Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 752
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 754

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: tehnomobi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà×èñòà÷úò
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: LeoBedrosian

åäíîàêòíà ïèåñà

Äåéñòâàùè ëèöà:
×ÈÑÒÀ×
ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ× (ïåíñèîíèðàí ó÷èòåë)

Ìÿñòî íà äåéñòâèåòî:
Áåäíî îáçàâåäåíà ñòàÿ
ñ ëåãëî, ìàñà, ñòîë è ñòàð òåëåâèçîð íà ÷åòèðè êðàêà.  úãúëà èìà ðúæäÿñàë óìèâàëíèê. Íà ëåãëîòî ëåæè áîëíàâèÿò Ëàâðåíòèé Âèñàðèîíîâè÷ è ãëåäà ñúâåòñêè ôèëì çà âîéíàòà. Âúðõó ìàñàòà ñå âàëÿò øèøåíöà ñúñ ñèðîï çà êàøëèöà, ïîëóïðàçíè îïàêîâêè îò ëåêàðñòâà è ñòàðà êàíà çà âîäà îò àëïàêà.

Íà âðàòàòà ñå ÷óêà…

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ× (ïèñêëèâ ãëàñ):
Êîé ÷óêà â òîçè êúñåí ÷àñ? Õì(èçêàøëÿ ñå è ïðîäúëæàâà ñ ïî-òèõ ãëàñ), àìà ãî ïîäêàðàõ ðîìàíòè÷íî. Òàÿ æåíà, õàçÿéêàòà, íå ðàçáðà ëè, ÷å íå ìîãà äà ѝ ïëàòÿ íàåìà. Äî êîãà ùå ìå òîðìîçè. (ïî-âèñîêî) Çàùî íå âëèçàø?

Ñëåäâà âòîðî, ïî-íàñòîé÷èâî ïî÷óêâàíå.

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ× (ïîíàäèãà ñå):
Âëèçàé äå, îòêëþ÷åíî å!

Âðàòàòà áàâíî ñå îòâàðÿ è âëèçà ÷èñòà÷úò, îáëå÷åí â ìàñêèðîâú÷åí êîñòþì ñ êàñêà, êîáóð, îò êîéòî ñòúð÷è äðúæêàòà íà àâòîìàòè÷åí ïèñòîëåò è äâà ïúëíèòåëÿ íà êîëàíà.

×ÈÑÒÀ×ÚÒ:
Íå ÷óõ, ìîãà ëè äà âëÿçà?

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×:
Êîé, ñîáñòâåíî ñòå âèå, ãîñïîäèíå? Äà íå å îáÿâåíà âîéíà!?
×ÈÑÒÀ×ÚÒ(çàñòàâà ìèðíî):
Äà ñå ïðåäñòàâÿ, ñòàðøè ñåðæàíò Èëàðèîí Áåëîóõè! ×èñòà÷ çà ëè÷íîñòíî ïðî÷èñòâàíå êúì Èíôîðìàöèîííèÿ Îòäåë íà Ñîôòóåðíîòî Áþðî êúì Àãåíöèÿòà çà Ëè÷íîñòòà. Íàêðàòêî ÈÎÑÁÀË.

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×:
Íà êàêâî äúëæà ïîñåùåíèåòî âè, àêî ñìåÿ äà çàïèòàì?

×ÈÑÒÀ×ÚÒ(äåëîâî)
Âèå ëè ñòå Ëàâðåíòèé Âèñàðèîíîâè÷?

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×:
Ñúùèÿò.

×ÈÑÒÀ×ÚÒ(Áúðêà â ìàëêà êîæåíà ÷àíòà è âàäè íÿêàêâè äîêóìåíòè):
Òðÿáâà äà áúäåòå ïî÷èñòåí.

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×:
À, áëàãîäàðÿ, â÷åðà ñå êúïàõ. Àìà êàê ìîæàõà äà âäèãíàò öåíàòà íà êúïàíåòî, êàê? Äàäîõ öåëè ñåäåìäåñåò êîïåéêè, à ñòàðàòà îáùåñòâåíà áàíÿ ñè å âñå òàêà ñòàðà, ïîðóòåíà è ñìúðäÿùà! Îñâåí òîâà íà âðúùàíå ïðîñòèíàõ è ñåãà ïèÿ ëåêîâå. Åòî âèæòå!

×ÈÑÒÀ×ÚÒ:
Áîÿ ñå, ÷å íå ìå ðàçáðàõòå. Ùå òðÿáâà äà âè î÷èñòÿ…

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×:
Íî… êàêà òàêà? Êàêâî èñêàòå äà êàæåòå ñ òîâà ÷å òðÿáâà äà ìå î÷èñòèòå? Äà íå áè… è ñ òîÿ ïèñòîëåò!? Î, Áîæå!

