Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 515
ХуЛитери: 8
Всичко: 523

Онлайн сега:
:: Lombardi
:: idan1
:: Icy
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava
:: pastirka
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМного пъти е нужно
раздел: Поезия
автор: loveforever

Много пъти е нужно да паднеш
и да станеш с разбита душа,
много пъти напред да погледнеш
със надежда коварна и зла.

Много пъти ти трябва да стенеш
с онемяло от болка сърце,
много пъти това да приеме
твойто в сълзи обляно лице.

Много пъти да стигаш до ада,
да пропадаш в казана горещ,
за да може във мрак без пощада
да почувстваш, да разбереш.

Тази истина грозна, зловеща,
породена от порив и блян,
като призрак замряла насреща
в кръгозора доскоро засмян.

Че дори в смъртен грях да се врича,
да погуби живота на екс,
истински мъжът не обича,
той си търси единствено секс.

И запомняш с горчилка накрая
този извод за тебе нелек.
Занапред от любов ще сияеш,
гордо крачещ, улегнал човек!


27.03.2005г.


Публикувано от aurora на 28.03.2005 @ 12:54:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   loveforever

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 20:39:39 часа

добави твой текст
"Много пъти е нужно" | Вход | 17 коментара (68 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Много пъти е нужно
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 13.05.2005 @ 22:18:11
(Профил | Изпрати бележка)
Bravo :)


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 14.05.2005 @ 13:26:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Мерси! :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от sradev (sradev@о2.pl) на 28.03.2005 @ 13:03:05
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
pozdravi za razbrana istina.
Maj 4e ne sxm obxrnal vnimanie na predi6nite ti. :)


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 13:12:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Истината за мен е разбрана много, много отдавна, просто определени неща сега ме накараха да я изкажа публично, а и така вярвам че ще има много хора ,които да се замислят над казаното и това да извлекат някаква лична полза.

]


Re: Много пъти е нужно
от mojsei на 28.03.2005 @ 13:45:32
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Коя е тази истина, която ти отдавна си разбрала, а сега споделяш публично. Това е истината на твоя живот, описана в творбата. Тя е конкретна и това я прави истина, но това е твоя истина, т.е. тя е и относителна. Има какво да се поучат хората. Но ти искаш да поемеш по друг път. Това е също много важно.
От тази изходна позиция продължаваме по-нататък...

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 13:53:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Моят път винаги е бил ясен и аз го следвам неотлъчно.

]


Re: Много пъти е нужно
от mojsei на 28.03.2005 @ 14:07:03
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Тук веднага ще трябва да уточниш връзката "героиня - автор," за да не изпадаме по-нататък в недоразумения.

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 14:16:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
При мен поезията винаги е израз на част от мен!

]


Re: Много пъти е нужно
от mojsei на 28.03.2005 @ 13:33:23
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
И коя е истината, която ти разбра?

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 13:49:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Намирам казаното за достатъчно ясно.

]


Re: Много пъти е нужно
от mojsei на 28.03.2005 @ 14:02:01
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
И аз! Но въпросът ми е към Срадев, моля! А ти му отне възможността...

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 14:20:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Извини ме! Начина по който ми се отвориха коментарите ме подведе. Надявам се това да бъде възприето само като техническа грешка и да не възпре Срадев да отговори :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от mojsei на 28.03.2005 @ 15:19:25
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Да, това е техническо уточнение и няма голямо значение, но коментарите вървят бурно и се налага да се правят ообщения, а ти си домакин...
Опитвам се да откроявам въпроси и равнища на обсъждането, но правото си остава твое...

]


Re: Много пъти е нужно
от sradev (sradev@о2.pl) на 29.03.2005 @ 01:10:27
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
да се уточним "Коя е тази истина, която ти отдавна си разбрала, а сега споделяш публично. " съобразно граматиката е насочено към жена. Понеже не се чувствам в момента жена, считам, че това е истината.

