Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 866
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 867

Îíëàéí ñåãà:
:: Boryana

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇàùî
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Niq_nichiq

- Îáè÷àì òå, ìîé ëåä...
Çàùî?
Çàùî êîãàòî èäâàì âå÷åð â ñúíÿ òè ïðèåìàø ìå áåç óêîð è ñúïðîòèâà?
Çàùî êîãàòî ïëà÷å ìå êàðàø äà çàðîâÿ ãëàâà â ãúðäèòå òè âñå åäíî ìå ïàçèø îò ñâåòà?
Çàùî êîãàòî óäðÿì òå è íàðàíÿâàì òè íàñòîÿâàø äà ìå îáè÷àø?
Çàùî êîãàòî èçíåâåðÿâàì, êúñàì îò ïëúòòà òè, çàáèâàì îñòðèåòî íà æëú÷òà ñè â ëþáèìîòî ñúðöå òè ñòîèø ñìèðåí è ïîíàñÿø áîëêàòà? Íàðè÷àø ÿ ñâåùåíà, æåëàíà ìîæå áè. Çàùîòî å îò ìåí. À íå îò íÿêîé äðóã.
Çàùî êîãàòî âå÷åð ñúì çàñïàëà óñåùàì êàê ñúëçèòå òè ñå ñòè÷àò ïî ãúðáà ìè, ÷óâàì õëèïîâåòå òè â ñúíÿ ñè, óñåùàì áîëêàòà òè íèñêî äîëó â ñòîìàõà - ðàçäèðàùà, ïàðåùà, óáèâàùà? Çàâúðòà ñå áàâíî è çàïî÷âà äà òå ÿäå îòâúòðå êàòî òóìîð. È òè âúðòèø ñå ñ íåÿ, çà äà íå óñåòÿ, çà äà ìå ïðåäïàçèø, çà äà ÿ ïóñíåø áëèçî äî ìåí. Çàêëþ÷èë ñè ÿ â êëåòêàòà íà ñîáñòâåíîòî òÿëî, çà äà íå íàðàíè ìîåòî.
Çàùî òúðïèø íåîñíîâàòåëíè óïðåöè, êàâãè, îáèäè, çëîáà êîãàòî íàé-ïðîñòî å äà òðúãíåø è äà íå ñå âúðíåø íèêîãà. È çíàåø, ÷å òàêà ùå ñå çàïàçèø, ùå ñïðå è áîëêàòà è ñúëçèòå è ñëúíöåòî ùå ãðåå ïàê çà òåá.
Çàùî êîãàòî èñêàì îò÷àÿíî äà îñòàíà ñàìà è áëúñêàì òå è ðèòàì òå è âèêàì è êðåùÿ òè ñÿêàø íèêîãà íå ÷óâàø è âèíàãè ñè òàì, äî ìåí, ìúë÷èø è ÷àêàø. Äà òå ïîâèêàì.
Çàùî êîãàòî ñå ðàçêàéâàì çà âñè÷êî ñòîðåíî ïðåäè òè êàçâàø, ÷å ìèíàëîòî íå å âàæíî è ÷å àç ñúì òóê äî òåá ñåãà. Òîâà ïðèäàâà íÿêàê ñìèñúë íà âñè÷êè îñòàíàëè íåùà. È â êðàéíà ñìåòêà òè êúðâèø äîðè òîãàâà êîãàòî äàâàø ìè ñâîÿòà ñâåòëèíà.
Çàêúðïâàì ñ íåÿ ñîáñòâåíèòå ðàíè, à òâîèòå ñ õèùåí ïîãëåä íàáëþäàâàì êàê ñúëçÿò. È òåçè ñúëçè íÿêàê ñå çàãíåçäâàò è â ìîèòå î÷è. Íî àç íå çíàì êàêâî å äà ïëà÷åø îò ëþáîâíà ìúêà, çàùîòî íèêîãà íå ñúì îáè÷àëà òàêà êàêòî îáè÷àø òè.
