Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 755
ХуЛитери: 0
Всичко: 755

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДневникът на една луда - ден пети
раздел: Други ...
автор: Niq_Nichiq

Little Angel...
Cold,
Just to feel that I'm alive,
Just to feel the guilt on skin.
Your blood,
Your flesh makes me crave for this.
This rush that I've already killed, the lust that I've already spilled on
you.
Your eyes made me crave for this.

Станах рано. Трябваше да уча по физика. Имах колоквиум днес и както винаги бях оставила всичко за последния момент. Винаги правя така. Хаосът някак ме привлича. Не знам защо и търся хаоса у другите хора. Може би така ми изглеждат по познати.
Седнах да чета и си пуснах музика. Charon - Guilt on Skin. И пак. И пак. И пак.
Няма спиране. Защо? Харесва ми. Някак отчайващо-завладяваща е. Научих текста почти наизуст. Опитвам се да се съсредоточа, но мислите ми тичат пак обратно към снощи.
Събудих се в 3. Тъмно е. Подскочих от страх. В леглото ми имаше тяло. Топло, живо, истинско. Защо ме хвана страх? Не знам.
Събудих се в 3.15. Предното е било сън. Въздъхнах и се опитах пак да заспя.
Сънувах отново. Сънувах, че се давя в море от мляко. Беше хубаво. Въпреки,че умирах всичко беше наред. Събудих се окончателно в 4.
Днес ми е Млечен ден. Обичам мляко. Обожавам мляко. Може би заради детството, млечното дете, млечния бог... Не знам. Напоследък обаче то малко ме депресира. Странно, нали?
Отидох да правя колоквиум. Вървях пеша. И пеех. Хората се обръщаха да ме гледат, но на мен не ми пукаше много. Пеех с пълно гърло. Смутих съня на няколко котки. Избягаха панически от близките контейнери за сън. Ако прочетат това някога - извинявам се! Не съм искала. Чувствах се горчиво-щастлива.
Влязох в лабораторията където трябваше да се проведе мъчението. И пак пеех. Колегите наоколо ме гледат шашнато, а психарката с кламера пак се нерви за нещо. А аз си пея... Какво пък. Не ме е страх. Вече не ме е и срам.
Изкарах 5. Гордея със себе си. Смях се много. Радвах се.
Един колега ме докара до вкъщи. Пак пях. Защо всички ме гледат толкова подозрително? Вярно е, че пея лошо, но все пак е от сърце...
Вкъщи съм си. Гаджето се обади и в този момент в чата влезе Мълчаливеца. Попретупах разговора с гаджето, за да говоря с него. Не съм ли жалка?
След това гледах филм. Vanilla Sky. Хубав филм, силен филм. Замислих се как аз бих реагирала ако узная, че това, което преживявам е само един сън, създаден от собственото ми подсъзнание. Усмивка. Доколкото се познавам съм напълно способна сама да се подложа на тези мъки. Обичам да си вредя. Един приятел преди време ми беше казал, че ужасно обичам вкуса на собствената кръв. Сега знам, че освен това обичам вкуса и на чуждата кръв.
Не че обичам болката, самотата и другите гадости. Мисля, че все още не знам как да използвам възможностите си за другото, доброто, хубавото. То е като да имаш страхотен, нов, бърз компютър и да не го използваш за нищо друго освен дребните глупости като чат и т.н.
И всичко това само от един филм. Затова ги обичам. Карат ме да мисля, да анализирам себе си... и да се обърквам повече.

( тук дневникът прекъсва за малко)

