Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 868
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 869

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÔàíè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: lubara

Îùå ïðè ïúðâàòà íè ñðåùà, ïðåäè íÿêîëêî ìåñåöà, íåùî ñèëíî ìå áåøå ó÷óäèëî. Òàêàâà ñòðîéíà, ìëàäà è õóáàâà, óñìèõíàòà è óâàæèòåëíà, à ñÿêàø ñòîè ìàëêî íà ðúáà… Íå ñè ñïîìíÿì òî÷íî çàùî áåøå âëÿçëà â êíèæàðíèöàòà.

Òàçè ñóòðèí òúêìî èçíàñÿõ ðåêëàìíàòà òàáåëà íàâúí, ñâåæ è òîïúë ñå î÷åðòàâàøå ïðîëåòíèÿ äåí, êîãàòî ñ óñìèâêà ìè ïîèñêà åäíà öèãàðà.
- Ñ óäîâîëñòâèå, íî ìè å åäèíñòâåíà. Òàêà îãðàíè÷àâàì ïóøåíåòî - îòãîâîðèõ è̀ àç.
- Ìîæå äà ïî÷åðïÿ åäíî êàôå.
- Áëàãîäàðÿ çà ïîêàíàòà, ùå ñå ïîðàçõîäÿ ìàëêî è ïàê ùå ñå âúðíà – òàêà ìè îòâúðíà òÿ.

Ñëåä ïîëîâèí ÷àñ îòíîâî âëåçå â êíèæàðíèöàòà, â ðúêàòà ñè äúðæåøå öèãàðà. È ìå ïîìîëè çà îáåùàíîòî êàôå.
È òîãàâà çàïî÷íà äà ðàçêàçâà çà ñåáå ñè. Ïîëîâèíàòà íåùà òàêà è íå ðàçáðàõ, ñêà÷àøå îò òåìà íà òåìà. Èìàøå íåùî ñèëíî â íà÷èíà, ïî êîéòî íàìåñâàøå Áîã, íî è íÿêàê ïëàøåùî çà ìåí. Êàê ìèñëè, ÷å òîé íå å äîâîëåí îò ïðàâåäíîñòòà è̀, îò òîâà êàê æèâåå ñ ïðèÿòåëÿ ñè, êîéòî ïîëîâèí ñåäìèöà å òðåçâåí, à ïîñëå ïúê ïàê òîëêîâà å â ïèÿíñêè íåñâÿñò ïðîïèâàéêè ïàðèòå, êîèòî ñà îïðåäåëåíè çà ìåñå÷íèÿ íàåì. Èëè êàê ÷óâà íÿêàêâè ñòðàííè áåñîâå â ñåáå ñè, êîãàòî îòïðàâÿ ìîëèòâàòà ñè ïðåä èêîíèòå â áëèçêàòà öúðêâà. È êîëêî ìíîãî è̀ å áèëî òðóäíî, êîãàòî å ðàáîòåëà êàòî êàìåðèåðêà ïî äâàíàäåñåò ÷àñà íà äåí çà ñìåøíèòå ÷åòèðèñòîòèí è îñåìäåñåò ëåâà, êàêòî òÿ ãè íàðå÷å. Ñåãà ÷àêà åäíà äðóãà ðàáîòà, íà ïîëîâèí ðàáîòåí äåí, íî ìàëêî ñå ñúìíÿâà, ÷å ùå ìîæå äà ñå ñïðàâè ñ íåÿ. Íî ïúê å òàêà õóáàâî äà ñè íà äúðæàâíà ðàáîòà, ñ òî÷íî îïðåäåëåíè çàäúëæåíèÿ è ðàáîòíî âðåìå.
Ñëóøàõ ÿ, äîðè íå è̀ îòãîâàðÿõ íà ðåäêèòå âúïðîñè, êîèòî ìè çàäàâàøå. Çàùîòî áåøå ÿñíî, íà íåÿ è̀ òðÿáâàøå íå ñúáåñåäíèê, à ñëóøàòåë. Âñå ïàê íå âñåêè òàêà òúðïåëèâî ìîæåøå äà ïîíåñå íàòîâàðâàíåòî, êîÿòî òÿ ñòîâàðâà âúðõó òîçè îòñðåùà, òàêà Ôàíè ìè êàçà, êîãàòî è̀ ïðàâåõ êîìïàíèÿ äà èçïóøè öèãàðàòà, êîÿòî ïðåäè ïîëîâèí ÷àñ áåøå ñèãóðíà, ÷å âñå íÿêîé ùå ÿ ïî÷åðïè… Íî êîãàòî çàïî÷íà äà ãîâîðè çà òîâà, ÷å Òîé èñêà äà è̀ êàæå, ÷å òðÿáâà äà ñè ïîìèñëè äàëè äà îòèäå â ìàíàñòèð è äà ñòàíå ïîñëóøíèöà òàì, íå ñå ñòúðïÿõ.
- Íàé-âàæíîòî íåùî íà ñâåòà, òîâà ñè òè ñàìàòà. Òàêà òðÿáâà äà ñå ÷óâñòâàø, òè ñè íàé-âàæíàòà. Íèêîé äðóã íå ìîæå äà òè ñå áúðêà âúâ âçèìàíåòî íà ñîáñòâåíè ðåøåíèÿ.
- Íî àêî íå ãî ïîñëóøàì, íÿìà ëè äà ãî îáèäÿ, Òîé àêî ìè îáúðíå ãðúá- ïîïèòà ìå Ôàíè.
- Æèâîòúò ñè å òâîé, òè ñè íà âúðõà, âñè÷êî îñòàíàëî å ïî-äîëó.
Íå çíàì òî÷íî äàëè ìå ðàçáðà, êàêâî èñêàõ äà è̀ êàæà.
Ïîñëå ìå ïîïèòà íåùî çà ìåí, íî ñè ëè÷åøå, ÷å ìèñúëòà è̀ å íÿêúäå äðóãàäå.

