Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 854
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 855

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÖèðê
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: dido080

Öèðêúò å åäíî âåñåëî ìÿñòî...
Íà ïîëÿíàòà ïðåä áëîêà îïúíàõà öèðêîâà øàòðà. Ïîñòðîèõà äâîð- îò ìåòàë, äúðâî è êîæà. Îùå ìåòàëíè çàãðàæäåíèÿ, êîèòî èìàõà çà öåë äà ïðåäîòâðàòÿò áÿãñòâàòà íà æèâîòíèòå. Äà ïðåäïàçâàò ëþäåòå îò ëîøî è îò õóáàâî. Ìîæàõ äà ðàçãëåäàì øàòðàòà, êîãàòî ëàìïèòå ñâåòíàõà. Êóïèõ ñè áèëåò, íàðåäèõ ñå íà îïàøêàòà. Íà îòèâàíå ñðåùíàõ ëúâà. Ìíîãî ìè ñå èñêàøå äà ãî ñíèìàì, íî èçðàæåíèåòî ìó îòðè÷àøå âñÿêî ìîå æåëàíèå. Ïîñëå âèäÿõ ñëîíèöàòà- êàê ìèíàâà â êðúã, çàîáèêàëÿ âúãëåíèòå. Èçâúðíàõ ñå íà ñòðàíè, âêëþ÷èõ ôîòîàïàðàòà, ñíèìàõ ñëîíèöàòà, äàæå è ìàëêîòî è êîåòî îáèêàëÿøå â êðúã, è çàîáèêàëÿøå âúãëåíèòå Íà äðóãèÿò äåí ñ Ìàðòà îòèäîõìå íà ïðåäñòàâëåíèåòî. Êîãàòî ïîäàâàõìå áèëåòèòå, íè ïðåäëîæèõà äà ñè êóïèì íîâè. Òîâà áåøå ðåïëèêà íà âúæåèãðà÷à, êîéòî ïðîäàâàøå áèëåòè ïðåç ñâîáîäíîòî ñè âðåìå. Ñåäíàõ ïðè ôîòîãðàôèòå. Òå î÷àêâàõà ïîÿâàòà ìà íàéìóíà, êó÷å è âúæåèãðà÷- êàòî îò ïëàêàòà. Ìèðèøåøå íà òàëàøèò- ñòúðãîòèíè îò äúðâî. Àç ïúê ÷àêàõ ôîêóñíèêà-îíçè ñ ïðîøàðåíàòà áðàäà, êîéòî èìèòèðàøå êó÷åøêè ëàé ñàìî ïîíåäåëíèê ñóòðèí. Ïðåç îñòàíàëîòî âðåìå íå èìèòèðàøå êó÷åøêè ëàé. Ôîêóñíèêà ñå ïîÿâè êúì îñåì è íåùî, ïîçäðàâè íè, ïîñëå çàñòàíà äî ìàñè÷êàòà... Ñëåä êàòî èçêàðà ãúëúáè îò ïàëòîòî ïî÷íà äà ñå ñìåå- öåëè äâà ÷àñà. Ëúâèöàòà ñåäåøå â êëåòêàòà è ñàìî ïîä êîìàíäàòà íà äðåñúîðà ìúðäàøå ëàïèòå, ïîñëå ïî÷âàøå äà ñå ñìåå ò.å. äà ñå ïðèñìèâà íà ïëÿ÷êàòà.
- Ìîãà ëè è àç äà ñòàíà äðåñúîð?
- Ðàçáèðà ñå, çàùî ïúê íå. Ñòàíåòå äðåñúîð è ìè ñå îáàäåòå çà ñúâåò.
- Ìîãà ëè è àç äà ñòàíà äðåñúîð?
 öèðêà èìàøå è ñèâî-÷åðíè êîòåòà. Íàäíè÷àõà ïðåç ðåøåòêèòå.Âñè÷êè ñâåòëèíè ñâåòåõà, êîãàòî çàåõìå ìåñòàòà ñè. Ëàìïàòà íà ïðîæåêòîðà ñå âïèâàùå â î÷èòå ìè êàòî ïîãëåä íà äèâî æèâîòíî. Ïîãëåä íà äèâî æèâîòíî- òúæíî-ðàçäðàçíèòåëåí, î÷àêâàù íàñëàäà- îò âêóñíà õðàíà èëè îò íåùî äðóãî. Íà âòîðèÿò ðåä èìàøå è äðóãè õîðà êàòî íàñ. Îò êâàðòàëà- æàäíè çà çíàíèÿ. Ïàðêèðàëè áÿõà êîëèòå ñè íåïîñðåäñòâåíî äî øàòðàòà èëè ïúê â ñåíêèòå íà äúðâîòî. Åäèí êðúâîäàðèòåë çàå ìåñòîòî ñè êúì îñåì è íåùî. Èçáóòà îñòàíàëèòå êðúâîäàðèòåëè, êîèòî áåñåäâàõà ñúñ ñëîíèöàòà è íåéíîòî ìàëêî...