Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 555
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 558

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: poligraf
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÕÕÕÕ
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: sublazun

- Òîâà íîâèÿò êîìøèÿ ëè å? - ïðîòî÷èõ âðàò ïðåç æèâèÿò ïëåò çà äà ïîïèòàì Íåëà.
- Êàçâàò, ÷å å ïðîèçâîäèòåë íà áàäåìè. - ïîäå Íåëà, çàáåëÿçàëà èíòåðåñà ìè - Ðàçïðîäàë ñè èìîòèòå â Òóðöèÿ è êà÷èë Îðèåíòåêñïðåñ.
Ðàçïðàâÿò ãîëè÷úê, êàòî îõëþâ äîøúë .. ïî åäíà ðèçêà, ïîðòôåéë è âåñòíèê, àìà âúøêàâ ñ ïàðè. ×óäÿò ñå ñåëÿíäóðèòå è ðàçïèòâàò êàê òàêà òóê ñå å äîâëåêúë, è îòäå ïàðè äà êóïè âèëàòà íà äåïóòàòèíà. Öÿëà ôàáðèêà å îñòàâèë çà ïå÷åíè ÿäêè, à ñåãà ñå îòäàâàë íà îò÷àÿíà ïî÷èâêà. Òè ùî ïèòàø ...... ? - îïóëè ïîäîçðèòåëíèòå ñè î÷è Íåëà. Óñåòè êàê å èçòúðâà öÿëàòà íîâèíà áåç äà ñå îáëàæè îò ëþáîïèòñòâîòî ìè è ñâè âåæäè
- Àìè, ïèòàì .....?! Ðàáîòà ñè èìàì, Íåëêà. Àêî èñêàø îò îíàçè äúâêà - çàâúäèëà ñúì òè. Åëà ñè ÿ âçåìè ñëåäîáåä, òúêìî ùå ïèåì ïî åäíî êàôå.
Óìååõ äà ÿ èçëúæà àç íåÿ è äà ïðåêúñâàì ðàçãîâîðà íà ëþáèìèòå è ìåñòà. Âðúòíàõ ñå âèñîêîìåðíî â äíåâíàòà è õóêíàõ äà òúðñÿ îãëåäàëîòî. Çíàåõ çà Àéäúí. Öÿëîòî ñåëî çíàåøå. Êèïðåõìå ñå äî êúùàòà ìó è íàäíè÷àõìå ñëó÷àéíî â ïðîçîðöèòå ìó, îêðèëåíè îò íàäåæäàòà çà ñëó÷àéíà ñðåùà. Âèæäàõ æåíè êðàé êðàÿ íà äâîðà ìó â íîâè ðîêëè äà ïîâäèãàò ïåòè è äà ñå ñìåÿò. Âèæäàõ ëèöà íà óìîðåíè âäîâèöè äà ñå ðàçòÿãàò â ìëàäåæêè òðåïåòè è äà îáõîæäàò êðúãà íà ñëúíöåòî âñå äî êúùàòà ìó. Â÷åðà è Íåëà èçñêî÷è â ïåíþàðà ñè äà ïðåòóïà êèëèìèòå, è äà ìó òúðñè ïîãëåäà.
Íàé-ïîñëå è àç èñêàõ äà âêëþ÷à îñòàòú÷íîòî ñè îáàÿíèå è äà ïîòúðñÿ ùàñòèå, ïðèìàìåíà îò óõàíèåòî íà ïðîëåò è íà ëþáîâ. Âïåðèõ ñå â îãëåäàëîòî è íàïðàâèõ âñè÷êèòå ñè ìóöóíêè, ñ êîèòî ñè âúîáðàÿâàõ, ÷å èìàì ëèöåïðèÿòåí èçðàç è ïîñëå äîâîëíà ãðàáíàõ åäíà õàâëèÿ. Íàìúðäàõ ñå ùàñòëèâà â áàíÿòà, çàåäíî ñ õèëÿäè ïëàíîâå è ïðåäñòàâè çà ñîöèàëíî áúäåùå. Ïðåäñòàâèõ ñè Àéúí ãîë è îò òîâà òàêà ìå íàïóøè íà ñìÿõ, ÷å ñå çàäàâèõ îò ëþòèÿò âêóñ íà ãåëà. Èçêúïàõ ñå ïðèïðÿíî, èçáðàõ çàñðàìåíà íàé-äàíòåëåíîòî ñè áåëüî è çàïî÷íàõ äà ñå íàñëàæäàâàì íà ïðèãîòîâëåíèÿòà. Ãîòâåõ ñå, êàêòî êîáðà. Èçâèâàõ êîæà è ñå ïúðæåõ îò óäîâîëñòâèå äà äîêîñíà òîïëèÿò äåí. Çíàåõ òî÷íî êîëêî ãðèì äà ñëîæà è êîè îáèöè. Çíàåõ âñÿêà äðåáíà ïîñëåäîâàòåëíîñò äî ìèãà íà ñðåùàòà. Íÿìàõ âðåìå äà ìèñëÿ êàêâî äà îáëåêà, à è âèíàãè èçáèðàõ òîàëåòà ñè ïîäâëàñòíà íà èíñòèíêòà áåç äà ìó ïðèäàâàì îñîáåíî çíà÷åíèå. Çíàåõ, ÷å ìúæåòå íå ðàçáèðàò äîñòàòú÷íî îò ìîäà, íî èìàò òúíêî âúçïðèÿòèå çà ÷èñòîòàòà è óõàíèÿòà .... Íÿêîé îò òÿõ ñå âúëíóâàò îò äúõà íà ëàâàíäóëà, à äðóãè îñòàâÿò îìàãüîñàíè ñàìî îò ìèðèçìàòà íà ñàïóí. Ñèãóðíà áÿõ, ÷å Àéäúí îáè÷à íåæíèòå àðîìàòè íà îðèåíòà. Ìèðèñúò íà òàìÿí ïðèìåñåí ñ äúõà íà èçñóøåíè öâåòÿ ùåøå äà ãî ïðèâëå÷å, êàòî õóáàâ ñïîìåí. Íàìàçàõ øèÿòà ñè ñ Åäèêò è ñå óñìèõíàõ.
Ñðåñàõ ïúðõàâèòå ñè êîñè è ïëúçíàõ åçèê çà áëÿñúê åçèê ïî óñòíèòå. Ðàçðîâèõ â ãàðäåðîáà çà íåùî íåïðåòåíöèîçíî è âúçáóæäàùî, êîãàòî íà âðàòàòà ñå ïîçâúíè. Ñèãóðíà áÿõ, ÷å å Íåëà, íî íÿìàõ íèêàêâî íàìåðåíèå äà è îòâîðÿ. Òî÷íî ñå ïðèñìèâàõ íà ðàçäðàçíèòåëíîòî è ÷àêàíå, êîãàòî ÷åòêàòà ìè çà êîñà ñå ñâëå÷å ñ ïðåäàòåëñêè øóì íà ïîäà. Ìåòíàõ ñòàðàòà ñè ïðîâëà÷åíà ðèçà è óäðÿéêè êóòðåòî íà ëåâèÿò ñè êðàê (íåùî, êîåòî ìè ñå ñëó÷âà ïîñòîÿííî) îòâîðèõ ñ åäèí ñêîê âðàòàòà. Áÿõ îçâåðåíà îò áîëêàòà è çâåçäèòå, êîèòî ñå çàâúðòÿõà ïðåä î÷èòå ìè. Ìúòíè âàäè ãíÿâ ïîïèõà â ïîãëåäà ìè è ïðåäè äà ñå îâëàäåÿ â ðàìêèòå íà ôîêóñà ìè âèäÿõ íåãî.
- Èçâèíåòå ìå, íî âå÷å òðåòè äåí îòêàê ñå íàíåñîõ, à íå ñè ïîçíàâàì êîìøèéòå. Àêî èñêàòå åëàòå ñ ìúæà âè äà ïèåì ïî åäíà òóðñêà ðúêú. Ñëîæèë ñúì è ñàëàòà.
Áåøå î÷àðîâàòåëåí. Íå ìíîãî âèñîê, ðóñ, ñúñ ñèíè î÷è. Íå, ïî-ñêîðî áÿõà òúìíî ëèëàâî-ñèíè, êàòî ðàçâúëíóâàí îêåàí. Èìàøå ìàòîâ òåí ñ ìàñëèíåí áëÿñúê è äúõ íà áàäåìè. Óñòíèòå ìó â ïðîçðà÷íî ðîçîâî, íîñåõà ñìåõà íà èðîíè÷íàòà ìúäðîñò, êîÿòî ðàçêàçâàøå òèõè è èñòèíñêè èñòîðèè çà ïðåæèâåíè ÷óäåñà. Âèæäàøå ñå, ÷å å ñàìîòåí. Ðèçàòà ìó áåøå ñ íåïðàâèëíè ãúíêè, îñòàâåíè îò íåóìåëà þòèÿ, à äúíêèòå ñ ãðàïàâèíàòà íà ÷åñòè ïåðàëíè. Ðúöåòå ìó áÿõà íåáðåæíî óâèñíàëè íà ïàëöèòå â äæîáà íà äúíêèòå ìó, à ôîðìàòà íà ïðúñòèòå ìó îñòàâÿõà ìîêðè îòïå÷àòúöè âúðõó ãîðíàòà ìè óñòíà.
×óâñòâàõ ñå óæàñíî, êàòî ñãàùåíà íà òúìíî êîòêà, êîÿòî ñè å çàãóáèëà èíñòèíêòà çà îöåëÿâàíå. Èçáúðñàõ êàï÷èöèòå ïîò íàä ìóñòàêà ñè è ïî÷òè çàëîñòåíà çàä âðàòàòà, (òúé êàòî áÿõ îòâîðèëà ïî ðèçà) ñå îïèòàõ äà îâëàäåÿ íåóäîáñòâîòî ñè.
- Âñúùíîñò íÿìàì òàêúâ, .... ðàçâåäåíè ñìå .. ñúæàëÿâàì.
