraviavam te,rafinirash mislite mi,no se nadiavam da e period.Pone pri mene beshe i dosta mi otne da se preboria...


Re: За еуфорията от Не-Писането
от Ianna на 01.04.2004 @ 15:14:32
(Профил | Изпрати бележка)
Bravo,Bravo!
Hora,tuka ima samo edna PROVOKACIA!Tozi 4ovek-Mocca e po-jiv ot vsi4ki tuk!
OT tova, koeto e napisal lyha, kreshti jivot!
Protesta e jivot!
Къде намерихте тук отчаяние?Къде ОБИДА???
Бих поздравила автора!
Крайната цел е постигната-четете коментарите...
И си представете как ТОЙ е седнал някъде в някоя сумрачна стая, пуши и ВИ се смее ехидно....


[Без заглавие]
от glishev (glishev@abv.bg) на 02.04.2004 @ 15:51:04
(Профил | Изпрати бележка) http://mglishev.blog.bg/
Така си е то, написал си Мокка труда, пуснал го в обръщение - стой и глей сеир... Честно, не мога да изчета всичките коментари, но от няколко уртикария хванах. Но, Мокка, да си жив и здрав! Може аз да съм по-префърцунено настроен, може всичко, ама ти яко раздруса клона и сега крушките падат ли, падат... Аферим, братче!
Latine non loquor, sed omnibus vobis rideo... sardonico modo!

"Stercus, stercus, moriturus sum!"

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (stanovishte)
от mocca на 04.04.2004 @ 08:12:24
(Профил | Изпрати бележка)
hm,
tazi explozija ot komentari da ne bi da se dylzhi na fakta, che njakoi ot vas leko sa pozasegnati, t.e. sa se samoidentificirali kato obekt na omrazata mi. E, tezi, koito se chuvstvat napadnati, da znajat pone za kakvo gi mrazja: Vie ste falshivi, sintezirani ot silikon poeti, natupkani s ocvetiteli i nabuhvateli. Sami se opredelihte kato takiva, chuvstvajki se zaseganti i obideni.
Ne se borja za nishto, zatova ne vizhdam zashto trjabva da se postavjam ot stranata na kojato i da e barikada; prosto tiho si mrazja.
A tezi, za koito Omrazata e neshto mnogo vredno i dori grehovno: ok, za vas mozhe bi, no az ne iskam da potiskam i unishtozhavam nito edno moe chuvstvo.
I nito edna svoja misul da zabranjavam.
Dori naj-perverznata.
I naj-strashnata.
No tuj kato si pozvoljavam samokritika po-chesto, otkolkoto Vie si pozvoljavate, shte signa do izvoda, che da se mrazi po tozi nachin e simptom, no njama da Vi kazha na kakvo...i v hoda na tezi misli dori mi se privizhda neshto...kato spasenie ot Omrazata, t.e. spasenie ot Vas...trjabva prosto da Vi ubija...po osobeno zhestok i mychitelen (za mene) nachin da Vi unishtozha...zavinagi...da Vi mahna ot sveta si....da ste vyzduh...da govorite, no da ne chuvam....da Vi vizhdam, no da ste prozrachni...ne mislja, che zasluzhavam da si pozvoljavam da Vi dyrzha v glavata si...(na shiderov pyrvo shte mu prysna cherepa, no toj taka ili inache nishto ne e razbral do momenta, zatova njama da mu objasnjavam za kakvo stava duma. Predi da natisna spusyka, shte mu kazha samo: "shiderov, predajte na Dubarova, che mnogo ja obicham")...i taka edin po edin i ostanalite...adieu...



Re: Становище???
от BlackCat на 04.04.2004 @ 09:26:35
(Профил | Изпрати бележка)
Еее, то бива патос, бива, ама... Виж сега, както ти протестираш, че няма как да знае никой какво и колко си прочел, така и ти няма как да знаеш кой какво е почувствал, за да напише нещо... "Фалшиви, синтезирани от силикон, натъпкани с оцветители и набухватели". Игра на думи, която нищо не казва. Изказваш някакви си твои заключение, за това, че някой не ти е изръкопляскал, че не е споделил омразата ти... Ами да. Аз например мисля, че много добре разбрах какво искаш да кажеш с цялата тази тирада и парад на възмущението. Хубаво, така си го мислил, така си го чувствал, казал си го. Аз пък не съм съгласна. И какво сега? Веднага да вземем да си лепнем етикетчета "мразещ" и "захаросана фалшивост"? Е, аз не забравям, че ти си много други неща, а също имам едно наум, че може и да бъркам в преценките си. Защо не помислиш над това?
Приемам таламусното ти избухване и толкова. Другото наистина си е твой проблем и мен лично не ме засяга. Със здраве.

]


Re: Становище???
от mocca на 04.04.2004 @ 10:11:22
(Профил | Изпрати бележка)
Виж сега, както ти протестираш, че няма как да знае никой какво и колко си прочел.
kyde protestiram sreshtu podobno neshto...

Игра на думи, която нищо не казва. mi na tebe mozhe i nishto da ne ti kazva.

