Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 831
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 836

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: Oldman
:: pinkmousy
:: Elling

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒàíö
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Orlinator

Âúðâÿë ëè ñè ïî óëèöàòà, íÿêîãà? Íàé-âåðîÿòíî ñè âúðâÿë. À àç íå ñúì âúðâÿë ïî óëèöàòà, àáñîëþòíî íèêîãà. Çàùîòî ñúì ðîäåí ñúñ ñëàáè êðàêà, è îò êàêòî ñå ïîìíÿ ñòîÿ â åäíà èíâàëèäíà êîëè÷êà. Æàëêà ãëåäêà ñúì, ñ ìîÿòà èíâàëèäíà êîëè÷êà, è ìàéêà ìè, êîÿòî ìå ïîáóòâà, âå÷å íà ñòàðè ãîäèíè, è ñúáèðà ïàðè, çà äà ìè êóïè îò îíåçè ñ ìîòîð, çà äà ìîæå ïîñëå ñïîêîéíî äà óìðå, çíàåéêè, ÷å íÿìà êîãî äà áóòà.
À âèíàãè ñúì èñêàë äà çíàì êàêâî òî÷íî å äà âúðâèø ïî óëèöàòà, ãîðäî, ñ áîäðà êðà÷êà, èëè ïúê áàâíî è ñ íàâåäåíà ãëàâà. Äà èçâúðøâàø ìîòîðíè äâèæåíèÿ íà äâàäåñåòèíà ìóñêóëè, ñ òîâà äà ìàíèïóëèðàø êðàéíèêà ñè, è âñè÷êî òîâà òîëêîâà íàòóðàëíî. À íå äà òå áóòà ìàéêà òè, è òè äà ðàçãëåæäàø óäèâåíî õîðàòà. Ðàçáèðà ñå, ðàçãëåæäàõ õîðàòà, êîãàòî áÿõ ìàëúê è ìå âîäåõà íà ó÷èëèùå. Ñåãà ïðîñòî èì õâúðëÿì ïî åäèí ïðåíåáðåæèòåëåí ïîãëåä, è âïåðâàì î÷è íàïðåä, â îíàçè òî÷êà, êîÿòî âèíàãè ñå íàìèðà ìàëêî íàä ÷åëîòî íà ïîðåäíèÿ âúðâÿù. Äî òàçè òî÷êà äîðè òè íå ìîæåø äà ñòèãíåø, ñúñ çäðàâèòå ñè êðàêà. Äîðè è äà ïîëåòèø, íÿìà äà ìîæåø. Êàêâîòî è äà èçìèñëèø, íÿìà äà ìîæåø. Ñàìî â òàçè òî÷êà íèå äâàìàòà ñìå ðàâíè, çàùîòî ñàìî â íåÿ íå ìîæåì äà ñúùåñòâóâàìå.

Äîáðå ïîíå, ÷å íå ñúì èíâàëèä äóõîâíî. Ïîçíàâàì ìíîãî äðóãè òàêèâà äåöà, áàâíî ïîáúðêàëè ñå îò âèäà íà øèðîêàòà ïîëÿíà, íà êîÿòî çàñìÿíè ìîìè÷åíöà áåðàò öâåòÿ. Îò äèñêîòåêàòà, â êîÿòî âñè÷êè òàíöóâàò. Îò àòëåòèòå, êîèòî áÿãàò ïî òåëåâèçèÿòà. Îò çàâèñòòà êúì âúðâÿùèÿ. Àç - àç íÿêàêñè ñå çàïàçèõ, ìîæå áè çàùîòî íå ãëåäàõ äåöàòà, íèòî äèñêîòåêàòà, íèòî òåëåâèçèÿ, çàùîòî ãëåäàõ ñåáå ñè, à êîãàòî âèæäàø ñàìî ñåáå ñè, íå ìîæåø äà çàâèæäàø íà åëåìåíòàðíèÿ äàð íà îñòàíàëèòå. Íî âñå ïàê, ïðîäúëæàâàì äà èñêàì, ïðîäúëæàâàì äà èñêàì äà òàíöóâàì, äà òàíöóâàì â íÿêîé áåñåí ðèòúì, è êðàêàòà ìè äà ñå êúë÷àò, äà ñå êúë÷à è àç, àêî ùå ïîñëå äà ïàäíà è äà óìðà.

