Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1000
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 1002

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîðèäîðè ...
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Administrator

Ïúðâèÿ êîðèäîð, çà êîéòî ñå ñåùàì, å òîçè â ó÷èëèùåòî â ðîäíîòî ìè ñåëî.
 òîçè êîðèäîð ñà ïðåáèëè îò áîé åäèíèÿ ìè äÿäî. Çàùîòî èìàë „íàãëîñòòà" äà òâúðäè, ÷å íå ìîæå ÷îâåê, êîéòî íå å îòãëåäàë è åäíà êðàâà ïðåç æèâîòà ñè, äà ó÷è äðóãèòå êàê ñå ãëåäàò ñòî êðàâè ...  èíòåðåñ íà èñòèíàòà, àç ñúì áèë íà 4 ãîäèíêè òîãàâà è íå ñè ñïîìíÿì òî÷íî êîðèäîðà. Ñïîìíÿì ñè îáà÷å, êàê äîêàðàõà äÿäî â åäíà êàðóöà è ãî ñòîâàðèõà ïðåä ïîðòàòà íè öåëèÿ â êðúâ. Àç íèêîãà íÿìà äà çàáðàâÿ òîçè êîðèäîð.
Ïúðâèÿ êîðèäîð, çà êîéòî èìàì ÿñåí ñïîìåí, å êîðèäîðà â îñíîâíî ó÷èëèùå „Äèìèòúð Áëàãîåâ". Âå÷å âúâ Âðàöà. Ìåæäó÷àñèÿòà ñè óìèðàõìå îò êåô, óæ íåõàéíî äà ñå áëúñêàìå â ìîìè÷åíöàòà èëè äà ãè äúðïàìå çà ïëèòêèòå. À òå ïèñêàõà òúíè÷êî, íî âñå ãëåäàõà äà íå ïðîïóùèìå íåêîÿ.  òîçè êîðèäîð çà ïðúâ (è ïðåäïîñëåäåí) ïúò ñå ñáèõ çà „æåíà". Ñáèõìå ñå ñ Ãîøî Áîæèíêàòà. Íå ñòèãà, ÷å ïðåïèñâàøå îò ìåí äîìàøíèòå ïî àðèòìåòèêà, à èìàøå íàãëîñòòà äà ñå áëúñêà ñ åäíî Âåð÷å, íà êîåòî àç ñè óìèðàõ äà äúðïàì ïëèòêàòà. Íàáèõ ãî òîãàâà Ãîøî è Âåð÷åòî èçáðà äà é äúðïàò ïëèòêàòà, à íå äà ÿ áëúñêàò :)
Ñëåäâàùèÿò êîðèäîð å òîçè â ñòðîèòåëíèÿ òåõíèêóì. Âñúùíîñò êàòî êóðñèñò â òåõíèêóìà ñè ñïîìíÿì íÿêîëêî êîðèäîðà.  êðàÿ íà åäèíèÿ áÿõà êåíåôèòå, â êîèòî ñå ñúáèðàõìå äà óäóøèìå ïî åäèí ôàñ íà åêñ è äà îáñúäèìå ôèçè÷åñêèòå äàäåíîñòè íà êîëåæêèòå. Äðóãèÿò å âòîðè êîðèäîð íà ëåêîàòëåòè÷åñêàòà ïèñòà íà ñòàäèîíà. Äà èçäúðïàø íà ùàôåòà 4õ100 âòîðè êîðèäîð ïðè æðåáèÿ íà íÿêîå ñúñòåçàíèå, ñè áåøå êàòî äà óäàðèø 5+1 îò òîòîòî. Çàùîòî áÿãàéêè íà ïúðâè ïîñò (ìåíå òðåíåðà ñå ìå ñëàãàøå íà 1-âè äà „äðúïíà", à è òâúðäåøå, ÷å ñúì áèë äîáúð íà âèðàæèòå), âèæäàø âñè÷êè ïðåä òåáå è ñè ñêúñâàø çàäíèêà îò òè÷àíå, áåëêèì ãè ñòèãíåø. Àìà è çàä òåáå èìà åäèí äà òå ãîíè, òà ñè èìàø îùå åäíî íà óì. À ïî òðèáóíèòå ïèùÿò òà ñå êúñàò îíèÿ ñ ôèçè÷åñêèòå äàäåíîñòè è íàäáåãâàíåòî ñòàâàøå ìàì'ñè äæåéñ ! Òðåòèÿò å êàðòèíã ïèñòàòà. Òÿ ñè å êàòî êîðèäîð. Çàùîòî, àêî èçëåçåø îò íåÿ è íàñòúïèø òðåâàòà îòñòðàíè, áóêñóâàíåòî òè å âúðçàíî â êúðïà è âðåìåòî òè çàìèíàâà íà êèíî. Ïàê òàì îòèâà è äóåíåòî òè ïðåä íàáëþäàòåëêèòå, ÷å „îíèÿ îò ìåõàíîòåõíèêóìà øå âèäèòå êàê øå ìè äèøàò ïóøèëêàòà". À âå÷å â ÷åòâúðòè êóðñ, ñå çàïîçíàõ ñ îùå åäèí êîðèäîð. Ïàê ñâúðçàí ñ ïóøèëêè, íî âå÷å â ðàëè ñïîðòà. Äà ñè „â êîðèäîð" å òåðìèí çà êàðàíå ïðè íàðóøåíà âèäèìîñò - íàïðèìåð ïî ñóõ ÷åðåí ïúò èëè ðàçáèò ìàêàäàì, êîãàòî ïóøèëêàòà å òàêàâà, ÷å òðÿáâà äà ñå „ìóøíåø â êîðèäîðà" çàä íÿêîé ïðåä òåáå è äà êàðàø ñàìî ïî îðèåíòèð îò çàäíèòå ìó ñâåòëèíè. Äà ñå ìîëèø òèõî íà óì, äà íå èç÷åçíàò ìèæàâèòå ñâåòëèíêè ïðåä òåá, çàùîòî ïðåäè îùå äà ñè ãî îñúçíàë è òè ñúùî ñè â äåðåòî. È äà ñëóøàø â øëåìîôîíà ìîíîòîííàòà äèêòîâêà íà íàâèãàòîðà ñè íå ñ äâå, à ñ ÷åòèðè óøè, çà äà ñè ïîäãîòâåí çà ïðåäñòîÿù çàâîé è äà ðåàãèðàø ñúñ ñúïèíÿ÷êàòà òî÷íî äâå äåñåòè, ïðåäè äà ñâåòíàò ñòîïîâåòå îòïðåä. Ìäàì ... ãîò áåøå.
