Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 786
ХуЛитери: 2
Всичко: 788

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦарят, Жозе Моуриньо и конкурса за старша Вещица
раздел: Фантастика
автор: antoan1antoan

الملك البرتغالي جوزيه مورينيو والمنافسة لكبار الساحرة
Имало едно време един цар. Той често скучаел и се чудел, как да си достави емоции, но и да управлява не само със светлата част на закона, но и с тъмната му страна - ама друг да направи това вместо него.
Мислил, мислил и решил да обяви конкурс за зла вещица...
"Ще назнача главна вещица в царството - но само ако е талантлива и се съобразява с мен. Ще я осигуря а може и да й дам и сина си за съпруг... Явили се десетки вещици, но от тяхните умения - царя ставал от тъжен все-по тъжен. Не се вмествали в неговите идеи. "Май ще трябва да поканя Жозе Моуриньо за селекционер на персонала ми"- казал си с въдишка ЦАРЯТ!
В тези далечни времена - както и винаги всъщност - изобщо не било проблем за царските медиуми да влизат в контакт с бъдещи или минали личности. Най-способния царски контактьор Мохамед, осъществил разговор с бъдещото светило във футбола Жозе.
"Мохамед вика Жозе от бъдещето" - чул се гласа на магьосника, който трябвало да навие известния треньор за задачата, поставена от царя.
Нещеш ли, Жозе чул призива:
- "Не по-малко от 200 милиона евро - казала звездата на треньорската професия и психо-терапията :) - освен това, царят да стане спонсор на "Манчестър Юнайтед"!!
- Ама Моу - казал Мага... Не е ли твърде много?
- Не е - отвърнал Моуриньо. Аз купих Погба за 120 млн евро! Ясно е, с какви суми работя. Аз съм звездата и мога да правя чудеса! Искате вещица?? Ок. Царят да плати равностойността на еврото в 5 камили натоварени със злато!
- Уаууу - отвърнал царския контактьор. Но ще трябва да минеш и медицински прегледи. Както Погба!
- Искаш да кажеш - че вещицата трябва да мине медицински прегледи? (Уточнил селекционерът)
- Ох, така де - още не мога да се нагодя към вашето Време и Пространство. Получавам леко изкривен сигнал - а може би и да е от виното...
- Добре, отсякъл Моу - от вас камилите със злато - от мен супер-вещицата! Срок - една седмица. Задвижвайте там бюрокрацията в царството и ... златото го искам в швейцарска банка!
- Да се чуем след два дена? - с надежда предложил царския Медиум.
- Направо ми звънни на мобилния. Карай с телепатия.
- ОК - свикнал бързо с новостите Мохамед и задал още един въпрос:
... Кажи сега и името на "стоката" - нали все-пак ще даваме толкова злато... :(
- Няма проблем, колега - Ева Карнейро! Няма по-зла, но и по-красива лекарка от нея. Работихме заедно в "Челси". Тя е човека за вас. Надявам се, да останете доволни от уменията й. За всеки случай хвърли един поглед в интернет, за да усвоиш подробностите по нейните качества. И... още нещо - сами ще си "вземете" стоката. Доставката си е ваш проблем. Аз с Ева не разговарям. Искате зло - аз го посочвам, а вие си го доставяте във вашето измерение.
Мохамед казал "чао - засега"(!) - и така...
Царският син бил красив 18годишен левент - почти копие на Златан Ибрахимович. Цял богатир. Казвал се Мурад. Но... според хорската мълва, синът на везира - Джамил се казвал той - бил по-красив и по интелигентен! Мурад често вземал в ръце едно вълшебно огледало, което било персонално, само за негово ползване, включвало се в ефир само с ник-нейм и парола! (Бележка на автора - вие какво си мислите - тези неща /в днешно време/ въобще не са нови! Измислени са, ехеее - отдавна - само че - сега са малко модернизирани - нищо ново под слънцето). Та принца написвал ник-нейма, който бил: Меси :) и паролата: 12345... Ах ах - така е по-лесно - къде ще помни сложни пароли с различни по големина букви - та принц Мурад не можел да запомни момичетата, които се натискали за вниманието му... Или за имането? Аллах знаел :) Той Султана се правел, че не забелязва чехлите на "девици", рано сутрин пред покоите на сина си. Ха ха ха! Разврата не е измислен в 20-21 век, нали така?