Íÿìà äà îáÿñíÿâàì âñè÷êî òîâà íà ïîïà, êúì êîéòî ìå å ïîâåëà ìàéêà ìè. Òÿ å âÿðâàùàòà õðèñòèÿíêà, íå àç. Íå áèõ ìîãúë äà ñå óïîâàâàì â åäèí Ãîñïîä, êîéòî áè ïîçâîëèë äà ìè ñå ñëó÷è ïîäîáíî íåùî. Âìåñòî êðàêà äà ìè äàäå äâå êîëåëà, è íèùî ïîâå÷å. Àêî ãî èìàøå, ïîíå áè ìó õðóìíàëî äà ìè äàäå íÿêàêâà íàäåæäà, íÿêîÿ õóáàâà çâåçäà, íÿêîé è äðóã ìúäðåö, èëè äà ìè êàæå êàê äà ñå îïðàâÿ. Èëè äà ìè êàæå, ÷å ùå îòèäà ïîñëå â Ðàÿ, èëè ÷å ïëàùàì çà íå÷èé ãðÿõ. Íàëè çà âñè÷êî êîåòî ïðàâåë ñè èìàëî ïðè÷èíà? Å, çà ìåí íÿìà. Çà òîâà çà ìåí, òîé íå ñúùåñòâóâà. Âèæ, ìàéêà ìè å äðóãî íåùî, òÿ å íàïúëíî ñèãóðíî, ñúñ ñèãóðíîñòòà íà èçëúãàíèÿ, èçìàìåíèÿ, ñúñ ñèãóðíîñòòà íà óáèòèÿ îò êàìúíèòå íà íåñúãðåøèëèòå, ÷å êàòî å èçíîñèëà åäíî ñàêàòî êîïåëå å ïîåëà çàäúëæåíèå äà ñè ïëàòè çà ïðåäíèòå ãðåõîâå. Âåëè÷àå ñå, íàëè? È àç òàêà ñè ìèñëÿ, íî íå ñìåÿ äà ãî êàæà íà íèêîãî, îñâåí íà òåá. Âåëè÷àå ñå, çàùîòî âèæäà â ñåáå ñè Ìàðèÿ, ãðåøíèöàòà - òàçè, êîÿòî ïîñëå ñòàâà äîáðà. Ìàìî, ïî äÿâîëèòå, òè ìîæåø äà ñè äîáðà è áåç äà âÿðâàø â Áîã, èëè ïîíå áåç äà íàòðàïâàø âÿðàòà ñè. Íî íÿìà äà é ãî êàæà, òîâà îçíà÷àâà äà ïîäèãðàÿ åäèíñòâåíèÿ ÷îâåê, êîéòî íÿêîãà ìè å ïîìàãàë. Íå çàùîòî îñòàíàëèòå íå èñêàò, ïðîñòî çàùîòî íå çíàÿò êàê.

Âëèçàìå â öúðêâàòà, è ãîëÿìîòî ðàçïÿòèå ìå ïîñðåùà. Ïîñëå ùå ïîãîâîðèì ñ ïîïà, ñåãà ñëóøàìå ëèòóðãèÿ. Åäèí áðàäàò ÷îâå÷åö, è òîé èçìîðåí îò öÿëîòî òîâà ïðåêëàíÿíå ïðåä íåâèäèìîòî áîæåñòâî, ãîâîðè íà åçèê, êîéòî íèêîé äðóã íå ðàçáèðà. Ïîñëå âñè÷êè ñå êðúñòÿò, âêëþ÷èòåëíî è àç, çà äà íå ñå ÷óâñòâà çëå ìàìà. Ëèòóðãèÿòà ñâúðøâà, è íèå îòèâàìå ïðè íåãî. Åñòåñòâåíî, ÷å òÿ ùå ãîâîðè - íå ÷å àç íå ìîãà, ïðîñòî íå çíàì êàêâî äà ìó êàæà.

- Äÿäî ïîïå, òè ñè ñâÿò ÷îâåê, çíàåø òîâà-îíîâà. Êàê ìîãà äà èçöåëÿ òîâà ÷àäî ãîñïîäíå?
- Çíàåø ëè, æåíà, ùå òè ãîâîðÿ íàïðàâî. Äíåñ è ñàìî äíåñ. Ñëåä òîëêîâà ìíîãî ãîäèíè, ãîäèíè, â êîèòî òè âñåêè äåí ìè çàäàâàø òîçè âúïðîñ, è àç âñåêè ïúò òè îòãîâàðÿì, ÷å ùå áúäå, êîãàòî Òîé ðåøè... Çàïî÷âàì äà ñå ÷óäÿ äàëè îùå å íà íåáåòî, äàëè íå ñè å çàìèíàë, äà ïîìàãà íà íÿêîé äðóã. Âèæäàì äåòåòî òè, ìàêàð è äà íå ãîâîðÿ ñ íåãî, ìîæå áè òî íå èñêà.