А да се правят от това обобщения - не считам за нужно. Думите в Хоремага са за .... конкретенизация
Поздрави!

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 14.05.2005 @ 14:16:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Когато и да те прочета някъде винаги ме развеселяваш.
Благодаря ти! :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от mojsei на 28.03.2005 @ 13:07:01
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Погрешната фабула води до формиране на логическото противоречие като гръбнак на тази творба. Това е основният ми извод, който ще развия последователно по-нататък.


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 13:13:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Всичко е относително и всеки има своя гледна точка :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от mojsei на 28.03.2005 @ 13:55:37
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Този твой коментар дори не е относителен, но и не изразява гледна точка. Другото му звучение няма да коментирам, а ще кажа следното.
1. Уважението към автора при осъждане на творбата му е водеща линия, още повече, че ти специално искаш обсъждане на въпроса. Това означава, че е необходимо да бъдем равностойни, т.е. на твойта творба трябва да предложа алернативна, за да става обсъждане.
2. Молбата ми е да уважиш коментарите с излагане на позицията си, за да доведем нещата до успешен край.
3. Ценното в творбата е ценностната преориентация на героя, който решава да промени линията си на поведение и да стане горд човек. Нека това да бъде ориентир при обсъждането! Моля!

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 14:14:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Мисля ,че творбата говори достатъчно сама за себе си, но ако у някой се породи желание за коментар аз съм насреща.
Винаги съм била пределно ясна, но ако имаш конкретни въпроси - казвай!

]


Re: Много пъти е нужно
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 28.03.2005 @ 13:27:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Поздрави за чудесниия стегнат, овладян стих!
Имам друго виждане за мъжете, любовта, секса и т.н..., но тук ти като автор имаш пълното право да изразиш своята теза и ти го правиш. Да тръгнем да спорим дали си права или не, ще навлезем в тематика, която не засяга стиха.
Още веднъж моите поздравления!


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 13:47:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Аз не съм казвала, че няма изключения, има и аз познавам такива, но за жалост са много малко,а основната маса е такава според мен и затова ... Напоследък просто бях провокирана да го кажа директно.
Благодаря ти! :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 28.03.2005 @ 14:07:19
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
tozi nick.....posle samo sex...........
ne ti viarvam
spored men dulboko v sebe si znaesh che ne si prava
i che ima magia.................ima ljubov:)
pozdravi


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 14:25:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Разбира се че има магия наречена любов, но тя не е точно в секса.
Аз наистина вярвам във великото чувство наречено любов.

]


Re: Много пъти е нужно
от Paisa (paisa@abv.bg) на 28.03.2005 @ 14:24:00
(Профил | Изпрати бележка)
Вярваш ли си или просто провокираш мъжете?
Твоите изводи отнасят ли се до Яворов и Бетховен?
Хареса ми начинът ти на изразяване, макар и да не съм сигурен, че разбрах много добре последните два реда.
Всъщност я да се заям :))) - какво освен секс, може да предложи една жена на един мъж? Хайде да видим държиш ли на контрапровокации.


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 14:40:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Определено не мисля ,че написаното е просто провокация. Всяко правило си има изключения,а това още повече ,защото аз лично познавам такова.
Хареса ми въпросът ти :)))
Зависи от жената, но най-вече зависи от мъжа. Напримен за мъж който не се вълнува от нещо различно от секс каквото и да му предложиш е все боза. А за останалите, макар и малобройни които не са обект на тази творба - всеки му според интереса, и най-вече каквото сам успее да си намери :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от Paisa (paisa@abv.bg) на 28.03.2005 @ 18:30:47
(Профил | Изпрати бележка)
Хайде малко други гледни точки - сексът сам по себе си нещо лошо ли е? Когато ти си сит, а някой е гладен, гладният смешен ли е?
Не се и опитвам да оправдавам първосигналния начин на действие, но химията изобщо не е за пренебрегване, защото човек е и дух, но е и тяло. И ако сме за /с две ръце/ триумфа на духа над тялото, у нас той вече факт ли е, че да си позволим да правим осъдителни обобщения спрямо другите?
А как би се чувствала жена, която не предизвиква сексуални реакции у мъжете? Надали ще е много щастлива от факта, нали?
И не на последно място, може ли въпросът да се постави изолирано - само за единия пол? Ами нали има мъже, защото има жени и обратно. Диалектика.
Е, това са просто нахвърлени мисли, свързани с темата на творбата ти, а не лична позиция.
Просто не и е тук мястото.

