Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 765
ХуЛитери: 4
Всичко: 769

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: lubara
:: LeoBedrosian
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБогът
раздел: Фантастика
автор: istorika1989

13.08.1567 година
Източните Индии

Какво е това по-дяволите Мигел,попита Хуан ?
Някакво древно божество,изобразено като чудовищна змия приятелю.
Двамата конкистадори влязоха по-навътре в храма и заопипваха грапавите колони на зданието. Помощ Хуан,помощ!!!
Изведнъж всичко потъна в мрак и двамата мъже изчезнаха

16.05.2007
Ню Мексико
Професор Фернандо Диас пишеше нещо в тефтерчето си,оглеждайки древния храм на Кетцалкоатл в Теночтитлан,древната столица на ацтеките. Времето беше влажно и задушно,нещо напълно типично за тези климатични условия . Професорът беше свикнал с това време.Той беше роден и израснал в Ню Мексико,един от най-големите мегаполиси в света,с население от около 24 милиона души.Той беше водещ археолог в областта на древната история на предколумбовите цивилизации.Като беше тесен специалист по историята на ацтеките.
Слънцето вече залязваше,но ученият искаше да довърши разкопките си.Смяташе,че е открил нещо важно.
Това беше храм на Кетцалкоатл , крилатата змия която беше важна част от пантеона на ацтеките.
Кортес беше дошъл именно в годината когато било предвидено Кетцалкоатл да се завърне.
Испанците били като богове за неуките аборигени. Испанците обаче били жадни само за едно- за златото на ацтеките . Легендата за златния човек била жива , за градини обсипани със злато .
Монтесума,последният владетел на ацтеките бил екзекутиран,а Теночтитлан, столицата на империята им бил разрушен. Нощта настъпваше все повече и професор Диас най-накрая реши да даде почивка на работниците си.
Той беше сигурен,че ще намери нещо което ще направи кариерата му бляскава.
Педро е мъртъв,извика Тонин !Един от работниците беше паднал по гръб , с широко отворени очи .
Професор Диас погледна към посоката от която идваше викът и остана изненадан.
Младият мъж лежеше в локва кръв,сякаш нещо беше убило младежа.
Нямаше никой обаче,като че ли неведома сила от недрата на храма беше свила смъртоносната си хватка около гърлото на младия работник.
Храмът изглеждаше по-зловещ от всякога, а работниците отказаха да продължат работа . Беше дванайсет часа след полунощ и професорът най-накрая реши да си почине. След като работниците избягаха професор Диас започна да размишлява над станалото през деня.
Какво ли беше убило клетия Педро. Може би над древния храм тегне проклятие,подобно на това на фараоните в Египет.
Все пак професорът беше вярващ католик като всеки латиноамериканец и не вярваше на проклятията на храмовете.

22.05.2007
Професор Диас се чудеше какво беше убило Педро-работник по разкопките на храма на Кетцалкоатл,прословутата крилата змия от митологията на ацтеките.Изминаха шест дни от случката,но смъртта на клетия работник не даваше покой на професора.
Ами ако наистина имаше проклятие ? Ако крилатата змия беше възкръснала ? Тези размишления не даваха покой на Фернандо Диас,човек невярващ на брътвежите на неуките селяни от предградията на Мексико сити .

07.07.2007
Беше обикновен ден,но професор Диас се тревожеше,никой работник не искаше да идва на работа вече,след смъртта на Педро и другите странни събития,които бяха станали в древния храм.
Два дни след смъртта на Педро още двама работници бяха намерени мъртви,със странни следи от зъби по гърлата.
Нещо ставаше,нещо извън здравия разум.През 1567 година двама конкистадори са изчезнали безследно в същия храм-Мигел де Суарес и Хуан де ла Гусман,тръгнали да търсят баснословно богатство в храма на Кетцалкоатл.

00.33 мин, 12.07.2007
Странни сияния се появиха в небето над храма на Кетцалкоатл. Професор Диас беше повикан спешно.Няколко селяни бяха загинали от сиянието.Мъгла беше обвила храма на скверното божество.Професорът влезе в залата,където бяха намерени телата на загиналите работници.
06.31 мин, 13.07.2007
Професорът се свести и забеляза,че статуята на Кетцалкоатл не е на мястото си.Явно древния бог е оживял.
Когато излезе от храма Фернандо Диас разбра,че има още жертви. Смъртта бродеше из Мексико……

13.09.2007
Нищо повече не се случи в Мексико,професор Диас си отдъхна,докато не отиде в храма на Кетцалкоатл и не видя локва кръв в преддверието,явно богът беше оживял.Археологът не искаше да повярва,може би имаше някакво разумно обяснение.

17.09.2007
Известният археолог Фернандо Диас беше намерен мъртъв пред олтара на Кетцалкоатл,нищо странно нямаше да има в смъртта му,ако на шията му нямаше две миниатюрни дупчици,сякаш оставени от змия.Крилата змия.
Всичко свърши със смъртта на професора.Храмът потъна в забрава,може би така беше най-добре.Богът да не се тревожи.


Публикувано от anonimapokrifoff на 27.12.2018 @ 10:43:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   istorika1989

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 18:14:59 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Богът" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Богът
от malovo3 на 28.12.2018 @ 11:44:54
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави за дебюта!