Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 826
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 830

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: Elling

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅòþä
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: anaangelova

Ïúòóâàì ïî òðóäíèòå ïúòåêè, ñ ðúöå ñòðàõëèâî ñêðèëà â ïàçâè. Çàãúðáâàì ìèíàëè íåâîëè, ïîäàâàéêè ñå íà ÷îâåøêèòå òàéíè.  êîñèòå ìå ãàëè âÿòúðúò, à àç ãî ìîëÿ äà íå ñïèðà äà îáè÷à.
Ñúðöåòî ìè òóïòè ñúñ ñèëà íåäîñòúïíà è â ïëàìúê èçãàðÿò óñòíèòå îò áúäåùèòå ñòðàñòè.Íî íå ñåãà! Òðÿáâà äà ïî÷àêàò!È ïîñðåùàì íåïðèÿòåëèòå ñ ïåñåí, îòêðèëà ëèöåòî ñè çà èäâàùàòà ëþáîâ ãîëÿìà, êîëêîòî îêåàíà. Êúäå ñè òè ÷åñòíîñò, ñïðàâåäëèâîñò, êîãà ïîáÿãíà ñàìà ïî ñêëîíà òðóäåí?
Îáè÷òà ìå ìîëè äà ÿ ïðåãúðíà è îáëàäàÿ, äà îáè÷àì áóéíî, ñèëíî, äà ìðàçÿ ëúæöèòå ñêðèòè, äà òúðñÿ ñåìåòî íà èñòèíàòà çà íàøàòà ÷îâåøêà ïðèðîäà.
- Èäè òè, Êàòÿ, äî îêåàíà, òàì ùå íàìåðèø Áîãî÷îâåêà è ùå ñïàñèø ñåëîòî íè ìàëêî îò çëîáàòà, õàìåëåîíñòâîòî, óáèéñòâîòî.Ùå èçëåêóâàø ëþáèìèÿò ìúæ, ïîâàëåí îò íåçíàéíà áîëåñò.
È òðúãíà äåâîéêàòà íà ïúò, âúðâÿ äúëãî, íî ñå óìîðè è ïîñåäíà äî åäíà ñêàëà.
Èçíåíàäà ÿ íåïîçíàò ñòàð÷åñêè ãëàñ:
- Êîÿ ñè òè, ìîìè÷å?-ïîïèòà ÿ íåïîçíàòèÿò íà ïúòÿ- Êúäå ñè òðúãíàëà? Çàùî ñè ñàì-ñàìè÷êà?Òóê íÿìà äà ñðåùíåø äîáðîòàòà, âÿðàòà è íåéíàòà ñåñòðà- íàäåæäàòà.
- Äîáðè ìè ñòàð÷å- ðå÷å ìîìè÷åòî, öåëóâàéêè ñ ïîêîðñòâî ðúêàòà ìó- òúðñÿ èñòèíàòà çà ñàìàòà ñåáå ñè, íî è çà äðóãèòå. Èñêàì äà ñïàñÿ õîðàòà îò ñåëîòî îò çëèòå äåìîíè. Çàãóáèõ ìàéêà è áàùà,ñèðà÷å èçðàñòíàõ, íî íå ñúì ñàìîòíà, ìîåòî ñåëî î÷àêâà çàâðúùàíåòî ìè. ×àêà ìå è ëþáèìèÿò, êîéòî ñòðàäà íåñïðàâåäëèâî îò çëàòà ñúäáà.È íåãî èñêàì äà èçëåêóâàì. Òúðñÿ äà äîêîñíà Ñèíà Áîæè.
- Äîáðå òîãàâà, ñëîæè çàáðàäêàòà ñè, íå ñå ìðúùè! Òðúãíè ïî ïúòÿ , àëà ñâèé íàäÿñíî. È ïîñëå âñå íàäîëó.Âíèìàâàé ïúòÿò å òðóäåí, êàìåíèñò.Î÷àêâà òå òúãàòà è íåéíàòà ïðèÿòåëêà-îò÷àÿíèåòî. Íî íå ãóáè âÿðà, äåòå, ìîå, áúäè áëàãîñëîâåííî!