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 20:05:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Започвам да отговарям и се надявам да не стане много дълго.
По въпроса за секса, не го намирам нито смешен, нито го отричам само също като теб неодобрявам първосигналния начин на действие. Нещо като да не се слага каруцата пред коня и дано това да не звучи обидно по никакъв начин.
Разликата между жените които предизвикват сексуални реакции и тези ,които не могат да го правят е в това ,че вторите полагат усилия за да го постигнат, но сами по себе си и двете това не ги прави щастливи. За да се почувстват щастливи е нужно да се чувстват обичани независимо от това колко предизвикателни са.
Сега по въпроса за мъжете и жените - за мен те са напълно равноправни. В този дух спокойно можех да напиша вместо думите за мъжът да кажем:

"истински жената никога не обича
тя единствено предлага секс"

или :

"хищникът никога не убива
той единствено търси храна"

Май му се казваше метафора.Изборът ми точно на мъжът а не на нещо друго е само защото така повече се набива на очи. Целта е не да се заклеймява някой като добър или лош,а да се предизвикват размисли. Дълбоко в себе си съм убедена, че всеки може както да се огледа ,така и да се разграничи от описаното.
Категорично всичко това не е плод на моментен изблик на емоция. Истина е че не може да бъде и напълно изолирано, но за мен описаните процеси са в доста минало време.Просто напоследък прочетох доста коментари и творби като например "Перверзно" на Руслина, които ме провокираха да публикувам горното.
Вярвам ,че за всеки написаното може да е от полза.

]


Re: Много пъти е нужно
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 28.03.2005 @ 21:38:47
(Профил | Изпрати бележка)
сексът е в главата на човека, оттам се ръководи(констатация на психолозите). Следователно през различните периоди на съзряването сексът има различна значимост и присъствие в живота и себеизявите ни.Защото за мен е видно, че умът се развива, а душата - тя като че ли идва цяла, красива и хармонична и с времето или се съхранява, или се осакатява. В секса участват двама, така че е трудно да обвиним единия, че е първопричина за осъществяването му. Дори според една теория първо лъчът минава през сърцето на жената и тя, излъчвайки импулса, възпламенява мъжа. (няма абсолютни истини и тая вероятно е оспорима). В този аспект не можем да обвиним мъжа, че реагира на нещо, което нито зависи от него, нито се поражда от него. Но монетата винаги има две страни: очеизваждащ факт е, че мъжът е по-лесно възбудим и по-бързо е готов за пълноценна връзка. Това е природа. Той провокира жената със страстта, която излъчва, намагнитва я. Затова изглежда, че той носи секса в себе си, но всъщност това не е съвсем така. Към цялата тази каша от тези и антитези, мога да добавя и всеизвестния факт, че мъжът има по-често нужда от секс, отколкото жената и да стигна до обобщението, че всъщност стихотворението на Дани казва истината.

искам обаче да спомена, че онова, което съм разбрала от много диалози, е, че много често за мъжа любовта започва след секса, докато при жената е обратното. Това не означава, че той обича по-малко. Няма тук МАЛКО - МНОГО. Или обичаш, или - не!

