Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1033
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 1037

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: Heel
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà30 ìèíóòè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: dekard

(Ðàçêàç çà ìàëêèòå íåùà)


Âàëåøå. Áåøå òúìíî.  êîëàòà íàñòúïè íåëîâêî ìúë÷àíèå. Áåøå ñòðàííî. Íå ñå áåøå ñëó÷âàëî ïðåäè. Òðèìàòà îáèêíîâåíî åíòóñèàçèðàíî îáñúæäàõà. Íî íå è ñåãà. Ïàâåë óñåòè ðàçëèêàòà. Íå çíàåøå çàùî å òàêà, à è çà ïðúâ ïúò íå èçïèòâàøå ïîäòèê äà ðàçñåå ìúë÷àíèåòî. Êîëàòà áúðçàøå. Óëè÷êè è áóëåâàðäè ñå ïîÿâÿâàõà è èç÷åçâàõà íàçàä â äàëå÷èíàòà. Èâî áåçìúëâíî è íàñòúðâåíî çàîáèêàëÿøå ïðåïÿòñòâèÿ è ëîêâè è óñòðåìåíî âúðâåøå íàïðåä. Ïàâåë ñëåäåøå äâèæåíèåòî. Îñòàâàøå ìàëêî îò ïúòÿ, à îùå íèêîé íå ïðîäóìâàøå. Ïîãëåäíà íàçàä êúì Åëè. Òÿ ãëåäàøå ïðåç ïðîçîðåöà. À ìúë÷àíèåòî ñå ñãúñòÿâàøå. Îùå ïåò ìèíóòè äî öåëòà - ìÿñòîòî, êúäåòî Èâî ùåøå äà ãè îñòàâè. Ïàâåë çàïî÷íà äà æåëàå ïî-ñêîðîøíàòà ðàçäÿëà ñ Èâî. Îïðåäåëåíî ñòðàííà ìèñúë çà íåãî âåðíèÿ è âñåîòäàåí ïðèÿòåë. Ïî÷óñòâà ñå ëåêî ãóçåí, Íî òðÿáâàøå äà ïðèçíàå, ÷å ðàäîñòòà îò îáùóâàíåòî ñ Èâî òàçè âå÷åð ÿ íÿìàøå. ßâíî òîé èìàøå ïðîáëåì, çà êîéòî íå óñïÿ äà èçêîï÷è íèùî. Áåøå èçíåðâåí è ðÿçúê. À äî äíåñ íå áåøå è äàâàë äà ñå äîïóñíå, ÷å ìîæå äà èçãóáè êîíòðîë.
Ñâåòúò íàâúí èçãëåæäàøå ìðà÷åí è ïóñò. Äúæäúò ñå çàñèëâàøå. Êîëàòà ñïðÿ áëèçî äî âõîäà. Èâî çàãàñè äâèãàòåëÿ. Ïàâåë ñå îáúðíà êúì Åëè è ñå ñìàÿ. Òÿ ïëà÷åøå. Ðÿçêî ñå èçâúðíà ñ íåðàçáèðàù ïîãëåä êúì Èâî. Òîé èçãëåæäàøå ñïîêîåí. Ïàê ïîãëåäíà êúì Åëè. Òÿ íå ïëà÷åøå. Èçãëåæäàøå ïðîñòî èçìîðåíà. "Ñòðàííà èëþçèÿ íà ñúçíàíèåòè ìè" - ñè ïîìèñëè Ïàâåë - "Àìà, ÷å èãðè ìè èãðàå ðàçóìà ïîíÿêîãà, íî ãðèìàñàòà ñè áåøå ñòðàííà òàêà èëè èíà÷å è íèùî ÷óäíî, ÷å ñúì ÿ îáúðêàë ñ ïëà÷". Îïèòà äà ïðèêðèå îáúðêâàíåòî ñè ñ áúðçà áëàãîäàðíîñò "çà òðàíñïîðòà è âñè÷êî îñòàíàëî", äî êàòî èçëèçàøå. Òÿ ãî áåøå èçïðåâàðèëà ñ ìàëêî.  ìîìåíòà, â êîéòî çàòâîðè âðàòàòà êîëàòà òðúãíà. Íàïðàâè áúðçà äúãà, íî íå óñïÿ äà îáúðíå ïîñîêàòà â ìàëêîòî ïðîñòðàíñòâî. Ñïðÿ ðÿçêî. Íàïðàâè äúãà â äðóãàòà ïîñîêà íàçàä, ïàê ñïðÿ è òîçè ïúò ïðîäúëæè íàïðåä.