- Î, îò÷å, áëàãîäàðÿ, íî åäâà ëè ùå ìîæåø äà ìå ïðåäïàçèø îò ïðåïÿòñòâèÿòà, îò òåãîáèòå è íåñãîäèòå ÷îâåøêè,ðåøèëà äà íàìåðÿ ïåùåðàòà ïðè îêåàíà.
Ïîêëîíè ñå ñìèðåíî ìëàäàòà äåâîéêà è òðúãíà ïàê ïî ñêàëèñòàòà ïúòåêà.
Íàäåæäàòà ÿ êðåïåøå , è âÿðàòà, ñêðèòè â äóøàòà ñâèäíà è æàëîñòèâà.
Ëþáîâòà ëè ïðîâîêèðà òÿëîòî èëè òúðñåíåòî íà èñòèíàòà äàâà ñèëà íà äóõà?
È âúðâÿ ìîìè÷åòî è äíè, è íîùè. Ïàçåøå ÿ Ëóíàòà. Âÿòúðúò è äúæäúò ÿ ñúïðîâîæäàõà ïî ïúòÿ íà ñåáåîòêðèâàíåòî.
Áå ÷óëà êðàñèâàòà ëåãåíäà, ñïîðåä êîÿòî, àêî ñå äîêîñíåø äî Áîãî÷îâåêà ïðèäîáèâàø íåîáèêíîâåíà ñèëà-äà ëåêóâàø è ìúäðè äóìè äà ìúäðóâàø.
Öåëòà áå ÿñíà, âðåìåòî-ïðåä íåÿ. Çàñòóäÿ.Çàâàëÿ è ñíåãúò.Òðåïåðåøå äåâîéêàòà, íî ïðîäúëæàâàøå íàïðåä.Ñíåæèíêè òàíöóâàõà ïî êîñèòå è, à êðàêàòà ÿ áîëÿõà.Àëà íå îáðúùàøå âíèìàíèå íà áîëêàòà, çàùîòî ñúðöåòî è áå æèâî, òîïëî, ÷îâå÷íî, âñåîòäàéíî.Æåëàåøå äà ïîìîãíå íà õîðàòà è òúðñåøå èñòèíàòà áåç äà ñå ñïèðà ïðåä íåâîëèòå è ïðåïÿñòâèÿòà.Î÷àêâàõà ÿ íåçðÿùè, ñàêàòè, âñåêè, ñ òúãà â ñúðöåòî.Áîëêàòà óìåå êàòî âåùåð äà ìàíèïóëèðà è ñèìóëèðà áëèçêèÿ, òàêà íå óñåùàø èñêðåíîñòòà è íåïîäðàâåíîñòòà.
Ïúòóâàì ìèñëåíî ñ ìîìè÷åòî-ìëàäî è íåâèííî-ïîåëî îáåùàíèå ãîëÿìî, äî îêåàíà òî äà ñòèãíå.
È ñÿêàø ñ âúëøåáíà ïðú÷êà íÿêîé çàìàõíà-çàñìÿõà ñå äúðâåòàòà.Ïðîëåòòà ïðèñòèãíà êàòî ÿñòðåá è ïðîãîíè çèìàòà.Ïîñëå-ëÿòîòî áå ïúëíî ñ ëþáîâ... Ñòðàñòè.È íå ñå ïîäàäå òîëêîâà ëåñíî äåâîéêàòà íà äÿâîëñêèòå æåëàíèÿ.Òå òúðñåõà åìîöèèòå è ãè çàðàçÿâàõà ñ ëúæëèâà ÷óâñòâåíîñò.
- Íå!- êàçà ìîìè÷åòî íà ñòðàñòòà-Îòèäè ñè! Çàäà÷à íåëåêà èìàì, äà íàìåðÿ Áîãî÷îâåêà.
Òàéíàòà ñòîåøå íåðàçêðèòà, îñâåí îò÷åòî, íèêîé íå çíàåøå çà íåÿ.
Ñêàëèòå è ïðå÷åõà ïî ïúòÿ, âÿòúðúò ðåøè äà ÿäîñà êðàñèâàòà äåâîéêà è âèêíà ñèëíî.
Êàìúíè ñêàëèñòè ïîäàäîõà, óäðÿõà ñå è ïàäàõà ñ ãðîõîò â äúëáîêèÿ äîë. Òðåïåðåøå ìîìè÷åòî ñ òúìíèòå î÷è, åäíà ñúëçà ïàäíà ïî ðóìåíàòà áóçà è ñå ñëÿ ñ óñòíèòå. ìèã ñÿêàø íÿêîé êàçà: Ñòîï! È ñëúíöåòî èçãðÿ, áóðÿòà - îòìèíà.