Ïúðâèÿ ñîôèéñêè êîðèäîð, êîéòî îùå ïîìíÿ, å êîðèäîðà íà áèâøèÿ õîòåë „Ñåâàñòîïîë". Òàì òàòêî ïëàòè ëåãëîòî ìè çà ïåò äíè, îñòàâè ìè äæîáíè, ðàçêàçà ìè êàê äà ñòèãíà äî ÈÑÈ-òî (òàì ùÿõ äà äúðæà ïðèåìíè èçïèòè) è ìå îñòàâè ñ åäèí ñàê â êîðèäîðà. Ðå÷å ìè - „Òè ñè ãîëåì ìúæ âå÷å è ñå îïðàâÿé ñàì. Ïî-äîáðå äà ìè ñå âúðíåø ñëåä äâà äåíà, îòêîëêî äà ðàçáåðåìå ñè÷êè, ÷å òå íå áèâà çà íèùî ÷àê ñëåä ïåò ãîäèíè." È ñè çàìèíà. Ïîìíÿ è êîðèäîðà êúì èçõîäà íà ñòàðîòî ÈÑÈ. Òî ñè å íàïðàâî êàòî ôîàéå. Òàì, ñëåä ïúðâèÿ ïðèåìåí èçïèò, íà èçëèçàíå, çà ïðúâ ïúò ïëàêàõ.  Ñîôèÿ. Çàùîòî îòïðåä áåøå ïúëíî ñ ìàéêè, òàòêîâöè è áàáè, êîèòî ñè ÷àêàõà êàíäèäàò ñòóäåíòèòå, à ìåíå íå ìå ÷åêàøå íèêîé. È êàòî ñå çàìèñëÿ ñåãà, ñå ÷óäà, îò êâî ïà ìààìó ñòàðà ÷àê òîëêî ìè ñòàíà ìú÷íî òîãàâà, àìà à äå !.. Êàòî ñòóäåíò ñè ñïîìíÿì îùå åäèí êîðèäîð ... Ïàê å òåðìèí - ïðè ïàðàøóòèçìà îáà÷å. Ñàìî äåòî äâèæåíèåòî â òîÿ êîðèäîð íå çàâèñè ñàìî îò òåáå, à òè ãî îñèãóðÿâàò ìàñà äðóãè õîðà. Çàâèñè îò ñèëàòà è ïîñîêàòà íà ðàçíè âúçäóøíè òå÷åíèÿ, ñêîðîñòòà è âèñî÷èíàòà íà ïîëåòà íà ñàìîëåòà è åäèí êóï îùå äðåáîëèéêè.  íà÷àëîòî íà êîðèäîðà å åäíà çåëåíà ñèãíàëíà ëàìïà íàä ãëàâàòà òè, ïî ñðåäàòà å ÷àðøàôà ñãúíàò îò òåáå, íî ïðîâåðåí íàé-ìàëêî îò îùå òðèìà äóøè, à â êðàÿ ìó å åäèí êðúã, êîéòî îòãîðå èçãëåæäà êàòî ìèøåíà íà ñòðåëáèùå. Ñâåòíå ëè ëàìïàòà, ôåéêàø ñå â áåçäíàòà è, àêî îíÿ êóï îò õîðà íå òè å íàãëàñèë êîðèäîðà, ñúñ ñèãóðíîñò ñòàâàø åäèí îò îíåçè, êîèòî ïîòâúðæäàâàò ëàôà - „ïàðàøóòèñòúò å ÷îâåê, êîéòî ñëèçà îò äúðâî, íà êîåòî íèêîãà íå ñå å êà÷âàë". Òå òîÿ êîðèäîð å íåñðàâíèì ñ íèùî íà è íàä ìàéêàòà çåìÿ ... äàæå è áúíäæèòî ìó äèøà ïðàõòà.
Îõõõ ... ìàé ñå óâëåêîõ â ïèñàíå ... ùå ìå ïðîùàâàòå.
Èìà è äðóãè êîðèäîðè, àìà øå ãè ìèíà íà òúãúäúê, äà íå âè îòåã÷àâàì ïîâå÷å. Íà òåõ èì âèêàò êîðèäîð 750 êèëîâîëòà „ÑÑÑÐ-ÑÐÐ-ÍÐÁ" (ìåæäó äðóãîòî åäèíñòâåí íà Áàëêàíèòå, âòîðè â Åâðîïà è 5-òè â Ñâåòà), ïðúñòåí 400 êV, ðàçíè êîðèäîðè ñúñ ñúñåäèòå íè íà 400 è 110 êV - òðè ñ Ðóìúíèÿ (âêë. 750-òå), ïî äâà ñúñ Ñúðáèÿ, Òóðöèÿ è Ãúðöèÿ (åäèíèÿ ñ ãðúöêî èçãðàäèõìå, äðóãèÿ ñàìî ïðîåêòèðàõìå, íî ñè ÷àêà ðåäà), òî÷íî 32 êîðèäîðà èç ïóùèíÿöèòå íà àðàáèòå è åäèí êóï êîðèäîðè âúòðå ó íàñ. Êàêòî è åäèíñòâåíèòå êîðèäîðè, â êîèòî ñúì áèë ïîä çåìÿòà ... êîëåêòîðèòå çà òðèñòðàííîòî çàõðàíâàíå íà ÍÄÊ. È íàâñÿêúäå ñúì îñòàâèë ïî íåùè÷êî è îò ìåíå ñè ... êîåòî ìîæå è äà âè çâó÷è ïîìïîçíî, íî íåêàêñè ìå òîïëè îòâúòðå.
Èìà îùå åäèí êîðèäîð, ïî êîéòî ñúùî ìíîãî ñå íàäàì äà ìèíà - ñ Ìàêåäîíèÿ.
Çà äà ìîãà íàé-ïîñëå, ñ ÷èñòà ïðåä ìåíå ñè ñúâåñò, äà ïðåìèíà çà ïîñëåäíî è ïî êîðèäîðà íà ìå÷òàòà ñè.  åäèíèÿ ìó êðàé å êúùàòà íè ñ äâîðà òóêà â Ñîôèÿ, à â äðóãèÿ - åäíà ìîòîðíà ðå÷íà ÿõòà, åäèí êîí è åäèí êîðèäîð, â êîéòî ïðåáèõà äÿäî ...

