Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 771
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 775

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Georgina
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂèêòîð
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: rosi45

Âèêòîð å íà 17 ãîäèíè.Èçëåçå îò ó÷èëèùå è áàâíî,áåçöåëíî òðúãíà ïî óëèöèòå. Íå ìó ñå ïðèáèðàøå âêúùè.
Êàêâî äà ãî ïðèâëå÷å òàì?! Íèêîé íå ãî ÷àêà, íå å ïîäðåäèë êðàñèâà ìàñà ñ âêóñíî ÿñòèå, êîåòî îáè÷à. Íèêîé íå ãî ïèòà êàê å áèëî â ó÷èëèùå, çàùî ñå ïðèáèðà ÷àê ñåãà îò îáÿä. Çàáåëÿçâà ëè èçîáùî íÿêîé, ÷å ñúùåñòâóâà?! Ìàéêà ìó, âå÷íî å èçâúí äîìà- ñ ïðèÿòåëêè, êàçâà. Áàùà ìó, äà ñå íàëàãà äà ãî ñëàãà â ëåãëîòî, çàùîòî å ïèÿí-çàëÿí. Àêî ëè íå- îùå ïî-ëîøî. Ùå ñå ïðàâè íà ñòðîãèÿ áàùà,êîéòî èñêà îò ñèíà ìó äà ñòàíå ÍÅÙÎ. Ìèñëåøå, ÷å çà òîâà å íåîáõîäèìî äà ìó êðåùè: " Êúäå õîéêàø! Äàé ñè áåëåæíèêà! Ïôó, çà íèùî íå òå áèâà,ïàê ñè íàðåäèë òðîéêè.Àç çà òîâà ëè òå õðàíòóòÿ! Äà ñìúêíà ëè êîëàíà èëè îáåùàâàø, ÷å ùå ñå ïîïðàâèø!" È Âèêòîð èñêàøå äà å ëèäåð,ñ ìíîãî ïðèÿòåëè, öåíòúð íà âíèìàíèå, ìàöêèòå äà ãî ñâàëÿò... Áîæå, ïðåíåñå ñå â ñâåòà íà èëþçèèòå. Ñàìî òÿõ èìà.
Çäðà÷àâàøå ñå. Íÿìà êàê,òðúãíà êúì äîìà ñè, àêî ìîæå äà ñå íàðå÷å òàêà! Çàòâîðè ñå â ñòàÿòà ñè, êàêòî âèíàãè. Îòäàäå ñå ïàê íà íåðàäîñòíèòå ñè ìèñëè.  ó÷èëèùå áå òèõ, êðîòúê, ñòàðàåøå ñå, íî âèíàãè îñòàâàøå ïîñðåäñòâåí, íåçàáåëÿçàí. Íå âëèçàøå â êîíôëèêò ñ íèêîãî. Êîíôëèêòúò áå â íåãî- ìåæäó òîâà, êîåòî å è òîâà, êîåòî èñêà äà áúäå, ìåæäó çàîáèêàëÿùàòà ãî ñðåäà è òàçè, çà êîÿòî ìå÷òàå. Îãðîìíà áå íåîáõîäèìîñòòà îò ìàëêî ëþáîâ, íåæíîñò, âíèìàíèå. Êàêâà ïðàçíîòà! Ñ êîãî äà ðàçãîâàðÿ çà âñè÷êî òîâà?! Çàùî âñúùíîñò å æèâ? Òåçè âúïðîñè ïðåäè äâå ãîäèíè ãî íàêàðàõà äà ñêî÷è îò åäèí ñòðîåæ. Ìîæå áè ùå ïðèâëå÷å âíèìàíèåòî íà ðîäèòåëèòå ñè è òå ùå ìó ïîêàæàò êîëêî ãî îáè÷àò. Íî íåùàòà ñå âëîøèõà äî êðàåí ïðåäåë. Ñëåä íÿêîëêî ÷åðåïíî-ìîçú÷íè îïåðàöèè, ñåãà ãî áîëåøå íåïðåêúñíàòî ãëàâà è ÷åñòî íå çíàåøå êîé å, çàùî å , êúäå å... ...
