Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 408
ХуЛитери: 6
Всичко: 414

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: pc_indi
:: Elling
:: Icy
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗавинаги един до друг
раздел: Разкази
автор: PLACEBO

Разказ от поредицата ми "ИНТЕР(НЕТНИ)ЕСНИ ИСТОРИИ"
Ако ви е досадно, не четете! Ако ви харесва, ми дайте стимул :-))))


Съпрузите Андонови - Олимпия и Петко (Боже, какво съчетание на имената), бяха женени точно от 22 години. Точно 22 години взаимно отчитаха недостатъците, взаимно признаваха положителните си качества. Две деца - дъщеря на 21 и син на 16 години, добра работа - тя - лекар физиотерапевт, той - технически директор в една българо-австрийска фирма, хубав апартамент, лека кола... какво повече - здраве му кажи...
Но ... Винаги има по едно НО - което разваля хубавите картини.
От няколко години бракът им се разпадаше, едвам креташе, като стара селска каруца, движеща се по каменист път. Андонов, на стари години се впусна да гони млади жени и да доказва на собственото си АЗ какъв мъжага е. Андонова, израстнала в прекрасно, здраво семейство с традиции, отначало се поболя, като разбра съпругът й какво прави. След което изведнъж преглътна горчивия житейски хап и заживя за работата си и децата си.
Спасението дойде неочаквано - дъщеря й един ден я въведе в най-великото тайнство на нашето съвремие - Интернет.
Андонова беше най-отличната ученичка - попиваше информацията, научи всичко, което беше известно до момента. Прекарваше пред монитора цялото си свободно време. Проблеми с английския никакви - беше го изучавала като ученичка в Английската гимназия.
Андонов гледаше отстрани накриво съпругата си, която за кратко време се превърна в Интернет маниак. Започна да вмъква в речника си думи, свързани с Интернет. "Днес се кънектнах с една съученичка по телефона...", "Я клоузни вратата на хладилника по-здраво..." и т.н.
Андонов започна да ревнува съпругата си от Интернет. А тя - никакво внимание - да не би светът на съпруга й да е толкова богат и интересен, колкото е светът на Интернет?
Върхът беше момента, когато Андонова за първи път разбра що е то ЧАТ. Измисли си един НИК, от който не можеше да се разбере дали е мъж или жена - "СИНЬО НЕБЕ".
Чатенето се превърна в нейна сянка, неин съветник, неин най-добър приятел, неин най-добър любовник, нейно АЛТЕР ЕГО. СИНЬО НЕБЕ беше най-занимателния и емоционален ник, който чатът беше имал. Безброй нови приятели, посещение на няколко чат-срещи (Колко симпатични хора са чатърите). Андонова грееше от щастие. Нека Андонов си ходи по младите мацки - още малко ще може да го прави.
Древните римляни са казали: "Всяко нещо с времето си". Е, за Андонова тази поговорка се изрази в това, че дойде прекрасния момент в живота й, в който тя се влюби в един ник от чата. Влюби се по най-щурия, лудия и истинския начин - влюби се с цялата сила и страст на 45-годишна жена. А до скоро не вярваше в любовта на зряла възраст. САМОТНИК-ът беше около 50-годишен мъж, женен, с 2 големи деца. Инженер, работещ в частна фирма. Не казваше нищо повече за себе си. Тя също - аналогична история - омъжена по документи, 2 големи деца - другото няма значение.
Започнаха безкрайни разговори за живота, за любовта, за света, за природата.
Всяка вечер Андонов се прибираше късно. А в това време тя изливаше душата си пред домашния компютър и САМОТНИК-ът й даваше енергията на любовта.
Докато веднъж и двамата написаха едновременно съдбовното изречение: ИСКАМ ДА ТЕ ВИДЯ. В една и съща секунда - по случайност или не - СИНЬО НЕБЕ пожела да види САМОТНИК-а и САМОТНИК-ът пожела да види СИНЬО НЕБЕ.
Андонова не посмя да изкаже на глас мисълта си, че ако се видят, отношенията им неминуемо ще се задълбочат... но какво от това - този живот веднъж го живеем, нали?
Среща в неделя, в 18.00 часа, в едно малко непретенциозно ресторантче в центъра на София, с дискретно осветени сепарета. САМОТНИК-ът ще я чака във второто сепаре. Търсил я е цял живот... Желае я...
Андонова едвам изчака привидно спокойно съпруга си да излезне. Тържествуваше - той си имаше свой живот и какво от това - тя пък си има нейния. Даже не се подразни от това, че Андонов облече официалния си костюм - и с безупречния си вид не й направи никакво впечатление.
"Да ходи" - отсече тя в мисълта си.
Той излезе, а тя бързо взе душ, гримира се, облече пола над коляното и вталено сако, което подчертаваше стегнатия й бюст. Кой ще й даде 45 години? Пък и влюбеният човек изглежда винаги млад.
СИНЬО НЕБЕ не се поскъпи да вземе такси, което я откара точно до ресторантчето, точно в 18,00 часа. Плати и с треперещи ръце прибра рестото. Влезе с бавна крачка, развълнуваното й сърце биеше навсякъде по тялото й.
Сепаретата бяха с гръб към входа, тя заобиколи няколко маси.
Погледът й се спря на масата на второто сепаре. Там беше оставен един невероятно красив букет от нежно розови рози - любимите й цветя (за момент я прониза горчивата мисъл Андонов откога не й беше подарявал цветя).
Върху букета стоеше отпусната мъжка ръка... Тази ръка щеше да я гали и да й даде нежност и закрила...
Още една крачка и СИНЬО НЕБЕ щеше да се изправи пред САМОТНИК-а, който вече нямаше да бъде самотен, НИКОГА!

