Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 493
ХуЛитери: 4
Всичко: 497

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Nela
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПо-добре така
раздел: Поезия
автор: Nika

Срамувам се, знаете ли,
понеже цяло лято
събирах прорязващи нишки
от ревност,
от злост,
от ярост,
от високомерие
и от други неща,
които ми се струваха
надежно безопасни.
Преплитах ги с тъжни ръце
да си направя
защитна броня,
да съм недосегаема
и кръв да се процежда
единствено
от одрипавелите ми пръсти.

Само няколко негови думи
се оказаха достатъчни
да я разкъсат
и беззащитната ми същност
да се усмихне неразумно.

Не му казвайте, моля ви,
той не може да понесе
и моята болка.
Завинаги би си отишъл,
ако знае, че
обичта ми е
точно толкова голяма.
Ако знае
колко красиви са
червените туптящи късове
би си отишъл завинаги.


Публикувано от mmm на 07.12.2004 @ 15:16:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   Nika

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 22


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 17:53:39 часа

добави твой текст
"По-добре така" | Вход | 16 коментара (59 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

контрапункт
от moeto (moeto@abv.bg) на 07.12.2004 @ 15:25:53
(Профил | Изпрати бележка)
една сълза голяма колкото сърце-
емоцията на страна!

той е рЪцеонален,
тя ..............,
ще ГО допише :))))


Re: контрапункт
от Nika на 07.12.2004 @ 16:02:35
(Профил | Изпрати бележка)
Емоцията настрана? Хехе... :)))
Един друг се дописваме, мисля.

Благодаря :)

]


Re: контрапункт
от moeto (moeto@abv.bg) на 07.12.2004 @ 16:10:53
(Профил | Изпрати бележка)
ако може и виното на страна,
ама НЕ МОЖЕ!

моля,
пак заповядайте :))))))

]


Re: контрапункт
от Nika на 07.12.2004 @ 16:31:16
(Профил | Изпрати бележка)
О, виното настрана, то пробужда погубващи страсти... :)))

(не знам дали ще заповядам скоро, но благодаря отново :-Р)

]


Re: По-добре така
от ANG на 07.12.2004 @ 15:59:48
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
харесваш ми така, Ника
за мен оченидно си преглътнала шарана си вчерашен,
НИКУЛДЕНСКИ

и напред гледаш


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 17:04:32
(Профил | Изпрати бележка)
Аз усещам наблюдателния ти взор, Анг, отпреди Никулден. Това леко ме изнервя, признавам. Да започвам да плета отново? Май ще се наложи... :)))

]


Re: По-добре така
от ANG на 08.12.2004 @ 01:03:39
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
не се изнервяй
тук си много бяла и чиста
и дано да е все така
освен това - подадох ти ръка
дори и да не я примеш - няма да те притеснявам, уверявам те

]


Re: По-добре така
от Nika на 08.12.2004 @ 08:53:42
(Профил | Изпрати бележка)
Изнервянето, Анг, е като любовта и омразата - трудно се поддава на автосугестии. Не го ли знаеш по себе си? :)))

Сега, за ръката, която си ми подал. Това ми звучи като сключване на примирие. За да има примирие, вероятно е имало някаква война, която не съм забелязала. Да не би нещо такова да витае във въображението ти? :)

Под слънцето има място за всички ни, и въздух за дишане има достатъчно. Не виждам как бихме могли да се притесняваме един друг.
Хубав ден ти желая :)))

]


Re: По-добре така
от ANG на 08.12.2004 @ 13:15:24
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
Ако изнервянето е като любовта и омразата, то прекалено лесно се поддава и на сугестия, и на автосугестия. Защото са състояния в които човекът е изваден от релси и другия може да го бута във всички посоко, или пък той самия да хваща първата привлекателна улица ("Не го ли знаеш по-себе си" го доказва като типичен инструмент на такава сугестия).

С войни и дори с битки отдавна не се занимавам. ТИ спемена че съм те изнервял. Това исках да премахна, а не войни.

