Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 817
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 820

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏóôè
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: lusinda

Êîòêàòà ñå ñúáóäè, õâúðëè åäèí ëåíèâ ïîãëåä, îáõâàùàù öÿëàòà ñòàÿ, èçïðàâè ñå áàààâíî, ïîîòúðñè ñå, èçâè ãðúá è ñå ïðîçÿ øèðîêî. Êàòî óìîòà îïàøêà îêîëî òÿëîòî ñè, çàïî÷íà óñúðäíî äà ñå ïî÷èñòâà ñ ïîìîùòà íà åçè÷åòî ñè è îòâðåìå-íàâðåìå âêëþ÷âàøå è íÿêîÿ îò ëàïèòå ñè â òàçè äåéíîñò.

Âðàòàòà ñå îòâîðè è îòòàì íàäíèêíà åäíà óêðàñåíà ñ êîðîíêà ìîìè÷åøêà ãëàâèöà. Äåòåòî âèäÿ êîòêàòà è áúðçî ñå âòóðíà êúì íåÿ.

- Ìîÿ ñëàäêà Ïóôè, çàùî ñè ñå ñêðèëà îò ìåí! Çíàåø ëè êàê ìå èçïëàøè? - Ìîìè÷åòî ãàëåøå íåæíî êîòåòî è ïðèòèñêàøå òåëöåòî ìó, à òî íå ïðîòåñòèðàøå, ñàìî ñå âçèðàøå â î÷èòå íà äåòåòî è ìúðêàøå ñëàäêî.

- Ñåãà ùå äîéäàò ãîñòè, à àç îùå íå ñúì ñå îáëÿêëà îôèöèàëíî è òàòêî ùå ìè ñå ðàçñúðäè àêî çàêúñíåÿ - íàðåæäàøå ìîìè÷åòî, à ïîñëå ïóñíà êîòåòî è áúðçî çàèçâàæäà îò ãàðäåðîáà ñè ðîêëè, ôóñòè, ïàíäåëêè è îáóâêè.

Ïðèãîòâè ñå ïî÷òè ñâåòêàâè÷íî, èìàøå òðåíèíã è òîëêîâà áóðíî ãðàáíà êîòêàòà, ÷å òÿ èçôó÷à íåäîâîëíî.

 êîðèäîðà ñíîâÿõà ïðèñëóæíèöè è ïàæîâå, ïðèäâîðíè äàìè è öàðåäâîðöè, ñóåòíÿòà áå ïúëíà. Ìîìè÷åòî íå îáðúùàøå âíèìàíèå íà íèêîãî è ëàâèðàøå ëîâêî ìåæäó æèâèòå è íåîäóøåâåíèòå ïðåïÿòñòâèÿ, à êîðîíêàòà íà ãëàâàòà ìó ïîäñêà÷àøå è åäâà ñå êðåïåøå îòãîðå é. Êîãàòî ñòèãíà äî òðîííàòà çàëà, ïðèíöåñàòà íàìàëè õîä è ïðèäàäå òúðæåñòâåí âèä íà îñàíêàòà ñè, à ñìðúùåíîòî é ëè÷èöå, êîåòî òðÿáâàøå äà èçðàçÿâà ñåðèîçíîñò, âìåñòî òîâà ïðîèçâåæäàøå ëåêî êîìè÷åí åôåêò. Öàðÿò âå÷å ñåäåøå íà ïðåñòîëà ñè, à öàðèöàòà òî÷íî ñÿäàøå äî íåãî. Ìîìè÷åòî ïðåêîñè çàëàòà áàâíî è ãëåäàéêè ñúñðåäîòî÷åíî â î÷èòå íà áàùà ñè. Òîé áå íàìðúùåí è íåäîâîëåí îò íåùî è ïðèíöåñàòà çíàåøå êàêâî å òî. Êîòêàòà ñå ðàçìúðäà, ñÿêàø óñåòèëà íåùî íåïðèÿòíî, à ïîñëå çàòâîðè î÷è è çàìúðêà óñïîêîèòåëíî.

Ìàëêàòà ïðèíöåñà ñåäíà íà ìúíè÷êîòî òðîí÷å è çà÷àêà...

Ïúðâè âëÿçîõà ïðàòåíèöèòå íà êðàëÿ íà ñúñåäíîòî êðàëñòâî - èñêàøå äà ìó áúäàò ïðåäîñòàâåíè îùå âîéíèöè, çà äà âîäè âîéíàòà ñè ñúñ ñúñåäèòå ìó îò äðóãàòà ñòðàíà. Öàðÿò ãè îòïðàòè è èì êàçà äà ñå îáúðíàò êúì ãëàâíèÿ ìó ñåêðåòàð ñëåä òðè äíè. Ïîñëå âëåçå åäíà òðóïà îò ïúòóâàùè ìóçèêàíòè è àðòèñòè, êîèòî èñêàõà äà èì áúäå ðàçðåøåíî äà îáèêîëÿò öàðñòâîòî è äà ñúáèðàò ïàðè îò ïðåäñòàâëåíèÿòà, áåç äà ïëàùàò äàíúê. Êàóçàòà èì áå áëàãîðîäíà - ïðèõîäèòå èì ùÿõà äà îòèäàò çà îðãàíèçèðàíåòî è ïîñòðîÿâàíåòî íà ëàçàðåò çà ðàíåíèòå îò âîéíàòà íà âîþâàùåòå äâå êðàëñòâà, çàòîâà öàðÿò âåäíàãà äàäå ñúãëàñèåòî ñè, à òå íàïðàâèõà ìèíè-ïðåäñòàâëåíèå ïðåä íåãî.

