Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 408
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 412

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÆàáåòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Heel

– Ïàê ëè èçëèçàø ñ ïðèÿòåëêè? – ïîïèòà ñ òúãà â î÷èòå Èâàí.
– Äà – îòâúðíà ñóõî ñúïðóãàòà ìó Êðèñòèíà è ñå íàâåäå äà ñå îáóå.
– Ìèñëåõ äà òå çàâåäà íà ðåñòîðàíò òàçè âå÷åð…
– Óãîâîðèëà ñúì ñå âå÷å. À òè çàùî ñåãà ñå ñåòè, êàòî ðàçáðà, ÷å èìàì ñðåùà!
– Óñïÿõ äà ñå èçìúêíà ïî-ðàíî îò ðàáîòà…
– Å, íÿìà äà ñòàíå, äðóã ïúò.
– Ìíîãî ÷åñòî çàïî÷íà äà èçëèçàø ñ ïðèÿòåëêè.
– Òè êàêâî, ñìåòêà ëè ìè äúðæèø?
– Êðèñè, ïðîñòî ìè ñå èñêà äà ïðåêàðâàìå ïîâå÷å âðåìå çàåäíî. Äà, çàòðóïàí ñúñ ñ ðàáîòà è íå óñïÿâàì äà òè îáðúùàì äîñòàòú÷íî âíèìàíèå, íî ìè ñå ùå ïîíå â ñâîáîäíîòî ìè âðåìå…
– À àç íå ðàáîòÿ ëè! Äà íå ìèñëèø, ÷å ìè å ëåñíî! Îò òðè ãîäèíè íå ñìå õîäèëè íà ìîðå! Âñå îáåùàâàø, îáåùàâàø…
– Êðèñè, çíàåø, ÷å ñå îïèòâàì äà èçïëàòÿ çàåìà. Çëå ñìå ñ ïàðèòå.
– À êîãà ùå æèâååì, êàòî îäúðòååì ëè! Õîðàòà ñè ãëåäàò êåôà, à íèå …
– Êðèñè?
– Ñòèãà ñè ìå êðèñîñâàë!
– Êðèñè, èñêàì äà ïîãîâîðèì.
– Ñåãà íå ìîãà, áúðçàì.
– Çàùî îáëè÷àø íàé-õóáàâèòå ñè äðåõè, êîãàòî èçëèçàø ñ ïðèÿòåëêè?
– Î, ÿ ìè ñå ìàõàé îò ãëàâàòà!
– Êðèñè, ÷àêàé! Ïðîñòî èñêàì äà ïîãîâîðèì. Çíàì, ÷å íå ìîãà äà òè äàì òîâà, êîåòî çàñëóæàâàø, íî…
– Íåùàñòíèê!
Èâàí ðåâíóâàøå, îïàñÿâàøå ñå, ÷å áðàêúò ìó å ïðåä ðàçïàäàíå. Ðàçãíåâåí, òîé ÿ õâàíà çà ðúêàòà è ÿ äðúïíà êúì ñåáå ñè, èñêàøå äà é êàæå íÿêîè èñòèíè ïðàâî â î÷èòå.
Êðèñòèíà òúêìî ïðåêðà÷âàøå ïðàãà è ðÿçêîòî äâèæåíèå ÿ ñâàðè íåïîäãîòâåíà. Äîêàòî ãîðíàòà ÷àñò íà òÿëîòî é ñå èçâúðòàøå íàçàä, òîêúò íà ëÿâàòà é îáóâêà ñå çàêëåùè â ïðàãà. Îñòðà áîëêà ïðîíèçà êîëÿíîòî é. Ïèñúêúò é çàåõòÿ â ïóñòèÿ êîðèäîð è ñå ïîíåñå íàãîðå ïî åòàæèòå êàòî âúëíà.
Èâàí èçãëåäà ñ óæàñ êàê æåíà ìó ñå õâàùà çà êîëÿíîòî è ïàäà ïðåä âðàòàòà. Ëèöåòî ìó áå ñìúðòíî áëåäî, ïî-áëåäî äîðè îò òîâà íà ïîñòðàäàëàòà Êðèñòèíà.
