Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 784
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 787

Îíëàéí ñåãà:
:: Georgina
:: Elling
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàQuo vadis
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: KBoianov


Íà ñêúïèòå ìè ïèðîãîâöè ïîêëîí


Ñèðåíèòå íà ëèíåéêèòå ðàçêúñàõà òèøèíàòà íà ëÿòíàòà íîù. Äâàòà îïåðàöèîííè åêèïà ïî íàâèê íàñêà÷àõà ïî áàëêîíèòå, çà äà âèäÿò êàêâî êàðàò. Çàä ëèíåéêèòå äâå ïîëèöåéñêè êîëè ñâåòåõà ñ áóðêàíèòå ñèíè òðåâîãè.
Íÿêàêâî ïðåä÷óâñòâèå ìå ñâè ïîä ëúæè÷êàòà.
- Ò-ò-òîâà å ìàé, åìàé ä-äåáåëà ðàáîòà! – ðå÷å êîëåãàòà ìè Ïåòüî.

õ õ õ

Âèêòîð ñå ñúáóäè îò òðàêàíåòî íà êåïåíöèòå â ìàëêàòà ìàíñàðäà.
„Òðÿáâà èì ìàëêî îðúæåéíî ìàñëî” – ïîìèñëè ñè òîé.
Âåíåòà ñïåøå áåçãðèæíî äî íåãî. Èçìúêíà ñå íà ïðúñòè äî êóõíåíñêèÿ áîêñ è çàïî÷íà äà ñå îáëè÷à, ïóñêàéêè êàôåâàðêàòà.
Íÿêîëêî ïàðëèâè ãëúòêè áîäðîñò.
Íàìÿòàéêè ñàêîòî, îòíîâî ïîãëåäíà êúì ÷åðâåíèòå êúäðè íà ñïÿùàòà õóáàâèöà. Èñêàøå ìó ñå äà ãè öåëóíå, íî â ïîñëåäíèÿ ìîìåíò ñå îòêàçà.
Èçìúêíà îò íàé-ãîðíèÿ êóõíåíñêè øêàô ïèñòîëåòà ñè è ãî ñëîæè â êîáóðà.
Îáèêíîâåíà ñóòðèí çà åäèí áîäèãàðä. Êàòî âñÿêà äðóãà.

Õ õ õ

Íå ñëåä äúëãî òåëåôîíúò â êîðèäîðà èççâúíÿ, çà äà ïîòâúðäè î÷àêâàíèÿòà.
Âòóðíàõìå ñå êúì äâåòå îïåðàöèîííè, î÷àêâàéêè äâàòà øîêà.
Ïúðâèÿò øîê ïðèñòèãíà ñàìî ñëåä äåñåòèíà ìèíóòè, êîëêîòî äà ñè ïðèãîòâÿ àíåñòåçèîëîãè÷íèÿ àïàðàò. Áàíêèòå, ìåäèêàìåíòèòå, ïåðôóçîðèòå è äðóãè ïîñîáèÿ áÿõà ïîñòàâåíè îò ñåñòðèòå íà ìåñòàòà èì. Êàêâî ëè ñå å ñëó÷èëî?
Îáèêíîâåíà íîù â „Ïèðîãîâ”.

Õ õ õ

Áîðñóêúò ñå ïðîòåãíà êúì ïîçëàòåíîòî çâúí÷å äî ëåãëîòî ñè. Íèêîé íå îòãîâîðè íà êàìáàíåíàòà ïàòàðäèÿ.
- Å-ëå-íà-à! Êúäå ñè, ïî äÿâîëèòå?
Íà âðàòàòà ñå ïî÷óêà è âëåçå ïðèñëóæíèöàòà ñ áîíå íà ãëàâàòà è ïðåòúïêàí ïîäíîñ â ðúöåòå ñè.
- Èäà, èäà ã-í Ìîåâ! Åé ñåãèíêà!
- À ñìåòàíà?
- Åòî ÿ, çàä ïðåïå÷åíàòà ôèëèéêà.
- À-õà...Àéäå, ìàðø îòòóê!
Ñóòðåøíîòî íàñòðîåíèå íà Áîðñóêà íå ñå äúëæåøå íà ìóäíàòà ïðèñëóãà, à íà åäíà îñîáà, íàðå÷åíà Ñèíèãåðà. Íÿêîãà çàåäíî â íàðêîáèçíåñà, ñåãà ïîñëåäíèÿ ñå îïèòâàøå äà ñå èç÷èñòè è âúðòåøå ïðîöúôòÿâàù õîòåëèåðñêè áèçíåñ. Àêî áåøå ñàìî òîâà, ùåøå äà ìó ïðîñòè.
Íî ëîøîòî áåøå, ÷å Ñèíèãåðúò ïååøå. Íå êàíöîíåòè, à íà ÷åíãåòàòà. Åäèí ïî åäèí äèëúðèòå îòèâàõà çàä ðåøåòêèòå.
„Íå, äðàãè! Ñâúðøåíî å ñ òåá!”- ðå÷å ñè Ìîåâ è ñ÷óïè ðîõêîòî ÿéöå, ñÿêàø å êðàòóíàòà íà âðàãà ìó.
Õ õ õ

Ñ äðóæíè óñèëèÿ íàñòàíèõìå âúðëèíåñòèÿ è ñëàá ìúæ íà îïåðàöèîííàòà ìàñà. Áåøå èíòóáèðàí îùå â øîêîâà çàëà è ñàìî ñìåíèõ ïîðòàòèâíèÿ òðàíñïîðòåí ðåñïèðàòîð ñ àíåñòåçèîëîãè÷íèÿ.
Áëåäîòî ëèöå íà ïîñòðàäàëèÿ íå ðåàãèðàøå íà ñëó÷âàùîòî ñå.
- Îãíåñòðåëíà ðàíà â ãðúäíèÿ êîø.- îáÿâè àñèñòåíò-õèðóðãà, ïî÷èñòâàéêè îïåðàòèâíîòî ïîëå, êúäåòî ñå âèæäàøå âõîäÿùàòà ðàíà.
Ìîíèòîðúò ïèùåøå â ÷åðâåíè öèôðè. Èìàøå ïóëñ, íî íàëÿãàíåòî íå ñå èçìåðâàøå.
Çà íåçàïîçíàòè â òåðìèíîëîãèÿòà, òàçè áîðáà áè èçãëåæäàëà ìíîãî ñòàòè÷íî, íî ñúâñåì íå áåøå òàêà. Òóê ñåêóíäèòå èìàõà çíà÷åíèå.
Øåô –åêèïà íàïðàâè ïúðâèÿ ðàçðåç...

Õ õ õ

Ñèìî Ïååâ- Ñèíèãåðúò îáè÷àøå âå÷åðÿòà â èçèñêàíè ðåñòîðàíòè ñ õóáàâà îáñòàíîâêà è ÿñòèÿ.
Òîçè ïúò áÿõà â êðú÷ìàòà „Ïðè òðèòå äúáà”. Äúáîâå èìàøå, íî â ìàëêîòî çàäíî äâîð÷å, çà èçáðàíè êëèåíòè.
Âèêòîð âúçäúõíà è ñåäíà íà ñúñåäíàòà ìàñà, êàòî îáõîæäàøå ñ î÷è çàâåäåíèåòî, áåç äà îáðúùà âíèìàíèå íà øóìíàòà êîìïàíèÿ íà øåôà. Òåçè ãóëÿè íå ìó õàðåñâàõà ñ ïîìïîçíîñòòà ñè.
Òúêìî äâàìà êåëíåðè íîñåõà íÿêàêâî ôëàìáèðàíî áëþäî, ïîä ðúêîïëÿñêàíèÿòà íà êîìïàíèÿòà, êîãàòî â äâîð÷åòî âëåçå åäèí åäúð, íàáèò ãîñïîäèí ñ ïîñèâÿëà êîñà è øèêîçåí áåæàâ êîñòþì. Òîé ñåäíà íà åäíà ìàñà è ïðàâåéêè ñå, ÷å ðàçãëåæäà ìåíþòî, îãëåæäàøå ïðèñúñòâàùèòå. Ïîñëå ñòàíà è çà äà ñè äàäå êóðàæ, èçïúíà ñàêîòî ñè è ñå èçïðàâè ïðåä Ñèíèãåðà.Ïååâ ñå èçïðàâè ñ ïðåáëåäíÿëî ëèöå.
- Òè?!
Âèêòîð ñå íàïðåãíà è îòêîï÷à êîáóðà íà ïèñòîëåòà ñè.
- Äà, àç! – èçâèêà Ìîåâ è äâàìàòà ñå õâàíàõà çà ðåâåðèòå. – Ñâúðøåíî å ñ ïååíåòî òè, Ñèíèãåð!
Ñâàäàòà ïðèêëþ÷è òîëêîâà áúðçî, êîëêîòî è çàïî÷íà. Ñâàäëèâèÿò ïîçíàò íà ã-í Ïååâ íàïóñíà çàâåäåíèåòî, êàòî ÿäíî çàõâúðëè ìåíþòî â êîø÷åòî çà áîêëóê.
Áîäèãàðäúò ñå îòïóñíà, íî ãëåäàøå ïðåöåíÿâàùî ãîñòèòå íà õàí÷åòî...

