Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 704
ХуЛитери: 3
Всичко: 707

Онлайн сега:
:: rosi45
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКауза
раздел: Хумор и сатира
автор: vlakant

Той провери за кой ли път уеб-страницата на Дружеството за защита на флората и фауната по поречието на Перловската река. Беше време да се приготвя за мероприятието. То беше нещо важно за него. Той имаше цел и искаше да я постигне, независимо от трудностите, които се изправеха пред него.
Тя прегледа за кой ли път речта си за “Защита на популацията на кафявия беззъбник по Перловската река в София”, усмихна се сякаш на себе си и започна бързо да се приготвя. Знаеше, че трябва да е там на време – не искаше хората да я чакат. Всички бяха съмишленици, но тя беше водача на справедливата борба за спасяването на кафявия беззъбник.

Той си сложи дънките и се заоглежда в огледалото. Харесваше се – беше висок, с атлетично тяло и изразителен син поглед. Напръска се под избръснатите мишници с дезодорант, след което разкопча панталона и пръсна няколко пъти в боксерките си, защото както беше казал поручик Ржевски “Може да възникне ситуация.” Отвори вратата на гардероба, за да си избере фанелка. Имаше над сто – фирмени, с надписи и без надписи, с джобове и без джобове, с кръпки и без кръпки. Подвоуми се. Изведнъж нещо рязко смени изражението му, той извади фанелката с надпис “Перловската река, естествен дом за кафявия беззъбник” и я облече. Погледна се в огледалото, въздъхна и излезе.

Тя си облече дълга дънкова пола, свали домашната риза, с която беше и си сложи сутиен върху големите и стегнати гърди. Отвори гардероба за да си вземе фанелка. Имаше над сто – всички с надписи за благородни каузи – за запазване на флората, фауната, естествените обиталища, планините, реките, блатата, гьоловете, трънаците и всякакви други, нуждаещи се от опазване природни обекти и субекти. Без да се замисля извади фанелката с надпис “Да спасим кафявия беззъбник в Перловската река” и си я сложи. Дрехата беше по нея и добре очертаваше бюста и. Без да се поглежда в огледалото, тя си обу маратонките и излезе.

Той отиваше за втори път на мероприятие на Дружеството за защита на флората и фауната по поречието на Перловската река. Дори не знаеше как наричаха тези мероприятия – демонстрации ли бяха, хепънинги или нещо друго. Но това не беше важно – важна беше целта.

Тя отиваше на такова мероприятие за хиляда триста седемдесет и пети път. Беше демонстрирала, говорила, водила борба, гладувала, палила свещи, будувала за родопския керкенез, за пиринското диво яре, за дунавския смрадливец, за солниците в Бургас, за плажа в Иракли, за рапаните в Черно море и други и други и други. За нея борбата за запазване на всичко, което диша и не диша в природата беше кауза, а сегашната кауза беше кафявия беззъбник. Тя се бореше за тази кауза и искаше да доведе борбата до успешен край.

Той искаше да постигне целта си. Не познаваше малкия червей, наречен кафяв беззъбник, не знаеше за проблемите му, а и в интерес на истината това изобщо не го интересуваше. Интересуваше го тя, а най-много го привличаха нейните големи гърди. Той отиваше на второ мероприятие, защото може би тя не вярваше в любовта от пръв поглед.

Тя дори не беше забелязала, че напоследък в нейните мероприятия са се появили повече мъже, и то в територия, в която основно жените търсеха своята изява.

И двамата вярваха в своята кауза и вървяха към своята цел, за постигането на която бяха готови на всичко.


Публикувано от Administrator на 09.09.2021 @ 14:33:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   vlakant

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 41952
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Кауза" | Вход | 4 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кауза
от malovo3 на 09.09.2021 @ 23:00:17
(Профил | Изпрати бележка)
Трябва да има продължение. Поздрави!


Re: Кауза
от vlakant на 10.09.2021 @ 11:43:52
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Не знам дали продължението няма да е разочароващо и за двамата и да излезе от хумора и сатирата.

]


RE: Кауза
от mariq-desislava на 10.09.2021 @ 20:27:16
(Профил | Изпрати бележка)
Ако целта е спасението на душата, то целта оправдава средствата.:)


Re: Кауза
от mitkoeapostolov на 12.09.2021 @ 09:46:28
(Профил | Изпрати бележка)
Много добро онагледяване на най-често срещаните прояви на мъжката и женската природа.


Re: Кауза
от libra на 23.09.2021 @ 22:13:48
(Профил | Изпрати бележка)
принцип на рода :) проявява се на всички нива, без него няма сътворяване, няма свят така да се каже :)
хубав и грамотно написан разказ, с добър хумор :)