И след като попълвал полетата във вълшебното огледало - то проговаряло с човешки глас... Мурад обикновено питал: "Огледалце, огледалце - я кажи кой е най-красивия принц на земята??" Отговора бил един: "Джамил - господарю!" И днес, като получил за десети път същия отговор - Принцът строшил говорещото и "необективно" огледало! И веднага повикал най-верния си слуга със заповед - да му купи най-обективното вълшебно огледало... Но за да е сигурен в стоката - рекъл: "Ако и следващото огледало посочва синът на везира, като най-красив - ще ти отрежа главата, верни ми Мехмед! Мехмед веднага извикал: - Ясно Господарю - задачата ще бъде изпълнена за по-малко от 2 часа" - и хукнал да търси дилър на огледала по поръчкааааа :)
След два часа, то стояло на нощното шкафче на принца и той веднага го изпробвал. Ник-нейма, паролата - както вече знаем. Ноооо... първия въпрос бил: "Коя ще бъде най-злата вещица, шефката в това царство ? - Май тя ще ми бъде поръчана за жена ?"
Огледалото - плод на голям майстор (или шмекер - което е все-едно) отговорило с приятно еротичен женски глас:
- Еввввааааа Карнееееййййрооо, Господарю!
- Уауууу, възкликнал Мурад - точно като сегашните интернет потребители.
Ама тя... хммм - говори се в отвъдното (бел автора - интернет=отвъдното) - че тя си падала по няколко мъже едновременно... А?
- Но Вие, Господарю... май нямате нищо против (казало огледалцето). Това няма ли да разпали Вашите фантазии??
Принца срамежливо премълчал. Че... май всички знаем - има неща, които искаме да скрием дори и от себе си - камо ли да ги изречем на глас. Ето защо се говори, че словото е живо! :)
Дошъл реда и на "фундаменталния" въпрос :)
- Огледалце, огледалце - я кажи - кой е най-красивия принц на земята??!!
- ВИЕ, ГОСПОДАРЮ! - Без всякакво колебание отвърнало "женското" огледало! Ако желаете да ви обслужвам с нещо по-така - винаги на Вашите услуги. Влюбих се във Вашия чар, още когато ме поставихте на нощното си шкафче!!
- Хммм, промълвил принца - ето това се казва вълшебно огледало - не като предната стара и грозна версия...
А после прихнал да се смее - защото имал чувство за хумор!! Смял се три дена и три нощи, а пък аз... ще развивам сюжетната линия през това време.
От Жозе Моуриньо - винаги са се очаквали чудеса! Буквално - както те стават в приказките! Но това в Реала е съвсем не-лека задача! От една страна Моу трябвало да възвърне предишния блясък на Манчестър Юнайтед - велик клуб, който обаче забуксува в глухи коловози в годините след напускането на Алекс Фергюсън. Феновете на Юнайтед са уверени, че Жозе ще направи подходящата "магия" и ще изведе отбора до всички трофеи!
От друга страна - най-големия му конкурент Гуардиола се "намести" току под носа му в същия град - стана треньор на "Манчестер Сити"! В Англия също заработи и Юрген Клоп - виртуозния германския треньор, който веднага след поемането на "Ливърпул" спомена:
"Не съм магьосник - не мога да променя нещата с магическа пръчка!"
Но Моуриньо не можеше да си позволи да изрече подоби думи! Той трябваше да използва магията - и да вярва, че сам е магьосник. Когато в една топла вечер легна да спи - той се замисли за предложението на Султана от миналото. Ако му прати Ева - неминуемо, ще й направи услуга - тя ще бъде позлатена, а и ще ръководи едно могъщо царство - докато той самият ще води цял живот закъсали отбори... Кофти, нали? - се запита сам...
Реши да направи нова "магия"! Веднага позвъни на номера на USA AGENCY FOR TOP SECRET CLONING - HOUSTON . Малко на брой хора в днешния свят знаеха този телефонен номер. Американците отдавна клонираха хора - овцата Доли беше обявена само за пред общството. На практика, клонирането вървеше с пълна пара, без народите да бъдат информирани за това. Бяха клонирани Хитлер, Ленин и дори Джон Ленън. Клонирането на Джон стана възможно, защото доверения му зъболекар си беше запазил един негов зъб за спомен! А Ангела Меркел - никой така и не можа да докаже - как точно се е появила и къде е учила или живяла до момента на нейното канцлерство! Появиха се и публикации от авторитетни американски медии, че Меркел вероятно е дъщеря на Хитлер!!
