Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 837
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 840

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîðèäîðè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Obgru6tane

  Ñ ðåøèìîñòòà íà íàáåëÿçàëèÿ ñâîÿòà öåë õèùíèê, ñ ðàíèìîñòòà íà óëîâåíîòî æèâîòíî, ÷àêàùî ïîâåëÿòà íà ãîñïîäàðÿ ñè… Âúðâåøå. Íÿêúäå â êðàÿ íà òîçè êîðèäîð áå òÿ.  êðàÿ, êðàÿ íà ïðîêëåòèÿ êîðèäîð, äúëúã äî ïîëóäà, åäíîîáðàçåí ñ õèëÿäèòå ñè çàêëþ÷åíè âðàòè… Êîðèäîðà, îò êîéòî ìàé âå÷å òúðñåøå èçõîä. Ïî íåãî âúðâåøå. À â äúíîòî… äàëè òàì áå òÿ… Äàëè åäèíñòâåíàòà âðàòà, íà êîÿòî ïîæåëà äà ïî÷óêà, ùåøå äà ñå îòâîðè. Äàëè ùåøå äà ïðåêðà÷è ïðàãà é, ñëåä òîëêîâà âðåìå, ïðåêàðàíî ïî êîðèäîðèòå íà ñòðàõà äà îñòàíåø ñàì.
Êëþ÷úò ïðåâúðòÿ, òÿ îòðåõíà âðàòà. Áåøå ëè ãîòîâà äà áúäå ïðèëåïåíà äî åäíî çàáðàíåíî çà íåÿ òÿëî, äà ñå îñòàâè íà óñòíè, ïðèíàäëåæàùè íà äðóãà, äà ñå îòïóñíå â åäíè ðúöå, òúé äúëãî äîêîñâàëè äðóãàòà… Áåøå ëè ãîòîâà äà ìó ïîçâîëè äà íàïóñíå êîðèäîðà ñè ïîíå çà ìèã, çà äà ñáúäíå åäíà ïðèêðèâàíà íåéíà ôàíòàçèÿ, ðåäîì ñ åäèí íåñïîäåëåí íåãîâ êîïíåæ. Íå! ×îâåê íèêîãà íå å ãîòîâ äà ïðåêðà÷è ñîáñòâåíèòå ñè ïðèíöèïè. Çàòâàðÿ î÷è è ãî ïðàâè ñúñ ñòðàõà íà íåóáåäåíèÿ â ïðàâåäíîñòòà íà ïîñòúïêèòå ñè ÷îâåê, îòêàçàë äà ìèñëè â ìèãîâåòå, êîãàòî å âðåìå äà ÷óâñòâà. Íî äà, ïðàâè ãî.
È òå òàíöóâàõà… Äúëãî òàíöóâàõà. Ïðåïëåëè ðúöå è òåëà, ñëåëè ïëúò è ñúùåñòâî, òàíöóâàõà íà ìóçèêàòà, çâó÷àùà ñàìî è åäèíñòâåíî òàì, â íåéíàòà òÿõíà ñòàÿ, ñàìî â ìèñëèòå è ïóëñèðàùèòå èì îò âúçáóäà òåëà. Íåçíàåí òàíö, çàáðàâåí äîðè îò òèÿ, äåòî ñè ìèñëÿò, ÷å óìåÿò ãî, âïëåëè ñå íà âúçåë â òåñíèòå êðåâàòè íà çàäèìåíèòå ñè îò ïîðíîãðàôñêè åìîöèè è íåêîíòðîëèðóåìà ñàìîòà ìîçúöè… Íî òå èìåííî, äðóãèòå, âñè÷êè âúí îò îíàÿ ñòàÿ, íå çíàåõà, íå ïîìíåõà èëè íå áÿõà ðîäåíè, çà äà óçíàÿò èñòèííîñòòà íà îíàÿ ôèçè÷åñêà íàñëàäà, äåòî ñëåä äúëãèòå èãðè íà òúðñåíå è îáëàäàâàíå, òðàíñôîðìèðà ñàìà ñåáå ñè â îðãàçúì íà ïñèõèêàòà è äóõà… Â èçæèâÿâàíå îò äðóãî åäíî èçìåðåíèå. À òå äâàìàòà, èçáðàíèöèòå íà îíîâà òàì, íàä íàñ äåòî å, óñåòèõà ãî âñè÷êîòî òîâà è îòäàäîõà òåëàòà ñè åäèí íà äðóã… Çàùîòî