Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 756
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 756

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàThe space beside her
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Opium

Íà Ïåòúð

Òÿ îáè÷à äà ñå ñúáóæäà ïúðâà.
Äà èçïëóâà ïëàâíî ñðåä ïîçíàòèòå î÷åðòàíèÿ íà ïîçíàòàòà ñòàÿ ñ óñåùàíåòî çà ñáúäíàòî æåëàíèå... Óñïîêîåíà ñå îòïóñêà îùå âåäíúæ, çà äà óñåòè ðàâíîìåðíîòî ìó äèøàíå è ñëàáîòî ìó, ñòåãíàòî òÿëî, ïðèòèñíàòî â íåéíîòî. Âèíàãè ñïÿò òàêà, îò ïúðâàòà íîù, ïëúòíî ñãóøåíè åäèí â äðóã, äîðè è â íàé-øèðîêîòî ëåãëî.

Ìàëêî ïî ìàëêî äåíÿò ïðèåìà î÷åðòàíèÿòà ñè â î÷àêâàíå íà ðèòóàëíî ïîñâåùåíèå. Òÿ ñå ïëúçâà âíèìàòåëíî ñ ëèöå êúì íåãî è ïîëàãà ðîøàâà ãëàâà íà ðàìîòî ìó. Äúõúò ìó äîêîñâà íåéíèÿ äúõ. Îò òàçè ïåðñïåêòèâà ìàòîâàòà ìó êîæà èçãëåæäà ðåëåôíà. Òÿ ìå÷òàå äà áúäå êàðòîãðàô. 3íàå, ÷å òîé îùå äúëãî ùå ñïè, ÷å òîâà ñà íåéíèòå ìèãîâå íà ùàñòèå, çà êîèòî òîé íÿìà êàê äà íàó÷è, ìàêàð òå äà ñà íåâúçìîæíè áåç íåãî. Èñêà äà ïîñâåòè æèâîòà ñè íà èçñëåäâàíå íà òî÷êèòå è ÷åðòè÷êèòå, öâåòà, ìàëêèòå äóï÷èöè, ëèíèéêè è âäëúáíàòèíêè, êîèòî ãî èçãðàæäàò. 3àïî÷âà áðîåíåòî, íî òîâà èçîáùî íå å òîëêîâà ëåñíî. Òî÷êèòå, íàïðèìåð, ñå ðàçëè÷àâàò ïî ãîëåìèíà è öâÿò. Äóï÷èöèòå ìîæå áè ñà îñòàíàëè îò âàðèöåëà. 3à íåÿ å âàæíî äà çíàå äàëè å ïðåáðîèëà äâå ñâåòëîêàôÿâè è òðè òúìíîêàôÿâè áåíêè èëè îáðàòíîòî. Äàëè ñà ïëîñêè èëè ìàëêî èçäèãíàòè. Îòêúäå ñå å âçåëî òîâà ìèíèàòþðíî ÷åðâåíî ïåòúíöå. Â÷åðà áèëî ëè å òàì? Äà íå ãî å ïðîïóñíàëà... Ñúñ ñòàðàíèåòî íà ïúðâîêëàñíè÷êà, ïðåõàïàëà óñòíè, çà äà ñå ñúñðåäîòî÷è, ñÿêàø ïèøå ÷åðòè÷êè è ÷åíãåë÷åòà, âíèìàâàéêè äà íå èçëåçå îò ðåäà, òÿ çàïàìåòÿâà âñè÷êè ïîäðîáíîñòè. Ñîðòèðà ãè âúâ âúîáðàæàåì àëáóì ñúñ ñíèìêè è íàäïèñè, äàòà íà îòêðèâàíå, ðàçìåðè. Ïîñëå ãè ïîêðèâà ñ öåëóâêè. Òàêà, êàêòî å ëåãíàëà íà ðàìîòî ìó, ìèðèçìàòà ìó ÿ îïèÿíÿâà. Ìèðèøå ïîçíàòî, íà "íåãî ñè", òÿ äîïèðà ñòóäåíîòî âðúõ÷å íà íîñà ñè â øèÿòà ìó è âäèøâà äúëáîêî, ñÿêàø äà ãî ïîåìå â ñåáå ñè, öÿëàòà äà ñå íàïúëíè ñ íåãî, ÷åðâåíèòå êðúâíè òåëöà, êîèòî ðàçíàñÿò êèñëîðîäà èç òÿëîòî é, äà ðàçíåñàò òàì è íåãîâîòî óõàíèå, äà ÿ ïðîïèÿò äî âðúõ÷åòàòà íà ïðúñòèòå è êîðåíèòå íà êîñàòà.