– Ñ÷óïè ìè êðàêà áå, èäèîò! – ïðîïëàêà òÿ è èçõëèïà.
– Î, ìèëà, áåç äà èñêàì! Ìíîãî ñúæàëÿâàì. Î, êàê ìîæàõ! Äîáðå ëè ñè? Äàé äà âèäÿ.
– Ìàõàé ñå, ãîâåäî òúïî! – òÿ ïðèñâè êîëÿíîòî ñè è ïðèìèæà îò áîëêà.
– Äàé äà âèäÿ óäàðåíîòî, ìèëà. Áîëè ëè òå ìíîãî!
– Êàêâî ùå âèäèø áå, êàêâî ùå âèäèø! – Òÿ ñå ïîêîëåáà çà ìîìåíò, ïîñëå ñâåäå ãëàâà è êàçà:
– Êàðàé ìå â „Ïèðîãîâ“!
– Òîëêîâà ëè å çëå? Î, Áîæå!
– Òàêèâà êàòî òåá çàñëóæàâàò…
Èâàí ÿ âäèãíà è ÿ ïîíåñå íàäîëó ïî ñòúëáèòå.
Ñòèãíàõà äî áîëíèöàòà çà äåñåò ìèíóòè, çàùîòî òîé êàðàøå êàòî ëóä – íà åäíî êðúñòîâèùå åäâà íå êàòàñòðîôèðàõà.
Íàëîæè ñå äà ÷àêàò äúëãî.
Èçïúíàëà ëåâèÿ ñè êðàê, Êðèñòèíà ñåäåøå â åäíà êîëè÷êà è èçîõêâàøå îò âðåìå íà âðåìå, à Èâàí êðà÷åøå íåðâíî íàïðåä- íàçàä.
– Èâàíå, õàéäå òðúãâàé ñè, ìîëÿ òå!
– Çàùî? Êàê, äà òå îñòàâÿ òóê ñàìà!
– Íå èñêàì äà òå âèæäàì áå, ÷îâåê ! Íå ðàçáèðàø ëè! Ìàõàé ìè ñå îò î÷èòå!
– Äîáðå, ùå ÷àêàì âúí.
– Íå, íÿìà äà ÷àêàø âúí. Ùå ñå ïðèáåðåø âêúùè. Êîãàòî âñè÷êî ïðèêëþ÷è, ùå òè çâúííà äà äîéäåø äà ìå âçåìåø.
– Àìà çàùî?
– Çàùîòî íå ìîãà äà òè ãëåäàì òúïàòà ìóòðà, çàòîâà!
– Ìèëà, ìíîãî ñúæàëÿâàì, ñòàíà ñëó÷àéíî, çíàåø. Íèêîãà íå áèõ òå íàðàíèë… Òîëêîâà òå îáè÷àì…
– Äîáðå, äîáðå, õàéäå ÷óïêà. Îñòàâè ìå íà ñïîêîéñòâèå. Ùå ñå îïðàâÿ, íÿìà ñòðàøíî. – Çà ìîìåíò ëåêî é äîæàëÿ çà íåãî. – È äà íå ñè ïîñìÿë äà ìè çâúíèø ïî òåëåôîíà. Àêî ìè ïîòðÿáâàø, ùå òè ñå îáàäÿ.
Òîé ÿ ïîãëåäíà òðåâîæíî, ïîñëå ñ ãîëÿìà íåîõîòà ñå èçâúðíà è òðúãíà êúì èçõîäà.
***
Ìàëêî ïî- êúñíî Êðèñòèíà ñå îáàäè íà ëþáîâíèêà ñè:
– Çäðàñòè, Öåöî.
– Êàêâî èìà, ñëàäóð÷å?
– Àáå… ïîñòðàäàõ.
– Êàêâî?
– Êîëÿíîòî ìè ñå ïðåöàêà.
– Êàêâî å ñòàíàëî?
– Òðúãíàõ äà èçëèçàì çà ñðåùàòà íè è òîãàâà ìúæúò ìè âäèãíà ñêàíäàë. Äðúïíà ìå ðÿçêî è ïðè çàâúðòàíåòî êðàêúò ìè èçïóêà. Ñòàíà ñëó÷àéíî, òîé íå èñêàøå äà ìå íàðàíè, íî ôàêò – ïîñòðàäàõ.