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 21:58:15
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Брей,че интересен тоя секс! :)))
Ако наистина не беше така нямаше и аз да го използвам за онагледяване.
Ес, всичките примери които даваш за мен наистина само затвърждават онова което аз исках всеки сам да почувства у себе си. Живота непрекъснато ни изненадва с какво ли не, дори и сексуално и просто трябва да сме достатъчно зрели и разумни ,за да може то да не оказва върху нас пагубно влияние.
Наистина обичта няма количествен израз и е безполова и макар много често и логично да се свързва със секса то е много различна от него.

]


Re: Много пъти е нужно
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 28.03.2005 @ 22:00:39
(Профил | Изпрати бележка)
да. интересен е. много. дарява и отнема. съгражда и руши. защото нищо не се насища толкова бързо, както гладът на тялото.

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 29.03.2005 @ 11:19:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Дааааааааааааааа, а това понякога е и страшно! :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 28.03.2005 @ 14:28:52
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
Една жена може да вдъхне увереност на един мъж.....да го накара да се чувства желан, обичан...оттам да е способен на всичко, да се чувства успял..подкрепян.......


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 14:49:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Така е :)))
Може Джес, а има и мъже ,които могат да го направят , но любовта е над това.

]


Re: Много пъти е нужно
от mojsei на 28.03.2005 @ 15:31:30
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Авторката твърди, че творбата й е израз само на емоция, а аз многократно съм обсъждал с нея, че една поетична творба се нуждае и от лотика.
Тук продължвам дискусията с публикуването на логико-съдържателна интерпретация върху обсъжданата творба без да правя обстойни разяснения.

В тебе открил съм аз рая


В пътя житейсски се пада,
но дали и с душа накърнена,
разнищена - в тръпка през ада
и така от беди притеснена?


Щом в живота си падаш,
според Дани, с разбита душа,
ти, без съмнение, ще страдаш,
а пък болката ти аз ще теша?


Как така ще трябва да стена,
откъде припълзя тази болка,
та твойта душа спотаена
оправдава и таз обиколка?


Цялата твоя картина - зловеща,
правдаваш чрез "порив и блян",
но тогава заставам насреща,
та денят ти да бъде засмян.


Опит с тебе споделям -
правя това не веднъж,
но в нюансите твои отделям
оправдания с абстрактния мъж.


В тебе открил съм аз рая,
без да минавам през ад
и за любов така си мечтая
без страстта да минава в глад.








Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 16:10:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Логика винаги има стига да можеш да я видиш.
Определено не мога те похваля с много точен прочит, но пък хубавото е ,че съм предизвикала у теб размисли. И като знам колко болка има навсякъде голямо утешаване ще падне, само не се преуморявай!
Благодаря ти,че направи денят ми засмян! :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от mojsei на 28.03.2005 @ 19:21:06
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Тук имам да споделя с теб следното:
1. Коментарът ти не блести с чистотата, която ти е присъща - ще бъде успех за теб ако коригираш това.
2. За да напиша тази творба, значи съм направил точен прочит и създавам нещо, което е различно от твоята позиция. Това се казва съдържателна критика. На логиката, която ти застъпваш, аз противопоставям друга логика, която аз застъпвам и по този начин отстояваме различни логики. Това е безспорен резултат на дискусията.
3. Но различието, като гола реалност, води до взривяване и на общата основа, която го е породила, а аз няма да допусна това. Ето защо, мисля да открия Цикъл, чрез който да фиксирам уважението си към хората, с които съм влизал в диалог или в други форми на общуване. В противен случай Сайтът се превръща в махленско сборище... Е, ти имаш достойнстото да откриеш един такъв Цикъл, но ще трябва повече да се постараеш в коментарите си, дори и с риск малко да се умориш...
А докато пиша товва си мисля как ли ще удържим нашето приятелство?! И ще успееш ли да доведеш тази дискусия до успешен край?