Ïàâåë ïîãëåäà êîëàòà, äî êàòî ïðàâåøå ìàíåâðè. Ïîñëå ïîãëåäíà Åëè. Òîâà èçñòðåëâàíå íà êîëàòà ñèãóðíî ñè èìàøå îáÿñíåíèå èëè ïúê òîé îêîí÷àòåëíî ñå áåøå ïîáúðêàë è âèæäàøå ïðèçðàöè. Íå, îïðåäåëåíî íåùî íå áåøå íàðåä. Ïðèáðàõà ñå â àïàðòàìåíòà, Ñúçíàíèåòî ìó íå ïðåñòàâàøå òðåñêàâî äà ðàáîòè - "Êàêâî ïî äÿâîëèòå ñòàâà?". Äà íå áè âñè÷êî äà èäâà îò ôèëìà, êîéòî ãëåäàõìå ïðåäè òîâà? "Ìåìåíòî" - ãëàâíèÿ ãåðîé ïðåç íÿêîëêî ÷àñà ñè ãóáè ïàìåòòà, à ñ òîâà ñìåíÿ è ðåàëíîñòòà, â êîÿòî æèâåå. "Ìîæå è îò ôèëìà äà å, íî Èâî îïðåäåëåíî äíåñ íå áåøå íà ñåáå ñè, ... À è èëþçèÿòà ñ ïëà÷à áåøå íàé-ñåðèîçíîòî îáúðêâàíå, êîåòî ìè ñå áåøå ñëó÷âàëî îò ãîäèíè". Íå, íåùî íå áåøå íàðåä. Òîé ñòîåøå ïðàâ â õîëà äî ïðîçîðåöà è ìèñëåøå èçïúëíåí ñ òðåâîãà. Íàêðàÿ äîïóñíà íåäîïóñòèìîòî - "Òÿ çíàåøå íåùî, êîåòî ìó óáÿãâàøå". Áåøå äëúæåí äà ïðîâåðè. Åëè èçëåçå îò áàíÿòà, íàìåðè ãî â õîëà è ãî ïîïèòà ñïîêîéíî è ëåêî óìîðåíî äàëè âñè÷êî å íàðåä. "Èñêàì äà òå ïîïèòàì íåùî âàæíî" - êàçà òîé. Èç÷àêà ìàëêî è ïðîäúëæè - "Èìàø ëè äà ìè êàçâàø íåùî?". Òÿ ñå çàìèñëè, ïîñëå áåçèçðàçíî îòãîâîðè - "Íå".
Áåøå ãîëÿìî îáëåê÷åíèå çà íåãî. È êàêâè ãëóïîñòè âúîáùå ìó ìèíàâàõà ïðåç ãëàâàòà. Íèùî íå ìîæåøå äà ñìóòè èäèëèÿòà. ... Êðàñîòàòà è õàðìîíèÿòà â îòíîøåíèÿòà èì. Ïåðôåêòíàòà õàðìîíè÷íà âðúçêà ñ íåÿ. ... Ïðèÿòåëñòâîòî ìó ñ íåãî. Òà òÿ äàòèðàøå ïî÷òè, îò êàêòî ñå ïîìíåøå. Òîâà áÿõà íåùà ðåäêè è äîñòúïíè ñàìî çà åäèíèöè. ... Íî òîé áúðêàøå! Òîâà êîåòî áåøå ñìåòíàë çà äðåáíà õàëþöèíàöèÿ ñå îêàçà èñêðàòà îò çàïàëåí ôèòèë. Ñêîðî ñâåòúò ìó íÿìàøå äà ñúùåñòâóâà. Êðàñèâàòà èëþçèÿ ùåøå äà áúäå çàìåíåíà ñ ïóñò ñâÿò îáèòàâàí îò ñåíêè.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 17.05.2005 @ 13:36:43 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   dekard

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
385 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 20008
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"30 ìèíóòè" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: 30 ìèíóòè
îò Ray (bdoych@abv.bg) íà 17.05.2005 @ 15:55:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîçè ðàçêàç, íå çíàì çàùî ìè çâó÷è êàòî ïðîäúëæåíèå íà íåùî, êîåòî ñúì ÷åëà òóê (íî íå ìîãà äà ñå ñåòÿ)
Ïî ïîâîä òåêñòà - âúòðåøíèÿò íè ãëàñ ãîâîðè, íî íèå ïîíÿêîãà ãî ïîäöåíÿâàìå. È ïðåíåáðåãâàìå. Çàùîòî òàêà íè ñå èñêà. Ðåàëíîñò æèòåéñêà, êàòî âñÿêà äðóãà, íî íèå ñè ÿ èçáèðàìå :)