×ó íÿêàêâè çâóöè, çàñëóøà ñå. Ñòàíà è îòèäå â àíòðåòî. Ðàçáðà, ÷å ñà îò ñïàëíÿòà. Ëåêî îòêðåõíà âðàòàòà. Ìàéêà ìó ñòåíåøå, ñ øèðîêî ðàçòâîðåíè, ãîëè êðàêà, ìåæäó êîèòî íÿêàêúâ äåáåëàê ãðóõòåøå äîñóù êàòî ïðàñå. Äîïîâðúùà ìó ñå. Ñèãóðíî ÿêî å ïèéíàëà, ùîì äîðè å çàáðàâèëà äà çàêëþ÷è. Ïúê è áàùà ìó å íîùíî ñìÿíà, à çà íåãîâîòî ñúùåñòâóâàíå èçãëåæäà å çàáðàâèëà. Ãðîçíàòà êàðòèíà áå êàïêàòà, êîÿòî ïðåëÿ ÷àøàòà. Ãëàâàòà ìó ïóëñèðàøå îò íàõëóëàòà â íåÿ êðúâ. Ìåíãåìå ñòåãíà ñëåïîî÷èåòî ìó.
Àâòîìàòè÷íî òðúãíà ïî ïúòå÷êàòà êúì ñúñåäíàòà êúùà, êúäåòî æèâååõà ëåëÿ ìó è 8 ãîäèøíàòà é äúùåðÿ.  ðúêàòà ñè äúðæåøå íîæ, íî íå ãî îñúçíàâàøå.Òÿ áåøå åäèíñòâåíîòî ìÿñòî, êúäåòî îáè÷àøå äà õîäè- òàì èìàøå óþò, ëþáîâ, òîïëîòà. Ñàìî òàì ìîæåøå äà ÷óå êàê åäíà ìàéêà ñå îáðúùà êúì äúùåðÿ ñè :" Ìèëè÷êî, êàêâî òè ñå õàïâà çà âå÷åðÿ?" , " Ñêúïà, áîëè ëè òå íåùî?" è äîêîñâà ñ ðúêà ÷åëîòî é , à ïîñëå ÿ ãàëè íåæíî ïî êîñàòà. " Ñëúí÷èöå, åëà äà òè ñïëåòà êîñàòà íà ñïåöèàëíà ïëèòêà, âèæ êàêâà êðàñèâà ïàíäåëêà ùå âòúêíà", " Íå ïëà÷è çà ÷åòâîðêàòà, ñëåäâàùèÿò ïúò êàòî òå èçïèòàò, ùå ÿ ïîïðàâèø".
Ãëàâàòà ìó êàòî ÷å ëè ùåøå äà åêñïëîäèðà...Àõ òàçè ìàëêà ïèêëà, êîÿòî èìà âñè÷êî! Ñ êàêâî å ïîâå÷å îò íåãî, ÷å å çàîáèêîëåíà îò ëþáîâ è ãðèæîâíîñò!?! Ñ êàêâî ãè å çàñëóæèëà?! Âèêòîð ïîïèâàøå âñÿêà äóìà è óìèðàøå îò æåëàíèå äà ïîãàëÿò è íåãî. Íî íèêîé íÿìàøå ïðåäñòàâà çà ëè÷íàòà ìó äðàìà. Ñúðöåòî ìó áå áîëåçíåíî ñâèòî, êîïíååùî çà êàï÷èöà îáè÷, íåæíîñò, âíèìàíèå.
Ñòèãíà äî êîëèáêàòà íà êó÷åòî. Áåçóìåí ãíÿâ ãî îáõâàíà. Òà òî áå ïî-îáè÷àíî îò íåãî! Ãëàâàòà ìó áó÷åøe. ×óâñòâàøå ñå ìíîãî çëå. Ïàäíà íà êîëåíå è ñòèñíà ñ äâå ðúöå ãëàâàòà ñè. Íî áîëêàòà íå ñïèðàøå. Êëàòåøå ñå íàñàì-íàòàì, çàòâîðèë î÷è, çàùîòî âèæäàøå ÷åðâåíè è ÷åðíè ïåòíà,êîèòî ñå äâèæåõà è ñúâñåì çàìàéâàõà. Íå çíàåøå êîëêî âðåìå å ñòîÿë òàêà. Îòâîðè âíèìàòåëíî î÷è.  ïîëåçðåíèåòî ìó ïîïàäíà íîæ, íîæ íà çåìÿòà äî íåãî. Áîæå! Íèìà å áèë â ðúöåòå ìó?! Êàêâî å ùÿë äà íàïðàâè? Âçå ãî è ãî çàõâúðëè äàëå÷! Íÿìàøå äà ïîçâîëè äà ñòàíå óáèåö âúïðåêè âñè÷êàòà áîëêà è ñàìîòà! Ñëåä åäíà ãîäèíà ùå å ïúëíîëåòåí. Ùå íàïóñíå òîçè îìðàçåí äîì, ùå âçåìå æèâîòà ñè â ðúöå, ùå èçòðúãíå îò ñåáå ñè íàñúáðàëàòà ñå áîëêà....è ìîæå áè, äàíî, íÿêîé äåí äà ñðåùíå ÷îâåê, êîéòî ùå ìó äàäå òîëêîâà íåîáõîäèìàòà ìó îáè÷!