Õ õ õ
Ëåâèÿò áÿë äðîá áå ïðîáèò îò êóðøóìà. Òàì – â äúëáî÷èíà ñå âèæäàøå ïåðèêàðäà ñ áèåùîòî ñúðöå. Ìîåòî ñúùî áèåøå ó÷åñòåíî, îïèòâàéêè ñå äà íàïðàâÿ ìèãàùèòå ÷åðâåíè ñâåòëèíè íà ìîíèòîðà æúëòè è íàêðàÿ- çåëåíè.
- Èìàë å êúñìåò – ïåðèêàðäà å öÿë. – ïðîìúìîðè øåô-åêèïà.- À ñåãà äà ñå çàåìåì ñ õåìîòîðàêñà.
Îáëåê÷åíî âúçäúõíàõ – îïàñíîñòòà çà æèâîòà íà ïàöèåíòà áå ïðåìèíàëà. Ïîãëåäúò ìè ñå ñïðÿ íà íÿêàêâà òàòóèðîâêà íà ëÿâàòà áóçà íà ïîñòðàäàëèÿ.

Õ Õ Õ

Ñèíèãåðúò ñòîåøå èçïðàâåí, ïîòðåñåí îò ñëó÷êàòà. Òîâà ïðåäóïðåæäåíèå íå áåøå áåç ñìèñúë.
Äÿñíàòà ìó ðúêà òðåïåðåøå, äúðæàùà ÷àøàòà áÿëî âèíî. Âèêòîð îãëåæäàøå ìàñèòå è çàáåëÿçà êàê ñå èçïðàâÿ åäíà ñìúòíî ïîçíàòà ôèãóðà, îñòàâÿéêè ñìåòêàòà. Ìúæúò ñå îáúðíà íàñòðàíè è ñå âèäÿ òàòóèðîâêàòà íà ëÿâàòà ìó áóçà. Êîìàðúò!
Ïðèáèðàéêè ïîðòôåéëà, áàíäèòúò èçâàäè ïèñòîëåò è ñòðåëÿ, íî è ñàì áå óëó÷åí îò Âèêòîð.
Âðåìåòî ñå ïðîòî÷è äî òðàåùè ÷àñîâå ñåêóíäè.
Êîìàðúò èçïóñíà ïèñòîëåòà è èçâàäè êàìà, íàõâúðëÿéêè ñå âúðõó áèçíåñìåíà. Âèêòîð íå ïîìíåøå êîãà ñúùî èçïóñíà îðúæèåòî, çàùîòî ãúñòà ìúãëà ìó ïðåìðåæâàøå î÷èòå. Êëèåíòèòå ïèùÿõà è áÿãàõà, ÷óïåéêè ÷èíèè è ÷àøè...