Освен това, Моуриньо се замисли за процесите - между миналото и сегашното... Гуардиола, Клоп - и други велики личности щяха да узнаят за неговата сделка - и щяха да нахлуят в богатото царство на султана. А за него - Моуриньо - щяха да останат само 5-те камили със златото. Твърде малко. Малкоооо - разсъждаваше треньора. Най-добре да се запази сделката в тайна. И без това Султана трябваше да плати луди пари на медиуми, които да отворят портал във Вемепространството през който да премине Ева Карнейро. А и нейното "изчезване" в миналото?? Как щеше да се отрази това на неговата кариера??
Затова, когато чу в телефонната слушалка: "Агенция-Топ-Секрет" - кой набра този номер - откъде го имате??" - отговори:
- Жозе Моуриньо на телефона! Имам поръчка за вас - която държа да остане в дълбока тайна!
- Изчакайте за идентификация на гласа Ви - каза непознатия глас.
След секунди се чу въпрос:
- Кажете конкретни данни!
- Искам копие на Ева Карнейро! Но с известна промяна в матрицата на мозъка. Данните ви изпращам на имейла!
- Прието! Ще Ви се обадим след седмица.
- Искам светкавична поръчка - плащам тарифата, зная я точно!
Прието. Ще Ви позвъним до 7 дена.
Моуриньо използва тези 7 дена по виртуозен начин. Както всичко, което правеше - между другото. Работейки по тази приказка - в един момент си помислих, че Жозе е вреоятно клонинг на самия себе си, но обогатен с допълнителен компютърен изкуствен интелект.
Та какво направи Специалния на следващия ден? Ами... Ето какво: Намери една стара снимка където са двамата с Карнейро, "подхвърли" я на доверен журналист, който пък от своя страна написа: " Специалният е забелязан на частно парти заедно с двойничка на Ева Карнейро - защо ли му е била тя - любов, омраза или бизнес "?
Царят на арабската държава също задвижи нещата по посрещането на Новата Вещица и насити времето до нейното пристигане с интересни мероприятия. Нареди да ремонтират и обзаведат най-хубавата стая в двореца. На вратата й поставиха табелка "Старши психотерапевт - Маг 1 д-р Ева Карнейро" - което си беше анонс съвсем в духа на 21 век... Господи или Аллах - да кажа... как пред очите ми започнаха да се сливат миналото и бъдещето :) Взаимното проникване и относителността на Айнщайн бяха в ход!
Понеже царят си беше стиснат - като всеки цар - нямаше търпение да си избие парите за пратеничката от другото измерение, тоест петте камили със злато. Поръча на най-добрите художници в царството, да изрисуват на тениски - стилизирана картинка на двореца съчетана със лика на докторката и красив надпис "Ева Карнейро от 21 век - номер едно в отбора " - така на царя му звучеше по-екипно. Надписа с оригиналния му вид изглеждаше така: إيفا كارنيرو القرن ال21 - الفريق رقم واحد Фланелките щяха да бъдат изпратени по всички краища на света, за продажба - по 5 жълтици всяка. Разбира се, предвидливия цар патентова производството на подобни фланелки - и беше първия цар в своето време постигнал този резултат. Султанът очакваше поне 15 камили със злато печалба от тази търговия - и не беше далеч от истината...
Абе този цар съвсем не беше глупав. Започвайки веднъж работа по оста минало-бъдеще, той се развихри - решил да покаже на "ония от бъдещето", че може да действа мащабно, като тях - че и даже по-добре!
Нареди на една успешна строителна бригада, в срок от един месец - да изгради един супер-модерен стадион по футбол, на който беше измислил вече и име! А то беше "Моуриньо - Стейдиъм". Ох, ох - и забележете - този стадион бе планиран - без никой в царството да е чувал за чудото, наречено "ФУТБОЛ"!!! По-нататък в приказката ще стане ясно, колко гениален е бил този ход на царя.
