Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 745
ХуЛитери: 3
Всичко: 748

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОтец О-Браян и голямото планиране
раздел: Хумор и сатира
автор: Lombardi

„Дебелата Грета“ бе претъпкана до козирката от отчаяни миряни, който бяха изпаднали в панически страх и изпразваха алкохолните запаси на Зиги като за световно. Имайки пред вид извънредното положение, бармана бе отменил за днес закона за посещение на жени в светата обител.
- На война като на война – доволен измърмори Зиги докато отваряше поредната каца с вино.
- Тишина – изрева отец О-Браян и се гмурна под една маса за да се предпази от хвърлените чаши и бутилки.
След 15 минути страстите се охладиха горе долу и пастора се измъкна и деликатно помоли за тишина.
- Господа, чеда мой. Видяхте дявола какво ни е приготвил, изпратил е най сатанинското си изчадие да ни поквари.
- Извинявай отче, но пастор Жан не е ли изпратен от Ватикана?
- От двама ни, кой е спеца по църковните дела ? – заби пръст пастора в ребрата на недоверчивият рибар - като казвам че е така, значи е така , или искаш да отидеш в ада?
Недоверчивият рибар уплашено преглътна на сухо и се съгласи, не искаше да ходи в ада. Отец О-Браян се метна на бара, и реши да използва най силният си коз:
- Господа и дами, чеда мой , чуйте ме – изрева пастора с чаша бира в едната ръка и кръст в другата – Този самозванец иска да ви лиши от пиене и пушене, иска да лиши жените от мъже и мъжете от жени, може би мъжете от мъже или жените от жени . Но на кой му пука точно сега, чеда мой?
Одобрителни крясъци и подсвирквания на чедата негови взривиха „Дебелата Грета“ , пастора се почувства като онзи който водил народа си и разделил морето за да преминат. Не се сещаше за името му , но това не беше важно в момента.
- Имаме 7 дни да прогоним чумата от божият ми дом и да го наритаме на там от където е дошъл – заключи пастора – някакви идеи ?
Както винаги , обитателите на “Дебелата Грета“ бяха много активни когато се отнасяше до идеи. Преминаха от овалването в катран до отвличане и заравяне в пустинята.
- Само където наблизо нямаме пустиня , най близката е в Африка така че отпада – замислено обобщи шефа на анонимните ветерани от войната.
- Чума, да го заразим с чума – възкликна радостно доктор Би – прекрасна идея
- Само където наблизо нямаме чума , най близката е може би в Африка така че отпада – отново обобщи шефа на анонимните ветерани от войната.
Доктора не се отказваше лесно от идеите си .
- Добре де, като няма чума можем да му натресем бяс .
Всички укорително поклатиха глава, пастор Жан не се траеше в нормалното си състояние а какво оставаше ако е бесен .
- Мога да му промия мозъка и да го превърна в алкохолизирано скитащо куче – тихо се обади психолога с непроизносимото холандско име – обаче ще ми трябва около седмица.
Тягостното мълчание бе нарушено от един измъчен глас с лек лигав акцент
- Нека да му стоварим най тежкото наказание което Бог, въпреки цялата си мъдрост е измислил и сътворил . Да го запознаем с жена ми и нейните приятелки, проклети огнегълтачки и изкормвачки на души.
Тъжната изповед на Мосю Люлкер потресе отец О-Браян и останалите. Дори доктор Би , бившият спътник на сатаната в човешки образ изпита малко съчувствие примесено с дива радост и облекчение.
- Не виждам защо твоята жена да е най тежкото наказание – укори го един ветеран – най добре да го представим на моята , ще го разфасова на първите 10 минути
- Да бе , пред моята твоята е Майка Тереза, на всичко отгоре е и грозна, ама много грозна – гордо контрира рибаря с розовите панталони
- Аз пък пак съм ерген – весело изчурулика доктор Би и изобщо не се смути от злобните погледи на компанията .
Отец О-Браян оцени по достойнство предложението на Мосю Люклер но изтъкна единственото слабо място:
- Проблема господа е че нямаме време , до Коледа има само 7 дни.
Цялото кралско войнство потъна в размисли , когато на Зиги му хрумна поредната гениална идея :
- Нека да се престорим на луди или откъчени. А , хванах му цаката .
- Не че ще има голяма разлика от сега , но какво ще помогне това ? – заинтригува се шефа на анонимните ветерани от войната.
Психолога с непроизносимото холандско име се вбеси че идеята не му бе дошла на ум но оцени потенциала и.
- Трябва само да говорите несвързано , да го прекъсвате, заеквате и най важното , задавайте постоянно неадекватни , тъпи въпроси без смисъл . Няма да е трудно да го убедите че всички сте побъркани и той няма работа тук – из хили се гадно психолога.
Отец О-Браян също не виждаше кой знае каква разлика , та те си бяха луди . Но пък реши че по добре със скапан план , отколкото без никакъв.


Публикувано от Administrator на 22.07.2022 @ 10:52:58 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Lombardi

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:43:58 часа

добави твой текст
"Отец О-Браян и голямото планиране " | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

RE: Отец О-Браян и голямото планиране
от mariq-desislava на 22.07.2022 @ 15:10:14
(Профил | Изпрати бележка)
С теб смехът е гарантиран.:)


RE: Отец О-Браян и голямото планиране
от galina10 на 22.07.2022 @ 22:47:23
(Профил | Изпрати бележка)
Лош, хубав... план да е. Както казват търновци:"Ам хич..."