×ÈÑÒÀ×ÚÒ(ñ äîñàäà ïîäàâà ëèñòàòà íà Ëàâðåíòèé):
Ãîñïîäèíå, ùå âè ïîìîëÿ äà íå ñúçäàâàòå äîïúëíèòåëíè óñëîæíåíèÿ. Íàëè âèå ñòå Ëàâðåíòèé Âèñàðèîíîâè÷, ïåíñèîíèðàí ó÷èòåë ïî ëèòåðàòóðà è ðóñêè åçèê? Âèå ñòå. À çíàåòå ëè, ÷å òàêîâà ëèöå íå ñúùåñòâóâà â áàçàòà äàííè íà Èíôîðìàöèîííèÿ Îòäåë íà Ñîôòóåðíîòî Áþðî êúì Àãåíöèÿòà çà Ëè÷íîñòòà. Íàêðàòêî ÈÎÑÁÀË? Åòî âèæòå äîêóìåíòèòå è ñàì ñå çàïîçíàéòå, àêî îáè÷àòå! Åòî.

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×:
Íî êàê òàêà íå ñúùåñòâóâàì â áàçàòà äàííè? Êàêâî îçíà÷àâà òîâà!? Îáÿñíåòå ìè, àêî îáè÷àòå!

×ÈÑÒÀ×ÚÒ(îôèöèàëíî):
Òîâà îçíà÷àâà, ÷å âàøàòà ëè÷íîñò ÿ íÿìà. Èçòðèòà å. ÍÅ ÑÚÙÅÑÒÂÓÂÀ! Ïðè ïîñëåäíàòà àêòóàëèçàöèÿ â èíôîðìàöèîííèÿ îòäåë, îñúùåñòâåíà â ñúîòâåòñòâèå íà íàé-ñòðîãèòå ïðèíöèïè çà êîíôèäåíöèàëíîñò è ïðè èçïúëíåíèå ðàçïîðåäáèòå íà âëåçëèÿ â êðàÿ íà ìèíàëàòà ãîäèíà Çàêîí çà ëè÷íîñòòà Âèå íå ñúùåñòâóâàòå. Òîâà å.

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×:
Ùîì íå ñúùåñòâóâàì êàê òîãàâà ðàçáðàõòå èìåòî ìè? Îò êúäå èìàòå àäðåñà ìè? Íàëè ìå ÍßÌÀ!?

×ÈÑÒÀ×ÚÒ:
Ïîìîëèõ âè äà íå ñúçäàâàòå äîïúëíèòåëíè ïðîáëåìè, à åòî ÷å âèå ñå ïðîòèâèòå. Íå ìå ïðèíóæäàâàéòå äà ïðåìèíà êúì ÷ëåí ñåäåì îò ïðåõîäíèòå è çàêëþ÷èòåëíè ðàçïîðåäáè íà ïðàâèëíèêà çà ïðèëàãàíå íà çàêîíà çà ëè÷íîñòòà, íàêðàòêî ÏÐÇÏÏÇË. À òîé ãëàñè…

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×(ìåëàíõîëè÷íî):
×å ùå ìå î÷èñòèòå áåç ìîåòî ðàçðåøåíèå. Íàñèëà.

×ÈÑÒÀ×ÚÒ:
Áëàãîäàðÿ Âè, ñïåñòèõòå ìè ãî.

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×(çàìèñëåíî):
Ùå ìå ãðúìíåòå. Õåé òàêà, êàêòî ñè ëåæà. Ïóêîòúò ùå ñå ðàçíåñå èç öÿëàòà êîîïåðàöèÿ, ùå èçïëàøè ãúëúáèòå îò ñòðÿõàòà ìè. È òîâà âìèðèñàíî ëåãëî ùå ñòàíå ñìúðòíîòî ìè ëîæå. Õàçÿéêàòà Ïåòðîâíà ùå äîòúð÷è ñúñ ñêúñàíèòå ÷åõëè, äàíî íå ñå ñïúíå, ñòàðàòà, ïî ñòðúìíèòå ñòúïàëà. Âèå ùå ѝ ïîäàäåòå ôîðìóëÿðà çà ïîäïèñ è âñè÷êî ùå ñâúðøè. Êðàé…

