Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 481
ХуЛитери: 2
Всичко: 483

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ дупката 16
раздел: Други ...
автор: sradev

вчера

Ако сте обърнали внимание, всички добре утъпкани пътища водят до пазар. А асфалтираните - до Хипермаркет. Още щом стъпих на равното и разбрах, че съм на прав път.

Ще попитате какво прави тук Хипермаркет. А забравихте ли, че и на дъното на Пъклото неотдавна откриха нов. И в него работят по съвместителство най-изтъкнати специалисти по маркетинга. Измъкват пари и от онези, дето баща-майка са продали.

Влизам в Хипермаркета "Утрешно Знание" с целта да подскубна туй-онуй. Разбира се пукнат грош нямам, какво да говорим за драхми. А цените едни закръглени - 29,99 тетрадрахми, 59,99 тетрадрахми, 89,99 тертадрахми. А аз всичко вече съм похарчил за спирит. Ще опитам номера на китайката.

Бързо преравям дневниците на разни спали-недоспали Юнаци и Принцеси. Намирам нощникът на Хан Рих. Правя се на крадец - оглеждам се и пъхам нощника в гащите. Старият номер на Гамбийон. Да те видят, че си мислиш, че не те виждат. Оглеждам се значи крадешком, правя се на римския философ Нилукиал и на заинтересован в раздела некроманция от книгата "Как да изядем ближният с вкус" на Искрен Ангелов Слънчев. После се ориентирам към полицата с вулгарно бойно изкуство. Намирам брошурата "Удари с гъз" на Гъмзи Гъмзов, и правейки се на задълбочен в четенето, намествам нощникът по-удобно в гащите. Разбира се всичко това наблюдаващите кристали фиксират, обмислят, изчисляват и информират пазачите. А пък при мене Нощникът вече е наместен в специално огънатите вдлъбнатини правени с двойно пирамидални осмостенни камъни, страниците му сами почват да се разлистват. Почти не се вижда отвън и наблюдаващите кристали започват да изчисляват как да бъда хванат, без те да издадат своята гледна точка. Така си пазят кожата.

Включвам на първа скорост походката "Целият свят е мой", доближавам се до изхода с брошурата на Гъзи Гъмзов в едната и с обол в другата ръка. На касата, разбира се ме сгащват, разигравам сцената "Мария Магдалена на изпит по математика", конфискуват ми обола, та пак ще трябва да се правя на светица в лодката, и ме изритват от Хипермаркета. Ама и отвън има наблюдаващи кристали, та се правя на "Шейлок без парче месо", на "Джугвашвили и света Елена", на "Вечното Сираче и лимона", на "Последната дупка на Кавала" и се потътрям в оранжево-електронната гостилница "Годо". Там, след пълно електронно затъмнение на всичките 817 дупки за плъхове, изваждам от багажа помнещите светлинни кристали и преписвам холографният образ на Нощника. Така де, отде да взема 210 тетрадрахми за Нощника!? Мога да продам само един познат мафиот и то за някакви си 3 обола в олово.

260305
Сладар


Публикувано от BlackCat на 26.03.2005 @ 06:57:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 10:47:54 часа

добави твой текст
"В дупката 16" | Вход | 4 коментара (14 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В дупката 16
от ipsidixit на 26.03.2005 @ 07:51:12
(Профил | Изпрати бележка)
СизиФ :)


Re: В дупката 16
от sradev (sradev@о2.pl) на 26.03.2005 @ 09:05:24
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Това е заглавието на книгата "Системи, Информация, Знание, Интелект, Формализми" За сега имам написани десетина страници - на различни езици. Пиша я едновременно на 3 езика - както дойде. Т.е. бутам наведнъж три камъка с две ръце. И все нещо се изплъзва.
Поздрави!

]


Re: В дупката 16
от salza (lorien575@abv.bg) на 26.03.2005 @ 08:44:55
(Профил | Изпрати бележка)
Един въпрос - а какво четиво е Нощникът - нещо за четене през нощта, съновник, наръчник за нощен лов или сборник със славните нощни дела на Хан Рих?

Поздрави :)))


Re: В дупката 16
от sradev (sradev@о2.pl) на 26.03.2005 @ 09:00:15
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
преди 500 години (едно фи) Нострадамус обещава пристигането на Великият Хан Рих, който ще победи мрака.
Понеже през деня той води войските си към победа, то записките си прави през нощта. От тези записки би могло да се прочете какво ще стане. Но те се продават много скъпо в Хипермаркета "Бъдещо знание". И освен това са кодирани с кода на Нострадамус, кода на Книгата, кода на Леонардо и още един код, за който ще стане дума по-нататък в дупката. Трябва да срещна онова свое Аз, което знаеше всичко, за да ми разкаже какво се случва. Но онова Аз все още се крие и спотайва. Така, че малко търпение (това го казвам към себе си)
Поздрави :)

]


Re: В дупката 16
от salza (lorien575@abv.bg) на 26.03.2005 @ 09:15:40
(Профил | Изпрати бележка)
Мракът е приятен за очите на къртиците,
мракът не е тъмен за очите на орела....