Àêðîáàòèòå áÿõà áåç êîñòè - ìîìè÷åòî áåøå àáñîëþòíî óáåäåíî â òîâà! Ìàéìóíêàòà, êîÿòî èãðàåøå çàåäíî ñ òÿõ, ïðàâåøå îùå ïî-ñëîæíè íîìåðà, à ïàïàãàëúò äîïúëâàøå ñúñ ñâîÿ òàíö òîçè íà êðàñèâèòå äåâîéêè. Èìàøå åäèí ìîìúê ñ ãîëà ãëàâà è íàìàçàíî ñ íåùî áëåñòÿùî òÿëî, êîéòî ãúëòàøå îãúí... ìîìè÷åòî èçòðúïâàøå ïðè âñåêè íåãîâ íîìåð...

Ïîñëåäíè âëÿçîõà íÿêàêâè åêçîòè÷íî îáëå÷åíè è ìíîãî åäðè è êðàñèâè õîðà îò ðàñàòà, êîÿòî ñå áå ïðåñåëèëà íàñêîðî ïî òåõíèòå çåìè. Òîçè íàðîä èìàøå ñòðàííèÿ îáè÷àé äà ñå êëàíÿ ïðåä èçîáðàæåíèåòî íà íÿêàêúâ áîã, çà êîãîòî íèêîé äîòîãàâà íå áå ÷óâàë. Òå ïîäíåñîõà äàðîâå íà öàðÿ è åäèí ìíîãî ïðåäñòàâèòåëåí è äîñòîëåïåí ñòàðåö èçëåçå íàïðåä, çà äà èçëîæè ìîëáàòà ñè. Öàðÿò ñå íàìðúùè ïðè ïúðâèòå ìó äóìè è òàêà ñè îñòàíà äîêðàÿ...

- Âåëèêè öàðþ íà Òðèñòìåãèñò, èçïðàòåíè ñìå îò íàøèÿ ïîâåëèòåë Êîðóíä, êîéòî å èìàë âèäåíèå, èçïðàòåíî ìó îò Áîãà, çà äà ïîòúðñèì ïðè òåá íàøèÿ èç÷åçíàë Áîæè ïîñðåäíèê. Çíàåì, ÷å å òóê è àêî íå íè ãî ïðåäàäåòå íåçàáàâíî, ùå áúäåì ïðèíóäåíè äà âè îáÿâèì âîéíà.

Ñ òåçè äóìè ïðàòåíèêúò çàâúðøè è ñå ïîêëîíè, à öàðÿò ìúë÷àëèâî âïåðè ïîãëåä è ðàçãëåäà ïîäðîáíî ëèöàòà íà âñåêè åäèí îò äåëåãàöèÿòà, ñÿêàø äà çàïîìíè âñÿêà òÿõíà ÷åðòà.

- Ïðåäàéòå íà Êîðóíä, ÷å âúïðåêè ÷å ïðèåõìå âàøèÿ íàðîä ðàäóøíî, íèå íå ïîîùðÿâàìå âîéíñòâåíî íàñòðîåíèòå íàðîäè è âúïðåêè æåëàíèåòî íè äà âè ïîìîãíåì, íå ìîæåì äà âè âúðíåì ïîñðåäíèêà, òúé êàòî òîé èçîáùî íå å ïðè íàñ. - Òåçè äóìè òîé èçðå÷å ñ íàé-ëåäåíèÿ ñè ãëàñ, êîéòî ïðèíöåñàòà áå ÷óâàëà ñàìî âåäíúæ â æèâîòà ñè è ïðè îíçè ñëó÷àé, ãëàñúò áå ïîñëåäâàí îò îòñè÷àíåòî íà ãëàâàòà íà ïðåäàòåë... Òÿ èçòðúïíà è ñòèñíà îùå ïî-çäðàâî êîòêàòà â ñêóòà ñè êàòî ñå îïèòà äà èçãëåæäà îùå ïî-ìúíè÷êà è íåçàáåëåæèìà.

Äåëåãàöèÿòà íà Êîðóíä áåçìúëâíî ñè òðúãíà è òîãàâà öàðèöàòà ñå îáàäè:

- Êàêâî èçîáùî èìàõà ïðåäâèä òåçè õîðà - ÷å êðèåì íÿêîãî, êîéòî èì å èçáÿãàë èëè ÷å íÿêîé ñå å ïðîìúêíàë ïðè íàñ íåçàáåëÿçàíî è îò íàñ?