– Êúäå ñè?
–  „Ïèðîãîâ“. ×àêàì íà îïàøêàòà.
– Òîé ïðè òåá ëè å?
– Íå, ðàçêàðàõ ãî.
– Äîáðå, èäâàì.
– ×àêàì òå, ìèëè÷úê.
***
Äâà ÷àñà ïî-êúñíî Êðèñòèíà êóöóêàøå êúì èçõîäà íà áîëíèöàòà, ïîäõâàíàòà ïðåç êðúñòà îò Öâåòàí.
– Êàêâî òè êàçà äîêòîðúò?
– Íÿìà ñ÷óïåíî. Ëåêî ðàçòåãíàòè âðúçêè. Äî íÿêîëêî äåíà áîëêàòà ùå îòøóìè.
– Ñóïåð. Ñåãà … ùå ìè äîéäåø ëè íà ãîñòè? Ìîæå äà ñå ïîçàáàâëÿâàìå âúâ âàíàòà. Ðàçáèðà ñå ùå âíèìàâàìå ñ êðà÷åòî.
– Ñòàâà – êàçà Êðèñòèíà è ñå óñìèõíà.
***
Ñëåä òðåòèÿ îðãàçúì, êîãàòî òÿëîòî é âå÷å áå áëàæåíî îòïóñíàòî, Êðèñòèíà ïðîøåïíà â óõîòî íà ëþáîâíèêà ñè:
– Îáè÷àì òå.
– È àç òå îáè÷àì. Îáà÷å… òðóäíî ñå èçäúðæà. Èñêàì äà ñè èçöÿëî ìîÿ. Íàëè îáåùà äà ïîèñêàø ðàçâîä?
– Îõ, äîáðå, ÷å íÿìàì äåöà îò îíçè èäèîò. Ùå ñòàíå, ùå ñòàíå, èìàé òúðïåíèå.
– Íå ìèñëèø ëè, ÷å ñåãà å ìîìåíòúò?
– Â ñìèñúë?
– Àìè òîé òè å íàíåñúë ïîáîé. Ìîæåø äà ãî ñúäèø. Íÿìà äà èìà íèêàêúâ ïðîáëåì äà ïîëó÷èø ðàçâîä, êàêòî è ñîëèäíî îáåçùåòåíèå çà íàíåñåíèòå òåëåñíè ïîâðåäè.
– Êðàêúò ìè å äîáðå, åäâà ëè íÿêîé ùå ñå âúðæå íà òîçè íîìåð.
– Àìè àêî ñå âëîøàò íåùàòà?
– Êàêâî, ôàëøèâî ìåäèöèíñêî?
– Íå, íÿìà äà ñòàíå òàêà.
– Íå òå ðàçáèðàì.
– Àìè… ìîìåíòúò å ïîäõîäÿù… âñè÷êî áè ñå íàðåäèëî òîãàâà… ùå áúäåø ìîÿ… çàâèíàãè…
– Êàêâî äà íàïðàâÿ?
– Ïîçíàâàì åäèí ÷àêðúê÷èÿ. Òîé ìîæå äà ïîìàãà, íî è äà âðåäè, è òî åêñïåðòíî, êàòî çà ìåäèöèíñêî, âúðøåùî äîáðà ðàáîòà â ñúäà. Óðåäèë å ñóìà òè õîðà ñ ïàðè îò çàñòðàõîâêè.
– Èäåÿòà íå å ëîøà… ñàìî áîëêàòà ìå ïðèòåñíÿâà.
– Òîé èìà ñèëíè îáåçáîëÿâàùè, ùå ãè âçåìåø ïðåäâàðèòåëíî.
– Îõ, ñòðàõ ìå.
– Êàêòî ðåøèø. Àç íå íàñòîÿâàì.
– Îõ, äîáðå. Íî òîâà ñè å ÷èñòà èçìàìà…
– Íÿìà äà íè õâàíàò, ïðîñòî å íåâúçìîæíî äà íè õâàíàò.