×ÈÑÒÀ×ÚÒ:
Õàçÿéêàòà, êàê êàçàõòå å èìåòî ѝ, Ïåòðîâíà âå÷å çíàå. Íî çà åäíî ñòå ïðàâ. Àêî âèå íå ïîäïèøåòå ùå òðÿáâà äà ÿ àíãàæèðàìå íåÿ. À ñàì çíàåòå êîëêî å âúçðàñòíà è çäðàâåòî ѝ êàê å ðàçêëàòåíî. Çíàåòå íàëè? Å, çàùî òîãàâà ñúçäàâàòå òåçè èçëèøíè ïðîáëåìè? Çàùî íå ïîäïèøåòå è äà ïðèêëþ÷âàìå ïî-áúðçî. È àç ñúì ÷îâåê. Çíàåòå ëè ïîä êàêúâ ñòðåñ ðàáîòÿ, êàê òîâà ñå îòðàçÿâà íà ìîåòî çäðàâå, à çíàåòå ëè!? È âñè÷êî òîâà çàðàäè òàêèâà åäíè, êàòî âàñ. Òâúðäîãëàâè õîðà áåç ñàìîëè÷íîñò, êîèòî ñúçäàâàò ñàìî ïðîáëåìè!

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×(ìåëàíõîëè÷íî):
Ñú÷óâñòâàì âè, íàèñòèíà. Íî âñå ïàê… Íî äà âè êàæà ìîãà äà ðàçáåðà íà êàêâî ñòå ïîäëîæåí. È ìîÿòà ïðîôåñèÿ å íå ïî-ìàëêî ñòðåñèðàùà. Çíàåòå ëè, àç ñúì ó÷èòåë. Èëè ïîíå áÿõ. Ïî ëèòåðàòóðà è ðóñêè åçèê. À òî êîé äíåñ ñå èíòåðåñóâà îò êíèãè ñ õóäîæåñòâåíà ëèòåðàòóðà. Äàé èì åäèí áèçíåñ è ïàðè èì äàé. À äàëè ìîãàò äà íàïèøàò èìåòî ñè ïðàâèëíî, òîâà õè÷ íå ãè èíòåðåñóâà. Çíàåòå ëè íà êàêúâ ïðèñìåõ áÿõ ïîäëîæåí? Íà êàêâî óíèæåíèå? Íå âåäíúæ ìè å èäâàëî äà ñå õâúðëÿ â ðåêàòà. Íî ÷àê ëè÷íîñòòà äà ìè âçåìàò… Òîâà íå ãî î÷àêâàõ íÿêàê ñè.

×ÈÑÒÀ×ÚÒ(èñòåðè÷íî):
Íå èçäúðæàì ïîâå÷å öÿëîòî òîâà íàïðåæåíèå, ìîëÿ âè! Ïîñòàâåòå ñå íà ìîå ìÿñòî. Õðàíÿ ïåò ãëàäíè ãúðëà, áîëíà òúùà è êîòàðàê. Èìàì êðåäèò. Ëàäàòà ñå íóæäàå îò ðåìîíò, ñðåäíàòà ìè äúùåðÿ õàëþöèíèðà è ñå ñìÿòà çà Æàíà Äàðê. È êàê ñìÿòàòå, ÷å ñòàâà âñè÷êî òîâà ñ åäíà çàïëàòà íà ÷èñòà÷? Àêî íå ãðúìíà è âàñ ùå òðÿáâà äà ãðúìíà ñåáå ñè! Íå èçäúðæàì ïîâå÷å!

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×:
Íî ãîñïîäèíå, óñïîêîéòå ñå. Åòî âè ÷àøà âîäà, ïèéíåòå. Äðóãî íå ìîãà äà âè ïðåäëîæà çà ñúæàëåíèå.

×ÈÑÒÀ×ÚÒ:
Ùå ñëîæà êðàé íà æàëêèÿ ñè æèâîò è âñè÷êî ùå ïðèêëþ÷è! Ùå ñå îòúðâà âåäíúæ çà âèíàãè îò öÿëàòà òàÿ ãîðåñò è ñòðàäàíèå. Åòî òîâà ùå íàïðàâÿ! Ïúê äà ñòàâà êàêâîòî ùå (èçâàæäà ïèñòîëåòà ñè).

