Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 700
ХуЛитери: 0
Всичко: 700

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДневникът на една луда - ден втори
раздел: Други ...
автор: Niq_Nichiq

Днес развих фобия от кламери. Видях какви страхотии може да направи един единствен кламер на човек. Мисля, че трябва да се предложат за внедряване в армията. Ще имат страхотен успех.
За какво иде реч.
Една колежка ми дава лекция за снимане, хваната с кламер. Казва ми "Да ми пазиш кламера, че си го искам." След това се смее.
Отивам аз при обичния ни ксерокс и давам лекцията за снимане. Момичето там в бързината извърши нещо непростимо. Но аз си записах трите й имена и ЕГН-то и ще докладвам в полицията. Та това момиче затри някъде кламера, а нямаха други налични. Захвана двете лекции - оригиналът( който също беше копие) и моето копие с телбод ( как се пише тая дума?! Бягам да проверя в речника... дали идва от "бода" или от "робот"... телбод. Благодаря, дир.бг!).
Връщам се аз горе и й нося лекцията.
Казвам "Извинявай за кламера, но момичето на ксерокса го затри. Хвана ги с телбод. Има ли някакъв проблем? Нямаха кла..."
Това, което се случи след това ще бъде обект на изследвания, проучвания и т.н.
Очите й се разшириха, от устата й се изтръгна писък и тя започна да ме ругае.
- Как можа да ми загубиш кламера?! Колко пъти ти казах да го пазиш? Искам си кламера!
През това време колежката се тресеше, тропаше с крак, сълзи се появиха в очите й, а по устата й изби пяна.
А аз седя там и гледам със зяпнала уста. Чудо! Един тел, а гледай какви неща прави с хората!
Тя продължавам да ми крещи. Псува. Дори се опитва да ме удари.
Времето сякаш за миг спря и настава тишина.
На дисплейа се изписва:
Моля, изберете верният отговор:
а) стоиш и чакаш да й мине и след това й се извиняваш;
б) започваш да крещиш и ти докато не я убиеш със звук;
в) тичаш до близката кницарница и купуваш кутия с кламери;
г) хвърляш й един хубав тупаник (това действие има двоен ефект - успокоява теб и разстроената девойка в беда);
д) нито едно от изброените.
Помислих за секунда и веднага избрах последното. Просто се обърнах и си тръгнах, оставяйки горкото момиче да се гърчи в мъки и плюнки.
Мисля, че вече знаете защо мразя колегите си. Просто никога няма да харесвам хора, чийто смисъл в живота е един кламер... Поне да бяха 5. Или 3. Или 2. А той е един.
Утре мисля да й подаря цяла кутия кламери та да може да спи спокойно. Кой знае как ще изкара тази нощ без кламера си...
А после мен наричат луда.
Разстроих се. Прибрах се пеша от университета. Забравих да спомена, че днес ми писаха 6 по английски и ми завериха семестъра. Забравих да кажа и, че си падам малко по даскала по английски. Малко по-възрастен от мен. И доста по-тъп. Не може да си инсталира един кодек на bsplayer - а, но май там му е чара.
Какво да се прави...
Стоях в тази стая, пълна с животни (колегите ми), които се щипеха, псуваха се, един наплю друг, удряха се, смееха се и един куп други дейности. Чакаха да им заверят книжките.
А даскалът стои там и се усмихва. Има хубави очи. Бих преспала с него ако не бях обвързана. Не че нещо ме спира и сега, но аз съм луда с принципи. Май...
Дава ми книжката, а аз му давам диск с програми и малко артове. Той ме гледа доста неразбиращо докато обяснявам какво трябва да направи с този кодек. Пък аз си мисля дали изглежда добре гол. Съмнявам се.
Не мога да стоя повече в тая пролета стая! Не ми е мястото тук. Просто се задушавам.
Взимам си книжката и излизам.
Отивам да пия кафе с гаджето.
Закъснява както винаги. А аз после трябва да се връщам на скапания анализ.
Пием набързо по нещо и тръгваме към университета. Срещаме по пътя даскала по английски.
Усмихва ми се. Може пък и да изглежда добре. Все пак ходи на фитнес. Пък и май ми е навит. Един - два пъти ме сваля.
Усмихвам се. Майната му на даскала!
Прибрах се вбесена. Заради кламера. Мисля, че има някакво влияние и над мен тая пущина.
Завих се с едно одеало и седнах пак на компютъра да гледам филм. Гледам и плача. Плача и гледам. И в един момент започваш да имаш усещането, че седиш в кола в автомивка. ПО стъклото се стича вода и не можеш да видиш нищо отвън. Но вътре става някак по-уютно.
Сетих се, че една от много популярните еротични фантазии е да правиш секс в автомивка. Докато миеш колата.
Защо все такива работи се сещам...
Като се прибирах минах покрай един от ония сиви, стари блокове, които ги има навсякъде. Вървя покрай него, стигам до ъгъла и виждам една пътека, огряна от слънцето. А по нея натрошение стъкла. Всяко от тях блестеше с такава сила, с такава топлина, че направо ти идеше да се наведеш и да ги събираш. За да събереш малко топлина и за себе си. Приличат на диаманти. Навеждам се и те пак стават стъкла. Изправям се и пак са диаманти.
Засмивам се. Повторих процедурата с навеждането няколко пъти и се вече се смеех. Малко му трябва на човек, за да забрави кламерите в живота си.
Вчера видях една табела. "Зъболекар Д-р Жасмина Скакалечкова". Ако въпросната дама прочете това някога да ме извини за цитата. Но доста се посмях на името й. Не от злоба или тъпа мисъл, а от радост. Представих си какъв човек трябва да е с такова приказно име. Жасмина Скакалечкова. Прекрасно!
Чак ми се прииска да вляза да си проверя зъбите, за да я зърна. Но не го направих. Не обичам зъболекарите. Дори и да носят фамилията Скакалечкови.
Сега ми е тъжно. Тъжно ми е, защото не разбирам хората с кламери. Тъжно ми е, защото чувствам студ. Защото виждам много неща, но не виждам смисъла в тези кламери.
Понякога тялото ми отеснява. Има толкова много сила и енергия, затворена в него, а аз все още не съм се научила как да я използвам. И тя си стои така затворена, а аз съществувам. От време на време ме кара да вършу чудеса, за да избие нанякъде. Иначе ще се пръсна.
Защо когато се родих някой не ми даде упътване към това тяло как се използва?! А за ума би трябвало да има ръководство, дебело поне 20-30 сантиметра! Помощ!
Сега ми се спи. Уморена съм. Но няма да си легна. Ей така, заради идеята. Ще пия чай и ще гледам някой филм.
Сърцето ме боли. Днес беше ранено с кламер. Но някак си е привикнало вече.
Утре ще бъде по-добре. Нали? Искам, искам, искам... Искам да бъде по-добре от днес. Имам нуждата.
Ще гледам филм. И може да помисля как би изглеждал даскалът ми по английски в разни ситуации. О, забравих! Майната му!