– Äîáðå. À ïîñëå â áîëíèöàòà êàêâî ùå êàæà?
– Ùå îòèäåì â äðóãà. Íèêîé íÿìà äà çàïîäîçðå íèùî.
– Ñòðàõ ìå å… Êàçâàø äîáðè ïàðè ùå âçåìåì?
– Î, òîâà å ñèãóðíî.
– Äàëè ùå áîëè ìíîãî? Îíçè äà íå âçåìå äà ìå îñàêàòè?
– Íå ñå ïðèòåñíÿâàé, ìèëà, âñè÷êî ùå å íàðåä.
***
Êðèñòèíà ëåæåøå ïî êîðåì íà åäíà ñòàðà êóøåòêà è ñå ìú÷åøå äà íå çàñïè îò õàï÷åòî, êîåòî é áå äàë ÷àêðúê÷èÿòà. Òîëêîâà ñå áå îòíåñëà, ÷å çà ìîìåíò çàáðàâè êàêâî ÿ î÷àêâà.
Îíçè ñãúíà ëåâèÿ é êðàê â êîëÿíîòî è ïîòúðêà èãðèâî ïðàñåöà é, ñÿêàø ñå çàáàâëÿâàøå. Ïîñëå ÿ õâàíà çäðàâî íàä ãëåçåíà ñ äâå ðúöå è ñ ðÿçêî äâèæåíèå íàñòðàíè íàïðàâè òàêà, ÷å êîëÿíîòî é äà ñå ðàçäåðå îò áîëêà. ×ó ñå è ãðîçíî èçõðóùÿâàíå, êàêòî êîãàòî íàñòúïèø îõëþâ. Êðèñòèíà èçïèñêà, çà÷óäè ñå êàêâà ëè ùåøå äà å áîëêàòà, àêî íå áå âçåëà ñèëíî îáåçáîëÿâàùî.
– Ãîòîâî. Ìîæåòå äà âúðâèòå â áîëíèöàòà – êàçà ìúæúò è âçå ïàðèòå, êîèòî ìó äàäå Öåöî. – Ïîæåëàâàì âè áúðçî âúçñòàíîâÿâàíå, ãîñïîæî – äîáàâè òîé, óõèëåí äî óøè. Èìàøå íåùî ñàäèñòè÷íî â òàçè íåãîâà óñìèâêà.
Ñëåä êàòî ñå èçïðàâè ñ ïîìîùòà íà Öåöî, Êðèñòèíà îñúçíà, ÷å âå÷å íå ìîæå äà ñãúâà ïîñòðàäàëèÿ ñè êðàê, ÷èåòî êîëÿíî áúðçî îòè÷àøå. À ñòúïâàíåòî, ìàêàð è âúçìîæíî, áå äîñòà ìú÷èòåëíî. Çàïî÷âàøå äà ñúæàëÿâà çà ðåøåíèåòî äà ðèñêóâà çäðàâåòî ñè â èìåòî íà ëþáîâòà.
– Çëå ìè å – ïðîïëàêà æåíàòà. – Äàëè ùå ìå îïðàâÿò â áîëíèöàòà.
– Î, ëåêàðèòå ñè çíàÿò ðàáîòàòà, íå ñå òðåâîæè.
Ïîñëå äâàìàòà ÿ ñâàëèõà äîëó íà ðúöå è ÿ íàñòàíèõà íà çàäíàòà ñåäàëêà íà êîëàòà. Áîëêàòà áúðçî ñå çàñèëâàøå è ïî áóçèòå é ñå çàòúðêàëÿõà ñúëçè.
***
×óâàéêè, ÷å íà âðàòàòà ñå çâúíè, Èâàí ñå èçñòðåëÿ äà îòâîðè. Ëèöåòî ìó ïðåáëåäíÿ, êîãàòî âèäÿ æåíà ñè ïîäïðÿíà íà ïàòåðèöè è ñ ãèïñèðàí îò ãëåçåíà äî ñëàáèíèòå ëÿâ êðàê.
– Î, Áîæå! – ïðîïëàêà òîé è ñå õâàíà çà ñúðöåòî.