Ñïÿùîòî ìó òÿëî ÿ âúçáóæäà, òÿ ðàçòâàðÿ ëåêî áåäðà è ðèñóâà ñ âëàãàòà ñè öâåòÿ è ïåïåðóäêè ïî òÿëîòî ìó... òàì, êúäåòî ñå îòêðîÿâàò ìóñêóëè... ïðåâðúùà ãî ñ íåâèäèìè ñèìâîëè â øàìàí íà ñâîèòå æåëàíèÿ. Òàçè áëèçîñò, íåñìóùàâàíà îò ñòðàõîâå è äóìè, îò ÿðêà äíåâíà ñâåòëèíà, îò ïëàíîâå è òåëåôîíåí çâúí, ÿ óìèëÿâà. Âíèìàòåëíî, áàâíî è íåçàáåëåæèìî ñå îñâîáîæäàâà îò ïðåãðúäêàòà ìó è ãî ïðåêðà÷âà. Ñëåä ìàëêî ùå ãî ñúáóäè ñ ïëàâíèòå äâèæåíèÿ íà õàíøà ñè, ùå ãî ïðèìàìè äà íàïóñíå ñèâîñèíèòå ïðîñòðàíñòâà íà ñúíèùàòà ñè è äà ñå ïðèñúåäèíè êúì íåÿ â òðèóìôàëíîòî ïîñðåùàíå íà ñâåòëèíàòà.  òîçè ïúðâè ìîìåíò, êîãàòî ñåíêèòå íà ìèãëèòå ìó õâúðëÿò ðåøåòåñòè îòáëÿñúöè âúðõó íåÿ, òÿ èçëèçà îò òÿëîòî ñè è áåç òîé äà óñåòè, âëèçà ïðåç ìàëêèòå ìó ÷åðíè çåíèöè â î÷èòå ìó. Âèæäà ñåáå ñè, äúëãèòå ñè áåäðà, ìàëêèÿò ÷åòèíåñò òðèúãúëíèê òàì, êúäåòî òå ñå ñúåäèíÿâàò, ïëàâíèòå èçâèâêè íà õàíøà ñè, òÿñíàòà òàëèÿ, âäëúáíàòèíêàòà íà ïúïà, îáëèòå, íåÿñíè î÷åðòàíèÿ íà ãúðäèòå ñè, èçÿùíèòå êëþ÷èöè, ÿìè÷êàòà ìåæäó òÿõ, äúëãàòà øèÿ, âèæäà ñïóñêàùèòå ñå ïî ðàìåíåòå é êúäðèöè è èäåàëíî îôîðìåíèòå, ëåêî îòâîðåíè óñòíè, êîèòî èçïóñêàò åäâà äîëîâèìî ñòåíàíèå îò óäîâîëñòâèå. Õàðåñâà é òîâà, êîåòî âèæäà ñ î÷èòå ìó, ìàêàð ÷å çíàå, ÷å å ìàëêî ïî-ïúëíà, ÷å èìà òúíè÷êà ëèíèÿ òúìíè êîñúì÷åòà, êîÿòî ñâúðçâà âåíåðèíèÿ é õúëì è ïúïà, ÷å ãúðäèòå é ñà íå ñúâñåì ðàâíîìåðíè, ÷å å ðîøàâà è ñ íàïóêàíè óñòíè, ÷å â úãúë÷åòàòà íà î÷èòå é îùå ñå êðèå ñúí... Äîáðå é å òàì, îáõâàíàëà ñ áåäðà òàçà ìó, áÿëàòà é êîæà èñêðè äî íåãîâàòà êàòî ñìåòàíà âúðõó øîêîëàä.  òîçè ìîìåíò òÿ íå çíàå êúäå ñâúðøâà òîé è êúäå çàïî÷âà òÿ, ñàìî ìèã, äúëúã êîëêîòî äà ñè ïîåìåø äúõ, êîéòî òÿ ùå èçâèêâà ïàê è ïàê â ñúçíàíèåòî ñè ïî~êúñíî.