Приемам таламусното ти избухване и толкова. hippotalamusno da ne bi da imash predvid.

парад на възмущението. mi tochno tova ne e. zashtoto njakoj drug go prevyrna v parad, ne tochno na vyzmushtenieto.

uspeh v poetichnata ti kariera

]


Re: За еуфорията от Не-Писането (stanovishte)
от magrathea (nadejda_mil@abv.bg) на 04.09.2004 @ 12:49:47
(Профил | Изпрати бележка)
Още малко и аз щях да кажа: "Благодаря"...това, което си написал, ми допадна, и особено някои части от него, някои картини, които дори почувствах близки.
Особено тази: " Моят Аз предпочитам да поставя в ъгъла. Не от комплексарщина. А защото там е най-далеч от: "коя метафора да сложа тук". ".
Но.
Прочетох твоето "становище"...и останах разочарована. Защо не си остана в ъгъла, далеч от уж презряното попълване на метафори?...
Смятам, че всичко, което трябва да бъде казано, го има в твоята изповед, произведение, както искаш го наречи. Другото е театралничене.

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 04.04.2004 @ 13:09:48
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
Поет това звучи розово. И много хорица тука в сайта искат да са трубадури, едни такива либовни, и всички да има рькопляскат защото с тва се хранят- със суета. И не мога да разбера що толкова го нападате това Мокка. Не виждате ли че така, всьщност да му извадите очите му вдигате рейтинга. Защото много от вас, да не кажа повечето точно това искат, да имат много коментари( все положителни) много четения и оценки. Така че с вашите камъни по вашите глави. А мен ма кефи, щото човека си тьрси провокация и я постига. Браво Мокка давай така, най-много да вдьхновиш някой и да напише нещо черно а не розово.


Re: За еуфорията от Не-Писането
от hell-en на 20.04.2004 @ 17:19:55
(Профил | Изпрати бележка)
по-кротко, човече, не се нервирай, сега ще се вдигне фен-клубът и 'на пух и прах' ще те направи:)))

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от Ianna на 13.04.2004 @ 13:20:22
(Профил | Изпрати бележка)
OT tezi komentari,kniga moje da se napishe ,a az vse pove4e se ubejdavam,4e niakoi si se mislia za mumia ot vremeto na egipet-ve4na i neprehodna-jalki sa!
ne zavijdaite na hora koito ne razbirate!
ne gi hulete!
I piataite nikoi 4oveka deto e pisla tova na kolko godini e!
I togava shte vi ide vie da idete i da si prysnete 4erepite:)
A ve4e mocca spe4eli-izhvyrliha go,zabraniha mu da vliza v saita:)))


Re: За еуфорията от Не-Писането
от Ianna на 13.04.2004 @ 13:27:18
(Профил | Изпрати бележка)
Съжалявам,че до сега писах на странна латиница,та нищо да не ми се разбира.Започвам на кирилица от днес.:)


Re: За еуфорията от Не-Писането
от hell-en на 20.04.2004 @ 16:40:57
(Профил | Изпрати бележка)
"Ще живея едновременно вътре и вън..."

пробвахте ли вече?!
получи ли се?!


Re: За еуфорията от Не-Писането
от SLAST на 21.04.2004 @ 13:53:32
(Профил | Изпрати бележка)
da, osobeno v hulite se poluchava,
mocca go izhvyrliha charovnicite na slovoto,
no pak e vytre njakak si.

kolkoto do sistemata, ne znam dali se poluchava...
no se nadjavam

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от hell-en на 22.04.2004 @ 10:28:15
(Профил | Изпрати бележка)
"изхвърлиха"?! - що за тиранично отношение?!
нищо не разбирам...

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от SLAST на 22.04.2004 @ 10:44:55
(Профил | Изпрати бележка)
mocca e vyn, bannat e, mahnat e, shot nali trjabva da im e po-spokojno...
ma toj e tuka s drug nick...

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от hell-en на 22.04.2004 @ 12:11:46
(Профил | Изпрати бележка)
напишете ми новият ник, моля, на лични бележки, ако обичате, защото все пак съм на работа и ми е трудно да търся този стил из всички стилове, физическа възможност нямам, проявете разбиране:)

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от nadq_666 на 04.06.2004 @ 14:15:46
(Профил | Изпрати бележка)
Нямам думи...страхотно е:)


Re: За еуфорията от Не-Писането
от Rogue (kittypryde@gbg.bg) на 08.06.2004 @ 13:50:19
(Профил | Изпрати бележка) http://eneya.wordpress.com
Много реалистично е!
Хмм, колкото и да не ти се е пишело (тогава, а сега?) е изказано много... въздействащо!