Публикувано от hixxtam на 14.01.2005 @ 15:26:45 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Niq_Nichiq

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.90
Оценки: 11


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:38:30 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Дневникът на една луда - ден втори" | Вход | 9 коментара (23 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Vamp на 14.01.2005 @ 15:36:24
(Профил | Изпрати бележка)
Хммм, не знаех че кламерите са такъв проблем ...
тюх, да му се не види ...
:)


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Niq_Nichiq на 14.01.2005 @ 15:56:44
(Профил | Изпрати бележка)
Аз също. Но човек се учи цял живот. Ако иска, разбира се. Поне знам, че покрай въпросната колежка ще минавам с изключително вминание.

]


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Vamp на 14.01.2005 @ 16:00:51
(Профил | Изпрати бележка)
Добре ще е поне с етажче да се разминавате ...
Че туй с плюнките си е неприятна работа, особено ако си без качулка.
Хммм, и аз си бях залитнал по една даскалица...
Но си бях невръстен младеж, тя жената сигурно е паднала от смях...
;)

]


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Niq_Nichiq на 14.01.2005 @ 16:25:48
(Профил | Изпрати бележка)
Е, ама аз не съм невръстна... Пък човекът си го бива. ъъъ... дано да не прочете това

]


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Vamp на 14.01.2005 @ 16:33:21
(Профил | Изпрати бележка)
Бе, я вземи обърни гръб на колебанията...
;)
Само да не си загуби работата човечеца ...

]


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Niq_Nichiq на 14.01.2005 @ 16:43:05
(Профил | Изпрати бележка)
Сухо дупе риба не яде. :) Пък за колебанията...

