Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 799
ХуЛитери: 4
Всичко: 803

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСреща
раздел: Разкази
автор: Checho

Уморен до смърт,седях на ръба на леглото и знаех,че днес ще срещна най -красивото момиче на света.
Хайде да ходим,извъня гласът на жена ми от кухнята,нищо не е останало за ядене.Натоварих денковете в колата и към големия магазин. По принцип не обичам да пазарувам.Много ми е чужда тая женска радост,но някой път изобилието по щандовете се прехвърля и при мене,и ме избива на свирукане и песен. Рядко.Трудно ми беше. Работата -нищо свястно,пари,да не говорим,децата- мъкни ги напред,назад.Изобилие? Къде ти.Но знаех,че аз съм си аз,а пък то няма как да изневериш на себе си,колкото и да ти се иска.Тогава я видях. Най-красивото момиче на света беше бременно и с шарени чорапи.Съпровождаха я майка ѝ и някаква приятелка. Тя също ме видя и се познахме.Истинската красота е скрита от човека,и не всеки я вижда.Иначе всеки би коленичил пред нея.Може би се случва на всеки. Виждаш някого и знаеш,че този човек ти е много познат и скъп,сякаш от друго място, от друго време,от друг живот. Ей така ,отведнъж.Тя също го знаеше. Не говоря за някакво влюбване от пръв поглед. Съвсем различно е.После четох за сродните души,явно и други хора търсеха обяснение.Но тогава....ние се гледахме, просто се гледахме,и чувствах някакъв вулкан в себе си. Следяхме се с поглед докато се скрие. Не знам колко време продължи.Тя ме гледаше , сякаш казваше,на кого ме оставяш,или на кого те оставям? Изчезна. И може би беше за добро.Защото вече чувствах истинската трудност на живота.Живееш с някой и гледаш как ти и тя бавно и неусетно губите своите искри,как остарявате и потъвате в коловозите на изтърканите фрази и безсмислени шеги. С телата натежават и мислите и не пърхат вече с предишната лекота.Как красотата и добротата на младостта бавно се отпускат и характера огрубява,а мечтите избледняват.Как на тяхно място идват страховете и незнанието.Ето за това.Лесно му е било на Христос.Живял 33 години и си заминал.Точно навреме.Старостта е лошо нещо,щом и той е предпочел да не я дочака.
Не знам много. Но знам оттогава насетне,че любовта е нещо,над което времето и пространството нямат никаква власт.Физически го чувствах.Останах си обаче в това време и пространство. Върнах се тъкмо навреме,за да хвана дребния да не събори щанда с тоалетните хартии,да догоня жена ми пред витрината за месо и да платя на касата.


Публикувано от Administrator на 30.01.2021 @ 13:39:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Checho

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:23:35 часа

добави твой текст
"Среща" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

RE: Среща
от mariq-desislava на 30.01.2021 @ 15:27:12
(Профил | Изпрати бележка)
Да бъдеш отвъд реалността вдъхновява, поне за известно време.{}


RE: Среща
от mitkoeapostolov на 30.01.2021 @ 18:28:15
(Профил | Изпрати бележка)
И аз съм имал такъв опит, но моят продължи поне един цял ден :)