îíîâà, êîåòî òîé èçæèâÿ òîãàâà… Êîåòî âèäÿ â íåéíèòå î÷è â ìèãà íà âúçäèãàíå… áå íåîïèñóåìî…Ñÿêàø â îíçè òî÷íî ìèã â ðàçøèðåíèòå è äî êðàåí ïðåäåë çåíèöè, òîé âèäÿ íåâèæäàíîòî… Âèäÿ ñìèñúëà è ïðåäíàçíà÷åíèåòî ñè è ñúçíà èñòèíàòà, êîÿòî âñåêè ñå ñòðåìè äà îòêðèå, íî íèêîé íå å ãîòîâ äà ïîíåñå ñ öÿëàòà è òåæåñò è çíà÷èìîñò. Òÿ áåøå Åäèíñòâåíàòà, Æåíàòà, Íåãîâîòî ìîìè÷å… Áåøå Òß. È âñè÷êî ñÿêàø èçâåäíúæ ñå ïðîìåíè, ïðîñòðàíñòâîòî âå÷å ñå áå îöâåòèëî èíà÷å íÿêàê, êîãàòî òÿ îòïóñíà ãëàâà íà ãúðäèòå ìó… È ìàëêî ñëåä êàòî ñå îòïóñíåøå â ðúöåòå ìó, ìàëêî ñëåä êàòî óñïîêîåøå êðúâòà è îáðàçèòå â ãëàâàòà ñè, òÿ ñúùî ùåøå äà óñåòè íàé-êðàñèâîòî, íàé-æåëàíîòî, íàé-ïëàøåùîòî. Áå ïîêîðåíà. Ñëåä êàòî âå÷å áå ïîêîðèëà - íåñúçíàòåëíî è àáñîëþòíî. Áåçâúçâðàòíî.
Ìîæå áè òàçè íîù òå íå çàñïàõà… Ìîæå áè íàìåñòî äà ñïÿò, ïðîäúëæèõà äà ÷óâñòâàò. Ñ îòâîðåíè èëè íå î÷è, íî âñå òàêà ïðèòèñíàòè è ìúë÷àëèâè. Òèøèíàòà íà ïîìåùåíèåòî ñåãà áå èçïúëíåíà ñ õèëÿäè íàäáÿãâàùè ñå íåÿñíè îáðàçè îò âñè÷êî ìèíàëî è áúäåùî, íàñåëÿâàùè íå íàñòîÿùèÿ ìèã, íàñåëÿâàùè âå÷íîñòòà…
Íà óòðèíòà ñëúíöåòî íå áå ñúùîòî, ñâåòà è ñàìèÿò õîòåë íå ñå ñúáóæäàõà òàêà, êàêòî ñå áÿõà áóäèëè ïî-ðàíî. È òå äâàìàòà, ïðåãúðíàòè è ñÿêàø íÿêàê ñòðàííè, ìèñëåõà ðàçëè÷íî…
Òîçè ìúæ äî íåÿ áå ìîì÷åòî, êîåòî òÿ âèæäàøå äà ïàëè öèãàðà âãëúáåí íà âñåêè ïîðåäåí êóïîí. Èëè ïúê òîé îòêðèâàøå íåÿ ïàê òàì, íà òåðàñàòà, ñâèòà è íåðàçêðèëà ñåáå ñè, ãîòîâà äà ãîâîðè è ïëà÷å çà íåùà, îñòàíàëè íåâèäèìè çà äðóãèòå… Áå ãî ñëóøàëà äà è ãîâîðè çà îíàçè, äðóãàòà, áå ãî ñúâåòâàëà è ïðåãðúùàëà ïðèÿòåëñêè, à êîãàòî íà ñâîé ðåä òÿ ñå çàäúëáàâàøå ñàìà â ñåáå ñè, îáëàäàíà îò àëêîõîëíàòà ñàìîòà íà ñúáèðàíèÿòà ñ ïîçíàòè è íåïîçíàòè, òîé âñå ñå íàìèðàøå äà ñåäíå äî íåÿ è äà ÿ íàêàðà äà ïîïëà÷å â ðúöåòå ìó. Ïðåâúðíàë ñå áå â ÷îâåêà, äåòî ïàçåøå ãúðáà é, â òîçè, êîéòî ìîæåøå è èñêàøå äà ÿ èçñëóøâà è äà áúäå èçñëóøâàí îò íåÿ. À òÿ - ìàëêîòî ìîìè÷å, êîìïàñ è êàðòà êúì ñúðöåòî íà äðóãî åäíî ìîìè÷å. È åòî ÿ ñåãà - æåíà äî ìúæà, ïðåñêî÷èëà òàéíî íåíàâèæäàíèòå áàðèåðè íà æåíñêàòà ñîëèäàðíîñò, ìîæå áè ìúíè÷êî èçíåâåðèëà è íà ñîáñòâåíàòà ñè âÿðà â çíà÷åíèåòî íà åäíà âðúçêà. Äîðè îùå ïîâå÷å - â çíà÷åíèåòî íà åäíà äúëãà è ñòîéíîñòíà âðúçêà. Íåãîâà âðúçêà… ñ äðóãà.