- Òîâà ùå ðàçáåðåì ñêîðî - îòðîíè çàìèñëåíî öàðÿò è îòïðàòè âñè÷êè, êàòî ñâèêà âîåííèÿ ñúâåò â êàáèíåòà ñè. Ìîìè÷åòî âúçäúõíà òåæêî è ïîñëåäâà ìàéêà ñè ïî êîðèäîðà, íî òÿ ìàé èçîáùî íå ãî çàáåëÿçâàøå. Òîãàâà ìàëêàòà êðàñàâèöà ñâúðíà êúì ñâîÿòà ñòàÿ è êàòî âëåçå âúòðå, òðúøíà ñå ñ åäèí ñêîê íà ëåãëîòî ñè, à êîòêàòà ïóñíà äà ñå ðàçõîæäà. Òÿ îòèäå íà ïåðâàçà íà ïðîçîðåöà è íåâúçìóòèìî ïðîäúëæè ñâîÿ ñóòðåøåí òîàëåò. Ìîìè÷åòî âïåðè ïîãëåä â íÿêàêâà óæàñíî âàæíà òî÷êà íà òàâàíà è çàèçëèâà ìèñëèòå ñè íà ãëàñ:

- Ïóôè, êàêâî äà íàïðàâèì ñåãà, àêî êðèåì òâîÿ ïðèÿòåë, ùå ðàçáåðàò ðàíî èëè êúñíî, à ïðåç òîâà âðåìå ùå çàãèíàò ìíîãî äîáðè è äîáëåñòíè õîðà... Àêî ãî âúðíåì, è äâàìàòà ùå ñòå íåùàñòíè... êàêâî äà íàïðàâÿ?

Îòêúì áàíÿòà èçëåçå åäèí îãðîìåí êîòàðàê è ïîäóøè âíèìàòåëíî âúçäóõà, à ïîñëå ñå ïðèñúåäèíè êúì ñâîÿòà ãðàöèîçíà äðåáíè÷êà ïðèÿòåëêà íà ïðîçîðåöà.

- Ñëèçàé áúðçî îòòàì, Òèãè, àêî òå âèäÿò, íÿìà äà îñòàíåø äúëãî ïðè Ïóôè! - ðàçòðåâîæåíî ñå èçïðàâè ïðèíöåñàòà. Êîòàðàêúò ñÿêàø ðàçáðàë, âåäíàãà ñëåçå è îòèäå äî ìîìè÷åòî. Ïîãàëè ñå â êðàêàòà ìó è ëåãíà äî íåãî. Ïîãëåäúò íà êîòàêà èçëú÷âàøå ñúñðåäîòî÷åíîñò è èñêðè÷êè âåñåëèå.

"Íå ñå ñòðàõóâàé - ïðîçâó÷à â ìîçúêà íà äåòåòî, - íèêîé íèùî íÿìà äà ñòîðè, àêî îñòàíà îùå åäèí äåí òóê, à íà íàñ òî÷íî òîëêîâà âðåìå íè å íóæíî". Ïðèíöåñàòà íå ñå èçíåíàäà îò ãëàñà, âå÷å áå ðàçãîâàðÿëà ñ íåãî, íî ñå ó÷óäè íà íåãîâàòà ñèãóðíîñò.

- Íî àêî íå òå âúðíåì âåäíàãà, ùå èçáóõíå îùå åäíà âîéíà, à òàòêî âå÷å íÿìà âîéíèöè! Âñè÷êè ñåëÿíè ñà èçïðàòåíè, âñÿêî ãðàäñêî ìîì÷å è ìúæ - ñúùî. Âñè÷êè âîþâàò è àêî è òâîèòå õîðà íè íàïàäíàò, íÿìà äà èìà êîé äà íè çàùèòè? Íåêà íàïðàâèì íåùî, êîåòî äà ñïðå òâîÿ íàðîä è â ñúùîòî âðåìå, äà èçìèñëèì íåùî, òàêà ÷å âèå ñ Ïóôè äà íå ñå ðàçäåëèòå.

"Äíåñ ùå èçëÿçà çàìàëêî è äîâå÷åðà, êàòî ñå âúðíà, ùå òè êàæà êàê ùå ñòàíå âñè÷êî" - òîâà îòãîâîðè êîòàðàêúò è ñòàíà, îãëåäà ñå è ñå ñòîïè âúâ âúçäóõà.
Ïðèíöåñàòà îòèäå äî ïðîçîðåöà è äîêàòî ãëåäàøå êàê îòâúí ñå ñòðóïâàò îáëàöè, íåñúçíàòåëíî ãàëåøå ñâîÿòà ëþáèìêà.