И накрая - в моите усещания и въображение не съществува "любов и омраза" в общоприетие човешки смисъл, а има само едно - Любов (към всичко), което в простичък пример от сайта означаав, да забелязваш,да се радваш и да споделиш вълнението си от хубавия стих на другия, сякош ти си го написал (независимо че споделяте доста различни философии, религии и ценности от живота). Не съм убеден че ще ме разбереш с последните няколко изречения, но точно това ти пожелавам да постигнеш.


]


Re: По-добре така
от Nika на 09.12.2004 @ 14:31:57
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, Анг, много задълба, включвайки и сугестията. Имах предвид, че нервността, както любовта, омразата и други ярки чувства :), трудно се овладяват, т.е. човек трудно се вкарва в устойчиви релси и става лесна плячка за манипулации.
За себе си да кажа, че ми е неловко да се чувствам наблюдавана (никога не бих участвала в BigBrother). Да не съм инфузория под микроскоп? В духа на днешното ми ведро настроение, ти предлагам нещата да се случват лежерно, естествено и без натиск :)))

По повод на "Всемирната Любов"... за мен тя е доста обезцветена, безадресна и в този смисъл анонимна. Не я отнасям към себе си. Предпочитам да бъда обичана в по-лични измерения, макар и публично, с извинение :)))

С усмивка ти желая хубав ден! :)

]


Re: По-добре така
от ANG на 11.12.2004 @ 22:19:12
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
добре че съм изчакал хубав ден и за твоето и за моето настроение
сега е късна вечер
но наистина денят си беше прекрасен - откъдето и да го погледнеш

за мен събитието на деня (в контекста на разговора ни за Всемирната любов) бе че видях на снмки на НАСА източникът, изворът на тази Любов...

]


Re: По-добре така
от Nika на 12.12.2004 @ 23:42:59
(Профил | Изпрати бележка)
Сега е късна вечер.
Винаги ще има утре, дори и нас да ни няма... Мислил ли си колко е странно, утре-то е недостижимо, като дъгата, като хоризонта, като затихващ минорен (с)тон...
Това драма ли е? Едва ли, едва ли :)))

]


Re: По-добре така
от ANG на 13.12.2004 @ 00:31:20
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
сега е нова късна вечер

зависи от Мащабите На Мислене
може да е драма за теб, ако драматизираш, че утре може и да те няма
за Вселената не е драма - тя е идифирентна, не поставя оценка.

АЗ - има ли значение, за теб, какво аз мисля.
Ако ти кажа, че съм (част от) Вселената, и дори отделна Вселена, ще ми кажеш нещо от рода на че съм...мегаломан, примерно...
Всъщност, току що написах стих на тази тема, след час-два ще го публикувам и в понеделник, днес сутринта, ще можеш да го видиш, ако те интересува малко по-точен отговор на този въпрос

]


Re: По-добре така
от Nika на 13.12.2004 @ 21:39:23
(Профил | Изпрати бележка)
Сега пък е нова не особено късна вечер :)))
За мен и вселената не е драма, че мен утре би могло да ме няма. Много си прав, вселената е индиферентна като турски ибрик... хехех :)))

Представи си, за мен има значение какво мислиш по некои въпроси :-Р

]


Re: По-добре така
от Usmiv4ica (usmiv4ica@abv.bg) на 07.12.2004 @ 16:17:02
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Силно!

А представата за червените туптящи късове ми идва малко в повече... изплитам си броня срещу нея ;-)))))


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 16:35:00
(Профил | Изпрати бележка)
Знаеш ли достатъчно за броните, Усмивчице? :)))

(обаче червените туптящи късове са наистина красиви. само, моля те, не му казвай)

]


Re: По-добре така
от Usmiv4ica (usmiv4ica@abv.bg) на 07.12.2004 @ 18:35:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Не мога да му кажа, дори и да се изкушавам ;-))) Но обещавам!

