Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 570
ХуЛитери: 4
Всичко: 574

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: LioCasablanca
:: AGRESIVE
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПредизпитна нощ
раздел: Други ...
автор: Niq_Nichiq

Трепери, трепери!
Утре съм на изпит. Математически анализ. Нищо не знам. Нищо не разбирам. И хич ама хич не ме е срам от това.
Знате ли, приятели, до сега в живота си съм се провалила точно един път и това беше когато се опитах да кандидатствам медицина. До този момент аз никога ама никога не бях изпитвала онова ужасяващо усещане на провал, недоволство от себе си и размислите, че си неудачник. Винаги до тогава нещата се случваха така, че аз печелех по един или друг начин. И не че го правех нарочно. Просто някой там горе наистина ме обича и държи на мен. Дори понякога и да не искам.
Провалих се. Депресирах се. Разбрах, че и аз съм човек. И какво от това?
Защо обаче се депресирах все още остава непонятно за мен.
Я си представете, че сте се излегнали удобно на дивана, пийвате си нещо и се отдавате щастливо на мързела. И изведнъж детето ви бутне нещо и го счупи, омаже ви новия килим с мед или пък види сметката на кристалните чаши, пстанали от баба ви. Как ще реагирате вие?
а) побеснявате, наказвате детето, дори може да му дарите един як шамар.
б) прегръщате го едно хубаво, казвате му, че нищо непоправимо не е станало и че другия път трябва да внимава повече.
Хайде сега си представете изражението на личицето на детето ви (ако нямате такова използвайте въображението си) в двата случая.
Представете си го навело глава, засрамено, наранено от виковете ви и обидено. Уплашено. Стреснато. И какво ли още не.
Я си представете сега как вие изглеждате когато се страхувате от някой провал или пък се провалите. Лично аз си направих експеримента да погледна на себе си като на дете. И осъзнах едно простичко нещо. Ако се проваля и се почувствам виновна, неудачница или нещо такова аз ще постъпя като във вариант а) със себе си. Защото ние всички сме деца колкото и да не искаме да го признаем.
Ако искате ми вярвайте, но аз искам да се проваля утре. Искам да не си взема изпита. Защо? Защото искам да видя, че небето няма да се сгромоляса, няма да настане Края на света, няма да ме разпънат на кръст. Защото няма нищо лошо в провала стига да знаеш как да го използваш след това.
Прегръщам детето в себе си и му казвам, че нищо непоправимо няма да се случи утре. И то/аз се успокоява.
Усмихвам се. Знате ли колко по-леко се диша когато осъзнаеш всичко това?
Седя и мисля. Майка ми сигурно ще е разочарована от моя провал. И какво от това? И тя ще трябва да приеме, че аз се боря като всички останали, че често правя грешни стъпки, но вървя, не се отказвам.
Сега си мислите "Защо стоя тук и чета тая простотия?". Не мога да ви дам отговор на този въпрос. Може би, защото и вас ви е страх да не се провалите и този страх бавно и сигурно ви изяжда. Милиметър по милиметър. Като разяздаща плътта бактерия.
Днес излязох на разходка. Вън е натрупало сняг. Слънчевите лъчи проблясват по снега и заслпяват очите. Но аз няма да ги затворя. Няма. Искам да виждам ясно истината.
"А каква е Истината?" са ме питали някои. Истината, е че там навън няма нищо, което да е толкова страшно, че да те накара да спреш полета си. Само трябва да отвориш широко очи и да видиш. Нищо, че слънцето те заслепява.
"Това ли е всичко?" продължават те.
Не. Това не е всичко. The Truth is out there. И аз летя право към нея. Без страх, без срам и без капка съмнение.



Публикувано от hixxtam на 30.01.2005 @ 23:38:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Niq_Nichiq

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.83
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 22:40:41 часа

добави твой текст
"Предизпитна нощ" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Предизпитна нощ
от libra на 31.01.2005 @ 05:22:54
(Профил | Изпрати бележка)
и както си летиш, налетяваш на анализа, мале как мразя математиката ))
аз го знам като, "а истината е някъде тук", да...успех в търсенията ти...Ния Ничия


Re: Предизпитна нощ
от sradev (sradev@wp.pl) на 31.01.2005 @ 07:54:00
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Izvinjavaj, 4e se namesvam na druga tema. Ti pogali deteto i mu kazhi, 4e pravilno e s4upilo serviza ot baba ti, 6toto toj i taka si be6e za izhvxrljane!!

Matemati4eskijat analniz vxv formata 1 gore-dolu se jadva. Malko kato zadxlbae6 - toj e 4ista lxzha... no ob6toprieta. Kakto kazva6e prof. Mirkowska - "Ti si eretik", no prizna, 4e tova, koeto j kazah e vjarno.

Taka, 4e kato provali6 izpita - pohvali se!
No da ne upotrebjava6 mrxsni dumi! Dumata "I-----l" da ne ja 4uvam!

Apropo, obxrni vnimanie na deteto, 4e i serviza (Logikata, de) e za podmenjane.

Slavian Radev dr Mathematical logic