Âå÷åðòà äîéäå áåç íÿêàêâè îñîáåíè ñúáèòèÿ, ñàìî áàùà é áå äîñòà óãðèæåí ïî âðåìå íà âå÷åðÿòà è äîðè çàáðàâè äà ÿ ïîïèòà êàêâî íîâî å íàó÷èëà äíåñ. Èíà÷å âñåêè äåí ñëåä íåéíèòå óðîöè, òîé ïîïúëâàøå ïðîïóñêèòå íà ó÷èòåëèòå é ñúñ ñâîè ðàçñúæäåíèÿ è íàáëþäåíèÿ. Ìàéêà é ÿ ãëåäàøå íÿêàê ðàçñåÿíî, òîâà ñúùî íå áåøå ïðèñúùî çà íåÿ. Îáèêíîâåíî íàìèðàøå âèíàãè íÿêàêâî íåñúâúðøåíñòâî â îáëåêëîòî èëè ìàíèåðà é íà õðàíåíå, à ïîíÿêîãà è â èçðàçèòå é. Òÿ íå áåøå ñòðîãà æåíà, íî èñêàøå âñÿêî íåùî äà áúäå ïåðôåêòíî è â ïîñòèãàíåòî íà òàçè öåë îòèâàõà âñè÷êèòå é óñèëèÿ. Êðàñîòàòà é ñå ïîä÷åðòàâàøå îò âñåêè íåèí æåñò, à îáëåêëîòî é áå âèíàãè èçðÿäíî ÷èñòî è ãëàäêî. Ðàáîòèòå â äâîðåöà ñå èçâúðøâàõà ïîä íåéíî íàáëþäåíèå, çàòîâà íàâñÿêúäå öàðåøå ÷èñòîòà è ðåä. Ìúíè÷êàòà çëàòîêîñà ïðèíöåñà ïîëàãàøå ìíîãî ãðèæè çà âúíøíèÿ ñè âèä, íî ïîíÿêîãà é ñå èñêàøå ìàéêà é äà îñòàâÿ íåïîêîðíèÿ ñè êè÷óð äà ïàäà ñâîáîäíî - òîëêîâà é îòèâàøå è ÿ ïðàâåøå ñ ïîíå äåñåò ãîäèíè ïî-ìëàäà. Ïîãëåäíà êúì èçÿùíèòå é ðúöå è ñêðè ñâîèòå ïîä ïîêðèâêàòà - áåøå óñïÿëà äà èçãðçå ïàê åäíî íîêúò÷å... íå, ÷å èñêàøå äà ãî ïðàâè, ïðîñòî íå áå çàáåëÿçàëà êîãà å ñòàíàëî òîâà.

Ïðèñëóãàòà ñíîâåøå áúðçî è îðãàíèçèðàíî è ñêîðî ìàñàòà áå ðàçäèãíàòà è ïî÷èñòåíà è âñè÷êè î÷àêâàõà ìîìåíòà, â êîéòî öàðÿò ùå ñòàíå, çà äà íàïóñíàò è òå òðàïåçàðèÿòà. È îñîáåíî ìîìè÷åòî - êðà÷åòî ìó íåðâíî ïîòðîïâàøå âå÷å ïî åäèí îò ìíîãîòî êðàêà íà äúëãàòà ìàñà, íî ñêîðî ñðåùíà îñòðèÿ ïîãëåä íà ìàìà è ñïðÿ. Òîãàâà ïî÷óâñòâà êàê ìåêàòà êîçèíà íà êîòàðàêà ñå äîïèðà äî ãîëàòà êîæà íà çàìðúçíàëîòî íà ìÿñòî êðà÷å, à â ãëàâàòà ñè ÷ó:

"Êàêâîòî è äà ñòàâà, íå ñå ïëàøè!"

 òîçè ìèã îòâúí ñå ÷ó òðîïîò íà ìíîãî íîçå, îáóòè â áîòóøè è íà ïðàãà çàñòàíàõà äåñåòèíà ìúæå ñ óæàñíî ðåøèòåëåí âèä, à áàùà é ïúðãàâî èçïðàâè åäðîòî ñè ìúæåñòâåíî òÿëî, äîêàòî ìàéêà é ñàìî äîïðÿ äåëèêàòíî ñíåæíîáÿëàòà ñàëôåòêà äî óñòíèòå ñè è öàðñòâåíî ñå èçïðàâè, ïèòàéêè:

- Êîè ñòå âèå, ãîñïîäà, êàêâî òúðñèòå íåïîêàíåíè òóê, íàðóøàâàéêè ñïîêîéñòâèåòî íè?

Ìúæåòå ïðèáëèæèõà äî ìàñàòà, ïúðâèÿò îò òÿõ áå ÿâíî òåõíèÿò âîäà÷ è òîé ïîå èíèöèàòèâàòà.

- Èäâàìå îò èìåòî íà Êîðóíä. Ïî ñèëàòà íà ðåøåíèåòî, âçåòî îò íàøèÿ ñúâåò è îäîáðåíî îò Êîðóíä, âèå ñòå àðåñòóâàíè è ùå îñòàíåòå êàòî çàëîæíèöè äî ìîìåíòà, â êîéòî íàøèÿò Áîæè ïîñðåäíèê ñå âúðíå. Ïðèçîâàâàì âè çà ïîñëåäåí ïúò äà ãî âúðíåòå èëè âàøåòî öàðñòâî ùå áúäå ëèøåíî îò ñâîèòå âîäà÷è.

- Íÿìàòå ïðàâî äà ïîñòúïâàòå ïî òîçè íà÷èí! - ãíåâíî èçðå÷å öàðÿò.- Âñåêè ìîìåíò âèå ùå áúäåòå àðåñòóâàíè îò ìîÿòà ëè÷íà ñòðàæà è òîãàâà ùå ðàçáåðåòå êîëêî ïîãðåøíî ðåøåíèå ñòå âçåëè.

