Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 878
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 884

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: LioCasablanca
:: GalinaBlanka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌàíàñòèð
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: lusinda

Âëÿçîõ â ìàíàñòèðà. Ñòúïêèòå ìè îòåêâàõà ïî êàìåííèÿ ïîä, íåóêðàñåí îò ïàðêåòè èëè êèëèìè. Ïðîñòî ðàâåí äÿëàí êàìúê, ñ öâåòà íà ïðÿñíî èçêîïàíà ãëèíà. Îò äâåòå ìè ñòðàíè ìå îãëåæäàõà áåçñòðàñòíî î÷èòå íà ñâåòöè, à ñðåùó ìåí ìúæäåëèâî ïðèìèãâàõà ïëàìú÷åòàòà íà íÿêîëêî ñâåùè÷êè, äîãàðÿùè â ãîëåìèÿ áðîíçîâ ñâåùíèê, çàïàëåíè âåðîÿòíî îò ñåìåéñòâîòî, êîåòî ñðåùíàõ íà âëèçàíå.
Ïîãëåäíàõ íàãîðå ñúñ ñìúòíîòî î÷àêâàíå äà âèäÿ íåáåòî, íî òàì èìàøå ñàìî ôðåñêè. Íå èì îáúðíàõ âíèìàíèå, ùÿõ äà ãè ðàçãëåæäàì íà èçëèçàíå. Ñåãà öåëòà ìè áå äà çàñòàíà ïîä êóïîëà è äà ñå îïèòàì äà óñåòÿ êîñìè÷åñêîòî ïðèâëè÷àíå, åíåðãèÿòà, êîÿòî äà ïðå÷èñòè ìîåòî ñúçíàíèå è äà âíåñå óñïîêîåíèå â äóøàòà ìè.
Íå âÿðâàì â ñúùåñòâóâàíåòî íà êàêâèòî è äà å áîãîâå... íî âÿðâàì â ñúùåñòâóâàíåòî íà äóøàòà. Çíàì, ÷å èìàì òàêàâà. À íàïîñëåäúê ÿ çàãóáâàì îò êîíòðîë. Îïèòâà ñå äà ìå íàêàðà äà æèâåÿ ïî íà÷èí, íåïðèñúù íà ñîáñòâåíàòà ìè ÷îâåøêà íàòóðà. È òðÿáâà äà ðàçáåðà.
Áè òðÿáâàëî äà îòèäà â íÿêîÿ ÷åðêâà. Çà ÷åðêâèòå ñúì ÷óâàëà, ÷å ïðèòåæàâàò òàêàâà ñèëà - çàñòàâéêè ïîä êóïîëà, ìîæåø äà ïîëó÷èø íåùî êàòî âðúçêà ñ áîã:))))) Ñÿêàø ñè â òåëåôîííà êàáèíà:) Íî àç íå èñêàì äà èìà õîðà îêîëî ìåí, êîãàòî ïðîáâàì íîâîòî ñè îòêðèòèå, èñêàì ñàìî äà ñõâàíà êàê òî÷íî ñòîÿò íåùàòà, à àêî ïîëó÷à è ïðîÿñíåíèå - îùå ïî-äîáðå:))))
Ïðèáèëæàâàì ñå äî àìâîíà. Çíàì, ÷å äî îëòàðà íå ñå äîïóñêàò æåíè /êàêâà äèñêðèìèíàöèÿ!!!:)))))/, à òîâà ìè äåéñòâà èçêóøàâàùî - äà âçåìà ïúê äà íàäíèêíà, è òàêà è èíà÷å õîðà íÿìà â òîçè ìàíàñòèð... íå, ñèãóðíà ñúì, ÷å íå ñè çàñëóæàâà. Âñúùíîñò çíàì è òî÷íî êàê èçãëåæäà îëòàðà, íÿìà íèêàêâî òàéíñòâî, îáà÷å ñå äðàçíÿ îò òúïèòå äîãìè, íàëàãàùè îãðàíè÷åíèåòî...
Áëèçî äî àìâîíà âèæäàì ïàäíàëè ìîíåòè è ãè âäèãàì, ñëàãàì ãè ïðè íÿêàêâè äðóãè, íàðåäåíè ïî èêîíèòå âëÿâî îòìåí. Íÿìà äà ïàëÿ ñâåùè÷êà, òîâà ãî ïðàâÿ îò êóðòîàçèÿ ñàìî íà Âåëèêäåí. Ïðîñòî çàðàäè îáè÷àÿ. Çà÷èòàì ñè òðàäèöèèòå àç. Íå âñè÷êè, ñàìî ãëàâíèòå, äðóãèòå è áåç òîâà íå ãè çíàì:))) Íÿìà è äà ñå êðúñòÿ, ÷å íå çíàì êàê áåøå, âñå ìå óïðåêâàò, ÷å ñúì ñå êðúñòåëà êàòî êàòîëè÷êà, à àç âñå íå çàïîìíÿì êîå áåøå ïðàâèëíîòî...
Ñåãà ïðåêîñÿâàì îáðàòíî ïúòÿ êúì èçõîäà, çàñòàâàì òî÷íî â öåíòúðà íà ìàíàñòèðà, ïîãëåæäàì íàãîðå, òàì íÿìà íèùî èíòåðåñíî, çàòîâà çàòâàðÿì ñïîêîéíî î÷è è ñå îïèòâàì äà äèøàì êîëêîòî ìîæå ïî-áàâíî. Íàîêîëî å òèøèíà... ×óâàì ìèñëèòå ñè, êîèòî ãàëîïèðàò, ïðåñêà÷àò ñå, ïðåïëèòàò ñå, íÿìàì íèòî åäíà ÿñíà è ëîãè÷íà â ìîìåíòà. Ìîæå áè âèíàãè å òàêà, íî àç ÷àê ñåãà ãî çàáåëÿçâàì.... Îò âñè÷êèòå ìè ìèñëè ñàìî åäíà ìå âðúùà ïàê êúì öåëòà ìè - àìè àêî... è òóê ñëåäâàò ìèëèîíè âúçìîæíîñòè:))))
Ìèðèøå íà âîñúê îò ñâåùè, íà òàìÿí è íà íåùî äðóãî, íåäîëîâèìî - ìîæå áè áîñèëåê... Ñòðàííî, êîëêî ìíîãî õîðà ìèíàâàò âñåêè äåí îòòóê è íèêîé îò òÿõ íå îñòàâÿ ñëåäà. Òàêà å è ñ æèâîòà íè. Âñå åäíî ìåòåîðèò ïðåëèòà ïî íåáîñâîäà, ÿðêî îçàðÿâà íàîêîëî è ïîñëå, èçãîðÿëà âå÷å ïðàøèíêà, ïàäà áåçñëàâíî íà ïîâúðõíîñòòà è êîé çíàå êîëêî òàêèâà ñúì ñòúïêàëà, à òå ìè íîñÿò ïîñëàíèå îò íåáåòî...
Âå÷å ùå çàñïÿ.. óíàñÿì ñå â ïî÷òè äðÿìêà, à æåëàíîòî ñïîêîéñòâèå íå èäâà, ïàê ñè ìå ÷îâúðêàò ñòàðèòå ìèñëè, íÿìà ïðîìÿíà. Ùå îñòàíà îùå ìèíóòêà è ñè òðúãâàì. Íÿìà ëåñíè îòãîâîðè, çíàì.
Å, è îòñðî÷êàòà íå äàâà ðåçóëòàòè è ñè òðúãâàì íåäîâîëíà, à íà ïðàãà ìå îáëèâà ñëúíöåòî ñúñ ñâîÿòà ÿðêà òîïëèíà è ñÿêàø ìå ãàëè. Åòî ìè ãî ïðîñâåòëåíèåòî - ñòàâà ìè òèõî è õóáàâî, ñïîêîéíî è òîïëî è âå÷å çíàì, ÷å ùå ïðîäúëæà äà ñå áîðÿ ñàìà, êàêòî âñåêè îò íàñ - ñàì... è â ðàäîñò è â òúãà. Çàòîâà íè å íóæåí íÿêàêúâ Áîã, äà íå ñå ÷óâñòâàìå ñàìîòíè, êîãàòî îñòàíåì ñàìè ñúñ ñåáå ñè. Äà íå ñå ñòðåñíåì îò ñâîÿòà íèùîæíîñò è áåçïîìîùíîñò... à ñìå âåëèêè èìåííî ñ íåÿ. Ìàëêèÿò ÷îâåê, ñàì, îñòàâåí íà ñåáå ñè... ïðàâè ãîëåìè íåùà - è çà ñåáå ñè.
Ïîñòàâåí ïðåä èçáîðà - íàêúäå... èçáèðà è òðúãâà.
Ñëåäâàì ïúòÿ ñè.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 16.04.2005 @ 07:50:13 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   lusinda