È êîãàòî, áÿãàùè îò ïîãëåäèòå íà äðóãèòå, òå ñå ðàçäåëèõà âñå òúé ìúë÷àëèâè, ñòðàííè è ñâúðçàíè, òÿ çàêëþ÷è îòâúòðå âðàòàòà íà áàíÿòà, çà äà çàãëóøè íîâîðîäåíèòå ñè ñòðàõîâå ñ ïåñåíòà íà ëååùàòà ñå âúðõó íåÿ âîäà. ×èé áå òîé ñåãà, èëè ïî-ñêîðî, êîÿ ùåøå äà íàðå÷å òîé ñâîÿ. Áåøå ëè òÿ â ñèëà äà çàñòàíå ìåæäó ÷óæäà åäíà âðúçêà è êàê ñå îñìåëÿâàøå äà ïðåòåíäèðà äîðè íàóì çà ìúæà, ïðèíàäëåæàù íà äðóãà. Èëè òÿ áå ñàìî îòðàæåíèå íà åäíî áÿãñòâî áåç ñòîéíîñò çà íåãî… Ñëåä òàêàâà åäíà íîù… Ñëåä íåùî ïîäîáíî… Ñëåä êàòî çà ïúðâè ïúò áå ñå îòäàëà èñòèíñêè… Ðàíèìîñòòà íà óëîâåíîòî æèâîòíî, ÷àêàùî ïîâåëÿòà íà ãîñïîäàðÿ ñè…
Òîé íàïóñíà ñòàÿòà è âñå òàêúâ…÷îâåê, ñúçíàë èñòèíà, ïî-ãîëÿìà îò íåãî ñàìèÿ… ÷îâåê íå íà ñåáå ñè. Äî ïðåäè ìèã äî íåÿ òîé ñå ÷óâñòâàøå íà ìÿñòîòî ñè. Ñåãà, åòî ãî, çàîáèêîëåí îò òðàãè÷íàòà ðåàëíîñò íà êîðèäîðè, àëåè è çàäúëæåíèÿ, âúçâèñåí è ãðåøåí, îòêðèë è ïðåíåáðåãíàë… Â ïðîäúëæåíèå íà íÿêîëêî ãîäèíè òîé ñå íàðè÷àøå âëþáåí, îáè÷àù, îáè÷àí…Ñëåä åäíà-åäèíñòâåíà íîù, ïðåç êîÿòî òåçè è êàêâè ëè íå äðóãè "ïîíÿòèÿ" ïðèäîáèõà ñúâñåì ðàçëè÷íè èçìåðåíèÿ, òîé ïîìíåøå ñàìî íÿêàêâà ëþáîâ ñ äðóãà åäíà, îáåùàíèÿ è ñèëíè äóìè, ïðîèçíåñåíè ñ âÿðà.  èçìèíàëàòà íîù ñå áÿõà ðîäèëè òàêà ìíîãî åìîöèè â íåãî, ÷å âñå îùå íå áå ãè ñúçíàë âñè÷êèòå, è âñå ïàê áå óìðÿëî ñ òÿõ è íåùî äðóãî… Íåùî, ñ êîåòî áå ïðèâèêíàë, íåùî, óæ àãîíèçèðàùî îòäàâíà, óæ îò äîñòà âðåìå äîòåãíàëî è èç÷åðïàëî ñàìî ñåáå ñè, è âñå ïàê… íåùî îáè÷àíî… Àêî åäèí ïúò êàæåø "îáè÷àì", à ïîñëå (íåçàâèñèìî îò èçìèíàëîòî âðåìå), ñå îòðå÷åø îò òîâà, íå îòðè÷àø ëè ñàìîòî ÿâëåíèå "îáè÷"? Íàä òðóïà íà åäíà ëþáîâ ìîæå ëè äà ñå ðîäè íîâà è, àêî ìîæå, íèìà è òÿ íÿìà äà å ñìúðòíà êàòî ïðåäõîäíàòà?… Ùî çà ëþáîâ å òàçè, êîÿòî íå å âå÷íà... Ïðåäàòåëñòâî íå å ëè íàä ñàìàòà ëþáîâ äà ÿ çàìåíÿø ñ äðóãà åäíà.
…Íÿìà ëþáîâ, èìà êîðèäîðè… Ãóáèø ñå â òÿõ, ïîòúâàø â ìîêåòèòå, ñ êîèòî ñà çàñòëàíè, çàäóøàâà òå âúçäóõà èì, îòäàâíà èçäèøàí, à â êðàÿ íà âñåêè åäèí òå ÷àêà íîâ êîðèäîð…Êîðèäîðè, êîðèäîðè… Ëàáèðèíòè áåçïúòíè è âå÷íî íåâå÷íè…Ëþáîâ, ïîãðåáè ìå ñúñ ñåáå ñè…