Òîé áå äîáëèæèë âîäà÷à íà ÷óæäåíöèòå è ãî ãëåäàøå õëàäíîêðúâíî, ñÿêàø äà ãî âðàçóìè ÷ðåç âíóøåíèå. Âîäà÷úò îáà÷å èçîáùî íå ñå ñìóòè, à ñàìî äàäå çíàê íà äâàìà îò õîðàòà ñè, êîèòî çàñòàíàõà îò äâåòå ñòðàíè íà öàðÿ. Ðàçáðàë, ÷å ùå òðÿáâà äà ïî÷àêà ïîäêðåïëåíèåòî íà ñòðàæàòà, öàðÿò ñå âúðíà îáðàòíî è ñåäíà íà ñòîëà ñè, à öàðèöàòà è ïðèíöåñàòà ãî ïîñëåäâàõà.

Êîòàðàêúò áå èç÷åçíàë, à îò ñòðàæàòà íÿìàøå íè âåñò, íè êîñò. Öàðÿò áå äîñòàòú÷íî öèâèëèçîâàí è ïðåäëîæè íà ãðóïàòà ÷óæäîçåìöè äà ñè íàëåÿò âèíî è äà õàïíàò, íî òå ñè ñèïàõà ñàìî âîäà è äîðè íå ñåäíàõà. ×àêàõà öàðÿò äà èì ïðåäàäå òåõíèÿ ïðàòåíèê èëè äà ïîëó÷àò âòîðî íàðåæäàíå îò ñâîÿ âëàäåòåë. Ìúë÷àíèå áå íàäâèñíàëî êàòî òåæúê áóðåíîñåí îáëàê íàä òàçè ñòðàííà êîìïàíèÿ...

È íÿêàê îòâåäíúæ íà âñè÷êè èì ñå äîñïà, ãëàâèòå íà èçïðàâåíèòå, çîðêî áäÿùè ìúæå êëþìíàõà âúðõó ãúðäèòå èì è ñÿêàø çàìðúçíàõà â òåçè ïîçè. Âñè÷êè, êîèòî áÿõà â ñòàÿòà ïîñëåäâàõà òåõíèÿ ïðèìåð è ñàìî ïðèíöåñàòà, êîÿòî èçíåíàäàíî ñå îãëåæäàøå íàëÿâî è íàäÿñíî, îñòàíà â ñúçíàíèå. Òÿ íå çàãóáè ïîâå÷å âðåìå â îãëåæäàíå íà îáñòàíîâêàòà, à ñêî÷è áúðçî îò ñòîëà ñè è ïðåïóñíà ïî ïóñòèÿ êîðèäîð êúì ñâîÿòà ñòàÿ, çà äà îòêðèå Òèãè è äà ðàçáåðå êàêâî ñòàâà? È òàì âå÷å ÿ î÷àêâàøå åäíà èçêëþ÷èòåëíà èçíåíàäà - âúòðå áå âëÿçëî íÿêàêâî ìîì÷å íà íåéíàòà âúçðàñò è ñè èãðàåøå ñ Ïóôè. Êàòî ÿ âèäÿ, ñå óñìèõíà è é êàçà:

- Ïðèíöåñî, ñåãà âå÷å ìîãà äà ñå çàïîçíàÿ ñ òåá îôèöèàëíî. Àç ñúì Òèãðàí Êîðóíä è ñúì ñèí íà âëàäåòåëÿ íà çåìèòå íà Õåíäæàð. Äîñåãà íÿìàõ âúçìîæíîñò äà ñå èçìúêíà îò ñâîÿ êîòåøêè îáëèê, íî ñ òâîÿ ïîìîù óñïÿõ. È íàé-ìíîãî ìè ïîìîãíà Ïóôè - òîé ñå óñìèõâàøå ìíîãî ïðèÿòíî è áëåñòÿùî-áåëèòå ìó çúáè, çàåäíî ñ îòêðèòèÿ ïîãëåä íà ÷åðíèòå ìó î÷è, íà ôîíà íà îáðàì÷åíîòî îò ÷åðíà êúäðàâà êîñà ëèöå, ïðîèçâåäîõà ñòðàõîòíî âïå÷àòëåíèå âúðõó ìîìè÷åòî. Òî áå çÿïíàëî îò èçíåíàäà è äîêàòî ñå îêîïèòè, âå÷å ïîäàâàøå ðúêà íà ìîì÷åòî, ïðèäðóæåíà îò óñìèâêàòà é.

- Ðàçêàæè ìè, êàêâî ñòàíà? - ðàçòðåâîæåíî ïîïèòà òÿ.- Íî ïúðâî äà òè êàæà, ÷å ìîæåø äà ìå íàðè÷àø Ëåî, èäâà îò Ëåîíñèÿ, íî ïðåäïî÷èòàì Ëåî... È äà ìè êàæåø äàëè ùå ñå ñúáóäÿò ìàìà è òàòêî, çàùîòî òîâà õè÷ íå ìè õàðåñâà... - çàâúðøè ñ òúæåí ãëàñ òÿ.