Íå ñìåÿ äà ñå îáàäÿ, à òîé ïðîäúëæàâà.

- Íî ùå òè êàæà äâå ïðèêàçêè. Èìà åäíî ïîâåðèå, íàðîäíî, à íàðîäíîòî ïîâåðèå ùå å îò äÿäî Ãîñïîä - àêî íÿêîé äðóã ñè îòèäå îò çåìíèÿ æèâîò çàðàäè òîâà òè ÷åäî, òî Ãîñïîä ùå äàäå çäðàâå íà òåá è íà ðîäà òè, è ñëåïèòå ùå ïðîãëåäíàò, ãëóõèòå ùå ÷óÿò, à ñàêàòèòå ùå õîäÿò. Íå çíàì äàëè ùå èìà òàêúâ ÷îâåê íÿêîãà, ìîæå äà íå ãî ïîçíàâàòå. È òîâà å.

È òÿ ìúë÷àëèâî ñå îáðúùà, è èçëèçà, è íå âÿðâà, ÷å òîé è å êàçàë, ÷å íå âÿðâà âå÷å â Áîãà. Èëè ÷å ñå ñúìíÿâà. Íà íåÿ é å âñå åäíî, à àç ÿ óòåøàâàì, ÷å ñâåòèÿò ÷îâåê å êàçàë - ìîæå è äà ñòàíå íåùî. Çà ïðúâ ïúò êàçà íåùî ðàçëè÷íî â ïîñëåäíèòå äâàäåñåò ãîäèíè. Äâàäåñåò ãîäèíè åäèí è ñúùè âúïðîñ, êàê äà äàâà ðàçëè÷íè îòãîâîðè. Áåøå çàãóáèë âîëÿ äà îáÿñíÿâà, áåøå çàãóáèë âîëÿ äà îáÿñíÿâà íà ìåí, íà ìàéêà ìè, à íàêðàÿ äà îáÿñíÿâà äîðè íà ñåáå ñè êàê òàêà ÷óäîòî îñòàâàøå äà âèñè âúâ âúçäóõà, êàê òàêà Ãîñïîä íå ìè äàðè åäíè ÷èòàâè êðàêà.

Ñëåä ïåò äíè ïðîõîäèõ. Çàòîâà ùå âè ðàçêàæà çà Ìèðà.

Ìèðà áåøå ñòàðà æåíà, íà îêîëî øåñòäåñåò, ìîæå áè äîðè ñåäåìäåñåò ãîäèíè, íî ïî íèùî íå é ëè÷åøå - æèçíåðàäîñòíà, ùàñòëèâà, ñ òðè ñèíà è ÷åòèðè âíóêà, òÿ ñå áåøå ïîñâåòèëà íàïúëíî íà ïî÷èâêàòà ñëåä äúëãèÿ ñè æèâîò êàòî òúêà÷êà. Ñ ìàëêàòà é ïåíñèÿ, ïî÷èâêàòà íå áèëà îñîáåíî ñêúïà, íî êîãî ãî èíòåðåñóâà, âñúùíîñò - íàëè ëèíèÿòà íà íåéíèÿ æèâîò âå÷å íå ñå ïðåïëèòàøå ñ ÷óæäèòå, íàëè âå÷å áåøå õâúðëèëà êàìúêà â åçåðîòî íà ïîòîìñòâåíîñòòà è ÷àêàøå äà âèäè äîêúäå ùå ñòèãíàò âúëíè÷êèòå? Êàêòî è äà å, íåéíèòå âúëíè÷êè íå ñòèãíàõà äàëå÷.