Òîãàâà òÿ âèäÿ äúãàòà íà íåáåòî, à â ïðîñòîðà ñúçðÿ îáðàçà íà Áîãà. Îêåàíúò ñèíååøå îòñðåùà. Äåâîéêàòà óñïÿ, ñ ìíîãî ìúêà è íåâîëè äà îñúùåñòâè ñâîÿòà ìå÷òà.
Ìå÷òàòà ñå ïðåâúðíà â èñòèíà, è ïîãàëè íåæíî äåâîé÷åòî, ïîìàõà ñ ðúêà è èç÷åçíà.
Êàêâî å äà îñúùåñòâèø ìå÷òèòå ñè?
Äà íàìåðèø ñúêðîâåíîòî, îíîâà, çà êîåòî ñå áîðèø?
Ïúòÿò - òúðñåíå íà ñåáå ñè, è ÷ðåç íåãî, èñòèíàòà çà äðóãèòå- å ñèìâîë âåðóþ çà íîâ è ùàñòëèâ æèâîò, êúäåòî íàäåæäèòå è õàðìîíèÿòà ñà íåñòèõâàùè âúëíè îò ñàìîïîçíàíèå è ñèëà.
Ñåëîòî áå ñïàñåíî.
Ìîìè÷åòî è äîñåãà æèâåå ïúëíîöåííî è õàðìîíè÷íî, ëåêóâàéêè ÷ðåç Áîãî÷îâåêà.
Êîñèòå è ïîáåëåëè îò ãîäèíèòå, î÷èòå- âñå îùå ãîëåìè è ïúëíè ñ æèâîò- íå âðúùàò íèêîé ñòðàííèê, èçïàäíàë â áåäà.
Íåêà,àêî ñòðàäàìå áåçóòåøíî èëè íè áîëè îò òðåâîãè,îòèäåì äî îíîâà íåçíàéíî, ìàëêî ñåëî è ïîëîæèì ñ ïî÷èò ÷åëî äî ðúêàòà ëåêîâèòà.
Ïúê ïîñëå- ùå øåïíåì òèõî, ðàçêàçâàéêè íà ïîêîëåíèÿòà èñòîðèÿòà çà åäíî ìîìè÷å, ïîåëî áîëêàòà â ñúðöåòî,çíàåùî è ìîæåùî,îñúùåñòâèëî òàéíàòà íà èçöåëåíèåòî.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 04.11.2018 @ 17:17:30 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   anaangelova

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 14:14:15 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åòþä" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åòþä
îò mariq-desislava íà 05.11.2018 @ 08:26:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âñúùíîñò âñåêè åäèí å ïîäîáåí òúðñà÷ è êúäå îñúçíàòî, êúäå - íå, ïðîêàðâà ñâîÿ ïúòå÷êà.{}


Re: Åòþä
îò anaangelova íà 05.11.2018 @ 15:10:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàêà å, âñåêè îò íàñ å òúðñà÷ íà òîâà, îò êîåòî èìà íàé-ìíîãî íóæäà...×åñòî íå îöåíÿâàìå îíîâà, êîåòî ïðèòåæàâàìå è òúðñèì òàì, êúäåòî å èçëèøíî. Ïðè÷èíÿâàìå ñè áîëêà è òúãà, íàðàíÿâàìå ñå...

]