И съвсем в духа на чудесата в приказките (да отбележим, че в приказките отдавна, преди да има самолети и подобни летящи обекти - съществуват летящи килимчета, коне, вещици с метли и вълшебни-говорящи кълба и всякакви чудеса) царят явно решил да надмине Жозе в мисленето и действията си - поръча да се произведат евтини вълшебни огледала, които да включват функции на компютрите от 21 век. За целта - той възложи на Главния контактьор - да влезе във връзка с китайците и да сигури най-евтиния интернет в стария свят! Султана реши, че щедрото слънце на АРАБИЯ ще осигури достатъчно ток, чрез фотоклетки, доставени на минимум цена - също от Китай. Медиума веднага започна да търси връзка с китайски бизнесмени. Тук се действаше бързо и с хъс. Брей - какво може да постигне вдъхновението впръскано от една жена, дори и тя да е вещица...
Султанското господство превръщаше нещата в сътворяването на практика на една нов супер сила в древния приказен свят. Държава, която царят нарече НОВА АРАБИЯ!
На шестия ден от началото на тази история, точно в 17ч следобяд - от външния портал на имението на Жозе се позвъни... после още веднъж. Червената лампичка във всекидневната на великия треньор светна. Охраната веднага му се обади по вътрешния телефон:
- Господин Моуриньо, на външната врата стои красива жена, оприличавам я на Ева Карнейро.
- Пусни я да влезе - със загадачна усмивка отговори селекционера.
Жена му и децата бяха на гости в Португлия през тази седмица - и така - Жозе можеше да се наслади необезпокояван на срещата.
Жената премина през красивата градина, погледна с интерес червените рози и се насочи към всекидневната. Жозе я покани вътре.
- Как се казаваш?
- Нима не ме помниш, татко??!! Разбира се - Ева Карнейро - твоята дъщеря!
- Ела да те прегърна, момичето ми!
Моу беше чувствителен човек. Той често си поплакваше при раздялата с любими футболисти, когато професията му налагаше да поеме друг отбор. И сега - сълзите му текнаха - едри, топли и солени. Невероятния и специален португалец беше поръчал на клониращата фирма - да вложи всички качества в тази млада жена - които могат да накарат един мъж да плаче цял живот - но от щастие! Абсолютна вярност и преданост, свободно владеене на 10 чужди езика - сред които и 50 детски песнички на арабски! Способност да управлява самолет и дори и държава - ако се наложи! Дар слово - почерпено от архивите с речите на Адолф Хитлер. Новата Ева - срещу своя СЪЗДАТЕЛ - ЖОЗЕ! Освен това - не на последно място ЕВА беше получила генетичната способност да владее перфектно уменията на оралната любов. Моуриньо подчерта това свое желание в базата данни които бяха изпратени на USA AGENCY FOR TOP SECRET CLONING - HOUSTON. Според него - от способностите на една жена да прави орална любов зависеше и нейното щастие, а и на любимия и мъж. В този аспект - Жозе поддържаше учението на Фройд!
- Какво да те почерпя, момичето ми?
- Капучино, тате :)
Самият Моуриньо обичаше този вид кафе - беше заложи същото и на "произведението" си! Това трябваше да се види на живо! Аз имах това щастие :) Е... Ако не вярвате, си е ваш проблем. Всичко това се случи в един сън - но както може да се досетите - кое е сън - и кое действителност - само Бог знае!
Точно в 21часа се обади царския контактьор Мохамед.
- Ехо - горната Земя ли е - пошегува се той.
- Точно така - отвърна Жозе. Имам страхотни новини за твоя султан! Ще се ангажирам да помогна за отварянето на портала във Времепространството. Утре рано, в 5 сутринта трябва със съвместните усилия на контактьорите от нашия свят и медиумите от вашия - чрез вглъбяване и молитви - да се отвори портал, точно над стадиона на "Манчестър Юнайтед", Терена е подходящ за изпращането на Ева и получаването на камилите, за които трябва достатъчно пространство.
- Страхотно, отвърна Мохамед - ще докладвам веднага на султана!