Îòèøëà äà ãîâîðè ñ ïîïà âåäíàãà ñëåä ìàéêà ìè, è ïúðâî ïîïèòàëà çàùî ñå ðåäèì äà ãîâîðèì ñ íåãî, à òîé é îáÿñíèë êàê ìîèòå êðàêà íèêîãà íå ñà ñå òúðêàëè â çåìÿòà, êàê íèêîãà íå ñúì ñå ÷óâñòâàë æèâ, è êàê òîé ñå ÷óäåë äàëè èìà Áîã, âå÷å, ùîì ìè èçïðàùà òàêîâà ãîëÿìî ñòðàäàíèå. È æåíàòà ïîïëàêàëà ìàëêî, è ñå îòêàçàëà äà ïèòà ñâîåòî ñè ïèòàíå, äà èìà Ãîñïîä ïîâå÷å âðåìå, òàêà ñè ïîìèñëèëà æåíàòà, äà ìîæå äà ðåøè êàêâî äà ìå ïðàâè. Íî ïîñëå ñå ñåòèëà, ÷å Ãîñïîä ñèãóðíî íÿìà äà ðåøè, çàùîòî å ìíîãî çàåò, ÷å ñèãóðíî íèêîãà íÿìà äà ñå ñåòè çà ìîÿòà ñè äðàìà.

Ïîñëå äîøëà ó íàñ. Îò òàì ÿ ïîçíàâàì - áåøå ñëàáà æåíà, íî âñå îùå - æèçíåðàäîñòíà, óñìèõâàøå ìè ñå, ïèòàøå ìå êàê ñå ÷óâñòâàì, à ñ ìàéêà ìè ãîâîðåõà çà ìèëîñúðäèåòî. È òÿ ïèòàøå - êàê ìîæå äà ñå îïðàâè äåòåòî. È òîãàâà àç é ðàçêàçàõ, êàê àêî íÿêîé îòèäå íà íåáåòî, ùå ñå èçöåëÿ.

Êàêâî íàïðàâèëà Ìèà, ñèãóðíî âå÷å ñå äîñåùàòå. Èëè íå. Àç íå ìîãà äà çíàì. Ñúáðàëà äåöàòà ñè, è âíóöèòå ñè ïðè ñåáå ñè, è èì êàçàëà êîëêî ìíîãî ãè îáè÷à, êàê äóøàòà ñè áè äàëà íà Äÿâîëà, ñàìî òå äà ñà çäðàâè. È ãè ïîïèòàëà äàëè ñà çäðàâè, åäèí ïî åäèí, è òå êàçàëè, ÷å ñà çäðàâè. Òîãàâà òÿ ñå óñìèõíàëà, äàëà èì ìàëêî ñåëñêî ñëàäêî, ìàëêî îò ìàíäæàòà ñè, è òå ñè òðúãíàëè, ùàñòëèâè, ìàêàð è íåðàçáðàëè çàùî ïðîñòàòà òúêà÷êà èì êàçâà, ÷å ãè îáè÷à, âñå åäíî ùå õîäè íà ôðîíòà. Äúðòà êâà÷êà. Òîâà ðåøèëè. È íèùî ÷óäíî, òÿ ñè áèëà äúðòà êâà÷êà. Òîâà ìè ãî êàçà íà ñëåäâàùèÿ äåí, êîãàòî ïàê äîéäå äà ìå âèäè. Áèëà ãè ÷óëà âúâ âõîäà, íî íå é ñòàíàëî òúæíî, ïîíåæå òàêà èëè èíà÷å îò íåÿ íÿìàëî íèêàêúâ ñìèñúë. Ïîíåæå áèëà ñàìî ïîðåäíàòà âúëíè÷êà, íå òàçè, êîÿòî õâúðëÿ êàìú÷åòàòà.

Íà ñëåäâàùèÿ äåí òÿ íå äîéäå. È íà ïî-ñëåäâàùèÿ.

Ìèðà îòèøëà â ãîðàòà, ñàìî ñ áàñòóíà ñè è åäíà äèñàãà ñ õëÿá, ñåäíàëà íà åäíà ïî-ïðîñòîðíà ïîëÿíà. Çàïàëèëà îãúíÿ, è õâúðëèëà õëÿáà âúòðå, è ïîñëå, êîãàòî ñå âäèãíàë ïóøåê, çàïÿëà åäíà ïåñåí îò ñâîÿòà ìëàäîñò. È ñå ïîÿâèë àíãåë.