А за броните знам повече от достатъчно. Особено за онези, които са толкова фини, че постепенно се превръщат във втора кожа, докато съвсем отвикнеш да ги махаш... Ако ги комбинираш със защитна маска, би могла да изглеждаш точно както си пожелаеш в очите на околните. Дотолкова убедително, че в един момент излъгваш сама себе си ;-))))

]


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 22:49:16
(Профил | Изпрати бележка)
Многознайна Усмивчица :)))
Всъщност познанието ни прави тъжни. Не ти вярвам, че можеш да излъжеш себе си.

]


Re: По-добре така
от Lisica на 07.12.2004 @ 16:36:26
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
прекрасна си - точно толкова ранима- нито прашинка по-малко
носи любовта дръзко - на ревера си!
целувам те с много обич


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 17:12:25
(Профил | Изпрати бележка)
С риск да ми се обидиш, бих казала, че никога няма да ми хрумне да се кича с любов - своята или неговата. Никога.

Благодаря :)))

]


Re: По-добре така
от Gerlan на 07.12.2004 @ 16:57:04
(Профил | Изпрати бележка)
Срамувам се понякога от себе си,
и от това , което ми се случва.
От срама , но не от думите отричам се
така до себе си ще се домогна...
Аз знам, прекрасно кривиците си, колко
голям трябва да си, за да смогваш...


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 17:23:00
(Профил | Изпрати бележка)
Срамувам се единствено от слабостта си.

Благодаря, Приятел :)))

]


Re: По-добре така
от Moka (moka@gbg.bg) на 07.12.2004 @ 17:29:52
(Профил | Изпрати бележка)
Да, по- добре е да не знаем, че да не напускаме себе си.

Ники, ако не си получиш кутията скоро, ще полудея с всичкия локум тук.


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 17:38:53
(Профил | Изпрати бележка)
Добре де, аз пък ще полудея тук без локум.

Да не знаем колко голяма е болката е спасително, ако се обичаме. Хрумва ми колко самотен е пътят към собствената Голгота.
Иначе размерът пак има значение, за да подхранва суетата ни.

Искам си локума. Утре.

]


Re: По-добре така
от Moka (moka@gbg.bg) на 07.12.2004 @ 18:30:05
(Профил | Изпрати бележка)
В момента не се сещам за нещо по- неутешимо от усещането за любов.

Добре, че са хулите:), утре!


]


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 22:08:58
(Профил | Изпрати бележка)
Може да има... Предполагам, че усещането за безмислие е по-неутешимо.

:)))

]


Re: По-добре така
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 07.12.2004 @ 17:30:42
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
Силен ти е стиха. Хареса ми.


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 17:33:39
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря.

]


Re: По-добре така
от hekuba (zhetcheva@yahoo.com) на 07.12.2004 @ 17:53:18
(Профил | Изпрати бележка)
логнах се само за да мога да те коментирам..а сега отивам и аз да си поплача малко...


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 18:01:56
(Профил | Изпрати бележка)
Не плачи, милата ти, моля те, не исках да те натъжавам...

По-добре се усмихни, не е трудно, виж как :)))

]


Re: По-добре така
от roza1 на 07.12.2004 @ 19:01:13
(Профил | Изпрати бележка)
Дали е по-добре така!?
Ти си знаеш.

Обещавам да не му казвам:))


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 23:22:43
(Профил | Изпрати бележка)
Ами, Ани, има неща, които той не трябва да знае. Сигурна съм, че не би желал да ме наранява. И би си отишъл, а аз не искам. Затова... :)

(ако продумаш, ще ти се разсърдя за цял живот!)

Хехе... :)))

]


Re: По-добре така
от roza1 на 08.12.2004 @ 07:57:57
(Профил | Изпрати бележка)
Гроб съм!:))

]


Re: По-добре така
от Nika на 08.12.2004 @ 08:08:48
(Профил | Изпрати бележка)
Шегувам се :)))

Хубав ден ти желая!