]


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Vamp на 14.01.2005 @ 16:46:12
(Профил | Изпрати бележка)
Тюх, що не учих на времето, да стана даскал по английски ...
;)

]


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Niq_Nichiq на 14.01.2005 @ 17:56:05
(Профил | Изпрати бележка)
Не е нужно да си даскал. Нали? Пък знам ли.

]


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Vamp на 15.01.2005 @ 04:58:25
(Профил | Изпрати бележка)
Ти ме кефиш !
Дано ме разбираш в добрия смисъл на това по горе ...
:)))

]


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от sradev (sradev@wp.pl) на 14.01.2005 @ 15:52:10
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Pokanvam vi s daskala po anglijski v mojat sxn. I da ne zabravi6 da donese6 klamera!;))


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Niq_Nichiq на 14.01.2005 @ 15:57:51
(Профил | Изпрати бележка)
Може пък да приема поканата... Чакай ни!

]


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Merian на 14.01.2005 @ 15:58:12
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
сладкодумница:)))... поздравления!


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Ulysses на 14.01.2005 @ 16:08:32
(Профил | Изпрати бележка)
Искрено и истинско, на места диамантено (и то независимост от гледната точка).
И стилът ти ми харесва (имаш такъв, бъди сигурна).
Иначе никой няма универсален наръчник за живеене. Сама ще намериш своя си кламер и тогава няма да обръщаш внимание на чуждите и те няма да те вбесяват с несъвършенствата си (или с откровенната си липса на значимост).
Вече съм ти фен. :)


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от Niq_Nichiq на 14.01.2005 @ 16:28:27
(Профил | Изпрати бележка)
Кламери има много. Просто мисля, че не е нужно да се вкопчвам толкова здраво в тях. Все пак всичко е заменимо. И всичко можеш да загубиш. Все си мисля, че не е особено голям трагизъм ако загубиш кламера си. Но за нея сигурно е било най-ужасният кошмар. Както е при мен свършването на буркана с кафе или липсата на интернет.

]


Re: Дненикът на една луда - ден втори
от acid_dust на 14.01.2005 @ 17:53:17
(Профил | Изпрати бележка)
Strahotno!


Re: Дневникът на една луда - ден втори
от KARAMELL на 14.01.2005 @ 18:27:14
(Профил | Изпрати бележка)
Не че нещо ме спира и сега, но аз съм луда с принципи. Май...
Бреей, вече почвам да те чета...
не за друго,но искам да видя ще има ли развитие сухото ти дупе-ще яде ли риба или не?
Сега сериозно!
Много добра си в проза!


Re: Дневникът на една луда - ден втори
от Niq_Nichiq на 14.01.2005 @ 18:47:37
(Профил | Изпрати бележка)
Сухото дупе е неговото. По повод "дано да не си загуби работата човекът". :)
А иначе... благодаря. Просто разказвам. Нищо повече.

]


Re: Дневникът на една луда - ден втори
от libra на 15.01.2005 @ 06:09:42
(Профил | Изпрати бележка)
много добре е написано
много
отивам да чета ден първи

само "тел" не беше ли от ж.р., но може и нарочно да си написала "един тел":))


Re: Дневникът на една луда - ден втори
от Niq_Nichiq на 15.01.2005 @ 08:30:27
(Профил | Изпрати бележка)
Женски род е. Ама на мен така повече ми допада. По-страшно е.

]


Re: Дневникът на една луда - ден втори
от vania_vasileva на 15.01.2005 @ 08:33:41
(Профил | Изпрати бележка)
bravo, Gal! Mnogo mi haresa, da znaesh, tuj s klamerite si e nacionalen problem.... ami az sym ti kazala, 4e ste ti pravq fen klub...


Re: Дневникът на една луда - ден втори
от Niq_Nichiq на 15.01.2005 @ 09:05:33
(Профил | Изпрати бележка)
Коя е Гал? Не я познавам.
Благодаря за ентусиазма. :) Storyknitter

]


Re: Дневникът на една луда - ден втори
от vania_vasileva на 15.01.2005 @ 09:18:17
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам за друго, ама много ме бива в четенето!
а ентусиазма си ми е присъщ, особено когато е справедлив:)

]


Re: Дневникът на една луда - ден втори
от Min4o (min4o@all.bg) на 15.01.2005 @ 19:02:37
(Профил | Изпрати бележка)
gal е моми4е, жена, на ямайски.... а-а-а, и етно браво са твата дена, много са хупави...