- Åëà äî ïðîçîðåöà, äà òè ïîêàæà íåùî - Òèãè ñå îáúðíà íàòàì, à Ëåî ãî ïîñëåäâà. - Âèæäàø ëè îíçè õúëì òàì? Ñëåä ìàëêî òàì ùå êàöíå íàé-ãîëÿìàòà ïòèöà, êîÿòî ñè âèæäàëà ïðåç æèâîòà ñè. Êîãàòî îò íåÿ ñëÿçàò ìîèòå õîðà, òå ùå âçåìàò è ìåí è òâîÿòà Ïóôè... çíàì êîëêî ùå òè ëèïñâà, íî òÿ íè å íåîáõîäèìà. Âñúùíîñò, çàðàäè íåÿ äîéäîõìå òóê. Íàøèòå çåìè íå ñà íèêàê áëèçî, íå çíàì êàê äà òè ãî êàæà, íî äîðè è äà ãè òúðñèø, íå áè ìîãëà äà ãè îòêðèåø, ïúòóâàõìå ãîäèíè íàðåä, çà äà ñòèãíåì ïðè âàñ. Èìàõìå ñèãíàë, ÷å íà âàøàòà ïëàíåòà ñå íàìèðà âåëèêà ëè÷íîñò, êîÿòî èìà ñèëàòà äà âúçðîäè íàøèÿ íàðîä è äà áúäå íàøèÿò âëàäåòåë. Òâîÿòà Ïóôè å âñúùíîñò åäíà îò íàøèòå áèâøè èìïåðàòðèöè, èçïðàòåíà òóê â èçãíàíèå. Ïðåäè ìíîãî ãîäèíè, îùå êîãàòî ìîÿò áàùà å áèë äåòå, òÿ å îðãàíèçèðàëà áóíò ñðåùó òîãàâàøíèòå óïðàâíèöè íà íàøàòà ïëàíåòà, ïîñëå áèëà èçáðàíà çà èìïåðàòîð è óïðàâëÿâàëà äúëãî è ñïðàâåäëèâî, äîêàòî íå ñå íàìåðèëè ãðóïà íåäîâîëíè îò íåéíàòà ãîëÿìà âëàñò è êîãàòî îáåäèíèëè óñèëèÿòà ñè ñ òåçè íà åäèí âåëèê ìàãüîñíèê, òå ÿ ïðåâúðíàëè â òîâà, êîåòî å òÿ ñåãà è ÿ èçïðàòèëè òîëêîâà íàäàëå÷, ÷å íèêîé äà íå ìîæå äà ÿ îòêðèå. Ñàìî ÷å áèëè çàáðàâèëè, ÷å è òÿ ïðèòåæàâà ìàãè÷åñêè ñèëè.

Ìîìè÷åòî ñëóøàøå, çàòàèëî äúõ îò èçóìëåíèå, ÷å íåéíàòà Ïóôè å òàêîâà èçêëþ÷èòåëíî öåííî ñúùåñòâî è ïîãëåæäàøå íåâÿðâàùî êúì êîòêàòà, êîÿòî ñå äúðæåøå èçêëþ÷èòåëíî êîòåøêè - ìúðêàøå è ñå ãàëåøå â êðàêàòà é...

- Êîãàòî áèëà èçîñòàâåíà òóê Ïóôè, âñúùíîñò èìåòî é å Ôåëèñèàíà, òà êîãàòî ñå îçîâàëà ñúâñåì ñàìà òóê, òÿ çàïî÷íàëà äà ðàçâèâà ñâîèòå ìàãüîñíè÷åñêè óìåíèÿ è ÷ðåç íåïðåêúñíàòî íàðàñòâàùàòà ñè ñèëà óñïÿëà äà èçïðàòè òåëåïàòè÷íî ñèãíàë äî íàñ. Áàùà ìè ïðåç òîâà âðåìå áèë èçáðàí çà èìïåðàòîð, ñëåä íÿêîëêî áóíòà, ïîñëåäâàëè èç÷åçâàíåòî íà Ôåëèñèàíà è êîãàòî ñå ïîëó÷èëè òåçè ñèãíàëè, òîé íàðåäèë äà áúäå èçäèðåíà. Òðÿáâàëî îùå äîñòà âðåìå äà ìèíå, çà äà ðàçáåðàò îòêúäå èäâàò òå. Ôåëèñèàíà èçïðàùàëà ðåäîâíî ñâîèòå ïîñëàíèÿ, êîëêîòî è òðóäíî äà é áèëî äà îöåëåå, äîêàòî íàìåðè òåá è òåçè ïðåêðàñíè óñëîâèÿ çà æèâîò. Òîãàâà, ñëåä êàòî îðãàíèçèðàëè åäíà åêñïåäèöèÿ äîòóê, õîðàòà íà áàùà ìè ÿ îòêðèëè, íî èçïðàòåíè îò çàãîâîðíèöè, íàñëåäíèöè íà îíåçè ïðåäàòåëè, êîèòî ÿ áèëè èçïðàòèëè â èçãíàíèå, ñå îïèòàëè äà ÿ óáèÿò. Íàøèòå õîðà ïðåäîòâðàòèëè òîâà, íî íèêîé îò òÿõ íå óñïÿë äà îöåëåå... È ñåãà, ñëåä ãîð÷èâèÿ ñè îïèò, áàùà ìè íàìåðè åäèí ìàãüîñíèê, êîéòî ìå ïðåâúðíà â òîâà, êîåòî áÿõ äîñêîðî. Ïî òîçè íà÷èí àç âèíàãè ìîæåõ äà áúäà íåçàáåëÿçàíî íàâñÿêúäå è äà ðàçáåðà äàëè èìà ïðåäàòåëè ìåæäó íàñ. Îòêðèõ åäèí, êîéòî ñå îïèòâàøå äà íàñòðîè åäíà ãðóïè÷êà õîðà äà óáèÿò êàêòî áàùà ìè, òàêà è ìåí, è Ôåëèñèàíà. Íî Ôåëèñèàíà âå÷å èìàøå îïèò ñ òàêèâà õîðà, à è àç íå ñïÿõ. Äíåñ ïîñî÷èõ íà áàùà ñè õîðàòà, çàìèñëèëè òîçè êîâàðåí ïëàí è òîé îòèäå äà äîêàðà íàøèÿ êîðàá, çà äà ñè òðúãíåì âåäíàãà ñëåä ìîÿòà òðàíñôîðìàöèÿ. Ñëåä ìàëêî ùå îñâîáîäèì âñè÷êè îò òåõíèÿ ëåòàðãè÷åí ñúí è ïðåäàòåëèòå ùå áúäàò íàêàçàíè, à Ôåëèñèàíà ùå âúðíå ÷îâåøêèÿ ñè âèä.