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 21:45:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Благодаря за направената критика!
Очевидно е че имаме различни позиции и логики.
Сайтът, който визираш е просто място където всеки дава и намира по нещо. За накои наистина е махленско сборище ,за други е нещо много важно- всеки му според нагласата.
Това с цикъла е смешно и няма да го коментирам, а колкото до приятелството както и до всички останали неща вероятно ако за малко престанеш да мислиш ,че си всезнаеш и вездесъщ и стъпиш на земята то ще видиш и търсените от теб отговори.

]


Re: Много пъти е нужно
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 28.03.2005 @ 20:22:27
(Профил | Изпрати бележка)
Дани! това са две стихотворения.


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 20:58:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
:))) Е само такъв коментар не очаквах :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 29.03.2005 @ 08:21:42
(Профил | Изпрати бележка)
+погледни ги добре. може би трябва да се отделят със звездичка. първата част е много силна и откроява мотива за озарението, за трудния път към личностното съзряване. Той съвсем уместно е свързан с болката, с разочарованието от нашето несъвършенство, от заблудите, от разминаването между очаквано и постигнато.

втората част, чието начало липсва и трябва да се допише, е посветена на онзи, който всъщност трябва, но още не е достигнал до тази степен на проглеждане. Той все още е в ада на страданието, което всъщност е неговият път, неговото емоционално израстване. Трябва да напишеш началото, защото така погледнато , се оказва, че той....някъде губи нишката, подменя любовта с друго, и естествено слиза от пиедестала на личността. А творбата го подканя да се качи....отново там. Нека да обобщя: ако той е човекът, който страда и се учи от болката, то вече е почнал да намира себе си, ако не е този човек, както загатва краят ти, то тогава кой е той. Явно има лирическа героиня и лирически герой. Те са на различни позиции, нещо като две партитури по една тема. Затова началото на неговата липсва. Виждаме само нейният коментар по повод неговия избор. И дори, бих предложила последното да стане първо. В началото да се даде причината за написването на творбата, а после...философската пътека, водеща до осмисляне на избора, на лутанията, на болката.


]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 29.03.2005 @ 11:38:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Отново ще кажа онова, което написах в много коментари - основната ми цел бе да предизвикам размисли , не да дам някакъв наготово сдъвкан извод или да заклеймявам мъжете или жените като добри или лоши.Затова и стихотворението е непълно и противоречиво - като незавършен ромен. Всеки го довършва спрямо себе си. Как ако то беше пълно или както казваш разделено би могло да стане това. Просто се прочита и и се подминава с мнението ,че това е нещо нормално. И тук не се касае за това ,че аз искам да ми се обърне внимание на мен, защото спокойно всеки който го прочете просто може да не напише коментар. Да но в момента когато попаднем на нещо ,което ни изглежда нелогично или противоречиво ние инстинктивно се опитваме да го обясним, да го оборим или поправим. И всеки го прави по различен начин взависимост от своето разбиране и възгледи. И така е не само при стихотворенията , а и в живота. Самия факт на това колко различни неща се изписаха го потвърждават. Едни мислят ,че си отмъщавам на мъжете, други виждат някаква душевна мъка, трети проявяват разбиране възоснова на сходен опит, а и разни други неща. Но истината не е в нито едно от тях, защото в написаното всеки само отразява себе си,а аз просто съм го провокирала да го направи.
И накрая онова в което наистина вярвам е че всеки ще извлече полза за себе си от тази провокация :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от joanna_vas (joanna_v@all.bg) на 28.03.2005 @ 20:57:19
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрав и от мен даничка - проникваш в същносттите и откриваш, откриваш ...
Браво ...


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 21:58:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Благодаря Йоаннка! :)))

]


Тази истина грозна, зловеща!Re: Много пъти е нужно
от angar на 28.03.2005 @ 22:31:27
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Тази истина грозна, зловеща?!"
Защо си си внушила, че е грозна и е зловеща? Какво й е зловещото? Нали ако може и не си иска, мъжът е подлец; а когато може и си иска - е молодец!
Да, истинските мъже имат нужда и от секс! Но че мъжете търсели единствено секс - е твърдение толкова глупаво, че не си струва да се оспорва. Ако беше така, в този сайт мъже не би трябвало да има!
Стихотворението ти е много хубаво - като стихотворение, като ритмика. Но това, което внушава, е погрешно!