---------

Преди малко се събудих. Легнах си в 4 следобед и се събудих в 7. Седнах пред компютъра. Не можех да си отворя очите. Ужасно ми се спеше. А се бях разнежила... Може би от топлината на леглото или от съня. Това е едно особено усещане. Все едно душата ти е изтъкана от струни, които издават звук дори от полъха на вятъра. Така деликатни и нежни са. А ако някой ги докосне зазвучава тиха, спокойна музика. Като песента на поток.
Събудиха ме бързо и звучно. Като внезапна, силна приятелска прегръдка.
- Виж това. За теб е.
Въпросното чудо, което все още ме кара да се треса от смях е това:
http://info.datacom.bg/vde/gaa.swf
Дълго време се пулих в екрана на монитора докато информацията стигне до заспалия ми мозък. Но после какъв смях му дръпнах.
Това постави началото на еуфорията. Започна Млечната фиеста.
Пихме мляко, пяхме, гъделичкахме се, гушкахме се. Все още се усмихвам като се сетя за това. Надпивахме се с мляко. Накрая чух името си - Ния.
Излязох от вкъщи като отново пеех. Този път друга песен на Charon - Little Angel.
LITTLE ANGEL YOUR WORLD CAN BE SO CRUEL
I SET YOUR WINGS ON FIRE EVERY NIGHT
I DIE FOR YOU EVERYTIME
I SEE YOU CRY
Тичах по стълбите надолу и пеех. Прегърнах го и пак пеех. Целунах го и започнах да се смея. А той стоеше и гледаше. Чудеше се какво става. Беше свикнал да ме гледа мрачна, угрижена и тъжна.
Чакахме в студа да дойде автобус. А аз подскачах, пеех, танцувах, радвах се. Той ми направи забележка. Хората гледали и се чудели какво става. Покрай нас мина някаква дама, която ме изгледа укорително. Попитах я:
- Какво има? Не сте ли виждали жив човек до сега?
А тя отмина. Засмях се. Смехът ми се понесе волен и щастлив наоколо, удари се в съседната сграда и се върна при мен на вълни. Потръпнах. Чудесно!
Автобусът дойде и ние се качихме. Имаше малко хора. Аз пак подскачах радостно. Седнахме, а той ми каза да се спра. Вместо това аз направих друго:
- Little Angel... - изпях аз силно.
В тихия полу-тъмен автобус песента прозвуча наистина ненормално. Чак аз усетих това. Но на кого ми пука.
Продължих да си пея, а той се чудеше къде да се скрие от срам.
- Престани! Излагаш се!
Аз продължих. Изпях си цялата песен. Тишина. И двайсетина човека с оцъклени очи, втренчени в мен. А аз се усмихвам. Ето я нашата спирка. Отиваме към вратата, а всички ни следят с поглед. Чувам как една баба казва зад гърба ми:
- Тая младеж много се друса.
Обърнах се рязко, а тя ме погледна ужасено.
- Приятна вечер, мадам! Извинете ме. Аз съм малко жива. Наистина се извинявам.
След това се врътнах и слязох от автобуса. А той стои там на спирката и гледа втренчено. Автобусът заминава. От прозорците гледат двайсетина загубени души, мъртвешки бледи, изпити. Приличат на трупове в моргата на неоновата светлина на лампите. Заминават в мрака.
Той се обръща към мен.
- Little Angel... - измрънквам тихо.
Той стисна устни.
- Little... - последно промърморих.
Той ме изгледа строго и... избухна в смях. Прегърна ме силно.
- Ти си луда!
След това тръгваме към близкото кафене. И двамата промрънкваме от време на време. Пях пак. Той май започна да свиква. След три години не му остана друг избор май.
Мислеше си, че съм такава заради заветната петица по физика. Но не беше. Беше заради събуждането, заради гушкането, заради млякото, заради радостта, че съм жива, заради промяната, която настъпва в мен дори и сега.
На него му беше студено. Беше омърлушен. Стоплих ръцете му, нацелувах бузите му, смуках студените му уши докато не почна да се смее от гъдел.
Прибрах се вкъщи вечерта.
Получих снимка с мен и даскала. Беше хубава. Художествено произведение от неизвестен автор. Прекрасна беше!
Сега се усмихвам. Въпреки, че преди час плаках. Щастлива и спокойна съм. Защо? Защото не съм сама. Защото ги усещам. Поне сега. Поне в този миг. Едно помахване на крилца на пеперуда. Повече не искам.
Лягам си. Усмихната. Котката, която днес прекръстих на Уцли Пуцли благоволи да спи при мен тази нощ. Леглото бавно се затопля. Унасям се. С последни усилия промърморвам :
- Little Angel...


Публикувано от BlackCat на 18.01.2005 @ 05:38:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Niq_Nichiq

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 04:05:50 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Дневникът на една луда - ден пети" | Вход | 7 коментара (14 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Дневникът на една луда - ден пети
от Marta (marta@all.bg) на 18.01.2005 @ 06:56:56
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
:))))))))))
Наздраве, нямам мляко, но с кафе! За една малко жива, малко много луда!