Çàùî êîãàòî êàçâàì òè â ëèöåòî, ÷å æàëúê ñè è íåäîäÿëàí è ìðàçÿ òå è èñêàì äà ñå ìàõíåø òè ìå ãëåäàø è íå âÿðâàø, òúðñèø îïðàâäàíèÿ çà ìîÿòà âèíà. Èçáðîÿâàø âñè÷êî - ñòðåñ, òðåâîãè, ñîáñòâåíà âèíà è â êðàéíà ñìåòêà âèíàãè çàâúðøâàì áÿñíàòà òèðàäà â ëþáÿùèòå òè ïðåãðúäêè.
À âå÷åð êîãàòî çàñïèâàì â ïðåãðúäêèòå òè òè öåëóâàø ëåä, äúðæèø ãî ñèëíî è îòêàçâàø äà ãî ïóñíåø ìàêàð, ÷å âå÷å î÷èòå òè ïëóâàò â ñúëçè îò ëåäåíîòî èçãàðÿíå.
Çàùî íå ñè òðúãíåø? Çàùî íå èçáÿãàø? Çàùî íå ìîæåù äà áúäåø ñâîáîäåí è ùàñòëèâ?
Çàùî íå ìîæåø äà æèâååø áåç ëåä, îìðàçà, ñòðàñò, ãíÿâ è çëîáà? Çàùî íå ìîæåø äà æèâååø áåç ìåí?
Åäèí äåí ùå ñè òðúãíà. Çàùîòî çíàì, ÷å òè íèêîãà íÿìà äà ïîñìååø.
È âå÷åð ùå çàñïèâàì ñ ìèñúëòà, ÷å íåùî ëèïñâà. ×å çàãóáèëà ñúì ïîëîâèíàòà îò ñåáå ñè è ñàìîòàòà ùå ñêúðöà ñúñ çúáè â úãúëà íà ñòàÿòà è àç ùå ïëà÷à. Îò ëþáîâíà ìúêà. Çàùîòî ðàçáðàëà ñúì êàêâî å äà îáè÷àø è êàêâî å äà çàãóáèø òóé, êîåòî èìàë ñè.
À òè êàêâî ëè ìèñëèø â ëåãëîòî êîãàòî ñå ìú÷èø äà çàñïèø? Ùå ïðåãðúùàø êóá÷å ñ ëåä è ìèñëèòå òè ïàê ùå ñà ïðè ìåí - äàëè äîáðå ñúì, êàêâî ñúíóâàì, óñìèõâàì ëè ñå, ãëåäàì ëè íàïðåä.
Âëèçàì â ñòàÿòà òè. Òè çàñïàë ñè. À ïî áóçèòå òè íåçàñúõíàëè ñúëçè. Íàâåæäàì ñå è òå öåëóâàì è ñèòåí ñêðåæ çàñèÿâà ïî ëèöåòî òè. Íàñòàíÿâàì ñå äî òåá, à òè â ïðîñúíèöà óñìèõâàø ñå è ìå ïðåãðúùàø çäðàâî.
- Îáè÷àì òå, ìîé ëåä.
À àç çàìèðàì çà ìîìåíò. È ìèñëÿ, ìèñëÿ, ìèñëÿ.
Çàñïèâàì. Çàìèðàì. Óñåùàì ñëàäêàòà òè áîëêà.
Íî âå÷å çíàì, ÷å îò óòðå ùå ñå îïèòàì äà ãðåÿ. Ïîíå çà ìèã, ïîíå çà òåá, ïîíå ìåí, ïîíå çà íàñ.


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 10.04.2005 @ 21:02:26 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Niq_nichiq

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 02:30:20 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çàùî" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çàùî
îò sradev (sradev@î2.pl) íà 10.04.2005 @ 21:12:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
êèïè ëåäà