Ñëåä ìàëêî ñå ðàçäåëèõìå. „ Îáàæäàé ñå”, ìàõíàõ è̀ ñ ðúêà, ìîæå áè ÷àñ áåøå ñòîÿëà â êíèæàðíèöàòà.
Òàêà ñè ìèíà è òîçè äåí, â êîéòî îñâåí ïðîëåòòà, ïðè ìåí äîéäå è åäíà ìëàäà õóáàâà æåíà, êîÿòî àç íàðåêîõ Ôàíè…


11.04.2018. Ëþáîìèð Íèêîëîâ


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 11.04.2018 @ 17:48:44 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   lubara

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 06:43:23 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ôàíè" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (17 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ôàíè
îò rosi45 íà 12.04.2018 @ 08:37:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îáè÷àì êðàòêèòå ðàçêàçè- ñ ìàëêî äóìè äà êàæåø ìíîãî! È ìîèòå ñà òàêèâà...íî íàïîñëåäúê ñúì íà âúëíà èçòî÷íè ôîðìè íà èçðàçÿâàíå. Ïðèÿòåí äåí!


Re: Ôàíè
îò lubara íà 12.04.2018 @ 12:23:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Àç òàêèâà ãè ïèøà. Íàé-äúëãèÿò ìè å òðè ìàøèíîïèñíè ñòðàíèöè. À íàé-êðàòêèÿò- äâàäåñåò ðåäà. Ïðèÿòåí äåí, rosi45 !

]


Re: Ôàíè
îò starozagorez (peterpentchev@yandex.ru) íà 12.04.2018 @ 00:35:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñâàì ñþæåòèòå è èçðàçíèòå ñðåäñòâà, ñ êîèòî ãè äîíàñÿø äî ÷èòàòåëÿ è ïðåâçåìàø âíèìàíèåòî ìó, çà äà ñå íàñòðîè äà ïðî÷åòå èñòîðèÿòà äî êðàé.Ñúæàëÿâàì, ÷å óñïÿâàì äà òå ÷åòà ðÿäêî, íî ïðåä þíè è þëè, êîãàòî ùå áúäà â Áúëãàðèÿ ùå òå ïîòúðñÿ, çà äà ñå ñäîáèÿ ñ ïîñëåäíàòà òè êíèãà.Ñëåäè çà ïðåäñòàâÿíåòî íà ìîÿòà, çà äà ñè ãè ðàçìåíèì.
Ñ óâàæåíèå è ëþáîâ,
Ïåòúð


Re: Ôàíè
îò lubara íà 12.04.2018 @ 07:37:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Ïåòðå, îò äâå ãîäèíè ïèøà ðÿäêî, ïî÷òè íèêàê. Íèùî íå ñè èçïóñíàë. À äâåòå ìè êíèãè îòäàâíà ãè ïðîäàäîõ, ÷å è ìàëêî áðîéêè ïîäàðèõ. Òî ñ òèÿ ñêðîìíè òèðàæè... Ïîçäðàâè, áúäè çäðàâ!

]


Re: Ôàíè
îò starozagorez (peterpentchev@yandex.ru) íà 12.04.2018 @ 11:33:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À òðÿáâà äà ñå ïèøå ðåäîâíî, çà äà ñå ïîääúðæà ìîçú÷íàòà äåéíîñò! Èíà÷å Àëöãåéìåðúò ùå òè äîéäå íà ãîñòè ðàíî, ðàíî!
Ùàñòèå è óñïåõè!