- Æåíî, çàùî ïååø ïåñíè, êîèòî ñà íà ñòàðèòå âðåìåíà, çàùî ïàëèø îãúí òàì, êúäåòî îãúíÿ âå÷å å ñëàá, çàùîòî âëàñòâà ÷îâåêà, çàùî ñòîèø â äèâîòî, êîåòî ñêîðî ùå áúäå îïèòîìåíî?
- Çà äà äîéäå ïðè ìåí àíãåë, è äà ìå ïîïèòà çàùî ïåÿ ïåñíèòå íà ñòàðèòå âðåìåíà, çàùî ïàëÿ îãúíÿ òàì, êúäåòî âëàñòâà ÷îâåêà, çàùî ñòîÿ â äèâîòî, êîåòî ùå áúäå îïèòîìåíî. È ïîñëå, êàòî ìó ðàçêàæà, äà ìå ïðèáåðå ïðè Áîãà.
×å çàùî òè å äà òå ïðèáèðàìå, òè èìàø îùå ïåò ãîäèíè äà æèâååø, è ïîñëå äà òå ñúäèì?
- Çíàåø ëè òè, çà åäíî ìîì÷å, åé òóê, îò ãðàäà, êîåòî íå ìîæå äà õîäè?
Çíàì çà ìíîãî òàêèâà.
- À çà òîâà ìîì÷å, êîåòî èñêà äà òàíöóâà, èñêà äà õîäè, à ñàìî ñòîè, òúæíî, è ÷åòå êíèæêè - çà íåãî çíàåø ëè?
- Íå çíàì.
- Å, âå÷å çíàåø. È ìè êàçà, ïîïà, ÷å àêî ìå ïðèáåðå Äÿäî Áîæå ïðè ñåáå ñè, äàæå è â ïúêëîòî äà ìå ïðàòè, òóé ìîì÷åíöå ùå õîäè, è ùå òàíöóâà, è ìîìè ùå çàäÿâà. Ñàìî òîâà èñêàì.
È òàêà äà áúäå.

È àíãåëúò õâàíàë áàáà Ìèðà çà ðúêàòà, è ñíåë îò íåÿ òîâàðà íà ãîäèíèòå, çà äà áúäå ïàê ìëàäà è êðàñèâà, è ÿ çàâåë ïðè Äÿäî Áîæå. À òîé áåç äà ÿ ñúäè, ÿ ïðèáðàë ïðè ñåáå ñè.

È ïîñëå, íà ïåòèÿ äåí àç ïðîõîäèõ.

À ñåãà ñòîèì, ñ òåá, è òàíöóâàìå. Îêîëî íàñ èìà õîðà, à àç êúë÷à êðàêàòà ñè, âñÿêà ñòúïêà å ïðåìåðåíà, ìóçèêàòà å÷è. È íÿêúäå íàä íàñ ñèãóðíî å è áàáà Ìèðà, ìàêàð è àç îùå äà íå âÿðâàì â Áîãà. Ïðîñòî ñå ñåòèõ, ÷å ïîïà ñè áåøå èçìèñëèë - òîâà íå áåøå íàðîäíî ïîâåðèå. Áåøå ãðúöêî. Õåðàêúë òàêà ãî áÿõà ñïàñèëè îò ñìúðò. Íî íèùî, íàëè àç õîäÿ, è òàíöóâàì. È âÿðâàì íå â Áîãà, à â áàáà Ìèðà.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 18.05.2005 @ 23:30:04 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Orlinator

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 8


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
319 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 29903
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Òàíö" | Âõîä | 6 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Òàíö
îò copie íà 18.05.2005 @ 23:47:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñèëåí òåêñò! Óäèâèòåëåí!
À áàáà Ìèðà èìåííî å Áîã... è òè ãî çíàåø.


Re: Òàíö
îò PLACEBO (placebo@abv.bg) íà 18.05.2005 @ 23:39:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðîñúëçè ìå, åé!
Áëàãîäàðÿ!


Re: Òàíö
îò salza (lorien575@abv.bg) íà 19.05.2005 @ 22:04:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà, õàðåñà ìè, ñèëíî è èñòèíñêî. Ïîçäðàâè :)))


Re: Òàíö
îò ounchou (deepgrooves@go.com) íà 20.05.2005 @ 09:40:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
è àç ñå ïðîñúëçèõ:)


Re: Òàíö
îò DamaKupa íà 26.05.2005 @ 10:08:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåêðàñåí ðàçêàç!
Âñåêè ìîæå äà ñè çàäàäå âúïðîñ, â êàêâî âÿðâàìå íèÿ ÷îâåøêèòå ñúùåñòâà?!


Re: Òàíö
îò Nadie íà 06.11.2007 @ 08:17:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåâåðîÿòíî! Ìíîãî ïðîñòè÷êî ðàçêàçàíà èñòîðèÿ, ìíîãî ïðèêàçíà è íåæíà, è òúæíà! Áëàãîäàðÿ òè!