Õ õ õ

Ñàíèòàðêàòà äîíåñå áàíêèòå êðúâ, êàòî ïîäìåòíà.
- Èìàëî å ïðåñòðåëêà ìåæäó íàåìåí óáèåö è áîäèãàðä. Äàâàõà ãî ïî òåëåâèçèÿòà.
Íî êîé-êîé å- íå å ÿñíî...
- Àáå äà...äàâàé äà ãè îïðàâèì, ïúê òî íå ñè å íàøà ðàáîòà – íàìåñè ñå Ïåòüî, äîøúë äà ìå âèäè.- Õó...õóáàâî- äðúæ òàêà!
Ìàêàð äà çàåêâàøå, Ïåòüî áåøå èçêëþ÷èòåëåí äîáðÿê è ïðîôåñèîíàëèñò äî ìîçúêà íà êîñòèòå ñè. Òîé ñå ãìóðíà â ñúñåäíàòà çàëà, çà äà ïîåìå äðóãèÿ ïðîñòðåëÿí ìúæ.

Õ õ õ
Âúïðåêè ìúãëàòà íà áîëêàòà, Âèêòîð ñå õâúðëè êúì øåôà ñè, ñúáàðÿéêè ìàñàòà è ëåãíà âúðõó òÿëîòî ìó, çà äà ãî ïðåäïàçè. Óäàðèòå îò êàìàòà íà óáèåöà ðàçêúñâàõà ïëúòòà ìó è ñúâñåì íå áÿõà óõàïâàíèÿ îò êîìàð. Ðúöåòå ìó áÿõà êàøêàâàëåíè îò êðúâîçàãóáàòà è íå ìîæåøå äà ñå ïðåáîðè ñ ïðîòèâíèêà. Ñòàâàøå âñå ïî-òúìíî.
Íÿêúäå äàëå÷å ñå ÷óâàøå òðàêàíåòî íà êåïåíöèòå ó äîìà. „Òðÿáâàøå äà ãè ñìàæà” – ïîìèñëè ñè Âèêòîð. Ñúãëåäà ÷åðâåíèòå êúäðè íà Âåíåòà. „Çàùî íå ãè öåëóíàõ?” Ñåòíå íàñòúïè íåïðîãëåäåí ìðàê.
Êîìàðúò ñå îòïóñíà âúðõó òÿëîòî íà áîäèãàðäà, ïîòúâàéêè ñëåä íåãî â ñåíêèòå...

Õ õ õ

Íàé- ñåòíå, âúðëèíåñòèÿò ñòðåëåö áå ðåàíèìèðàí, çàêúðïåí è ïðèáðàí â ðåàíèìàöèÿ.
Áåøå òîëêîâà òèõî â êúñíàòà äîáà, âúïðåêè ìúë÷àëèâèÿ åêøúí, êîéòî ñå ðàèçãðàâàøå.
Ïðåç òîâà âðåìå õèðóðçèòå ïðîâåðÿâàõà è çàøèâàõà ðàíèòå íà ãúðáà íà áîäèãàðäà.
- Ïî äÿâîëèòå! Òàçè å ïðîíèêâàùà! – èçðóãà åäèíèÿ.
Íÿêúäå ïî÷òè äî ãðúáíàêà, â äúëáî÷èíà áëèêàøå ÿñíà àðòåðèàëíà êðúâ. Ìúíè÷êî ïàð÷åíöå îò îñòðèåòî íà êàìàòà ñå áåøå ñ÷óïèëî, íåâèäèìî çà ðåíòãåíà è çàä êîñòèòå.
Äâàòà àíåñòåçèîëîãè÷íè åêèïà ñå âòóðíàõìå äà ïîìàãàìå. Ìîíèòîðúò ïîêàçâàøå ïðàâà ÷åðòà.
Õèðóðçèòå ìàñàæèðàõà ñúðöåòî è ñå îïèòâàõà äà êëàìïèðàò ðàçêúñàíàòà àîðòà. Áåøå êúñíî...




