Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 807
ХуЛитери: 3
Всичко: 810

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕстествено, става дума за секс
раздел: Еротика
автор: So_HaPpY

Естесвено, става дума за секс. Или пък за съвсем вулгарно "чукане". Да, да, същото онова, когато няма смисъл да се събличаш от кръста нагоре.
Изобщо не звучи поетично. И романтика няма. Дори не е изнервено и стегнато, както ще бъде при онази двойка, задаваща се по улицата - малка е, а той до нея крачи "вещо", мислейки си какъв би бил ъгълът на разкрача й. Тя дори не се сеща, че може да го направи (разкрачването). Или и да й мине през ума - стиска крака, още докато ходи. Въпреки всичко бельото й залепва за тялото. Плаши се от себе си. После са у тях. Той не я пита. Вещо я съблича и още по-вещо оглежда градуса. Краката й треперят. Всеки следващ тласък е по-силен. По-дълбок. Дори не смее да изохка. А в евтините прорно-филми крещят. Събуждат се. В събота сутрин кафе не се правело, казва той. Облича стари дънки и тениска и гледа с очакване. Тя пък - с омраза. Облича се. Стълбите и кварталното кафене. Гаражна романтика в пластмасови чаши. Той й се усмихва. Вещо. Ходи му се на риба. Изобщо какво има да се мисли? Тя - превърта лентата. Ръцете му са на бедарата й. После на грациалиса. Леко движение и следва разкрача. Проникването. Стегнати мускули. Пот. Той е доволен, тя - дефлорирана. Липсва дори роматиката от пластмасовите съботни чаши. "Простак!" - мисли си, казва го. Той се усмихва, после се смее. После отива на риба. Скоро тя стене и крещи. Оказва се, че се случва не само във порно-филмите, дори и евтини такива. После сексът е вулгарен. Няма такова нещо. Дори и чукането не е. Да, да - онова същото, при което дори не се сълбичаш, а разкопчаваш панталонът си или запряташ пола и очакваш нечия ръка да отмести бикините ти и да се впие в теб. Дори не е важно ръката да е сръчна.

Естествено, че става дума за секс. Следобеден, нощен, сутрешен. Секс на леглото, секс в кухнята, в хола, в банята, в колата, пред хора. Анален, орален, вагинален. Всякакъв секс. нежен, бърз, вулгарен, дори притиснен. Естествено, че става дума за него. Движения - напред, назад, въртеливи, припряни. Секуслани.

Естествено, че става дума за секс. Като призвание, като възбуда, като извращение, като отплата. Като професия. Тогава дори спрежението на глагола "чукам" във всичкиче му лица и числа звучи еротично. Толкова еротично, колкото "чувстената поезия". Даже повече. Всеки е прошепвал онези мръсни думички. Дори и тези, които не ги изоплзват. А тези, които не са - крещят ги наум. Няма правила. Стига да не осакатиш някого или теб да не те осакатят.

Естествено, че става дума за секс. По неизползваните за парно тръби до леглото му боя няма. Олющена е. Белезниците пък са прилежно прибрани в гардероба. Обича да чука също толкова вулгарно, колкото говори. Говори ужасно. Всъщност поне така знам от гаджетата му. Иначе не е красавец, но пък бил талантлив. Дори понякога нарича сам себе си онанист. След, което казва гордо: "ако аборът е убийство, то мастурбацията е геноцид". И...естесвено, че става дума за секс. Без никаква романтика.

Две жени. И тук става дума за същото. Понякога е излишно да се говори. Думите звучат по-цинично, от колкото да покажеш какво искаш. и да го направиш. Коси, шия, гръб. Докосването. Пълзенето. Темпо. Оргазъм. И пак... и малко болка, и малко въздържание, и малко игра, и мастурбация, и фантазия, и наслада, и очакване. И пак. Оргазъм. Дори не звучи достатъчно красиво, когато става дума за секс. Бил той и вулгарен.

Естествено, че става дума за секс. Без излишно губене на време в думи, питиета, свалки. И без тях след него. Просто - душ, такси. Без драми, обяснения, телефонни номера. Без имена.

Естествено, че ставаше дума за секс. Поне докато разкопчаваше дънките си и наместваше ръката й - там където трябва.


Публикувано от mmm на 28.04.2005 @ 10:45:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   So_HaPpY

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 16:07:21 часа

добави твой текст
"Естествено, става дума за секс" | Вход | 4 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Естествено, става дума за секс
от cvqt_na_borovinki (dobrototedi@yahoo.com) на 29.04.2005 @ 02:43:50
(Профил | Изпрати бележка) http://copingkoala.wordpress.com
estestveno 4e spodelqm


Re: Естествено, става дума за секс
от So_HaPpY на 29.04.2005 @ 09:18:55
(Профил | Изпрати бележка)
То хубаво, че споделяш, но какво точно? :)
(Естествено, че е твърде рано, а аз още неизпила кафето си не разбирам света. И той не ме разбира) :-)
Поздрави! :)

]


Re: Естествено, става дума за секс
от cvqt_na_borovinki (dobrototedi@yahoo.com) на 30.04.2005 @ 03:17:41
(Профил | Изпрати бележка) http://copingkoala.wordpress.com
e, strasta ti kym kafeto ne q spodelqm:) no ob6to wzeto glednata to4ka koqto si izkazala w teksta spodelqm:))))

]


Re: Естествено, става дума за секс
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 28.04.2005 @ 10:48:09
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
Доста фройдистко- всичко е секс:)))))))))))))
Харесва ми


Re: Естествено, става дума за секс
от So_HaPpY на 28.04.2005 @ 13:20:25
(Профил | Изпрати бележка)
Всичко живо е секс :-))
Благодаря :)

]


Re: Естествено, става дума за секс
от zoom_fiRe (dive_me_when_i_swim_out@yahoo.com) на 18.05.2005 @ 00:10:20
(Профил | Изпрати бележка)
tova e...


Re: Естествено, става дума за секс
от lusi на 23.07.2005 @ 02:27:01
(Профил | Изпрати бележка)
Естествено е на любимата да и се случва това, което тя би желала да и се случва. Иначе е някак си изнасилване, наше желание да се възползваме от тялото, а да не споделим чувствата. Поздрав!


Re: Естествено, става дума за секс
от So_HaPpY на 23.07.2005 @ 20:26:05
(Профил | Изпрати бележка)
Никой не твърди противното.

Връщам поздрава. :-)

]