Тази истина грозна, зловеща!Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 28.03.2005 @ 22:39:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Не внушавам,а само навеждам на размисъл!
Както всяко правило си има изключения ,така и тук ,но не за това е думата. Жалкото е че изключенията са много малко и се губят в общата маса, а тези дето не са изключения на чужд гръб трупат ползи. Моята идея е не да заклеймявам мъжете ,а да призовавам всички да търсят истината, дори и когато резултата няма да им хареса.:)))

]


Re: Много пъти е нужно
от pisana на 29.03.2005 @ 09:03:52
(Профил | Изпрати бележка)
Еееее..е, че то природа бе . С този ник и тези редове бих казала , че проследяваш развитието на самия човек през годините и неговото израстване. Ами да поне не са като зайците вече на две и урааа.
Дани, гневна си , аз нахална.
Весел ден.


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 29.03.2005 @ 11:18:53
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Писанке, хич не съм гневна, само съм лоша :)))
Пускам едно стихотворение, което направо взривява , а аз седя и гледам сеира. И това ако не е лошотия? И като капак - не съм имала намерение да го правя така , но стига.
Единственото което исках е да предизвикам размисли - затова и написах нещо дето да не може да мине ей така като нещо традиционно. И с доста голяма изненада установих ,че наистина действа, а и най вече ,че в такъв момент се събуждат у хората неподозирани мисли. Брей ,че съм подла :)))
Е надявам се поне всеки да извлече лична полза от това.
Весел ден и на теб! :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от pisana на 29.03.2005 @ 14:51:26
(Профил | Изпрати бележка)
Бре, че подлост, бре, че гадост ... ами Дани то нали в това е работата. Хем да те ....и да те. Ако... не ти значи те ти е работа.

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 29.03.2005 @ 17:22:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Много точки ,много нещо :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от somebody на 29.03.2005 @ 11:38:01
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам защо разделяш секса от любовта. Сексът е сливането в любовта. Няма как да обичаш, без да се отдадеш изцяло. Освен ако не правиш секс на едно место, пък да обичаш на друго. При мен нещата са едно цяло. Напълно съм съгласна с Естела, при жената първо е влюбването, при мъжа първо е секса.
Този ти стих ми харесва като ритъм, само обърни внимание на думата "блян". Често я използваш. Почти във всеки стих. Поздрави и намери себе си не между секса и любовта, а в целостта им.


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 29.03.2005 @ 11:52:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Разделям ги за да наведа на размисъл. Наистина в секса се осъществява физическото сливане при любовта, но има и секс без любов. Аз не го отричам ,а само карам всеки да се замисли над едното и другото.Когато всичко изглежда естествено и нормално то просто не ни впечатлява. А истината е в това да има единство между любовта и секса, но и всеки сам трябва да го разбере за да му повярва. Лично при мен това наистина е така , а самия факт ,че много хора помислиха ,че пиша от любовна мъка или мъжемразене само потвърждава колко шороко разпространени са.
Аз наистина много често използвам думата "блян". И то най-вече защото я харесвам и виждам в нея особена пълнота на изразяване едновременно и на чувство , и на желание и на порив, и на трепет и на още много неща ,а и я намирам за особено мелодична.
А колкото до мен май наистина съм измежду щастливците с открили и радващо се на своята любов при това в нейната пълнота :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от somebody на 29.03.2005 @ 12:08:31
(Профил | Изпрати бележка)
Радва ме, че нещата са в своята цялост и при теб. Мисля, че основното е да даваме, когато обичаме. Не трябва да сме чак толкоз улегнали и горди. На тази земя сме, за да се обичаме. Какво друго ни трябва. Всичко е преходно. Ти го знаеш, никът ти говори ;)))))))))) Обичай Дани!