Re: За еуфорията от Не-Писането
от mg42 (ggt@mail.bg) на 14.06.2004 @ 10:50:24
(Профил | Изпрати бележка)
браво майна.
във всяко Уважаващо себе си Есе трябва да има два основни атрибута:
Кръв и сперма.
/тъй завърши таз поема
с кръв и сперма напоена../
В твоето есенце засега само мЕрише на такава, и то накрая, а за кръв споменаваш чак в коментариите си/ и то разочароващо - пищов и айде в царството на Петя Дубарова, ми няма драма бе:)/
Нее приятелю..
Според мен би трябвало би трябвало да вкараш още във втората част на есенцето поне едно пробождане с нож на омразен субект с последваща дисекция на анатомията и творчеството му.Ако след това има и нещо от рода на 451 градуса по фаренхайт на клада успеха ти е в кърпа вързан!!
А накъде моля те, без изнасилена поне една Омразна поетеса/поет, бъди смел, не пести изразни средства.....
Но като цяло, на правилен път си.
:))))))))))))))))))))))))


Re: За еуфорията от Не-Писането
от dara33 на 14.06.2004 @ 10:55:17
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
Оставам сам.
Само Аз и Думите.
не съществувате.
А в стаята ми мерише на сперма (и на зачатие).


думи начало раждане творба живот душа признание стон споделено изливане съществуване борба живот това му е майката.


Re: За еуфорията от Не-Писането
от mg42 (ggt@mail.bg) на 14.06.2004 @ 11:05:29
(Профил | Изпрати бележка)
...а после дървено пардесю...
прах и пепел Дара.
прах и пепел.
И накрая:
"мойте песни все ще се четат"
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Аминъ.

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от mg42 (ggt@mail.bg) на 14.06.2004 @ 11:07:28
(Профил | Изпрати бележка)
аа не.. края е:
..а вий,
вий сте идиоти..:)

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от dara33 на 14.06.2004 @ 12:07:33
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
:( дървеното пардесю обличаме,
когато дойде времето на всеки
и прах и пепел нищичко
във нищото отива...може би.

дано да се четат!


Аминъ.

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от idiot на 24.06.2004 @ 18:18:17
(Профил | Изпрати бележка)
кво, някой да не е дошъл да излива с кофите,аааааааааааааааа?

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от idiot на 24.06.2004 @ 18:16:02
(Профил | Изпрати бележка)
ихаааааа, ми недей писа ве. що се хабиш?
и ний тука бонаците кво? дати плескаме ли?
айде бегай от тука! много ти чао!


Re: За еуфорията от Не-Писането
от ALISssA на 10.08.2004 @ 16:56:23
(Профил | Изпрати бележка)
Мен си ми харесва тоя ултрареализъм пък...
ЗА КАКВО НИ Е ВСЕ ПАК СЛОВОТО, ОЩЕ ПОВЕЧЕ СВОБОДНОТО АКО НЯМА ЗАСЕГНАТИ СТРАНИ???
кОЙ СЕ Е ЗАСЕГНАЛ-ЗАСЕГНАЛ!!!
ВАЖНА Е СЛЕДАТА ПЪК БИЛА ТЯ И ОТ СПЕРМА!


Re: За еуфорията от Не-Писането
от noname (karamel_muu@abv.bg) на 07.10.2004 @ 22:16:19
(Профил | Изпрати бележка)
Мартине, направо си ги размазал! :)
Поздравления!


Re: За еуфорията от Не-Писането
от Sarah на 12.11.2004 @ 10:56:24
(Профил | Изпрати бележка)
Харесах те! Цялата тази ситуация ми е позната отдавна. Мълча, за да не я опиша. Чувствам мислите си клонирани, четейки написаното.
Подпис: Аз и Думите


Re: За еуфорията от Не-Писането
от Lada на 02.02.2005 @ 11:06:08
(Профил | Изпрати бележка) http://tarolink.wordpress.com
бъди честна с себе си ..за кво мълчиш??все едно ви плащат да пишете....???

]


Re: За еуфорията от Не-Писането
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 02.02.2005 @ 10:03:55
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
MNogo e hubavo! Bravo


Re: За еуфорията от Не-Писането
от Lada на 02.02.2005 @ 11:02:36
(Профил | Изпрати бележка) http://tarolink.wordpress.com
а зашо си почнал да пишеш за да те харесват?
мъчил си се отначалото..
а аз винаги съм твърдяла, че много хора пишат поезия само и само да напишат нещо....и накрая някои от тях се вбесяват на себе си, ако не са били искренни.аз не пиша за да публикувам тук или където и да е било.Защо обръщаш писането в работа.....И мислиш ли че си прав като се обръщаш към вси4ки...говори за себе си.моментите в който пиша са ми силни и единствени и няма никва показност ..
поезията не е за всеки..факти4ески.пишете разкази - тогава ще разберете дали имате талант да ни кажете нещо интересно - на нас читатели и приятели и каквито и да е.

Поздрави !
лада


Re: За еуфорията от Не-Писането
от vavilon на 16.02.2007 @ 23:00:39
(Профил | Изпрати бележка)
........................ !!!!!!!!!! Стремиш се да постигнеш Тях, а не себе си. .....................................................................


Re: За еуфорията от Не-Писането
от mariq-desislava на 15.11.2009 @ 10:02:42
(Профил | Изпрати бележка)
това ми е в личната колекция
поне хиляда пъти съм го чела
и ще продължавам
още
толкова