Íà Ëåîíñèÿ é ñòàíà ìú÷íî, ÷å ùå òðÿáâà äà ñå ðàçäåëè ñúñ ñâîåòî êîòå... ãóøíà Ïóôè è äîêàòî ÿ ãàëåøå, êîòêàòà íåæíî îáëèâàøå ïðúñò÷åòàòà é.

- À íå ìîæå ëè äà äîéäà ñ âàñ? Èñêàì äà âèäÿ êàê æèâååòå è äà íàó÷à ïîâå÷å çà âàñ è âàøèòå ìàãèè, çà âàøèòå ëåòÿùè êîðàáè, èñêà ìè ñå äà íå ñå ðàçäåëÿì ñ Ïóôè... ïàðäîí - Ôåëèñèàíà...?

- Íå áèõìå èìàëè íèùî ïðîòèâ, íî òðÿáâà äà èìàø ðàçðåøåíèåòî íà áàùà ñè - êàçà Òèãè - è ñìÿòàì, ÷å è íà Ôåëèñèàíà ùå é áúäå äðàãî äà íå ñå ðàçäåëÿòå. Êîòêàòà èçìÿóêà, à â ãëàâàòà íà Ëåî ïðîçâó÷à: "Ðàçáèðà ñå, äåòåòî ìè, ùå òå âçåìåì ñ íàñ è êîãàòî ñå âúðíåø ïàê òóê, ùå íàó÷èø è òâîèòå õîðà íà íàøèòå ìàãèè".

 òîçè ìèã íà õúëìà îòñðåùà ñ îïàøêà îò îãíåí ñòúëá êàöíà íÿêàêâà ìàøèíà, îò ãëåäêàòà íà êîÿòî äúõúò íà ìîìè÷åòî ñåêíà. Îò íåÿ èçëÿçîõà õîðà, êîèòî áúðçî ïðèáëèæèõà, âúçñåäíàëè äðóãè ìàøèíè, êîèòî ñÿêàø ïëóâàõà íà íÿêîëêî ìåòðà îò çåìÿòà. Âëÿçîõà â äâîðåöà, à ïîñëå èçëÿçîõà, âîäåéêè àðåñòóâàíàòà ãðóïà ïðåäàòåëè. Êà÷èõà ãè â ìàøèíèòå è ïàê âëÿçîõà â êîðàáà.

Òîãàâà âðàòàòà ñå îòâîðè è â ñòàÿòà é âëÿçîõà öàðÿò è öàðèöàòà, ïðèäðóæåíè îò íÿêàêúâ ìúæ, êîéòî ñìúòíî é íàïîìíÿøå íà íÿêîãî. Êàòî õâúðëè áúðç ïîãëåä êúì ìîì÷åòî, òÿ óñòàíîâè, ÷å ìíîãî ñè ïðèëè÷àò è ñå ñåòè, ÷å òîâà å áàùà ìó. Öàðÿò ÿ ïðåãúðíà è êàçà:

- Ëåî, ðàçáðàõ êàêâî å ñòàíàëî... è ñúì äîâîëåí, ÷å ïðèþòè ïúðâî Ïóôè, à ïîñëå, ìàêàð è ñêðèøíî, ñè ïðèþòèëà è òîçè ñëàâåí ìîìúê - òîé ñòèñíà ðúêàòà íà Òèãè è ñå îáúðíà êúì ìúæà äî ñåáå ñè. - Êîðóíä, èìàø çàáåëåæèòåëåí ñèí!