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
321 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 34097
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ìàíàñòèð" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìàíàñòèð
îò libra íà 16.04.2005 @ 09:21:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
äîêàòî ñëåäâàø ïúòÿ ñè, ïîïðî÷åòè íåùî çà ñìèñúëà íà ðèòóàëèòå, íÿìà íèùî èçëèøíî èëè áåçìèñëåíî ïðè òÿõ...íåêà äà íå å ñëó÷àéíà ïîïóëÿðíà ëèòåðàòóðà ñ êîÿòî íàïîñëåäúê å ïúëåí ïàçàðà íà êíèãè
à àêî òúðñèø ñïîêîéñòâèå çà äóøàòà ñè, èäè â êðèïòàòà íà Ðóñêàòà ÷åðêâà ïðè ñàðêîôàãà íà ñâ.Ñåðàôèì è ãî äîêîñíè, ùå ñè òðúãíåø ñïîêîéíà..


Re: Ìàíàñòèð
îò lusinda (lusinda@abv.bg) íà 16.04.2005 @ 17:00:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mixnamax.wordpress.com/
Ëèáðè÷êå, òàêà å, ïðàâà ñè çà ðèòóàëèòå. Îêàçâà ñå, ÷å çà åçè÷åñêèòå çíàì ïîâå÷å, îòêîëêîòî çà õðèñòèÿíñêèòå:)
À ñïîêîéñòâèå íà äóøàòà ñè ïîæåëàâàì ðÿäêî... îáè÷àì òÿ äà ñå âúëíóâà, ïúê ìàêàð è èçëèøíî. Õàðåñâà ìè äà ñúì íåñïîêîéíà è òúðñåùà...
Áëàãîäàðÿ òè çà ñúâåòà, îáà÷å, ùå ãî ïîñëåäâàì, àêî ñå íàëîæè.
:)

]


Re: Ìàíàñòèð
îò libra íà 16.04.2005 @ 18:52:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
èìàõ ïðåäâèä àêî äóøàòà òè ñòàíå òðåâîæíà..
èíà÷å òúðñåùà å è ìîÿòà )
àáå îò åäíà ïîðîäà ñìå )

]


Re: Ìàíàñòèð
îò libra íà 16.04.2005 @ 18:53:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
èìàõ ïðåäâèä àêî äóøàòà òè ñòàíå òðåâîæíà..
èíà÷å òúðñåùà å è ìîÿòà )
àáå îò åäíà ïîðîäà ñìå )

]