Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 851
ХуЛитери: 4
Всичко: 855

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ студена нощ като тази
раздел: Еротика
автор: RedRose

На работа съм и не трябва в никакъв случай да заспивам, макар да съм сигурна, че в този сняг никой не може да стигне до хотела. Толкова много е натрупало, че светът наоколо изглежда непознат и някак си нереален. Планината е красива, обсипана в бяло и в същото време злокобна. За миг изпитах странното усещане, че съм съвсем сама в целият свят…
Поглеждам за кой ли път часовника си - само два часа след полунощ е, а така ми се спи…
Толкова ми е скучно, че паля цигара. Поемам с пълни гърди от острия дим, после обичайното леко замайване и вече се чувствам по-добре. Отпивам глътка студено кафе и се опитвам да се задълбоча в поредния сладникав роман. Няколко минути по-късно усещам, че погледът ми само пробягва по редовете, а до съзнанието ми не достига и дума, затова ставам от неудобния стол и излизам навън. Въобще не съм подготвена за вятъра, който ме посреща. За миг снежинките ме заслепяват и се полепват по косата ми. Зимата сякаш ме приковава в ледената си прегръдка и дъхът ми спира. Затварям бързо вратата след себе си и отново ме обгръща меката топлина на хотела.
Отпускам се във фотьойла пред рецепцията и се заслушвам в тишината. Струва ми се, че долавям някакви стъпки, но после всичко утихва. Притварям само за миг очи, а вече усещам присъствието ти. Не знам защо, но винаги ми се струваш нереален и после ми трябва много време, за да сглобя в спомените си всяка частица от теб – очите, устните, ръцете, меката извивка на дланите и огъня, който пали в мен допирът им… По тялото ми пробягва неизживяна до сега сладостна тръпка и за миг се чувствам недействителна. Изпълненият ти с желание поглед ми подсказва, че нямам време и въпреки това не ми се иска да бързам. Може би се чувствам така, защото се срещам с мечтата си – объркана, нетърпелива, замаяна. И щастлива. Като един от тези сънища, когато не ми се иска да се събуждам.
Повеждам те натам, към стаята, която толкова много пъти съм си представяла, че споделям с теб и в представите ми почти няма кътче, където да не сме се любили. А после сръчно превъртам ключа и се отпускам в прегръдката ти. Усещам жадния ти език в устата си и се разтапям от наслада. Захапвам нежно устните ти и в същия миг усещам силните ти пръсти между краката си, а допирът е така влудяващ и възбуждащ. Сякаш изпадам в безтегловност и вече съм толкова гореща и влажна в ръцете ти. Разкопчаваш блузата ми и вадиш гърдите ми навън, без да сваляш сутиена. Стискаш ги леко и те изпълват дланите ти. Прокарваш език по зърната ми и те стават големи и твърди. Вече съм луда от желание, сядам на бюрото и нетърпеливо те придърпвам, разкопчавам ципа и ти дори без да смъкваш дънките бавно се плъзгаш в мен. Усещам те в себе си толкова голям, твърд и мъжествен. Започвам да шепна в ухото ти, а думите ми сякаш се разтапят в топлината на стаята…
- Бавно, бавно, не бързай, моля те, не бързай!
Знам, че гласът ми те възбужда и влудява, но ти, порозовял от удоволствие, с усилие намаляваш темпото, дори спираш за миг и ме целуваш. Впивам зъби в горната ти устна, а после и в долната, а ти отново започваш да се движиш все по- бързо и все по-убийствено, а аз те сграбчвам за косата и свършвам за първи, за втори, за трети път. Обладана от безпаметно удоволствие, дочувам виковете си, но дори и не правя усилия да ги сподавя. Задъхана замирам за миг в прегръдките ти – оооо, то-о-о-лкова е хубаво, господи, толкова е хубаво!
А ти все още не си свършил и това ми доставя страхотно удоволствие. Водя те към кожения диван и ти се отпускаш в него, а аз се навеждам над теб и нежно прокарвам език по напрегнатите ти тестиси, а после отново и отново. Ти шепнеш колко ти харесва и аз не спирам, а продължавам все по-нагоре, за да достигна нежната главичка на члена ти. Завъртам леко език по нея, а после бавно го налапвам, без дори да го докосвам с ръце. Започвам страстно да смуча, усещам със сетивата си кадифената и нежна кожа, с езика си напрегнатите до краен предел изпъкнали венички на члена и усещам кръвта, която бушува в тях. Миг по-късно чувствам горещия ти вкус в устата си, но не спирам, просто не искам да спирам, защото те искам отново, искам те сега и завинаги.
Ти отново си готов, помагам с ръка и те насочвам към себе си. А ти така бавно и страстно проникваш в тялото ми, че в този миг съм готова на всичко! Сега съм върху теб и започвам да се движа нагоре – надолу, напред и назад, сякаш танцувам вълшебен танц. Поднасям гърдите си към устните ти и ти започваш да дразниш зърната с език. Спирам за миг, за да удължа удоволствието и защото искам този път да свършим заедно. Продължавам лудо да препускам над теб и си мисля само за това, как в този момент ти си плът от плътта ми и кръв от кръвта ми, а Раят сякаш отваря вратите си пред нас. Усещам твоите пулсации вътре в мен като вихър от пустинна буря и снежна лавина, събрани в едно, сега ти си по-силен от смъртта и по-прекрасен от живота.
Отпускам се задъхано върху теб, а снегът продължава да вали така, сякаш изобщо няма намерение да спре.