Òîâà áÿõà ÷àñò îò ìîèòå êîðèäîðè.
Áàñ ëîâÿ, ÷å âñåêè îò âàñ èìà ñâîèòå ñè. È íà îùå åäèí áàñ áèõ ñå õâàíàë - ÷å âàøèòå êîðèäîðè ñà ïî-äîáðè è ñà âè ïî-ìèëè îò ìîèòå ñè. Íÿìà êàê äà å äðóãîÿ÷å. Ìèñëÿ ñè è äðóãî - ùàñòëèâè ñìå ñ âàñ, ÷å ãè èìàìå òåçè íàøè êîðèäîðè. Çàùîòî íå ìîãà äà ñå íà÷óäÿ íà àêúëà íà íåêîè õîðà, äåòî öåë æèâîò ñå ñòðåìÿò ñàìî êúì åäèí êîðèäîð.
Êîðèäîðúò íà âëàñòòà.
Íå ñòèãà, ÷å å ñàìî åäèí, à íà ñè÷êîòî îòãîðå êúñè÷úê - ñàìî îò Äîíäóêîâ 1 äî Äîíäóêîâ 2. À íàé íà ñè÷êîòî îòãîðå - öåëèÿ ïîä çåìÿòà ... ïðåç êîðèäîðà íà ïîäëåçà ïðåä ïàðòèéíèÿ èì äîì ...


