Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 790
ХуЛитери: 2
Всичко: 792

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСъвършена ?
раздел: Хумор и сатира
автор: bedstvieto

Чувала съм какви ли не определения за себе си ...
На някои се смея с глас . Други ме карат да се замисля . Трети ме провокират да се усъмня в психическото здраве на събеседника си . Вчерашното обаче ме втрещи . Така да се каже , хвърли ме в пуканките . Така ме поласка , че литнах от гордост . Да знаете , аз съм неописуемо съвършенство ! Как да ви кажа .... Много ми хареса . Първо си се представих като богиня от ренесансовите творби на живописците . Бързо обаче отхвърлих визията , защото трябваше да се обвия в пластове целулит , увиснала кожа и огромни гърди . После се поставих на мястото на античните скулптори , ама без ръка или крак се нарушава цялостта на произведението . Накрая се спрях на съвременните анорексички , които заливат кориците на лъскавите списания и не знам защо в челото ме перна бъдещия брой на Плейбой .Ужас ! Веднага ме грабна видението за това как баща ми вижда тази естетична , съвременна фотография и без да се постарае да вникне в изкуството ме умъртвява без да мисли много .
Мъже .... С тях зле , без тях лесбийка или вибратор . Бих заложила на втория вариант като го закъсам . Ако можеше да говори ( за да сипе комплименти ) , да трепе насекоми , да боядисва , да разхожда кучето , да хвърля боклука .... Жените не ме влекат . Пък и до колкото съм чувала в еднополовите връзки ревността била изпепеляващо силна , поради недостиг на кадри .
Аз обичам да ме обожават , да ме гледат в очите , да ми шепнат в ушенцето колко съм красива , да ми целуват ръцете и да ми изпращат цветя в службата . Наистина е страхотно . Гледаш някак от високо , все едно казваш на останалите :
- Виждаш ли ? ... Зъбите да ти окапят от завист това е за мен .
Май не съм злобарка ... Надута съм умерено , снисходителна съм дори . Приятелка съм със всеки , но не понасям конкуренцията . Успокоявам се , че това е от ЕГН -то и после ще се кротна . Както се очертава обаче "скоро" е разтегливо понятие . За това в настоящето съм се заела с нелеката задача да опозная вътрешните си Азове , да селектирам хората около себе си и ако може да стана поне малко по - умна . Между другото развитието на мозъчната площ се е превърнало във фикс идея за мен . Поне няма шанс да скучая , защото все се старая да понауча това - онова . Ако трябва да бъда честна , тялото също ми е фикс идея за това се сбърквам от тренировки . Хм .... Ама като се попитам по - настойчиво май и лицето ми е голяма грижа , за това хвърлям без угризения сума пари за помади . И какво излиза ? Че съм неуравновесена маниачка ? Ааааааааа не ! Не съм съгласна !
Ами я се огледайте около вас . Аз като се втренча в жената ( колежката ) до себе си и тръпки не побиват . Тя притежава невъзможна липса на вкус и самоуважение . Полата и е толкова къса , че може да накара и светия да се изчерви . Косата стърчи на клечки в мазно розово- червеникав отенък. Зъбите и са черни , тук - таме оредели , като на абориген . Корема виси на възвишения изпод късия потник , а ноктите са изгризани до кръв . А как скърца ... Майкооооооооооооооооооооо , гласът и предизвиква трусове с магнитут 8.9 по Рихтер в цялата сграда . Ще ми кажете , че съм злобна . Може и така да е , но като видите такова животно няма ли да си закупите незаконна пушка със сачми за глигани ? Питам ?! ... Мълчание , както и предположих . Годзила обаче си има мъж ... И две деца .... Ами какво да кажем за другата ми колежка ? Кръстих я скумрията . Много руса , много слаба , абе в гръб можеш да и се радваш . Идва обаче момента в който трябва да проговори и хиляди натрошени парчета кварцов пясък ( демек стъкло ) ти охлузват мозъка . А черния мустак помръдва в синхрон с движението на устата . Скумрията обаче си има мъж ... Ебати !
А аз неописумата ? Мдаааааа .... Тежки размисли почернят иначе синьото безоблачно пространство между мечтите ми . Поглеждам събеседника си на криво . Право в очите му заявявам , че няма да му пусна . Шах с пешката . Горкото момче . Ха ха , клепа на парцали и се чуди кое да стори първо :
- да почервенее
- да запали колата ( мерцедес ) и със свистящи гуми да избяга далеч от мен и предрасъдъците ми
- да се впусне в безкрайни обяснения и коментари на тема колко съм заблудена .
Избра поледното . Това пък ме раздразни още повече .
- Аха , значи е решил на всяка цена да ми спре часовника ... Да ме вкара в леглото си ! Е няма да стане !
Убеждавам сама себе си колко е жалък в напъните си за господство над ситуацията и си тръгвам .
А през ноща докато се въртя неспокойно в голямото легло , съвсем сама ме тормози спомена за двете колежки , които въпреки че не са съвършени като мен си нямат нужда от вибратор и порноканал .


Публикувано от BlackCat на 21.07.2005 @ 12:08:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:17:22 часа

добави твой текст
"Съвършена ?" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Съвършена ?
от pencho_zaeka (pencho_zaeka@dir.bg) на 21.07.2005 @ 12:13:37
(Профил | Изпрати бележка) http://inaned.dir.bg
Е, схванала си от какво най-много ги е страх мъжете. Успех с намирането на такъв, дето ще ти даде най-точното определение, и няма да се дразни от това!


Re: Съвършена ?
от pencho_zaeka (pencho_zaeka@dir.bg) на 21.07.2005 @ 12:17:48
(Профил | Изпрати бележка) http://inaned.dir.bg
ПС: Странното е, че макар под друга форма, точно днес и аз публикувах нещо в тоя дух - ако те интересува, казва се "Урок по японски"...Съвпадение!


Re: Съвършена ?
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 21.07.2005 @ 12:19:56
(Профил | Изпрати бележка)
Чеох го току що и доста ме развесели :) Какво да ти кажа сестро , никога няма да ни пуснат на слънце .... мъжете :) ще твърдят че ни държат в сянката си за да не изгорим и похабим нежните си кожи , ха ха хаха:)
поздави !

]


Re: Съвършена ?
от AuCO2 (auco2@abv.bg) на 22.07.2005 @ 20:29:42
(Профил | Изпрати бележка)
Не се отчайвай, още имаш време да намериш "принца на мечтите си". Съмнявам се обаче, че ще бъде точно същия - всички мъже са еднакви. Не съм обратна, напротив - харесвам истинските мъже, не лигльовци, но продължавам да твърдя, че след мъж и трамвай не бива да се тича - след пет минути идва нов, абсолютно еднакъв с първия :). Ти поне си по-добре от мен, щото имаш що-годе приличен външен вид. Аз съм абсолютно несъвършена от физическа гледна точка. Всички ми признават умствените заложби, но мъжете не харесват по-умни от тях жени :))) Съвет - прави се на глупачка и беззащитна слабачка :)))