Ñ äâå äóìè êàçàíî ñå ïðåñòðóâàøå íà âàæåí ãîñò- òàêúâ, íà êîãîòî âõîäíèÿò áèëåò å ñúñ çåëåí öâÿò. Íÿìàøå íèùî òàêîâà. Èñòîðèÿòà çà êóïóâàíåòî íà áèëåòà å ñúâñåì áàíàëíà è íå çàñëóæàâà âíèìàíèå. Òîâà ñå ñëó÷è íà èçëèçàíå îò âõîäà. Øàòðàòà âå÷å áåøå îïúíàòà....Áåñåäâàøå ñúñ ñëîíèöàòà çàðàäè ñóåâåðèåòî, ÷å êîãàòî õóáîòà íà ñëîíà å âäèãíàò íàãîðå òîé ïëþå ùàñòèå. Âäèãàøå õóáîòà íà êàðíàâàëíàòà ñè ìàñêà. Òîé áåøå òîëêîâà íåñðú÷íî èçðàáîòåí, ÷å ïî åäíî âðåìå ñå ïðèíóäè äà ãî çàëåïè ñ êëåé. Ðàçíåñå ñå ìèðèñ íà äúðâåíè ñòúðãîòèíè.
- Õóáîòè, ìîëÿ, ïðåñíè õóáîòè.
Åäíî äåòå ñå ïðèáëèæè ñ áàâíè ñòúïêè. Ïîêàçà ìàñêàòà ñ õóáîòà, è ïîèñêà äà ãî çàëåïè íàíîâî. Íàøèÿò ÷îâåê òóðè êëåé íà õóáîòà è ãî ïðèòèñíà â êàðòîíà.
-Íèêàêâà âîäà è âëàãà, êàçà íà äåòåòî.
- Äîáðå ÷è÷î.
Ïî åäíî âðåìå âå÷å ñå îáðàçóâà îïàøêà. Îò äåöà ñ ìàñêè. Ïðåäñòàâëåíèÿòà áÿõà äâå. Åäíî ñ ìàéìóíè è âòîðî ñ ÷îâåê, êîéòî ëåïè õóáîòè çà êàðòîíåíà ïîäâúðçèÿ. Íåïðåêúñíàòî âëèçàõà õîðà ñúñ çåëåíè áèëåòè, ïîäàâàõà ãè íà âúæåèãðà÷à è ñÿäàõà íà ïúðâèÿò ðåä. Çàïî÷âàõà äà âàëÿò ñâåòêàâèöè, êîèòî ãàëåõà õóáîòà íà ñëîíà. Òå ãàëåõà è ëèöåòî íà âúæåèãðà÷à. Çàðàäè íåãî ñâåòêàâèöèòå ãè èìàøå. Òîé áå ðàçðåøèë òîâà ñ ïîäïèñ è ïå÷àò âúðõó õàðòèÿ. Òîé áå ðàçðåøèë è ñíèìêè áåç ñâåòêàâèöè, äàæå è ñêèöèðàíå íà ìàíåæà ñ ÷åðåí, áÿë è öâåòåí ìîëèâ. Ïî åäíî âðåìå ïðåäñòàâëåíèÿòà ñòàíàõà òðè: åäíî ñ ìàéìóíè, ñ ÷îâåê êîéòî ëåïè õóáîòè âúðõó êàðòîíåíè ïîäâúðçèè, ñ ÷îâåê îò ÷èåòî ïàëòî èçõâúð÷àò ïîùåíñêè ãúëúáè- ÷åðíî-øàðåíè è áåëè. ×åòèðè ïðåäñòàâëåíèÿ â åäèí è ñúùè ÷àñ....
- È äî êîãà òàêà?
- Äîêàòî ñå óìîðèì, îòãîâàðÿõà àðòèñòèòå.
Íåïúëíîëåòíèòå êîòêè, áÿõà âïðåãíàòè â íåùî êàòî øåéíà, â ÷èèòî êîø èìàøå îïàêîâàíè ïîäàðúöè. Êðúñòîñâàõà ìàíåæà è ñòúëáèòå. Ñïèðàõà äî ñâåòåùèòå ãåðëÿíäè. Ïîñëå îòíîâî èç÷åçâàõà çàä êóï÷èíàòà ïðàçíè÷íè ñâåòëèíè.

26.01.2015 ãîäèíà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 03.03.2016 @ 10:27:54 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   dido080

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
318 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 19455
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Öèðê" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Öèðê
îò kameja íà 03.03.2016 @ 19:36:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äóìàòà "õóáîò" íàðî÷íî ëè å òàêà íàïèñàíà?


Re: Öèðê
îò cattiva2511 íà 04.03.2016 @ 12:47:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñïîðåä ìåí ñè å ÷èñòà òåõíè÷åñêà ãðåøêà, àêî ìîæå òàêà äà ñå èçðàçÿ. Íàïðèìåð äóìàòà: „äðåñúîð“…

]