Âèæäàøå ñå, ÷å å õèòúð. Ðàçòåãíà úãúëà íà òðúï÷èíêàòà ñè â èðîíè÷íà è óïîéâàùà óñìèâêà. Çíàåøå, ÷å ñúæàëÿâàì íå çà ïðîâàëåíèÿò ñè áðàê, à çà ëèïñàòà íà ïðèäðóæèòåë è íå ïðàâåøå íèêàêúâ îïèò äà ñå ïðèêðèå. Ñèãóðíà áÿõ è, ÷å å çíàåë ïðåäâàðèòåëíî. Äðúçêàòà ìó ñàìîóâåðåíîñò ìå îáåçîðúæè è ìè ñå èñêàøå ÷àñ ïî-ñêîðî äà ãî ðàçêàðàì. Ìðàçåõ ñàìîóâåðåíè ìúæå, íî âèíàãè ñå ÷óâñòâàõ ëè÷íî ïðåäèçâèêàíà, êîãàòî ñå ñáëúñêâàõ ñ òÿõ. Ìðàçåõ è ñåáå ñè, çà íåêîíòðîëèðóåìèòå õîðìîíè, êîèòî íå ìè ïîçâîëÿâàõà äà ïðå÷óïÿ íàõàëñòâîòî ìó ñ äèðåêòåí îòêàç. Èñêàøå ìè ñå äà õëîïíà ïîä íîñà ìó è äà ãî óäàðÿ ôèçè÷åñêè, íî â ñúùîòî âðåìå ñå ÷óâñòâàõ õèïíîòèçèðàíà îò ïîãëåäà ìó è íå ñìååõ äà ìðúäíà.
- Èçâèíåòå ìå..... íå çíàåõ. È âñå ïàê àêî âè å óäîáíî åëàòå, àç ñúì â äâîðà. Ìèñëÿ, ÷å ñå âèæäà îò òóêà.
Ðàçáèðà ñå, ÷å ñå âèæäà. Òà íàëè öåëîäíåâíî ñëåäÿõ äâèæåíèÿòà ìó. Èìàøå ãðàöèÿòà íà ïðèíö è ñïîêîéñòâèåòî íà ìîíàõ. Ñòúïâàøå òèõî è ñàìîóâåðåíî, êàòî õèøíèê è ñ íàñëàäàòà íà ãëóïàâ öàð. Âå÷å òðåòè äåí ñè íàðåæäàøå çóêóìèòå è ïðåðåæäàøå öâåòÿòà â ñàêñèèòå. Êúùàòà áåøå îãðîìíà, íî â íåÿ íå áåøå ïðîìåíèë íèùî. Íÿìàøå êàê äà å ïðîìåíèë àòìîñôåðàòà è ñúñ ñêðîìíèÿò êóôàð ñ êîéòî ïðèñòèãíà ïúðâèÿò äåí. Íàíåñå ñå, êàòî çàâðúùàø ñå êîðàáîêðóøåíåö, íî â ÷åëîòî ìó èìàøå õúñ äà çàïî÷íå íîâ æèâîò. Ïðàâåøå ñìåøíèòå óïðàæíåíèÿ íà éîãà ñúñ ñìåõîòâîðíà òî÷íîñò è ñúñðåäîòî÷åíîñò, íî âå÷åð âèíàãè ïðîòÿãàøå äúëãèòå ñè êðàêà íà äâàòà ñòîëà, ïðåä ìàñè÷êàòà â äðåâåí ñòèë è ïèåøå òóðñêà ðàêèÿ. Ìèðèñúò è ïî÷òè ñå âïèâàøå â íîçäðèòå ìè, è ñàìî ÷óäî ìå âúçïðÿ äà ïî÷óêàì ïúðâà íà âðàòàòà ìó.
- Àç ÿ ïèÿ ñ òàðàòîð. Íåùî ïðîòèâ äà ãî ïðèãîòâÿ è òîãàâà äà äîéäà?! - òîâà áÿõ àç. Íÿìàõ âðåìå çà ãóáåíå. Õóêíàõ äà áåëÿ êðàñòàâèöèòå è äà òúðñÿ ÷åñúí, à â ãëàâàòà ìè îòíîâî çàïî÷íàõà äà ñå ïîäðåæäàò êàðòèíè. Øàðåíè è ñìåøíè êàðòèíè çà äíèòå íà îñòàâàùèÿò ìè æèâîò. Åäèí ãîëÿì ïàíàèð îò ñëó÷àéíîñòè, êîèòî òàêà ìå çàòðóïâàõà, ÷å íå óñïÿâàõ äà ñå çàìèñëÿ. Íÿìàøå äà íàïðàâÿ êàôå íà Íåëà è ùÿõ äà ïðèñòúïÿ îòíîâî îáåùàíèåòî ñè çà áåçãðåùíîñò. Ùÿõ äà ñå óõèëÿ íà ñêó÷íàòà ñè ñàìîòà ñ ðèñê äà îáúðêàì îòíîâî âñè÷êî è äà íàïèÿ ðàêèÿòà íà êîìøèÿòà.
.........Êàçâàì ñå Àãàòà. Áàáà ìè ñå êàçâàøå òàêà, è òàêà ùå êðúñòÿò âíó÷åòàòà ñè íà ìåíå. Èìàì òðè äåöà îò ÷åòèðè ñúïðóçè è ïðîäúëæàâàì äà òúðñÿ ëþáîâòà íàâñÿêúäå :))))