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×:
Õåé, ÿ ïîñïðè! Âèæ ãî òè! Ïèñòîëåò âàäè. Äàé ìè òîâà îðúæèå (âçèìà ïèñòîëåòà). Êàêâî ñè ìèñëèø!? Åòî, ÷å çàãúðáèõ è îôèöèàëíîòî îáðúùåíèå. À òîâà ãî ïðàâÿ ñàìî â êðàéíè ñëó÷àè, äà çíàåòå! Õì, äà ñå ãðúìíå ùÿë, æèâîòà ñè äà îòíåìå, çà äà íå èçïúëíè ñëóæåáíîòî ñè çàäúëæåíèå! Íå âè ëè å ñðàì? Çàòîâà íå âúðâè íàøàòà äúðæàâà, çàùîòî íèêîé íå èñêà äà ñè âúðøè ðàáîòàòà. Çàòîâà! Êàêâî òîëêîâà, ãðúìâàòå ìå, ïîïúëâàòå ñè ôîðìóëÿðèòå è ãîòîâî. Íå ñúì èñêàë äà ïîäïèøà, àìè äàéòå! Ùå ãè ïîäïèøà, êàêâî òîëêîâà… Åòî âè ïîäïèñà ìè! Ñåãà ñàì ëè äà ñå ãðúìíà, èëè âèå òðÿáâà äà ãî ñòîðèòå?

×ÈÑÒÀ×ÚÒ(íåâÿðâàùî):
Òîé ïîäïèñà. ß äà âèäÿ… åòî è òóê, äà è òóê. Åòî, òîâà å! Íå ìîæå äà áúäå. Âèå ñòå åäèí íàèñòèíà äîñòîåí ãðàæäàíèí, êîéòî ñå îòíàñÿ îòãîâîðíî êúì ñâîèòå çàäúëæåíèÿ è îòãîâîðíîñòè ïðåä îáùåñòâîòî. Íàèñòèíà…

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×:
Âå÷å íÿìà ïðå÷êè, íàëè? Òîãàâà äà ñâúðøâàìå. Òóê ëè ùå ìå ãðúìíåòå èëè äà èäåì â áàíÿòà. Ñàìî äà âè ïðåäóïðåäÿ, ÷å êàíàëà å ñïóêàí è ùå âè ìèðèøå íà ôåêàëèè. Íî çà òîâà íå ñúì àç âèíîâåí, ïðåäóïðåäèë ñúì õàçÿéêàòà Ïåòðîâíà îùå ìèíàëàòà ãîäèíà.

×ÈÑÒÀ×ÚÒ:
Àìà âèå íàèñòèíà ëè, òàêà ñàì ñå ñúãëàñèõòå? Íî íå âè ëè å ìèë æèâîòúò, íå èñêàòå ëè äà èçáÿãàòå? Àç ñàìî òàêà… ñðåùó òðèñòà ðóáëè…

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ×(ñòðîãî):
Íî âèå êàêâî! Èñêàòå äà âè ïëàòÿ ëè? Çà äà ìè ïîùàäèòå æèâîòà! Êàê íå âè å ñðàì! Ïàðè ùå ìè èñêà, äîðè äà èìàõ òðèñòà ðóáëè íÿìàøå äà òè ãè äàì. Ïúê è çàùî ìè å òîÿ æèâîò? Ïðåç öÿëîòî ìó âðåìå ñúì ñòðàäàë. Ãðúìâàé ìå è äà ñâúðøâàìå. Íî íå èñêà äà öàïàì ñòàÿòà. Äà èäåì â áàíÿòà, ùå èçäúðæèø ëàéíàòà… Ïàðè ùå ìó äàâàì àç íà íåãî. Åòî òè ïèùîâà è èäâàé! Çàòîâà íå âúðâè òàÿ äúðæàâà, êîðóìïèðàíî ëàéíî òàêîâà!

Äâàìàòà èçëèçàò îò ñöåíàòà ïðåç åäíà âðàòà. ×óâà ñå óäàð îò òúï ïðåäìåò, íåùî òåæêî ïàäà âúðõó ëåãåíè è ìåòàëíè êîôè. Ñëåä ìàëêî âðàòàòà ñå îòâàðÿ è íà ñöåíàòà âëèçà Ëàâðåíòèé Âèñàðèîíîâè÷ îáëå÷åí â êàìóôëàæíèÿ êîñòþì íà ÷èñòà÷à, íàäÿíàë êàñêàòà ìó.  ðúêàòà ñè íîñè îêúðâàâåíà âîäîïðîâîäíà òðúáà.

ËÀÂÐÅÍÒÈÉ ÂÈÑÀÐÈÎÍÎÂÈ× (îãëåæäà íîâàòà ñè äðåõà â îãëåäàëîòî íàä óìèâàëíèêà):
Ïî ìÿðêà ìè å, äàæå ñè ïðèëè÷àìå. Ñòàðøè ñåðæàíò Èëàðèîí Áåëîóõè. Èìåòî íå å ëîøî. Ïúê è åäíà çàïëàòà êúì ïåíñèÿòà íÿìà äà ìè å èçëèøíà. À ñåãà äà ïîïúëíÿ äîêóìåíòèòå.