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 29.03.2005 @ 12:29:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Разбрах те! За мен улегналост не означава да се лишаваме от чувствата си и да ставаме роботи,а напротив да им даваме пълна изява.Как да обичаме и да се радваме на живота ,ако не сме горди от това ,че сме хора? А според мен до голяма степен ставаме улегнали когато го разберем.
Животът е преди всичко любов, другото е просто съществуване. Нека всички обичаме за да живеем :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от roni_16_f_sf на 30.03.2005 @ 14:14:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Толкова много думи и коментари за неща,които могат да се кажат само с по една дума и пак ще носят същият смисъл..:)
Дани,ти поставяш въпроси,които са важни и интересуват човека.Неща като секса,любовта, дегостацията, заедно с всеки техен аспект..Разграничаването им, поне за мен е очевидно и според мен не е толкова съществено, защото всеки може да направи своята съпоставка.ПО-важното, а и преобладаващо в творбата ти е дегостацията!Хубаво е, че си разгледала този проблем, защото много от хората се боят да действат смело и да опитват от всичко, което живота им поднася.Те залягат на отвърдени неща,а не бива, защото всичко е твърде индивидуално при всеки,а и без да опиташ как ще разбереш?Бих искала да кажа, че се радвам, че срещам толкова различни мнение изказани без срам и притеснение.Разбира се не мога да се съглася с всички, но в крайна сметка всичко е лично мнение.Ето защо наблягам на ХУЛитерите да не бъдат толкова груби и резки-ти не си длъжна да се примиряваш и съгласяваш с тяхната позиция,още повече за такива теми!
Аз лично,като едно 16 годишно момиче,обичам да екпериментирам...и от малкия,но предостатъчен опит за възраста ми ,който съм събрала до сега бих казала,че любовта е нещо много висшо ,което може достойно да се мери с природна стихия.От горните коментари ми стана ясно,че всички защитават добрата стана на любовта и за да не се повтарям и да изказвам вече казани неща, аз ще засегна лошата половина.Първо любовта и секса са две неща,които се допълват и в същото време се изклучат.Като подправка на любовта те са едно цяло,но както вече се каза..не е нужно да има любов, за да се прави секс.(срещано най-вече при мъжете).Любовта обаче е чувство, което увлича и неусетно те омайва и в един момент ти се озоваваш в капан..Този капан може да те тласне към смърт,пороци,да ти вземе ума и ти да не знаеш какво да правиш....все лоши последствия:(( В такива моменти е добре да се замисли човек над това:

"Много пъти е нужно да паднеш
и да станеш с разбита душа,
много пъти напред да погледнеш
със надежда коварна и зла.
...........................................
много пъти това да приеме
твойто в сълзи обляно лице.
...........................................

да почувстваш, да разбереш.
...........................................

И запомняш ....този извод...."

За разлика от любовта секса не може да се възкачи толкова високо.Той по скоро е утоляване на жаждата, което след като отпиеш изчезва..до следващото такова чувство.В някои аспекти дори изглежда животинско и тогава цялостната хармония се изплъзва....
Тъй като доста се увлякох..за да не ме улови капана..предпочитам да завърша с нещо оптимистично..
Чувствата са безцени,за това не ги пестете,
живота е кратък,за това изживейте го пълноценно,
да опитвате и да вкусвате не се бойте,
давайте своето мнение,защото няма нищо по-важно от това да изжижееш всичко като един истински,емоционален и решен човек!!!


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 30.03.2005 @ 14:41:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Благодаря ти Рони!
Благодаря и за изчерпателността ,и за прямата и открита позиция,а най-вече за проявеното разбиране. С огромна радост откривам у теб много повече мъдрост отколкото у хора ,които би трябвало да зрели. Аз нарочно написах така това стихотворение - противоречиво, предизвикателно, дръзко. Исках да предизвикам мисли и реакции и мисля че го постигнах.
Определено смятам себе си за неотменен поклонник на любовта и само ще добавя:
Нека обичаме! Любовта е живот!