]


Re: По-добре така
от esme на 07.12.2004 @ 19:22:22
(Профил | Изпрати бележка)
Наистина е по-добре.
За кого ли
е въпроса?!

Тази твоя същност Никааааа!


Re: По-добре така
от Nika на 07.12.2004 @ 21:20:31
(Профил | Изпрати бележка)
Според мен въпросите са два:
- кое е това, дето е по-добре?
- това, дето е по-добре, за кого е по-добре?

О, има и трети:
Кво ми е на същността бе, че така викаш?

Всъщност исках само да благодаря за коментара :)))

]


Re: По-добре така
от esme на 08.12.2004 @ 10:26:32
(Профил | Изпрати бележка)
има два варианта:
-един въпрос и много отговори;
-един отговор и много въпроси;

Всъщност все се въртим около същността на същността.;)


]


Re: По-добре така
от Nika на 08.12.2004 @ 20:24:14
(Профил | Изпрати бележка)
Да, защото искам да разбера какъв е цвета на същностите :)))

]


Re: По-добре така
от rainy на 08.12.2004 @ 09:14:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Интересно... знаеш ли за какво първо се замислих, когато прочетох и след това препрочитах стиха ти, Ники? За силата. В какъвто и аспект да ти хрумне. Не, не, нищо абстрактно или езотерично, а съвсем по човешки казано.
Силата да замълчиш (трудно!). Силата да спестиш за себе си само (било то и стих - доста болезнена вътрешна процедура e, аз го знам). Силата да си тръгнеш, защото. Силата да останеш, защото. Силата да направиш действие директно, без да го декларираш. Силата... всъщност да не продължавам, защото това край няма... смятам, че ме улови. И си мисля, че тук, сред нас, реално няма нито един истински силен човек. Нито един! Твърде много демонстрации. Твърде много думи... думи... думи... Обратното качество - ама истинско такова, е голяма рядкост, да ти кажа, и аз познавам такива хора - те не са много изобщо като цяло. Е, въпросното качество има и обратната страна на монетата, разбира се - възможно е да се пропуснат жизнено важни неща, които трябва да бъдат казвани. Не заради носителя им, а точно обратното - заради този, комуто са нужни. И ако не бъдат, тази сила за какво ли е тогава на нейния притежател? Всъщност знам, че бъркам или звуча може би крайно, но далеч не ми е това целта, повярвай - всички сме били по определен начин от двете страни на бариерата. Въпрос само на продължителност на престоя там. Просто си мислех... Както и да е, защо ли те занимавам с такива неща, които вероятно не са ти нужни. Ужасно порочна практика имам, прощавай!...:(
Написала си нещо много хубаво и искрено, Ники... Моите поздравления!


Re: По-добре така
от Nika на 13.12.2004 @ 22:45:53
(Профил | Изпрати бележка)
Сто пъти четох този твой коментар и, трябва да ти отбележа, че ме затрудни доста. Все не мога да подредя всички неща, които искам да ти кажа. Отделно, нямам никакво време напоследък :(
Та ти благодаря за този така по твоему написан комент и те моля да ми простиш за забавянето...

Сега, за силата и нейните инструменти. За силата на думите и силата на мълчанието нямам какво повече да кажа. Нито за действията и отсъствието им. Нито за оставането и заминаването. Всеки от нас си има свой вътрешен ресурс, който се проявява в кризисни ситуации. Никой не може да знае колко е силен, преди да е изпитал на какво е способен. В този смисъл няма да се съглася, че тук между нас няма нито един реално силен човек. Аз мисля, че има и дори познавам някои от тях :))) За останалите, които не познавам, за тях не зная дали са силни или не са. Всъщност всеки е достатъчно силен, за да се справи с живота си и нито капка повече. Нито капка... :)))

Всички тези думи, които написах, обаче, са без значение. Сила или слабост... твърде относителни категории. Според мен поантата се съдържа само в една дума - Защото. В нея е алфата, и омегата. Останалото е технология.