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 15.12.2021 @ 08:28:27 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   rosi45

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 20:39:07 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Âèêòîð" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

RE: Âèêòîð
îò mariq-desislava íà 15.12.2021 @ 17:05:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óëîâèëà ñè òúíêàòà ãðàíèöà, êîÿòî ïðåêðà÷âà ÷îâåê, ïðåâðúùàéêè ñå â óáèåö. Ìíîãî ñèëåí òåêñò.{}


RE: Âèêòîð
îò rosi45 (rosica1945@dbv.bg) íà 15.12.2021 @ 18:48:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìíîãî áëàãîäàðÿ çà ÷óäåñíèÿ êîìåíòàð

]


RE: Âèêòîð
îò Lirik1 íà 17.12.2021 @ 07:15:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
...òúíêàòà ãðàíèöà, îáèêíîâåíî å äåáåëà...

]


RE: Âèêòîð
îò rosi45 (rosica1945@dbv.bg) íà 17.12.2021 @ 08:38:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå ñòå äîáúð ïñèõîëîã

]


Re: Âèêòîð
îò Lirik1 íà 17.12.2021 @ 07:12:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåïðèâè÷íî óñåùàíå íà ãëàâíèÿ "ãåðîé"... èçâåäíúæ äà ñå óñåòè...è äà íå áúäå óáèåö....íåðåàëíî, íà ôîíà íà åæåäíåâíèòå íîâèíè...ñèí óáèâà ìàéêà ñè...áàùà óáèâà äåöàòà ñè...
À, âïðî÷åì, êúäå å òóê ñåñòðàòà íà "ãëàâíèÿ ãåðîé"...êîÿòî ïðîäàâà èëà÷è,îòðîâíè, ó÷èëà è íåäîó÷èëà...è ñêðèëà ñå â àðàáñêî,õì...


Re: Âèêòîð
îò rosi45 (rosica1945@dbv.bg) íà 17.12.2021 @ 08:20:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èìàõ äðóã âàðèàíò, â êîéòî ñòàâà óáèåö, ÍÎ ðåøèõ, ÷å ñìå ñå íàãëåäàëè íà òàêèâà- íåêà äà å ïî-ïîçèòèâíî.  òîçè ñâÿò íÿìà íåâúçìîæíè íåùà!

]