]


Re: Много пъти е нужно
от roni_16_f_sf на 30.03.2005 @ 14:52:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Загадката винаги е предизвиквала интерес и за това те поздравявам за успешния опит да отвориш очите на толкова много хора по този начин.ПОздравчета:)Продължавай в същия дух!

]


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 30.03.2005 @ 14:58:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Мерси! :)))
И за теб се отнася същото! :)))

]


Редакция! Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 30.03.2005 @ 15:03:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
В знак на внимание към всички, чието деликатно съзнание или подсъзнание не допуска възприемане на употребената метафора променям предпоследния куплет във вида :

Че дори в смъртен грях да се врича,
да погуби живота на екс,
похотливият мъж не обича,
той си търси единствено секс.


Редакция! Re: Много пъти е нужно
от roni_16_f_sf на 30.03.2005 @ 15:47:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Първоначалния коментар си е съвсем на мястото според мен...този,който не може да го усмисли нека да опита..ти си се опитала да изкажеш това, което искаш.Защо трябва да се нагаждаш според другите?Мисли за теб и това как ти искаш да изглеждат нещата,защото иначе това,което ще създадеш вече няма да пресъздава твоята същност.Бъди себе си!

]


Редакция! Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 30.03.2005 @ 16:32:15
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Рони, аз съм себе си и никой не може да ме промени. Редакцията не мени смисъла. Тя е само за онези с деликатните уши и превързаните очи, които не могат да осмислят първият вариант. :)))

]


Редакция! Re: Много пъти е нужно
от roni_16_f_sf на 30.03.2005 @ 16:36:08
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Опасявах се да не се видоизмениш....радвам се,че така мислиш...хайде аз се отдеглям,за да не досаждам повече...дадох каквото можах...дано да е било достатъчно..ПОздравчета..

]


Редакция! Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 30.03.2005 @ 16:46:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Не ми се притеснявай, но ... няма да се хваля :)))
И благодаря за всичко! :)))

]


Редакция! Re: Много пъти е нужно
от roni_16_f_sf на 30.03.2005 @ 20:34:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Няма защо да ми благодариш...за мен беше удоволствие:)

]


Редакция! Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 01.04.2005 @ 22:46:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Радвам се Рони!
И за мен :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от wind на 05.04.2005 @ 14:43:52
(Профил | Изпрати бележка)
Произведението е страхотно и много точно описва една от крайните мъжки черти която поражда и мотива за стихотворението,което е много силно разтърсващо и каращо читателя да се замисли.!
Интересно би било как изглеждат през погледа на авторката останалите черти.
Интригуващо е как вижда положителното в грубата половинка.


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 05.04.2005 @ 22:52:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Благодаря за оценката, а колкото до личното ми мнение аз не харесвам грубостта ,независимо кой я носителя й. И в този дух категорично се разграничавам от това на мъжете да с еказва "груба половинка". За мен един мъж трябва да е преди всичко нежен, внимателен, да се отнася с уважение и разбиране и още много други неща, които ще пропусна защото нямам за цел да правя портрет на идеалния според мен мъж :)))

]


Re: Много пъти е нужно
от Oblak на 09.04.2005 @ 19:51:49
(Профил | Изпрати бележка) http://oblak.bg10.com
Много хубави стихове! Все пак се надявам някъде в бъдещето да коригираш преценката си за половината човечество :)


Re: Много пъти е нужно
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 14.05.2005 @ 13:26:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Ей, аз нямам лошо мнение за половината човечество. А и ако визираш като такава половина всички мъже написаното от мен не е към тях, а само към онази част от мъжете дето са "похотлови" :)))
А колко голяма е тази част лично аз не се наемам да определям. Факт е че има много представители, а от там насетне ...
Много се радвам, че се отби насам :)))
Благодаря ти! :)))

]