– Íàïðàâè ìè ïúò – êàçà òÿ è ñå ïðèäâèæè òðîìàâî êúì ïðàãà.
– Êàêâî? Ñ÷óïåíî ëè èìà? – ïîïèòà ïëàõî òîé, î÷àêâàéêè äà áúäå ïîìåòåí îò óðàãàí îò ðóãàòíè.
– Êàêâîòî, òàêîâà, íå ñå ïðèòåñíÿâàé, ùå ñå îïðàâÿ. – Âå÷å íÿìàøå æåëàíèå äà ãî êàñòðè, ïðîñòî çàùîòî ñàìà ñå áå äîêàðàëà äî òîâà ïîëîæåíèå.
– Òîâà íèêîãà íÿìà äà ñè ãî ïðîñòÿ – êàçà Èâàí. – Äà íàðàíÿ ëþáèìèÿ ñè ÷îâåê… À è òè åäâà ëè ùå ìè ïðîñòèø. Íî ñòàíà ñëó÷àéíî, áåç äà èñêàì…
– Ñòèãà ñè ñå âàéêàë. Èçáóòàé ìàñàòà, çà äà ìîãà äà ñåäíà óäîáíî íà ôîòüîéëà.
– Ìíîãî ëè òå áîëè, ìèëè÷êà? – ïîïèòà òîé, äîêàòî ãëåäàøå êàê ñòúïàëîòî íà áîëíèÿ é êðàê ïîòðåïâà êàòî æåãíàòî ïðè âñÿêî íåâîëíî äîêîñâàíå äî ïîäà, ñÿêàø äîëó èìàøå íàæåæåí êîòëîí, à íå ïàðêåò. – Íå ìîæåø ëè äà ñòúïâàø íà òîçè êðàê?
– Ïðåñòàíè, èçíåðâÿø ìå.
Êîãàòî Êðèñòèíà ñåäíà, òîé ïîäïðÿ êðàêà é íà òàáóðåòêà, êàòî ïîäëîæè îòäîëó äâå âúçãëàâíèöè.
– Êðèñè, çàùî íå ìè ñå îáàäè? Êîé òå äîêàðà? Ìîæåõ àç…
– Åäíà ïðèÿòåëêà ìå äîêàðà.
– Êàêâî äà íàïðàâÿ ñåãà? Ìíîãî ñå ïðèòåñíÿâàì! Êàêâî òè êàçàõà ëåêàðèòå?
– Ùå ñå îïðàâÿ. – Êðèñòèíà ñå çà÷óäè êîãà äà ìó êàæå, ÷å ñìÿòà äà ïîèñêà ðàçâîä è äà ãî ñúäè çà íàíàñÿíå íà òåëåñíà ïîâðåäà. Ðåøè, ÷å ñåãà ìîìåíòúò íå å ïîäõîäÿù. Èìàøå ïðåäîñòàòú÷íî âðåìå çà òîâà. Ïúê è é äîæàëÿ çà Èâàí, êîéòî ÿâíî ìíîãî ñå òåðçàåøå, ÷å ÿ å íàðàíèë.
Äåñåòèíà ìèíóòè ïî-êúñíî Èâàí ñå îêîïèòè. Êàçà:
– Òàêà, ïúðâî ùå îòñêî÷à äî àïòåêàòà äà òè âçåìà ëåêàðñòâàòà. Ïîñëå, àêî èñêàø, ùå òè ïîìîãíà äà ñå èçêúïåø. Âèæäàì, ÷å ñè ñå ïîòèëà.
– Àìà ãèïñúò íå òðÿáâà äà ñå ìîêðè.
– Íÿìà ñòðàøíî, ùå ñëîæà êðàêà òè â íàéëîíîâ ÷óâàë, êîéòî ãîðå ùå ñòåãíà ñ ëàñòèê. Ùå ñïèø ñàìà íà ãîëÿìîòî ëåãëî, çà äà òè å óäîáíî. Àç ñå ìåñòÿ íà êóøåòêàòà. Ùå ñè âçåìà îòïóñê, çà äà ñå ãðèæà çà òåá. Êîëêîòî âðåìå å íóæíî, òîëêîâà. Øåôúò è äà ìðúíêà, ìàéíàòà ìó.