]


Re: По-добре така
от rainy на 14.12.2004 @ 08:15:56
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Благодаря ти за отговора, Ники (дори и да липсва, няма проблем, наистина - не е оставен с тази цел). И определено не съм искала да те затруднявам с комента. Просто... просто не обичам девалвираните и постни думи, което понякога може би ме води до излишно задълбаване. Мисля си авторите го заслужават, поне когато ги уважаваме по своему...
А за другото- знаеш ли, права си, Ники. В случая аз категорично залитнах в преувеличение, но... въпрос на моментно състояние. Нали знаеш вечното оправдание - хора сме...:)
И... позволи ми да се съглася с всяка твоя дума по-горе. Надявам се не си разочарована от проявеното "безличие", за разлика от други ситуации...
:)

]


Re: По-добре така
от Nika на 14.12.2004 @ 08:27:05
(Профил | Изпрати бележка)
Усмивка за хубав ден :)))

Обичам да бъда затруднявана, особено с коменти, това е... супер е :) Защото. :-Р
Днес нещо не те разбирам. За какво "безразличие" говориш?


]


Re: По-добре така
от rainy на 14.12.2004 @ 08:33:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Благодаря ти за пожеланието преди всичко. Дано. Връщам...
"Се стараем" за затрудняването и в бъдещи измерения...:)
Ами как ще ме разбереш, като си с тапи в ушите!...:)... Шегувам се, Ники. Безличие, а не безразличие. Безропотното и овчедушно кимане май така се определя, и някак не ми е по сърце. Но! - глупавото оспорване на нещо, с което си в пълна хармония е просто глупаво. Така че...

]


Re: По-добре така
от Nika на 14.12.2004 @ 08:46:42
(Профил | Изпрати бележка)
Хехехе, ми така е, с тапи в ушите съм май :))) Извинявай, милата...

Откъде го изкопа това "безличие" бе... как можа да ти хрумне! Всичко друго приемам, но не и да определяш коментите си като "безлични".

Така че... понеже, и да не забравяме - Защото.

]


Re: По-добре така
от Eilsun (elina_arch@abv.bg) на 08.12.2004 @ 10:22:33
(Профил | Изпрати бележка)
Дали е нужно някой друг да му го казва, Ники?
Дали няма, ако хубаво се вгледа в теб, и сам да разбере?
Красив стих си написала, много истински...
Прегръдка!


Re: По-добре така
от Nika на 09.12.2004 @ 16:42:19
(Профил | Изпрати бележка)
Не, пиленце любаво, не е нужно никой нищо да му казва. И няма да е хубаво, вглеждайки се, да разбере, че причинява болка. Той бездруго знае, каквото има за знаене :)))

Благодаря! :)))

]


Re: По-добре така
от Zazorqvane на 08.12.2004 @ 11:00:30
(Профил | Изпрати бележка)
Много сила в тази твоя слабост.


Re: По-добре така
от Nika на 09.12.2004 @ 14:45:32
(Профил | Изпрати бележка)
Това благословия ли е или проклятие?

:)))

]


Re: По-добре така
от beche на 08.12.2004 @ 15:22:43
(Профил | Изпрати бележка)
Кръжиш около смисъла си в този живот.
Срам да си признаеш че той е този
който е усмивката на живота ти и същевременно
недоразумението в него – той е способен да
срине цялата ти защита, но не може да понесе
беззащитната ти туптяща същност.
Всъщност чрез него изразяваш своята обърканост.
Искаш я тази любов, невъзможно ти е без нея.
Но тя е и болка,тя те прави подвластна.
Това движение между убедителността и отдръпването издава объркаността ти.
А ти не обичаш да губиш контрол над нащата :)))

Когато съм в безизходица или поне ми е трудно да взема твърдо решение просто оставям нещата във времето...
и ще рискувам да му кажа пък каквото стане :)))
Как мислиш?