]


Re: Ôàíè
îò lubara íà 12.04.2018 @ 12:17:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Ìóçà òðåáå, èíà÷å å ãóáåíå íà âðåìå è ñèëè! Ïîçäðàâè îòíîâî!

]


Re: Ôàíè
îò libra íà 11.04.2018 @ 22:18:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òîçè òåêñò ìè ïðèïîìíè, ÷å èìàøå åäèí ïåðèîä â æèâîòà ìè, êîãàòî ñè ìå÷òàåõ äà èäà â ìàíàñòèð, íî ñèãóðíî è òàì ùÿõà äà ìå íàìåðÿò..ñúäáè ÷îâåøêè åõ íÿêîè õè÷ íå ñà ëåêè..:)
ïîçäðàâ çà ðàçêàçà!


Re: Ôàíè
îò lubara íà 12.04.2018 @ 07:35:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Áëàãîäàðÿ òè. ×å òî è ñåãà íå å êúñíî çà ìàíàñòèðà, øåãè÷êà íÿêàêâà!

]


RE: Ôàíè
îò Markoni55 íà 11.04.2018 @ 22:17:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèâåò. Òîïúë ðàçêàç


RE: Ôàíè
îò lubara íà 12.04.2018 @ 07:33:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Äà, â÷åðà ãî íàïèñàõ. Øåãè÷êà. Ïîçäðàâè, Markoni55!

]


RE: Ôàíè
îò Markoni55 íà 12.04.2018 @ 08:32:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç ãî ïðî÷åòîõ îùå äîêàòî òîêó áåøå ïóáëèêóâà ...ò.å. ñúâñåì òîïúë.

]


RE: Ôàíè
îò LIANIK íà 11.04.2018 @ 17:57:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòåðåñåí îáðàç íà ãåðîèíÿ.Õàðåñà ìè åñòåñòâåíèÿò èçêàç íà äóìèòå,íîðìàëíîñòòà íà èñòîðèÿòà, ïîâòàðÿåìîñòòà è âúâ âðåìåòî. È ìîæå áè ðàçêàçâà÷úò ìè äîïàäíà íàé-ìíîãî,ïîðàäè ñêðèòàòà ÷åðòà íà ÷îâåøêà òúðïèìîñò .Ïîçäðàâè îò ìåí è íåêà äóìèòå ïðîäúëæàâàò äà âè íàâåñòÿâàò!


RE: Ôàíè
îò lubara íà 11.04.2018 @ 18:13:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Âå÷å øåñò ãîäèíè ñúì â êíèæàðíèöàòà, áîãîñëîâñêà ëèòåðàòóðà è öúðêîâíà óòâàð. Çà òîâà âðåìå íÿêîëêî ïîñåòèòåëè ñà ìå íàêàðàëè äà ãè îïèøà â êðàòêè ðàçêàçè. Ñòðàõèë îò ñåëî Ñòðàõèëîâî, Åäíà æåíà ñ èìåòî Ìàðèÿ, îòåö Ôîðåâúð / ñ êîãîòî áÿõ ïðèÿòåë, ëåêà ìó ïðúñò! /, ìîíàõ Ñåëåñòèÿí, åäíî êàôå ñ èçìèíàë ñðîê íà ãîäíîñò è äîðè åäíî ùàñòèå â ñòðàíèöèòå íà åäíà êíèãà...
Ïîçäðàâè è áëàãîäàðÿ çà îòíîøåíèåòî êúì íàïèñàíîòî îò ìåí!

]


RE: Ôàíè
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 19.07.2018 @ 15:12:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×å êúäå â Ñîôèÿ èìà òàêàâà êíèæàðíèöà, Ëþáàð? Èçâèíÿâàì ñå çà ëþáîïèòñòâîòî, íî ìîæå äà ìè õðóìíå íÿêîé äåí äà ñòàíà è àç ãåðîèíÿ îò íÿêîé êðàòúê ðàçêàç :).

]


RE: Ôàíè
îò lubara íà 20.07.2018 @ 09:14:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Öâåòè, íà ïúò çà Âàðíà åëà â êíèæàðíèöàòà. Àç æèâåÿ âúâ Âåëèêî Òúðíîâî. È â Ñîôèÿ äæèòêàì, âåäíúæ ìåñå÷íî... Ïîçäðàâè!

]


RE: Ôàíè
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 11.08.2018 @ 11:40:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Î, àç ïúê çàùî ðåøèõ, ÷å å â Ñîôèÿ :)?
Àìè íÿìàì ïúò êúì Âàðíà ðåãóëÿðíî, àìà êîé çíàå!
Êúñìåò, Ëþáàð!

]


RE: Ôàíè
îò lubara íà 11.08.2018 @ 14:57:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Àç ïúê ðåäîâíî õîäÿ ó Ñîôåòî, íàëè ñúì ñè îò òàì.

]