Пей си.


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от Niq_Nichiq на 18.01.2005 @ 09:30:21
(Профил | Изпрати бележка)
С кафе е още по-забавно. :) Благодаря!

]


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от Merian на 18.01.2005 @ 07:13:33
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
Just like an Angel...тази е по-стара:))
...чета ти "дневника" и намирам фрагменти от себе си в него, неизразявани, може и непризнавани:))... и си мисля, че луди като тебе успяват да живеят едновременно на много планове на битието...
Заеми ми един млечен ден:)


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от Vamp на 18.01.2005 @ 07:50:15
(Профил | Изпрати бележка)
Брех, какви чудеса правило млекцето ...
пък аз се тровя с некви спиртаци ...
бегъм към супера ...
:)


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от Niq_Nichiq на 18.01.2005 @ 09:33:59
(Профил | Изпрати бележка)
Имахме с Мълчаливеца вчера една идея за реклама. Не знам дали си гледал Интервю с вампир. Момента, в който току-що вампирясалата Калудия опитва кръв и казва "More".
Та представи си, че Лестат и подава чаша с кръв и малко мляко вътре. Тя я изпива и казва "More". Той пита "More blood?". А тя "More milk".
Мислехме да го направим на реклама. След това малката Клаудия отказала кръвта и станала краварка заради млякото.
Та си мислех дали и нещо подобно с алкохола може да стане.
Пък ако не... пробвай ром с мляко. Препоръчаха ми го. Страхотно!

]


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от Vamp на 18.01.2005 @ 12:01:10
(Профил | Изпрати бележка)
"Итервюто..." е класика !!!
Ромец с млекце не съм пробвал, но виж с мента е мания. Само хубаво е да се консумира ледено студено ...
Наздраве !
:)

]


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от vania_vasileva на 18.01.2005 @ 09:06:06
(Профил | Изпрати бележка)
Успяля си да събудиш труповете в автобуса???
и никоя баба не те е пребила с чадър/пазарска чанта/вестник "Трета възраст" щото си млада и дишаш, пееш пък, недай си боже, и заемаш някоя седалка? ......


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от Niq_Nichiq на 18.01.2005 @ 09:29:43
(Профил | Изпрати бележка)
Не успяха. Може би бяха твърде шашнати от внезапната смелост. Или нямаха Космодиск под ръка...

]


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от libra на 18.01.2005 @ 10:08:55
(Профил | Изпрати бележка)
значи все пак е останал някой и друг ангел, което е утешително..
браво за физиката..5-ца никак не е малко при положение че си влюбен- направо си е късмет
5-ца и за разказа..


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от Niq_Nichiq на 18.01.2005 @ 10:47:04
(Профил | Изпрати бележка)
Къде съм казала, че съм влюбена? Не съм. Това си ми е обичайното състояние.

]


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от libra на 18.01.2005 @ 11:01:57
(Профил | Изпрати бележка)
аз го казвам
аз като читател, които получава това усещане когато чете
естествено всеки автор си има свое виждане, което влага в текста и то може да няма нищо общо с това на читателя

по горе се споменава, че обичайното състояние е "мрачна"...както и да е
да ме извини авторката, ако съм я засегнала с коментара си

]


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от Niq_Nichiq на 18.01.2005 @ 11:30:41
(Профил | Изпрати бележка)
Не съм се засегнала. :) Даже напротив.
Обичайното състояние е "мрачна". Вярно е. Може би от тези вълнения. От тези размисли. От тези хора, които преминават през мен като вълни и ме заливат. След това си тръгват и всеки взима частица от мен без дори да разбере, че тя е там, на ревера му. Или правишинка на бузата му.
Но е хубаво. Горчиво-хубаво.
Благодаря ти! :))

]


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от sradev (sradev@wp.pl) на 18.01.2005 @ 10:36:41
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Abe tate, kazva6e sina mi, nikoj li o6te ne te e nabil v avtobusa?


Re: Дневникът на една луда - ден пети
от acid_dust на 18.01.2005 @ 17:35:53
(Профил | Изпрати бележка)
Браво! Уважавам хората пеещи по улиците, ама много!
Виж към тези дето си говорят, съм малко по-резервиран:). Чакам още дневници!