Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 741
ХуЛитери: 3
Всичко: 744

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel
:: tehnomobi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНе можеш да прецакаш Отец О-Браян
раздел: Хумор и сатира
автор: Lombardi

Отец О’Браян хъркаше като моторна резачка в собствената си спалня. След опита си да приобщи всички в „Дебелата Грета“ към еврейската вяра, само с помощта на Бог бе успял да се прибере и да се просне в леглото.
Едно леко почукване изкара пастора от комата и му напомни, че все още не е от дясната страна на Господ, а на този грешен свят. Отеца призова всички светии на помощ, изправи се и немощно се заклатушка към всекидневната .Силите му стигнаха само да отвори вратата, после придърпа един стол и любопитно проследи гигантската черна муха която се спускаше от покрива. Джорджи прилежно се бе качил на камбанарията и от там се приземи на покрива на нафуканият пастор като едва не си изпочупи краката. Махна десетина керемиди от покрива и плавно се спусна в къщата, закачен на тънко найлоново въже, купено от местният рибарски магазин. Тъкмо се люшкаше насам-натам, когато забеляза една бледа сянка в отвратителна розово жълта пижама с малки ананасчета по нея, седнала в един стол да поклаща глава в ритъма на въздушната акробатика. Сърцето му спря, ръцете отказаха, а тънкото найлоново въже реши, че му стига толкова дундуркане насам-натам и се скъса. Нещастникът се стовари направо в краката на сянката с розово жълта пижама с малки ананасчета от около 3 метра.
Отец О’Браян бе леко озадачен от случващото се. В Библията подобни неща не се случваха, затова реши да поздрави любезно.
- Здрасти , как е хавата ?
Очилата за подводен риболов на Джорджи се бяха изметнали, та не виждаше добре любезната сянка.
- Здрасти, само минавам. Нямаш алармени сензори по пода?
- Съжалявам, ако съм те разочаровал! Но можеше просто да минеш през вратата.
Професионалната гордост на Джорджи бе адски засегната.
- Не те познавам, но един уважаващ себе си крадец никога не минава през вратата! Дори да е широко отворена!!!
Логиката на крадеца не бе много понятна за пастора, но той прие нещата философски. Свят широк, откачалки всякакви. Мухата придърпа един стол и се намести нервозно в него, оправи очилата си и с неистов писък подскочи нагоре, опитвайки се да хване тънкото найлоново въже. Пастора се възхити на физическите умения на крадеца и дори леко се разочарова когато на последният не му стигнаха сантиметри да докопа въжето и се строполи ридаещ обратно на стола.
- Отец О’Браян! – изстена Джорджи, осъзнавайки че светът му свършва.
- Да, синко? – пасторът бе поласкан, че дори и крадците знаеха името му – Не ти се бъркам, но явно тази професия не ти се удава! Трябва ти честна и почтена работа, по 8 часа на ден и срамно малка заплата. Така ще оцениш малките неща в живота и ще се приближиш към господ.
- Да, отче!
- Ще ходиш редовно на църква и ще почиташ божите заповеди и най вече, не кради!
- Да, отче!
- Ще се ожениш и ще си завъдиш много деца.
Джорджи бе съгласен на всичко само да се разкара невредим от къщата на пастора.
- Да отче, ще завъдя много деца! Мога ли да си тръгвам сега?
- Не още синко, клекни да те благословя.
Джорджи се сгъна на земята и латексовият му костюм с трясък се разпра, докато пастора го удряше по главата с нещо като мокър парцал и мърмореше под носа си.
- Това е! Можеш да тръгваш към новият си живот. И за да не забравиш какво си обещал, бих искал да вземеш за спомен едно нещо.
Отец О-Браян откачи от стената картината на угоеният петел с надпис „Дебелата Грета“.
- Всеки път като погледнеш към нея, ще си спомняш за мен и твоят обет към бога. Вземи я синко и на добър час!
Душата на Джорджи искрено се разбунтува. Не можеше да приеме произведение на изкуството придобито по честен начин. Репутацията му ще бъде срината и членството му в крадливият синдикат прекратено.
- Съжалявам отче, не мога да приема!
- Настоявам синко, не мога да я взема обратно. И без това имам кошмари когато я гледам.
Ситуацията бе патова, когато изведнъж на Джорджи му проблесна как да излезе от неудобното положение.
- Отче, би ли я закачил обредно на стената? След което се обърни и се прави че ме няма.
Пастора бе съгласен на всичко само да се отърве от гадният петел .
Джорджи се плъзна с бързината на хрътка по пода и застана пред „Дебелата Грета“. Огледа стената внимателно за микро камери, след което бавно и внимателно повдигна картината и провери за сензори. Затаи дъх и много предпазливо откачи петела от стената, надявайки се да е обезвредил всяка аларма. Целият се бе изпотил от напрежение, но свали успешно платното от рамката и го прибра. Провери да не забравил някой от инструментите и с котешка стъпка се отправи към вратата.
- Благодаря отче!
- Бог да те благослови сине мой!
Отец О’Браян доволен се отправи към спалнята и потъна в блажен сън, изпълнен с малки ангелчета който го възхваляваха за добрите му дела. Забеляза че едно от тях държеше малко лъкче със стреличка но това не го впечатли особено. Беше щастлив.


Публикувано от anonimapokrifoff на 21.06.2022 @ 19:37:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Lombardi

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 14:23:20 часа

добави твой текст
"Не можеш да прецакаш Отец О-Браян" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

RE: Не можеш да прецакаш Отец О-Браян
от mariq-desislava на 21.06.2022 @ 20:17:21
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за дневната доза смях.:)


Re: Не можеш да прецакаш Отец О-Браян
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 23.06.2022 @ 03:44:50
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Много майсторски и талантливо написана забавна история! Голям кеф! Чудесна комедия, че и комедиен сериал би било!Много живо, много образно, много колоритни персонажи.
Благодаря за удоволствието!
Поздрави и успех!


Re: Не можеш да прецакаш Отец О-Браян
от Lombardi на 01.07.2022 @ 21:39:12
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря :)

]