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 26.04.2005 @ 16:36:32 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   sublazun

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 20:06:55 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"ÕÕÕÕ" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ÕÕÕÕ
îò Rossa íà 26.04.2005 @ 17:06:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî! Ñèëíî,íàïèðàùî-ïðîëåòíî! :)

Àãàòà, ñòðàííî èìå. Íå çíàì çàùî ìè çâó÷è ìàëêî èçâúí ðàçêàçà.


Re: ÕÕÕÕ
îò SUBLAZUN (sublasun@abv.bg) íà 04.03.2007 @ 21:43:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àêî ïèòàø ìåíå, ãëóïàâèÿò ðàçêàç ñè å èçâúí èìåòî :))))

]


Re: ÕÕÕÕ
îò copie íà 26.02.2007 @ 20:58:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))) òàçè ðàêèÿ - íàïèòà ìè ñå âèæäà :)

ìíîãî õóáàâî ÷åòèâî! òðè äåöà îò ÷åòèðè ñúïðóçè íàïðàâî å âäúõíîâÿâàùî! :)))
ïîçäðàâ!


Re: ÕÕÕÕ
îò SUBLAZUN (sublasun@abv.bg) íà 04.03.2007 @ 21:44:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç áÿõ òàì, è àç ÿ ïèõ :)))) Çàùî ëè ñå âðúùàì íà òîçè ðàçêàç îò ïðåäè ãîäèíà. Íÿìà íèùî ñëó÷àéíî â ñëó÷àéíîñòèòå ìè, ìàé:)

]


Re: ÕÕÕÕ
îò centsche íà 01.03.2007 @ 16:05:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïèøåø ïðèÿòíî çà ÷åòåíå. Õàðåñâàì òàêúâ ñòèë. Êàòî ÷å ëè ëåêî ñå ïëúçãà. Íàïîìíÿø ìè çà åäèí ïîçíàò. Ïðè âúçìîæíîñò ùå ïðî÷åòà âñè÷êî îò òåáå. Íàèñòèíà: çàùî Àãàòà? Íèòî íà áúëãàðñêè - íèòî íà òóðñêè. Àêî å òðÿáâàëî äà ìå îòïðàòè êúì íÿêàêâà àñîöèÿöèÿ?... îñâåí çà Àãàòà Êðèñòè, íî íå âèæäàì âðúçêà...


Re: ÕÕÕÕ
îò SUBLAZUN (sublasun@abv.bg) íà 04.03.2007 @ 21:35:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå, íå å Àãàòà Êðèñòè :)))) Íå òè ëè çâó÷è, êàòî Î Õàðà, Òàìàðà ...... Èìà íÿêàêâà òâúðäîñò íà çâóöèòå, áåçàïåëàöèîííîñò, êàòåãîðè÷íîñò ..... ðåøèòåëíîñò äà ñè èçïúëíèø ôàíòàçèèòå:)))....ïðåäñòàâÿì ñè ÿ, êàòî çåëåíîîêà æåíà ñ ãàðâàíîâè áóêëè è êîæà îò ìàñëî .... Àáå, Àãàòà å æåíà, íà êîÿòî íå ìîæåø äà îòêàæåø, íàëè?

]