Сигурна съм, че ще успееш в търсенето. :)

]


Re: В дупката 16
от sradev (sradev@о2.pl) на 26.03.2005 @ 09:35:32
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
благодаря за образа - при търсенето на образ за свинята Кси сложих първоначално опашка на орел. Но нещо не се свърза с главата на свиня и се отказах. А ти ме подсети, че главата на къртица и опашка на орел добре вървят с тяло на змия, което има 107 крачка. Ще трябва да го срещнем по-нататък в дупката (все още не е кристализирал образа на това древно чудовище от рода на първородните - мутант). Това чудовище, както се вижда, живее едновременно в горния, долния и средния свят. И докато дупето му лети в небесата, главата му се рови под земята, а тялото къде пълзи, къде тича по земята. Но понеже главата бавно се движи, то се върти в кръгове.
Но, ако орела се умори, то може да се захапе по опашката.
Из записките на кентавъра Хи Рон.

]


Re: В дупката 16
от salza (lorien575@abv.bg) на 26.03.2005 @ 10:18:05
(Профил | Изпрати бележка)
А оттук стигам до идеята, че трябва да се позволи на древното чудовище да развие своята грозота до последната възможна степен, за да може след това да бъде унищожено от лъча на Светлината....

]


Re: В дупката 16
от sradev (sradev@о2.pl) на 26.03.2005 @ 10:36:44
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
при излизане от дупката

]


Re: В дупката 16
от midnight_witch на 26.03.2005 @ 09:21:46
(Профил | Изпрати бележка)
тарикат...пак се уреди.дай два три кристала за изпитите,а?


Re: В дупката 16
от sradev (sradev@о2.pl) на 26.03.2005 @ 10:33:47
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
инструкция, която разказвам на моите студенти

1. Изпита е шоу. Не се опитвай да разбереш, опитай се да се подготвиш за това шоу. Какво ще кажеш, какво ще напишеш, какви жестове ще направиш. Как да се облечеш каква физиономия ще сложиш. Твоята цел е да хипнотизираш ръката на изпитващия да напише една цифра и да се подпише под нея. Това важи за математиката както и за литературата.

2. Преди изпита добре си почини. Не си хаби силите в четене на глупости. Не се опитвай да ги пъхнеш в главата - не им е там мястото. Запази спокойствие - необходимо ти е за концентрацията по време на изпита.

3. Непосредствено преди изпита прегледай конспекта-пищов на добра светлина. Въобще не се опитвай нещо да разбереш - просто го пъхни във временната памет. Не се тревожи, че тя е слаба - имаш достатъчно адреналин и други наркотици в кръвтта, за извличане на 10 страници образ на текст (обикновено тя е с капацитет около 3 страници, но си в превъзбудено състояние).

4. Намери подходящ бял фон. От него ще можеш да прочетеш наличното от временната памет. Същевременно съсредоточеният поглед и концентрацията ти говорят на изпитващият за твоето дълбоко и необширно знание по въпроса.

5. След изпита, независимо от изхода му, изтрий главата със спирт, за да не би случайно някоя от онези глупости да остане там (през 1970 година "теория на апроксимациите" ми изглеждаше фалшива, но нямах време да се замисля над това. През 1996 година един от най-големите специалисти в таи област в доклада си показа къде лъже тази теория. Завърши с изречението, с което би трябвало да започне - какво точно премълчава тази теория.).

6. Бъди влюбена.

]


Re: В дупката 16
от miglena (megira@abv.bg) на 26.03.2005 @ 12:38:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Това е идейно - да се прекръстят Шехеразадините приказки на "Нощниците на Шехеразада" ... сигурно в Дукпомаркетите дори ще се продават ... в комплект с дантелени нощници ;)))


Re: В дупката 16
от sradev (sradev@о2.pl) на 26.03.2005 @ 14:15:17
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
какво да се прекръстят - те са си "1001 нощи", а по-добре да се продават с 2 капки одеколон - все пак тя родила три пъти през това време. Но поуката от последната й приказка е такава: "Разказвай му приказки, че и секса омръзва" ;))

]