– Íÿìà íóæäà, ìîãà è ñàìà…
– Íå, èçëèçàì â îòïóñê. Èñêàì äà ñúì äî òåá… äà èçêóïÿ ïî íÿêàêúâ íà÷èí âèíàòà ñè. Ãîðêè÷êàòà …
– Ñòèãà äå!
– Äðóãî. Òðÿáâà äà èçìèñëèì êàê äà òè å ïî-óäîáíî â òîàëåòíàòà. Ìîæå äà ìîíòèðàì äðúæêà, ùå âèäèì. È ùå ñëîæà ñòîë, íà êîéòî äà ñè ïîäïèðàø êðàêà. Ãîòâåíåòî âå÷å å ìîé àíãàæèìåíò, íî ùå ðàç÷èòàì íà òâîèòå íàïúòñòâèÿ, ðàçáèðà ñå. Óòðå ùå îòèäà äà êóïÿ èíâàëèäíà êîëè÷êà, çà äà ìîãà äà òå èçâåæäàì íà ðàçõîäêà.
– Èìàì ïàòåðèöè, íå å íóæíî…
– Òàêà ùå òè å ïî-óäîáíî, íå èñêàì äà ñå ìú÷èø. Ïîäñåùàé ìå àêî, ïðîïóñêàì íåùî. Îõ, Êðèñè … êàê ìîæàõ äà òè ïðè÷èíÿ òîâà! Ïðîñòè ìè, ìîëÿ òå! Ìîæå ëè äà òå ãóøíà?
– Èâàíå, äúðæèø ñå èíôàíòèëíî. – Âñå ïàê ìó ïîçâîëè äà ÿ ïðåãúðíå.
***
Êðèñòèíà ñ ìúêà ñå èçïðàâè íà ïàòåðèöèòå è ñå çàòúòðè äà âçåìå ìîáèëíèÿ ñè òåëåôîí, êîéòî çâúíåøå áÿñíî íà íîùíîòî øêàô÷å. Ñòåãíàò â îðòîïåäè÷íà øèíà, ëåâèÿò é êðàê ïî-ñêîðî çàòðóäíÿâàøå, îòêîëêîòî äà óëåñíÿâà, ïðèäâèæâàíåòî é. Ñòúïàëîòî é ñå âëà÷åøå âäúðâåíî ïî ïîäà, íåñïîñîáíî äà ïîíàñÿ ïî÷òè íèêàêâè íàòîâàðâàíèÿ.
Çàïúõòÿíà, òÿ ïðèå ðàçãîâîðà:
– Àëî?
– Çäðàñòè, ñëàäóð÷å. Êàê ñè? – êàçà Öåöî.
– Äîáðå.
– Êàçà ëè íà òâîÿ òóïàí, ÷å èñêàø ðàçâîä?
– Íå.
– Çà áîãà, ìèëà, ìåñåö âå÷å ìèíà. Àäâîêàòúò å ïîäãîòâèë âñè÷êè äîêóìåíòè. Çàùî ñå ìîòàåø? Êîãàòî ãî ðàçêàðàø è êîãàòî îçäðàâåå êðà÷åòî òè, ùå ñå ïðåìåñòèø äà æèâååø ïðè ìåí. ×óäåñíî ùå ñè ïðåêàðâàìå. Íàëè çà òîâà ìå÷òàåõìå. Íå ãî æàëè, êàæè ìó!
– Àìè àêî êðàêúò ìè íå ñå îïðàâè, àêî îñòàíà êóöà?
– Êàê òàêà íÿìà äà ñå îïðàâè! Íàëè ëåêàðèòå êàçàõà…
– Êàçàõà, îáà÷å èìà óñëîæíåíèÿ. Íàëàãà ñå îïåðàöèÿ. ßâíî òîçè òâîé ÷àêðúê÷èÿ íå å ÷àê òîëêîâà ãîëÿì åêñïåðò.
– Àìè… òîãàâà äà èç÷àêàìå… ìàé íàèñòèíà ùå å ïî-äîáðå äà ñå âúçñòàíîâèø íàïúëíî ïðåäè äà … ñå ñúáåðåì.
