Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 995
ХуЛитери: 0
Всичко: 995

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак да приготвим сандвич без хляб, масло, салам ….по български
раздел: Есета, пътеписи
автор: dance_queen

Добър ден, г-н Сандвич! Простете, че смущавам вечния Ви сън, но…се налага. Вие измислихте преди повече от век онази топла пазвичка от хляб, в която въображението полага въздействащи върху апетита лакомства: шунка, кашкавал, парче маруля…Но ние, потомците, имаме проблем с приготвянето на сандвича. Защо ли? Ами..невинаги имаме подходящо количество от предвидените продукти.
То и никакво количество понякога няма, но…да не забраздваме из темата. Та въпросът ми е :

как да си приготвим сандвич?

Този специалитет ми влиза в менюто и аз държа на него. Питам вас, защото ОНЗИ, КОЙТО Е СЪТВОРИЛ ИДЕЯТА, трябва да бъде ОТГОВОРЕН за последиците.

Но моля Ви, не се притеснявайте, назовете директно истината, виждам я изписана на лицето Ви: ТАКЪВ САНДВИЧ НЯМА!!!Няма ли? Българинът е изобретателен, той от нищо ще направи НЕЩО…

ПЪРВО: Такъв сандвич може да Ви приготви всяка морска МИДА: отгоре седефче, отдолу седефче, а посредата - перличка! Е, читателят сигурно знае, че перличката е всъщност външно тяло, арестувано от мидата и старателно обезпаразитено и мумифицирано….

И понеже мисълта ми тръгна в тази посока: ДА!!! Всеки САРКОФАГ е също …сандвич, приготвен от: кутия, капак и …бивш живот. Че кой ли го иска такъв сандвич? Как кой? - ято археолози могат години наред да хранят трудовете си с личинките на бивши медицински и художествени изобретения. Могат да ПОЯТ и жадната за сензации публика, която, освирепяла от емоционален глад, намира за питателна храна различните философски теории, свързани с вечната опозиция: СВЯТ-ЛИЧНОСТ.

Аз обаче не съм от онези, готови да се опиянят от сянката на уникални, носещи аромата на столетия, сандвичи, макар че те напомнят мъдро, че човекът надживява дървото в градината си само когато то послужи за…създаване на ПОСЛЕДНИЯ сандвич…Брррр! Черен хумор! Развали ми апетита! Е, Вас това Г-не , не Ви касае, защото сте отдавна обитател на Енциклопедията.

АЗ бих искала да си направя сандвич ЛИЧЕН, ТОПЪЛ И ПИТАТЕЛЕН! Няма да постъпя като малката кибритопродавачка - да призова мощта на огъня и да провокирам раждането на мечтите. Просто ще извадя личния си GSM, ще набера един номер, ще почакам половин час (според степента на задръстване по софийските улици) и ще отворя вратата си за СПЕЦИАЛЕН ГОСТ - майстор на двойния тостер! Както се досетихте, не го каня на сандвич, а ще го направим ЗАЕДНО. Без хляб, без майонеза, без лютеничка, само АЗ и ТОЙ в обятията на любовта, която ще бъде пълнежът: жива, трепетна, засища душата, събужда мечтите…

ЛЮБОВТА споява двете тела също както пикантните сосове частите на сандвича. Една ЕНЕРГИЙНА плънка, естествен продукт на духовните пориви. Абсолютно БЕЗПЛАТНА! ВИСОКОКАЛОРИЧНА! Захранва с адреналин всяка клекта на съзнанието, възбужда апетит за нова порция и вдъхновява за ТВОРЧЕСКИ пориви (не уточнявам посоката на порива).

Е-е-е-е, г-н Сандвич, защо свеждате очи като монахиня, дала обет за безбрачие? Та нали и Иисус казва, че хлябът е негова плът, а виното - негова кръв? Така че моят сандвич си е едно причастие, благословено от библейския текст!

А сега ще Ви оставя да се върнете, в който том ….Ви е мястото, защото се налага да се организирам. Междувременно ми се отвори апетит за САНДВИЧ. А и на Вас ли? Sorri!:))))

Мисля си, че докато все още можем да реализираме сандвич ДВЕ В ЕДНО, (в смисъл на обединяване на души и тела!) живот ще има, любов ще има и кризата не е страшна!

Нашего брата винаги е бил изобретателен, все ще намери с какво да се нахрани.

P.S. След ДЕВЕТ месеца ще Ви пиша отново:)))


Публикувано от BlackCat на 29.01.2005 @ 14:50:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   dance_queen

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:19:29 часа

добави твой текст
"Как да приготвим сандвич без хляб, масло, салам ….по български" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Как да приготвим сандвич без хляб, масло, салам ….по български
от Svetozar (astrol@consultant.bg) на 29.01.2005 @ 15:36:53
(Профил | Изпрати бележка) http://vilea22.googlepages.com/index.html
Горкият човечец! Ако е предполагал, че ще го държат отговорен и за такова неадекватно на оригиналния замисъл реализиране на идеята му, май е щял доста да се позамисли дали да не вземе крути мерки срещу популяризирането й. А при следващото писмо вероятно ще има още по-произволно, памперсообразно развитие на същата...


Re: Как да приготвим сандвич без хляб, масло, салам ….по български
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 31.01.2005 @ 20:55:25
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
И аз искааааааааааам такъв саааандвиииииииииииич!:)


Re: Как да приготвим сандвич без хляб, масло, салам ….по български
от dance_queen на 16.03.2005 @ 20:15:31
(Профил | Изпрати бележка)
да помогна ли да си го направиш, или вече имаш материал

]