...ïî-êúñíî, êîãàòî ñå ðàçäåëÿò â àâòîáóñà è òÿ ãî íàáëþäàâà êàê ïðåñè÷à óëèöàòà è ñòàâà âñå ïî-ìàëúê, äîêàòî èç÷åçíå ñúâñåì, ÿ îáçåìà îò÷àÿíèå, ÷å íÿìà äà ãî âèäè ïîâå÷å. ×å èìà òîëêîâà íåïðåáðîåíè òî÷êè è äóï÷èöè, òîëêîâà íåîáõîäåíè êóáè÷åñêè ñàíòèìåòðè êîæà, òîëêîâà íåäîêîñíàòè ìåñòà. À êîé ùå ãî íàïðàâè, àêî íå òÿ? Êîé ùå êàðòîãðàôèðà ïðèëåæíî òÿëîòî ìó è êîãàòî ñâúðøè, ùå çàïî÷íå îòíà÷àëî äà íàíàñÿ ãðèæëèâî ïðîìåíèòå, íîâèòå áðú÷èöè, áåíêè è ëóíè÷êè...

Íåãî ÷åñòî ãî íÿìà, íî äîðè òîãàâà, êîãàòî ñå ñúáóæäà ñàìà â íåîáÿòíàòà ñè ñúííà ëîäêà, òÿ íå ñå ÷óâñòâà ñàìà.  ïðîñúíèöà ïðîòÿãà ñëàáàòà ñè áÿëà ðúêà íàäîëó êúì òåëåôîíà, êîéòî âèíàãè ñòîè íà ïîäà äî ëåãëîòî è ñëÿïî íàáèðà íîìåðà ìó, ìîëåéêè ñå äà å ïúðâàòà, äà å òàçè, êîÿòî ùå ãî ñúáóäè, çà äà ÷óå ãðàïàâèÿ ìó ãëàñ, ñÿêàø èìà ïÿñúê ïî ãëàñíèòå ìó ñòðóíè è äà ìó êàæå, ÷å èñêà äà ïðàâè ëþáîâ ñ ãëàñà ìó...

Íî íàïîñëåäúê ñå ñúáóæäà ñàìà ñ òðåâîæíîòî óñåùàíå çà íåùî ñ÷óïåíî. Ñâåòëèíàòà å ïðåêàëåíî ÿðêà, ñÿêàø çà äà íàïîìíè çà íåñáúäíàòî îáåùàíèå... Ïðàçíîòî ïðîñòðàíñòâî äî íåÿ áîëåçíåíî øåïíå, ÷å êàðòàòà ùå îñòàíå çàâèíàãè íåïúëíà è òÿ ïîëàãà óñèëèå äà ñòàíå, íî äâèæåíèÿòà é ñà ðåçêè è ðúáåñòè, ñÿêàø ñòúïâà ïî íàòðîøåíè ñòúêëà. Äåíÿò ñå ñúðäè çà íåðèòóàëíîòî ïîñðåùàíå, à òÿ èçëèçà â íåãî ñ óñåùàíåòî çà èçãóáåí ñìèñúë...