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 26.03.2004 @ 11:06:51 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Obgru6tane

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 05:06:21 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êîðèäîðè" | Âõîä | 8 êîìåíòàðà (13 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîðèäîðè
îò BlackCat íà 26.03.2004 @ 11:54:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî èñêðåíî è èñòèíñêî! Ñåòèõ ñå çà åäíà ïåñíè÷êà, êúäåòî ñå êàçâà:
"Êîãàòî ñúì ñ òåá,
òè ñè ìîÿ åäèíñòâåí äîì."
È çà îùå ìíîãî íåùà ñå ñåòèõ... Ïàê ùå ãî ïðî÷åòà.


Re: Êîðèäîðè
îò Holy íà 29.03.2004 @ 04:00:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàùî ëè ïòèöàòà å ñèìâîë íà ÷èñòàòà ëþáîâ?
Ìîæå áè çàùîòî ðàíî èëè êúñíî îòëèòà:)

Ïðåêðàñíî å!


Re: Êîðèäîðè
îò nina_nina (nina_nina@mail.bg) íà 27.05.2004 @ 13:48:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåêðàñíî å - ìíîãî èñòèíñêî, ìúäðî, ÷óâñòâåíî, âúçäåéñòâàùî. Êðàñèâî!


Re: Êîðèäîðè
îò 4i40 íà 29.05.2004 @ 01:39:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Íÿìà ëþáîâ, èìà êîðèäîðè"... Êîðèäîðè ñúñ çàêëþ÷åíè âðàòè... Ìíîãî ñà ìè áëèçêè òâîèòå ìèñëè. Èçêóøàâàì ñå äà òè ïðåäëîæà äà ïðî÷åòåø åäíî îò ìîèòå - "Àñàíñüîðúò". Íå òè ñå ôóêàì, òâîåòî å ïî-õóáàâî, çàùîòî â ïðîçàòà ìîãàò äà ñå êàæàò ïîâå÷å íåùà. Íî ñàìî, êîéòî ãî óìåå...