Õ õ õ

Âåíåòà ñå âúðíà îò ðàáîòà è çàõâúðëè îáóâêèòå ñè, ïóñêàéêè ðàçñåÿíî òåëåâèçîðà.
Ñòðàííî, Âèêòîð îùå ãî íÿìàøå. Òÿ çàñòàíà ïðåä îãëåäàëîòî, çà äà â÷åøå ðàçïèëÿíàòà ñè îò âÿòúðà êîñà, íî çàìðúçíà ñ ãðåáåíà â ðúêà.
 íîâèíèòå ñå ãîâîðåøå çà ïðåñòðåëêà è èìåòî íà ìúæà é. Î÷èòå é ñå ðàçøèðèõà îò óæàñ.
Ðàçòðåâîæåíà, òÿ ñå âòóðíà ïî óëèöèòå, áåç äà âçåìå ïàëòîòî ñè.
Çàâàëÿ. Äúæäúò îòìèâàøå ãðèìà é, íî íå è ñòðàäàíèåòî...

Õ õ õ

 òèøèíàòà ïî÷óêâàíåòî íà âõîäíàòà âðàòà áå êàòî ãðúìîòåâèöèòå, êîèòî ñå ÷óâàõà îòâúí.
Ïåòüî èçëåçå. Ïðåç ìàòîâîòî ñòúêëî ñå âèæäàøå êàê ðàçãîâàðÿ ñ åäíà æåíà. ×óëà ñòðàøíàòà íîâèíà, òÿ çàêðè ëèöåòî ñè, çàëèòíà, íåùî æåñèêóëèðàøå. Ïîñëå ñå îáúðíà è ñè òðúãíà, ðèäàåéêè.
- Å- íå ñìå, íåñìå áî- áîãîâå.- âúçäúõíà Ïåòüî, ðàçïåðâàéêè ðúöå. – È çàùî òúé ñå å, ñåå ñëó÷èëî.- íèêîé íå ìîé òè êàæå. Ñúäáà.
Ðàçòúðñåí, èçëÿçîõ íà áàëêîíà. Ñúëçèòå ìè ñå ñìåñâàõà ñ äúæäîâíèòå êàïêè.
Òîëêîâà õîðà, òîëêîâà ñúäáè! Âèæäàõ ëèöàòà èì, ïðåìèíàëè ïðåç ãîäèíèòå ðàáîòà .
Íèå æèâååì â òàçè îïåðàöèîííà. Íå çíàåì äàëè íàâúí ãðåå ñëúíöå èëè âàëè ñíÿã. Íÿêúäå,îòâúä ñòúêëàòà âëþáåíè ñå öåëóâàò, æåíÿò ñå, ðàæäàò ñå äåöà. Íèå , ïèðîãîâöèòå, ñìå çàòâîðåíè â äðóã ñâÿò. Òàì ñå âîäè âîéíà, ïðîëèâà ñå êðúâ, èçâàæäàò ñå ðàíåíè îò êàïàíèòå íà ñìúðòòà. È íèêîé íå å è ÷óâàë çà ìàëêàòà íè âñåëåíà, êúäåòî íÿìà ðàçëèêà ìåæäó õîðàòà è áîëêàòà çà òÿõ å áÿëà äî ïîëóäà.
Ãîñïîäè, çàùî ïîùàäè óáèåöà, à ïðàâåäíèÿ ïðèáðà? Âèæäàõ ëèöåòî íà áîäèãàðäà äîðè â òúìàòà. Òî áåøå åäíî äîñòîéíî, ñïîêîéíî ëèöå.
Quo vadis, Domine?


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 07.12.2015 @ 20:47:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   KBoianov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 19:18:41 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Quo vadis" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Quo vadis
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 07.12.2015 @ 23:48:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñèëíî å è òðÿáâà äà ñå ïèøå çà òîâà - çà äîñòîéíèòå ëåêàðè, òåçè, êîèòî íèêîé íå âèæäà, ðÿäêî ãè äàâàò ïî òåëåâèçèÿòà, íî êîèòî òèõî è ñêðîìíî ... ñïàñÿâàò æèâîòè...