Öàðèöàòà áå ïðèòèñíàëà Ëåî â ñåáå ñè, à Ïóôè ðàçìàõâàøå îïàøêà è êàçà íà ìîìè÷åòî: "Íå áèõ ìîãëà äà çàìåñòÿ ìàéêà òè, íî ïîíå ùå ñå îïèòàì... ñàìî äàíî òè ðàçðåøàò äà äîéäåø, çàùîòî è àç òå îáèêíàõ êàòî ñâîå äåòå, äîêàòî áÿõ ïðè òåá". Òåçè äóìè, èçãëåæäà áÿõà ÷óòè îò âñè÷êè, çàùîòî ìàéêà é îùå ïî-ñèëíî ÿ ñòèñíà è ëèöåòî é, îáèêíîâåíî âåñåëî, ñåãà èçðàçÿâàøå ãîëÿìà ìúêà. Íî áàùà é íå áå òúæåí, òîé âå÷å çíàåøå, ÷å îòñúñòâèåòî íà äúùåðÿ ìó ùå áúäå êðàòêî è ùå äîíåñå ïîëçà è çà öàðñòâîòî ìó, êàêòî è çà öÿëàòà ïëàíåòà. È êàòî èñòèíñêè ìúäúð óïðàâíèê, áåøå ãîòîâ äà íàïðàâè íàé-äîáðîòî çà íàðîäà ñè.

Ñëåä òðè äíè è Ïóôè ñå òðàíñôîðìèðà, ïðåâðúùàéêè ñå â åäíà âåëèêîëåïíà ìëàäà æåíà, íà êîÿòî èìåòî Ôåëèñèàíà îòâàøå ïîâå÷å îò Ïóôè, à Êîðóíä çàïîçíà öàðÿ ñ íà÷íèòå íà óïðàâëåíèå ïðè òÿõ è íàñòúïè âðåìåòî çà ïîòåãëÿíå. Ðàçäÿëàòà áå êðàòêà. Âñè÷êè ñå äúðæàõà õëàäíîêðúâíî è ÷àê êîãàòî Ëåî ñå îçîâà äàëå÷ îò ñâîÿòà ïëàíåòà, âèæäàéêè êàê òÿ ñå ñìàëÿâà, ñè ïîçâîëè äà ñè ïîïëà÷å ìàëêî... Íî èìàøå ïðåêðàñåí ïðèÿòåë â ëèöåòî íà Òèãè, êîéòî íå ÿ îñòàâÿøå ñàìà è ïúòóâàíåòî é ñå ñòîðè êðàòêî è áåøå èçïúëíåíî ñ õèëÿäè íåïîçíàòè è èíòåðåñíè íåùà...


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 12.03.2005 @ 05:56:46 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   lusinda

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 8


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 10:31:45 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïóôè" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïóôè
îò midnight_witch íà 12.03.2005 @ 08:09:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õóáàâà ïðèêàçêà Ëóñ,òàêà ìå îìàÿ.Î÷àêâàì ïðîäúëæåíèåòî.Öóíê!


Re: Ïóôè
îò lusinda (lusinda@abv.bg) íà 12.03.2005 @ 13:55:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mixnamax.wordpress.com/
:)))))) Îìàãüîñàé ìå, Âåùà, äà ñúóìåÿ äà íàìåðÿ âðåìå äà çàâúðøà âñè÷êèòå ñè çàïî÷íàòè íåùà:))) Ïúðâàòà ÷àñò íà ïðèêàçêàòà ïîïðåòóïàõ, íî íà âòîðàòà ùå îáúðíà ïî-ñïåöèàëíî âíèìàíèå - çà äà òå äîîìàÿ:)) Öóíê! :)

]


Re: Ïóôè
îò SELENA íà 12.03.2005 @ 15:06:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñïå÷åëè ìå îùå ñ êëþ÷îâàòà äóìà íà ïðèêàçêàòà:)))) Î÷àðîâàòåëíà ïðèêàçêà!


Re: Ïóôè
îò lusinda (lusinda@abv.bg) íà 12.03.2005 @ 16:46:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mixnamax.wordpress.com/
:)))))
Ïîñâåòèõ ïðèêàçêàòà íà êîòàðàêà ñè, òàêà òðÿáâàøå äà ñå êàçâà ìîÿòà êîòêà, íî ñå îêàçà... ìúæêà:)))))
Âñè÷êèòå æèâîòèíêè, êîèòî ñúì îòãëåæäàëà /õè÷ íå ñà ìàëêî è íà áðîé, è êàòî âèäîâå/, ñà ïîëó÷àâàëè ïúðâîíà÷àëíî èìå, êîåòî ñå ïîëàãà íà ïðîòèâîïîëîæíèÿ ïîë:))) Èðîíèÿ íà ñúäáàòà èëè?:)

Áëàãîäàðÿ òè, Ëóííà áîãèíüî! :)

]


Re: Ïóôè
îò SELENA íà 12.03.2005 @ 17:18:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
è àç èìàõ åäèí ''ìúæêè'':) ðèæàâ, äåáåë è ìíîãî ìúðçåëèâ, êàòî äîìàøåí ñôèíêñ. Òóôî. Ñåãà äåìîíñòðèðà ïîëîâàòà ñè ìîù íÿêúäå ïî ñâåòà.

]