Ïðîæåêòîðúò áàâíî èçãàñâà.

ÊÐÀÉ


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 01.10.2019 @ 15:43:44 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 14:45:44 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"×èñòà÷úò" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (9 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ×èñòà÷úò
îò libra íà 04.10.2019 @ 23:25:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
àç áèõ ãî ñëîæèëà â Èçáðàíè, àêî áÿõ ìîäåðàòîð, íî ïîíåæå íå ñúì, êàçâàì ñàìî, áðàâî :)


Re: ×èñòà÷úò
îò LeoBedrosian (lewdmil@gmail.com) íà 05.10.2019 @ 00:25:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìåðñè, íî ùå ñúì äîâîëåí è àêî ñàìî íÿêîé ðåæèñüîð ãî èçáåðå :)

]


Re: ×èñòà÷úò
îò malovo3 íà 02.10.2019 @ 23:40:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òî íàïðàâî ñè å "Ñúëçà è ñìÿõ" Ïîçäðàâè!


Re: ×èñòà÷úò
îò LeoBedrosian (lewdmil@gmail.com) íà 03.10.2019 @ 14:32:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà èìà è íÿêîé äà ãî ïîñòàâè, äîáðå ùå äà å, íî...

]


Re: ×èñòà÷úò
îò doktora íà 02.10.2019 @ 00:56:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìîèòå ïî÷èòàíèÿ, Ëåî!
È äðóã ïúò ñóì òè ïèñàë, ÷å èìàø äàðáàòà äà áúäåø äðàìàòóðã, íàïðèìåð, áèõ ïîñòàâèë òàçè åäíîàêòíà ïèåñà, êîÿòî íàïîìíÿ ïåðèîäà íà Éîíåñêî, ñàìî ÷å, âå÷å ñúì ïåíñèîíåð õàõ Âñúùíîñò, òóê èìà è õîðúð îò ñúâðåìåííèòå ôèëìè, íàïð. "×èñòà÷úò", à è íå ñàìî òîçè, òåìàòà å áëàãîäàðíà, Óñïåõ! È ÷åñòèò ïðàçíèê!
Äîê :-)


Re: ×èñòà÷úò
îò LeoBedrosian (lewdmil@gmail.com) íà 02.10.2019 @ 09:32:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Äîêè! Äîáðå, ÷å ñè òè äà ìå îáíàäåæäàâàø, ïðèÿòåëþ. Èíàê ïîëó÷àâàì óñåùàíåòî, ÷å ïèøà ñàìî çà ñåáå ñè, êîåòî ìåêî êàçàíî å óãíåòÿâàùî.

Ïúê íÿêîé äåí ìîæåì äà ñïðåòíåì åäíî ñàìîäåéíî òåàòðî...

]


Re: ×èñòà÷úò
îò doktora íà 02.10.2019 @ 12:15:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçáèðà ñå, Ëåî, ìîæåø äà ìè ñå äîâåðèù, ñòàð òåàòðàë ñúì, ïðåäè äà ñëåäâàì Ìåäèöèíà ñå ïîäâèçàâàõ 3 ãÎäèí âúâ âàðíåíñêèÿ Òåàòúð è êàòî ïîìîùíèê åñïèöèåíò...èíà÷å, áÿõ ñòàæàíò -àêòüîð.
Èñòèíà òè êàçâàì, çàùîòî èìàø óñåò çà äðàìàòóðãè÷íîòî ñ îòñåíúê íà òàéíñòâåíîñò è ñìèã êúì ÷èòàòåëÿ çðèòåë!
Ñâåòúë è ñïîêîåí äåí, Ëåî!
Äîêè Êðîêè )))))

]


Re: ×èñòà÷úò
îò LeoBedrosian (lewdmil@gmail.com) íà 03.10.2019 @ 14:34:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õóáàâî å, ÷å ìå ðàçáèðàø, Äîê. Íÿêîé áå êàçàë, ÷å ïèøå, çàùîòî íå ìîæå äà ãîâîðè è òàêà ñå èçðàçÿâàë. È àç òàêà, ïèøà, ïúê, àêî ñå íàìåðè íÿêîé, êàòî òåá, êîéòî äà ìå ïðî÷åòå, ÷å è äà îòêðèå íåùî â íàïèñàíî òî ñúì äîâîëåí, áðàò.

Áëàãîäàðÿ òè îòíîâî!

]