Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 568
ХуЛитери: 4
Всичко: 572

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: LioCasablanca
:: AGRESIVE
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСказание за нефилимите
раздел: Други ...
автор: KBoianov

...И когато Бог създаде човеците, изпрати им ангели, да ги наставляват. Наречени бяха Наблюдателите, макар да не гледаха безучастни хорските съдбини.
Те дадоха на човешкото племе земеделието, занаятите и много други знания. И като сториха толкова добро, бидоха обожествени от людете.
Но Бог предупреди ангелите да нямат потомство от човеците, за да не поемат от земното и загубят от небесното. Защото познали човешката любов, те щяха да изпитат и омразата, гордостта, властолюбието и алчността.Тъй и стана.
Тогава Господ отвърна десницата си от Изпратените. И не идваше нито Божията благодат да ги укрепи, нито слова премъдри да ги упътят.
Видели се изоставени на Земята, ангелите започнаха да се препират като как да живеят занапред: по Божията воля или както сами си изберат.
И се яви Сатана, та пусна първо оръжието на езика. Изрече и полетяха думи сквернословни- толкова многобройни, че затъмниха небето. Тия слова вдишаха доста ангели и техните синове- нефилимите.
Но имаше и други измежду ангелите, що останаха с вярата Божия и възпитаха и децата си в нея.
Тогава Сатана сътвори хибриди-великаните, наречени по-късно титани. И направи още чудовища страховити и кръвожадни.
Тъй настъпи кобният ден и час, когато армиите се изстъпиха на полето на смъртта.
Прочее синовете ангелски не бяха великани на бой, но дваж по-юначни и мъдри от враговете си. Те бяха облечени в сребристо блестящи брони, а в десниците си имаха мечове с магичен зелен пламък.
Слугите на Сатана бяха с оръжия, на които стоеше по едно червено око, що светеше зловещо и разпръскваше кървав мрак.
И настъпи тишина- тъй дълбока, че нито пиле запяваше, ни вятър листо подухваше. Сивите небеса бяха натежали от скръб, защото оттам гледаха ангелите небесни, но Господ им бе запретил да се намесват.
Удари се желязо в желязо, плът в плът и дух в дух. И колкото кураж да имаха верните на Бога ангели и децата им, те не можеха да устоят на огромната злина и сила, що се бе възправила срещу им.
Един по един падаха нефилимите в страшната жътва и отците им извикаха отчаяно към Небесата.
И като видя всичко това, архангел Михаил, предводителят на Небесното войнство се просълзи, изстъпи се пред трона Господен и рече.
- Доста е! Те изкупиха греховете си.
Смръщи вежди Бог и изпрати мълния пред редиците на демоните и изчадията.
И полетя Небесното войнство с кънтящи викове, та да спаси, колкото са останали.
Даде им се толкова Светлина, че целите сияеха и ослепяваха изчадията адови, та да ги посекат овреме.
И уловиха Сатана и титаните, та ги запратиха вдън мрачните бездни.
Тези от падналите ангели, що възроптаха против Бога и застанаха на страна на злото, бяха заточени на петото небе до свършека на света, както писа Енох.
...Отлитаха опростените, верни на Господ ангели от земната твърд към Небесата и ридаеха за децата си. Сълзите им капеха като златен дъжд в сърцата на хората.
Тъй людете запазиха от ангелското в себе си да се предава во века. И душите им търсеха Бога и пътя към Небесата.
Сега и винаги и во веки веков.
Амин.


Публикувано от Administrator на 16.10.2017 @ 16:00:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   KBoianov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 22:39:58 часа

добави твой текст
"Сказание за нефилимите" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сказание за нефилимите
от libra на 17.10.2017 @ 23:12:12
(Профил | Изпрати бележка)
и на мен ми напомни за книга на Енох или нещо Старозаветно..
поздрав за сказанието, Коста :)


Re: Сказание за нефилимите
от Hulia на 17.10.2017 @ 16:00:02
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Поздравления за сказанието...
* * *
П.П. Напомни ми за Богомилски Легенди на Н. Райнов, за книгите на Енох...и други


Re: Сказание за нефилимите
от secret_rose на 16.10.2017 @ 22:48:31
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Спалнята ми замириса на тамян докато четях :)))) и сите мечтания за девствен монах заминаха под леглото. Аз съм Иблис, и най - съкровената ми мечта е да хвана някое ангелче за ореола и да му прошепна, че мозъкът е велика ерогенна зона :)))

Прощавай. Забавлявах се с текста и ми беше много интересно :)

... Аменна...