– Íå ñè òîðìîçè ìîçúêà ñ âàðèàíòè, Öåöî, êúñàì ñ òåá. Íÿìà äà ñå ðàçâåæäàì, êðàé.
– Àìè… – èçìúíêà ñìóòåíî òîé, – òîëêîâà ëè òè å çëå êðàêúò?
– Íå å âúïðîñúò â òîâà. Ïðîñòî ðàçáðàõ êîé ìå îáè÷à èñòèíñêè. Òè ñå ñåùàø çà ìåí, ñàìî êîãàòî èñêàø ñåêñ. Íå òè ïóêàøå, ÷å ùå ñòðàäàì ñ ïîòðîøåíî êîëÿíî. Âñúùíîñò àç ñúì ñè âèíîâíà, ÷å ñå çàáúðêàõ â òàçè èãðè÷êà. Ãîëÿìà ñúì ãëóïà÷êà. Èâàí íèêîãà íå áè ìå íàðàíèë, íèêîãà íå áè ïîçâîëèë íÿêîé äà ìå íàðàíè. Ïîáúðêà ñå ÷îâåêúò îò ãðèæè ïî ìåí. È ùå çàòúíå â çàåìè çàðàäè îïåðàöèÿòà. Íÿìà äà ãî çàðåæà. Òîé å ñâåñòåí ÷îâåê. Æàëêî, ÷å ÷àê ñåãà ãî ðàçáðàõ. Ñíîùè ìó ïðèçíàõ çà èçíåâåðèòå, êàçàõ ìó è êîé ñ÷óïè êðàêà ìè è çàùî. Òîé ìè ïðîñòè. Îùå ìè å òðóäíî äà ïîâÿðâàì, ÷å ìè ïðîñòè. Ñáîãîì, Öåöî.
– Ìàéíàòà òè! – Âðúçêàòà ïðåêúñíà.
Äîêàòî êóöóêàøå êúì èíâàëèäíàòà ñè êîëè÷êà Êðèñè ñå ñåòè çà îíçè ñòàð âèö çà äâàìàòà øîïè, äåòî ÿëè æàáåòà. Çàñìÿ ñå, àëà ñìåõúò é íå áå âåñåë. Îáà÷å ìàëêî ïî-êúñíî, êîãàòî Èâàí ñå ïðèáðà îò ðàáîòà è ÿ âçå â ïðåãðúäêèòå ñè, ëèöåòî é ñå îçàðè îò ùàñòèå.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 19.06.2018 @ 22:46:01 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 17:24:51 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Æàáåòà" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Æàáåòà
îò RockAround_theC_l_ock (bim_bam_bum@tintiri_mintiri_pliass) íà 21.06.2018 @ 03:43:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
*Îòè ãè ðó÷à-àìå æàáÅòàòà, à?*

Äàëè íè å ÷àñò îò íàöèîíàëíàòà íè èäåíòè÷íîñò - òîçè ñúäáîâåí âúïðîñ -
*Îòè...!!!* - äà ñè ãî çàäàâàìå *ñëåä*âàðèòåëíî?
È äà ñè ïëàùàìå ïîñëåäñòâèÿòà!

À òå, ïîñëåäñòâèÿòà, íå âèíàãè ñâúðøâàò òàêà ùàñòëèâî - êàòî â õóáàâèÿ òè ðàçêàç.
Íÿêîé, íÿêîãà, íÿêúäå - ùå ïîäøóøíå íà Èâàí çà *ïðèÿòåëêàòà*...
Êîé îò äâàìàòà ùå ñúæàëÿâà ïîâå÷å? Íå çíàì... Íå çíàì!

;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Re: Æàáåòà
îò Vesan (proarh92@abv.bg) íà 20.06.2018 @ 13:56:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñè ïðàâ çà òåçè ïóñòè "æàáåòà", àìà âñå ñè ãè ðó÷àìå è õè÷ íå íè èäâà àêúëà... :)
Îïðåäåëåíî ìè õàðåñà!
Ïîçäðàâè!