12. 08. 2016г. 5 AM стадион OLD TRAFFORD - наричан още "Театъра на мечтите"

От небето бавно се спусна спираловидна флуидност, въртяща се обратно на часовниковата стрелка. Желевидната прозрачна материя плавно докосна тревата на игрището, от нея заизлизаха отначало поизкривени натоварени камили със злато - които, когато стъпиха на терена в цял ръст - дадоха напълно бистър и материален образ. Фронтално на тях - с "първа арабска" скорост, към порталното "желе" се насочи ултра съвременен джип БМВ - брониран и хидро-прахоустойчив - готов за действия в арабската пустиня. Зад волана решително стоеше НОВАТА ЕВА КАРНЕЙРО!
Естествено, Жозе Моуриньо плачеше - наблюдавайки процеса на сближаване на двата свята. Но... Това не му попречи да нареди на охранителите си да подкарат кервана със злато към къщи.
- Сбогом, момичето ми - промълви Жозе.
Сигурен съм, че употреби точно тези думи, защото стоях до него в този момент.
- Красива е, нали Антоан?... И това каза още, но не дочака моя отговор.
- ... :)
Аз все-пак успях да се усмихна - точно на това място. /Защото на 7мия ден, Жозе реши да си почине:) /
- А сега - каза СПЕЦИАЛНИЯ - каня те да пием по едно вино в дома ми. Защото е ясно, че дойде

КРАЯ НА ПРИКАЗКАТА!
نهاية القصة


Публикувано от Administrator на 12.08.2018 @ 11:32:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   antoan1antoan

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:25:45 часа

добави твой текст
"Царят, Жозе Моуриньо и конкурса за старша Вещица " | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Царят, Жозе Моуриньо и конкурса за старша Вещица
от Angelche на 21.08.2018 @ 00:11:16
(Профил | Изпрати бележка)
Забавлявах се:))) Има места където се смях на глас:)))
И това "огледалце" с ник-нейма и паролата беше върхът:))))
Само дето съм много зле с тези футболни отбори, футболисти...
треньори....., но всичко е преплетено по много интересен начин:))
Благодаря за удоволствието antoan:)))))))))


Re: Царят, Жозе Моуриньо и конкурса за старша Вещица
от antoan1antoan на 25.08.2018 @ 02:42:09
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Angelche!
Ей такъв точно коментар подхожда на разказа ми :)
Зарадва ме - казано с една дума.
Ще те посетя на страницата ти - и ще се запозная с твоето творчество - може и да коментирам нещичко :)
Поздрави и пожелания за щастие и вдъхновение

]