Жената смело пристъпи напред.

Погледите на съпрузите Андонови се сляха един в друг.

ЗАВИНАГИ...ЕДИН ДО ДРУГ...




Публикувано от hixxtam на 03.05.2005 @ 00:25:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   PLACEBO

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.25
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 12:01:12 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Завинаги един до друг" | Вход | 4 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Завинаги един до друг
от teAnu на 03.05.2005 @ 02:04:54
(Профил | Изпрати бележка)
Очакван край :) Малко повече фантазия ли е нужна не знам. Може би аз гледам прекалено много филми и трябва повече, за да ме заинтригува нещо ;)
Не пречи да поработиш над "края" :) по принцип.


Re: Завинаги един до друг
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 04.05.2005 @ 15:36:53
(Профил | Изпрати бележка)
Абе този край го "мъдрих" как ли не... реших така обаче да го оставя. Всеки го разбира различно, и може би това е хубавото?!

]


Re: Завинаги един до друг
от kasmet4e (kasmetche@abv.bg) на 03.05.2005 @ 10:03:45
(Профил | Изпрати бележка)
Iska mi se da vqrvam 4e e vyzmojno, no mai v jivota ne se slu4va to4no taka...


Re: Завинаги един до друг
от OxyTanK (oxytank@abv.bg) на 03.05.2005 @ 10:59:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.belabenova.com
sluchva se tochno taka v jivota ponqkoga.... za sajalenie

]


Re: Завинаги един до друг
от kasmet4e (kasmetche@abv.bg) на 04.05.2005 @ 12:10:44
(Профил | Изпрати бележка)
ako vse pak se slu4va, to ne vijdam nishto jalko v tova dvama dushi da se preotkriqt edin za drug otnovo i moje bi malko po - istinsi.

]


Re: Завинаги един до друг
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 04.05.2005 @ 15:39:40
(Профил | Изпрати бележка)
Аз това съм имала предвид... - преоткриването и възкръсването за нов живот. Но някои възприемат идеята, че Андонов нарочно е направил всичко така - да не позволи на Андонова да бъде с друг!!! ???

]


Re: Завинаги един до друг
от kasmet4e (kasmetche@abv.bg) на 04.05.2005 @ 17:34:32
(Профил | Изпрати бележка)
Не, Не го възприемам така, просто ми се струва прекалено хубаво, за да се случи в действителност. :)

]


Re: Завинаги един до друг
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 04.05.2005 @ 23:08:31
(Профил | Изпрати бележка)
Когато писах края няколко пъти (по-точно го умувах), мислех, че героите ми се събират, защото кармично им е дадено да бъдат заедно и да преодоляват проблемите си. Хубаво е... има и в действителност такива хубави мигове.

]


Re: Завинаги един до друг
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 03.05.2005 @ 10:59:40
(Профил | Изпрати бележка)
Голям майтап нали? Ирония на съдбата. Доказва, че една и съща грешка можем да я правим повече от един път..


Re: Завинаги един до друг
от copie на 13.06.2005 @ 02:26:48
(Профил | Изпрати бележка)
Хаха! Диагноза:(((
Доста добър разказ! И на мен финалът малко ми куца... много е плакатен.
По-силно ще е ако погледите им се ошашавят, нещо такова... Не знам, запитах се как бих реагирала аз, и не можах да си отговоря... може би да се разплача, или да се разкрещя, че е гадняр, да се врътна и да избягам... ????


Re: Завинаги един до друг
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 14.06.2005 @ 23:24:55
(Профил | Изпрати бележка)
Абе...не. Моят край е такъв...и тя, и той разбират силата на кармата си да бъдат завинаги един до друг... Въпросът е дали Той нарочно е започнал чат с нея, или случайността ги е събрала отново заедно....
Мисля, че силата на момента е в смирението, не в другото....
Май трябва да напиша: КРАЯТ ОСТАВА ЗА ВАС :-)))) (Помниш ли тази постановка в Сълза и смях, със Стойчо Мазгалов?)

:-))))))))))

]