Re: Êîðèäîðè
îò Obgru6tane íà 03.06.2004 @ 22:17:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
nqma smislulk da 4ete6 towa,6te ti drasna naprawo na "asansuorut":)

]


Re: Êîðèäîðè
îò Ms_Mystery íà 29.05.2004 @ 23:54:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Mnogo mi xaresa tozi razkaz! Pulen e s mnogo vajni vaprosi i s mnogo 4uvstva. A 4uvstvata sa tova, koeto ima zna4enie v 4ove6kiq jivot. No me nakara da se zamsilq za6to vsi4ko taka prekrasno i hubavo, i obsebva6to vinagi trqbva da bude zaobikoleno ot nqkakva trevoga, strah, obre4enost...


Re: Êîðèäîðè
îò Obgru6tane íà 03.06.2004 @ 22:18:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
radwam se da pro4eta wsi4ko towa,blagodarq:)

]


Re: Êîðèäîðè
îò Apokalipsis íà 03.06.2004 @ 16:49:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà êàæåì . . .åäíî îò íàé-äîáðèòå òè ïðîèçâåäåíèÿ, íàèñòèíà äîêîñâà è çàäàâà âúïðîñè, à íàëè òîâà å âàæíîòî - äà ñå ìèñëè;):)


Re: Êîðèäîðè
îò Obgru6tane íà 03.06.2004 @ 22:03:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
o,baby,predwkuswam apokalipsisa...........................ne znam ti kakwo 6te kaje6 po wuprosa,no ako pita6 men-naporawo ne mi se misli;pppppppppppppp!cunki,skupa!

]


Re: Êîðèäîðè
îò Hammill íà 18.11.2004 @ 00:41:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìàëêî ó÷åíè÷åñêè çâó÷è - íàáëþäàâàëà ñè ñå è ñè ñå âúçõèùàâàëà îò ñåáå ñè, äîêàòî ïèøåø.

Ëèïñâà íåïðèíóäåíîñòòà è èçÿùåñòâîòî íà ñòèëà íà ïî-êúñíèòå òè íåùà, âÿðâàì ñà ïî-êúñíè.


Re: Êîðèäîðè
îò Obgru6tane íà 18.11.2004 @ 20:14:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:))). Îáè÷àì òàêèâà êîìåíòàðè. Âúçõèùàâàì ñå íà õîðàòà, êîéòî ñå óñìåëÿâàò äà èçêàæàò ìíåíèåòî ñè, áåç äà öåíçîðèðàò êðèòèêàòà.  èíåòðåñ íà èñòèíàòà å ïî-êúñåí îò íÿêîé îò òåêñîâåòå, íà êîèòî ñè îáúðíàë âíèìàíèå. Ó÷åíè÷åñêîòî ìó çâó÷åíå, òî å ôàêò:)). Íî âúçõèùåíèå - òóê âå÷å ãðåøèø. Íå, íå è ïðè òîçè òåêñò. Íåãîâàòà èñòîðèÿ å ìàëêî ïî-äðóãà.

]


Re: Êîðèäîðè
îò Ricarqt_na_Pe4alniq_obraz íà 22.10.2005 @ 22:46:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îïòèìèñòúò â ìåí å ðàçäâîåí ìåæäó îòðèöàíèåòî è ñèëàòà â òåêñòà òè.Ôàòàëèñòúò êëàòè ãëàâà óäîáðèòåëíî.Òåêñòúò å ñèëåí è êàòî âúçäåéñòâèå è êàòî ñìèñúë.Çà ïîñëåäíèÿ êîìåíòàð ïðåäè ìåí íÿìà äà ãîâîðÿ...íå6òî íå å ñïàë.


Re: Êîðèäîðè
îò Obgru6tane íà 25.11.2005 @ 17:44:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íÿìà ìÿñòî çà ôàòàëèçúì, òàêà ÷å îòäàé ïðåäïî÷èòàíèÿ íà îïòèìèçìà:))). Îò÷àÿíèåòî ëåæè íà ïúòÿ íà ùàñòèåòî.

Ðàäâàø ìå!!! Õóáàâî ìè å, ÷å ìå ïðî÷åòå, à íàé-õóáàâî ìè å äà âèäÿ èñïàíñêà íîòêà â íèêà òè:))). Áëàãîäàðÿ Âè, caballero!

]