Ïðàçíîòàòà å íå ïî-ìàëêî îñåçàåìà îò ïðèñúñòâèåòî. Ïëàñòè÷íà, ñÿêàø íåâèäèìî ñâúðçàíà ñ äðîáîâåòå é, òÿ ñå ðàçøèðÿâà è ñâèâà ïðè âñÿêî âäèøâàíå. Ëèïñàòà íåïðåêúñíàòî íàïîìíÿ çà ñåáå ñè êàòî õðîíè÷íà áîëêà, êîÿòî ñúæèòåëñòâà ñ íåÿ, òúïà, ïîñòîÿííà, íåóñåòíî çàìåñòèëà ùàñòèåòî. Íåâèäèìèÿò äîì, êîéòî òÿ íàâñÿêúäå íîñè ñúñ ñåáå ñè, êîéòî âèíàãè å òàì, êúäåòî òÿ èñêà äà áúäå - íåçàâèñèìî îò ñåçîíà è âðåìåòî - íåâèäèìèÿò äîì ñå å ïðåâúðíàë â êúùà ñ ïðèçðàöè. Òÿ æèâåå èçâúí ñåáå ñè. Èçïèòâà ïåðâåðçíà íàñëàäà îò îñòðîòàòà íà áîëêàòà, ïðîíèêâàùà ïîíÿêîãà çàä ìúãëÿâèòå çàâåñè íà ïðèòúïåíèòå é ñåòèâà, çàùîòî ñàìî òÿ óñïÿâà äà ÿ âúðíå â òÿëîòî, êîåòî ñå äâèæè êàòî ðúæäÿñàë àâòîìàò. Òîãàâà óñåùà òîïëèíàòà íà êðúâòà, ïîòðúïâà îò õëàä... îáõâàùà ñ ðúöå êîëåíåòå ñè è ïëà÷å.

28.11.2003
Áåðëèí


-----------------------------------------------------------

... õè÷ íå å êîé çíàå êàêâî... ïðîñòî ñå ïðèñåòèõ...


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 24.02.2005 @ 12:41:15 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Opium

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 04:04:34 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"The space beside her" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: The space beside her
îò Moonlight (seemor@mail.bg) íà 24.02.2005 @ 13:13:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://molif.com
e...shtom kazvash, che ne e "koi znae kakvo";-)))
(da vidim kakvo oshte...)

a tova e prekrasno....jalko samo za poslednite dva abzaca...promeniat vsichko....

inache - blagodaria! priemam go lichno, syakash e moe


Re: The space beside her
îò Opium (the_yana@yahoo.com) íà 24.02.2005 @ 13:18:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.liternet.bg/publish/bpetkova/index.html
òàêà áåøå òîãàâà :)
ñåãà å äðóãî... îêàçà ñå, ÷å äîðè íàñèëà è îò ðàçóì íå ìîæåì äà ñêúñàìå, êàêâîòî ñà âúðçàëè íà íåáåòî îò ëþáîâ, äîêàòî òå íå ðåøàò äà ãî îòâúðæàò...

----------------------------------------

ìåí íå ìå áèâà â ïðîçàòà.
õè÷ íèêàê.

]


Re: The space beside her
îò lale (desislav4e@gmail.com) íà 24.02.2005 @ 13:39:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://desssy.hit.bg
Íåâåðîÿòíî å... Äîáðå å, ÷å ñè ñå ïðèñåòèëà. Èíà÷å êàê ùÿõìå äà ñïîäåëèì óñåùàíèÿòà..


Äúëáîêî è ñèëíî!
îò Shadowknight íà 24.02.2005 @ 14:15:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
...Íî Moonlight å ïðàâà... Ïîñëåäíèòå äâà àáçàöà ïðîìåíÿò âñè÷êî... Ñòàâà òúæíî, íàïðåãíàòî...

Èíà÷å êàðòèíàòà å òîëêîâà êðàñèâî íàðèñóâàíà! :))) Áëàãîäàðÿ! Áëàãîäàðÿ! Áëàãîäàðÿ!


Re: Äúëáîêî è ñèëíî!
îò Opium (the_yana@yahoo.com) íà 24.02.2005 @ 14:19:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.liternet.bg/publish/bpetkova/index.html
ìè, òî òîãàâà ñè áåøå òàêîâà... çàòîâà íå å èñòèíñêà ïðîçà, çàùîòî âñúùíîñò å àâòîáèîãðôè÷íî :) àìà ïîñëå âçåõìå, ÷å îïðàâèõìå íåùàòà...

]