Re: По-добре така
от Nika на 09.12.2004 @ 17:01:17
(Профил | Изпрати бележка)
О, как ти хрумна това? Не, не е възможно обречена любов да е смисъл на моя живот. Това никога не може да стане. И да, мога да живея без усмивка, но не искам. Срамувам се от слабостта, която проявявам.
Не се отричам от чувствата си. Не съжалявам за нито една гласна или съгласна буква, която съм написала, за нито един звук, който съм произнесла, за нито една секунда трепет или блян. Верно, съжалявам за едни неща, ама те са друга опера :)))
Само той може да срине защитата ми, само той може да ме заболи, а знам, че не би искал да го направи. Затова ще се постарая да съм по-силна, за да може обичта да носи само радост и щастие (аууууууу, прозвуча като от латино-сериал) :-Р

Последно, нямам решение за вземане. Ще чакам, каквото има да се случва, ще се случи, при това в живия живот. Времето наистина е велико с възможностите за случване, които почти ме опияняват :)))

]


Re: По-добре така
от beche на 10.12.2004 @ 14:15:57
(Профил | Изпрати бележка)
Имах предвид самата себе си осмисляш.
Чрез него и любовта изразяваш СЕБЕ СИ и търсиш себе си.
По-силна?! Накъде ? :):):)

]


Re: По-добре така
от Nika на 10.12.2004 @ 15:33:47
(Профил | Изпрати бележка)
Миииииии... донякъде си права. Себеизразявам известна част от себе си, включително и чрез съчинения "поетически" :)))
Питаш накъде по-силна? Как накъде бе, стремя се към богоподобие, хехе... :))) Айде стига, че почнах да дрънкам врели некипелости :-Р

]


Re: По-добре така
от venoi (iliev_ven@abv.bg) на 10.12.2004 @ 14:37:46
(Профил | Изпрати бележка)
Хм-ммм! Броня, а?! Ръчно плетена?! Дали не е в това проблема?! Отдавна вече това се върши само от професионалистите от ВПК! Отиваш, казваш срещу какво кого ще ти трябва броня и те ти я правят.... Но струва скъпо, пък и конкуренцията не спи и веднага прави разни нещица, срещу които тази броня е безсилна.... Пък и миличка, точно срещу това, от което искаш да се предпазиш никога досега не е създавана броня...

Съставките, които описваш.... Изглеждат ми по-подходящи за нещо като хомеопатично лекарство - с много малки дози, но редовно?! Няма да успее да те предпази съвсем, но, току-виж направило по-поносима болката, а?!
В краен случай, винаги има антибиотици, нали!! ::))


Re: По-добре така
от Nika на 13.12.2004 @ 22:17:46
(Профил | Изпрати бележка)
Мислиш, че проблемът е в здравината на бронята? Не ти ли хрумва, че може да е от Силата (която щедро пожелаваш) на въздействието :)

Преминах, без съзнателно да търся лек, през етапа на хомеопатията (подобното се лекува с подобно)... Опитах се да заместя майсторите от ВПК... А в крайният случай не бих приложила антибиотици, а interruptio. Дали ще имам Сила за това?

:)))

]


Re: По-добре така
от kult (kult@abv.bg) на 13.12.2004 @ 22:27:44
(Профил | Изпрати бележка)
дa, по–добре тaкa
знaеш ли, aз тaкa веднъж пожелaх еднa душa
дaли съм я получилa може би никогa нямa дa рaзберa
но не кaзaх нищо, зa дa остaне


Re: По-добре така
от Nika на 13.12.2004 @ 23:08:15
(Профил | Изпрати бележка)
Дали си я получила... попитай душата си, тя знае. Те душите си имат собствен живот и понякога го крият от нас :)))

Благодаря, талантлива и чувств(ител)ена Култ :)

(често си повтарям на ум
"Нaпиши ми (скришом) нещо мъничко, моя любов,
нещо мъничко сaмо зa мене."
И за това най-любимо стихо благодаря)

]