Публикувано от BlackCat на 08.12.2004 @ 21:21:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   RedRose

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.25
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
323 четения | оценка няма

показвания 49161
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"В студена нощ като тази" | Вход | 4 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В студена нощ като тази
от ANG на 09.12.2004 @ 01:10:57
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
още ли вали


Re: В студена нощ като тази
от RedRose на 09.12.2004 @ 17:09:04
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
Зима е все пак :-)

]


Re: В студена нощ като тази
от redactora (jorro_n@abv.bg) на 10.12.2004 @ 23:14:37
(Профил | Изпрати бележка) http://redactora.hit.bg
Страхотно! След всяко поредно четене, започвам все по-силно да си мечтая за студената зима и първия сняг! И за един планински хотел, затрупан и откъснат задълго от света! В който всяка една стая ще бъде "посветена" в тайнството на любовта...


Re: В студена нощ като тази
от feniks74 на 15.01.2008 @ 22:48:06
(Профил | Изпрати бележка)
Продължавай да си мечтаеш!

]


Re: В студена нощ като тази
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 21.05.2006 @ 14:00:22
(Профил | Изпрати бележка)
:-))))
Четивото се вписва страхотно и за през горещите дни!
Поздрави, RedRose!
Харесвам творбите ти!
:-)))


Re: В студена нощ като тази
от RedRose (r_rose@abv.bg) на 02.06.2006 @ 11:52:09
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
Много ти благодаря! :-)

]


Re: В студена нощ като тази
от feniks74 на 18.01.2008 @ 23:12:04
(Профил | Изпрати бележка)
Ако отсъстваше грубия порнографски отенък в тези творби,може би и на мен щяха да ми харесат.Не отива на една млада жена да пише подобни неща.Къде отидоха полята и цветята,къде е романтиката?Вместо това....как ти го налапвам.Срамота!


Re: В студена нощ като тази
от RedRose (r_rose@abv.bg) на 19.01.2008 @ 14:03:09
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
Феникс, за сетен път се убеждавам колко си "добър" в критиката!
Мисля си какво ли би казал, ако бях наблегнала на романтиката - може би нещо от рода на "Жестоко! Да помълчим за миг и да сведем поглед пред това лигаво писание!"
Близо съм, нали Феникс???!!!
И не ме карай да ти изпращам разказ с наистина груб порнографски оттенък, защото тогава ще ти се наложи да спиш по гръб много дълго време!

]


Re: В студена нощ като тази
от feniks74 на 21.01.2008 @ 02:31:07
(Профил | Изпрати бележка)
Оттеглям критиката си.:))) Но да знаеш,сега нарочно пиша бавно(знам,че си руса)Само хора,които не могат да разберат душевността на човека на изкуството,само те не разбират и не приемат критиките срещу тях.Червена Роза,наистина съм много добър в критиката,но аз критикувам от гледната точка на човек,който е уверен в себе си,относно изкуството,което твори.А това не може да се каже за повечето хора тук...а и както установих,и за администраторите на сайта.Пичове,защо триете коментари,които са истински? Фактът,че не ви отърва ли е причината?Искате да държите едно средно интелектуално ниво на сайта,за да има повече посещаемост.Ако това ниво се прекрачи...какво става? Става проблем.Колизия.Неудобен момент.Ще ми отговори ли някой от вас като истински мъж,или ще продължите да триете коментари,като не толкова истински мъже(неуместно е да кажа истинската дума..започва с п...)

]