Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 835
ХуЛитери: 0
Всичко: 835

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПътешествие по Луната
раздел: Есета, пътеписи
автор: vavilon

... Надявах се да заживея в твоя Свят ! Чуваш ли ме ! Обърни Глава, поне за малко внимание! Копнея по съсухрените ръце на моята баба, научила ме на трудолюбие и усет към родопската песен. Тръпна по изповедите на дядо, който със сините си очи зорко наставлява постъпките ми, често наивни.
...Надявах се да Ме допуснеш до внезапното политане към Душите !
Там горе ще целуна крехките топли Сърца, оставили Тук своите близки за дълъг Миг ! Ах, как убийствено готвя своя полет - към Луната !....Не заспивай, отпий глътка Нежност !
... Небето крие моите Алени пътеки към Пътя на Себеоткриването. Аз и Ти - повелители на Вселената. Ха ! Не вярваш, нали? Защо ли демонът, "родил се" от Жена , не се трогва от Моите Молитви!...Студено е. Сама съм. Чуваш ли !
Преобърни Мечтите, поведи Ги към Лунното пространство с безброй Звезди!... Или - забрави ! Сигурно Егоизмът е присъщ и на висшите творци. Защото... надявах СЕ да заживея необременена в твоя Свят ! Какво да Продам ? Нищо вече не ми остана... Сърцето - го погребах с близките ми Хора. Душата - подарих на Мефистофел. Очите - изгоряха в Залеза. Косите - озаптиха Вятъра. Тялото - е в чуждата страна. Ръцете ми - оплодиха пръстта. Краката - дадох на човека в инвалидната количка.Любимият - отрекох се от Обичта. Казват било Греховно. Престъпно. Страстно. Грях ли е да се влюбиш ?...
А Сега?!..... Ритъмът на огнения Танц размазва грима по клепачите девически. Вярата шепти на Алчността по изгорелите Амбиции.
... Надявах се да полетя към Теб, да грея на небосвода, когато Луната поспи. Чуваш ли ме ! Обърни глава ! Моля Те за
Милост !!! Ако си Ти - помогни да разгледам онези стари снимки от Албума земен - и вземи Устните ! Пий бързо, жаждата Ти е по розовите тъмни Нощи, по синкавия мразовит ноемврийски Ден, по цъфналите люляци на Любовта !... Спрях. Превърнах се в статуя на Щастливия принц от Оскар Уайлд. Щастлива в нещастието. Ами онова малко птиче ?!... Даряващо на Хората Илюзиите с дъх на праскова. Или за идващото Лято?!...Потърси Ме ! Уязви Ме ! Намрази Ме ! Болката е част от лоното на премеждията. А Сезоните - Тях Бог Ги е създал, опростявайки първородния Грях. В безпътицата на прашното ежедневие очарованието по Изгледа през Зимата, Пролетта, Лятото, Есента фино провокира истинността на Аз - а . Довери ми се ! Потърси Ме ! Пожелай Тъгата на умореното Море, на Езерата , огледало за благородството, на дъждовните сиви Облачета. Обърни Глава! Ехото връща мъката и общува с Дъгата, приятелка на Небосклона. Усърдието е нашето ревниво очакване на Приятелството. Запазването на Спомените. Лутането към Теб !
...Надявах се... ДА ПЪТЕШЕСТВАМ ПО ЛУНАТА !!!!... А Ти ?


Публикувано от BlackCat на 23.06.2005 @ 16:54:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   vavilon

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 05:43:32 часа

добави твой текст
"Пътешествие по Луната" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пътешествие по Луната
от PorcelainDoll на 23.06.2005 @ 19:18:30
(Профил | Изпрати бележка) http://yahoo.com/martalyn_manson
луната е глуха принцесо...по-глуха дори от хората
продължавай да мечтаеш