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 13.07.2005 @ 20:09:48 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Administrator

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 9


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 07:59:47 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êîðèäîðè ..." | Âõîä | 9 êîìåíòàðà (10 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîðèäîðè ...
îò dafna íà 13.07.2005 @ 23:03:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åñåòî çà êîðèäîðèòå â æèâîòà å ñèëíî, èçâåäåíî, ìíîãîïîñî÷íî. Äîðè ìå ïðåäèçâèêà äà íàïèøà ñâîÿ "Êîðèäîð" â ñòèõîòâîðíà ôîðìà. Óìååø äà îòêëþ÷âàø âúïðîñèòå ó ÷îâåêà è äà ãî îñòàâèø äà ãî ÷îâúðêàò.
Ïîçäðàâè ñúðäå÷íè!


Re: Êîðèäîðè ...
îò lusi íà 14.07.2005 @ 00:53:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êîðèäîðè! Áëàãîäàðåí ñúì, ÷å ãè èìà! À ñúùî è íà òåá!


Re: Êîðèäîðè ...
îò BlackCat (blackcat@hulite.net) íà 14.07.2005 @ 09:21:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùî òúé ñïðå èçíåâèäåëèöà? Ìîæåøå ïîíå îùå ìàëêî äà ïîäîñàæäàø... :) Íàæèâî ñúì ñëóøàëà óâëåêàòåëíèòå òè ðàçêàçè, íî è òàêà å ìíîãî èíòåðåñíî :) Áëàãîäàðÿ!


Re: Êîðèäîðè ...
îò Den i nosht íà 05.07.2006 @ 15:47:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà áÿõà ÷àñò îò ìîèòå êîðèäîðè.
Áàñ ëîâÿ, ÷å âñåêè îò âàñ èìà ñâîèòå ñè.


!!!

NE MOJE DABQDE-
KAK TAKA, VSEKI...


Re: Êîðèäîðè ...
îò sofias74 íà 10.02.2009 @ 14:56:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ìè õàðåñà. Ñìÿõ ñå äî ñúëçè.Ìíîãî àêòóàëíà òåìà.


Re: Êîðèäîðè ...
îò Omaia íà 22.11.2007 @ 14:40:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòðàõîòíî!!!Ìíîãî ñâåæ õóìîð.Àìà ìè ñå îòâîðèõà åäíè êîðèäîðíè êàõúðè,ùå òðÿáâà öÿë äåí äà ãè ìèñëÿ.:-)))


Re: Êîðèäîðè ...
îò vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) íà 02.10.2009 @ 13:21:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
Óâëåêàòåëíî ðàçêàçâàø çà êîðèäîðèòå. È àç ñå çàìèñëèõ çà ñâîèòå ñè. Ïúðâèÿ îò òÿõ íå å ó-ùå Ä.Áëàãîåâ âúâ Âðàöà./íå ñå ñåùàì êúäå å ó-ùåòî./Ùîì ïúðâèÿ êîðèäîð å îò Âðàöà - íà äîáðå òè å òðúãíàëî.
Ïîçäðàâ îò Áàëêàíà è îò Âèêèòî


Re: Êîðèäîðè ...
îò Srqda íà 29.09.2009 @ 17:57:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè. Ïðîâîêàòèâíà òåìà... È õóáàâî, ÷å îùå ìîæåø äà ñå ÷óäèø íà àêúëà íà íåêîè õîðà...
Ïúê àç ñå ÷óäÿ íà ñàéòà, äåòî ñè ìó àäìèíèñòðàòîð. Âñå ìå èçõâúðëÿ.
Ìîæåø ëè äà ìè îòïóñíåø åäèí êîðèäîð? :)
Ïîçäðàâ :)


Re: Êîðèäîðè ...
îò karambol íà 29.09.2009 @ 23:08:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://pitashtia.blogspot.com/
http://vbox7.com/play:204fbcec&al=1&vid=1849299

]


Re: Êîðèäîðè ...
îò galiakara íà 17.03.2011 @ 19:27:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åõ, ÷å òî êîðèäîð ïî êîðèäîð, âèæ- öÿë ëàáèðèíò ñè èçìèíàë...
Õóáàâà ðàâíîñìåòêà, ìàêàð è "êîðèäîðíà"! Õàðåñà ìè!