Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 717
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 718

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçêóïëåíèå
ðàçäåë: Íú ÷èñ áúëãÚðñêè
àâòîð: fadul

„Âñå òðÿáâà äà èìà íÿêàêúâ íà÷èí“ – ìèñëåøå Êèðî Êèñåëîòî îò 223-òà êèëèÿ. Îò èçâåñòíî âðåìå èäåÿòà çà áÿãñòâî ñå áå çàãíåçäèëà ïîä ðàèðàíàòà ìó øàïêà è íå ìó äàâàøå ïîêîé. Âÿðíî, áàé Ñòàâðè áåøå ñòðîã, íî ñïðàâåäëèâ, è âñå ïàê æèâîòúò íàâúí ìàìåøå Êèðî ñ õèëÿäèòå ñè èçêóøåíèÿ. Îò ïðèñúäàòà ìó îñòàâàõà îùå 5 ãîäèíè è òðè ìåñåöà – óæàñ!! Îáåùà ñè, ÷å èçëåçå ëè, ïîâå÷å íÿìà äà êðàäå êîìïîòè.

- Òðåòè îòðÿä, èçëèçàé çà ïðîâåðêà – ñòðîãî, íî ñïðàâåäëèâî ïðîãúðìÿ áàðèòîíà íà áàé Ñòàâðè. Êèðî çàñòàíà ÷èííî äî âðàòàòà íà êèëèÿ 223, è áå íàäëåæíî ïðîâåðåí. Êàòî öÿëî, è òîçè çàòâîðíè÷åñêè äåí áåøå ìèíàë ìîíîòîííî, áåçìåòåæíî è íåöåëåóñòðåìåíî. Ñêóêàòà ìîæåøå äà ïîáúðêà âñåêè, äîðè òàêúâ íåèí ïðèÿòåë êàòî Ïåøî Êîìàí÷à îò 203-òà êèëèÿ.
- Èìàòå ÷àñ è ïîëîâèíà, ñëåä êîåòî ãàñÿ îñâåòëåíèåòî – íà áàé Ñòàâðè íå ìó îìðúçâàøå äà ïîâòàðÿ åäíî è ñúùî âñÿêà âå÷åð. Êàê ïúê âåäíúæ íå êàçà, ÷å èìàò äâà ÷àñà...
Êèðî ëåãíà ïî ãðúá íà íàðà, è ñå çàãëåäà â ðåøåòêàòà. Ìèñëèòå ìó ëîâêî ÿ ïðåìèíàõà, ñïóñíàõà ñå íà ïëàöà, è îòòàì - ïðåç ïîðòàëà, áåç äîêóìåíòè è áåç ïðîâåðêà. Äàæå íà èçëèçàíå êàðàóëíèÿò èì îòäàäå ÷åñò. Òîâà íå áåøå ñïðàâåäëèâî – ìèñëèòå ìó áÿõà äàëå÷ ïî-ïðåñòúïíè îò äåëàòà ìó, íî òÿõ íèêîé íå ãè çàòâàðÿøå, ñîðòèðàøå, áðîåøå êàòî îâöå è èì ãàñåøå ëàìïèòå â 10 âå÷åðòà. Àêî íÿêîé äåí îòêðèåõà çàòâîð çà ìèñëè, íåãîâèòå íÿìàøå äà èçëèçàò îò èçîëàòîðà.
Ïî òåëåâèçîðà çàïî÷íà òóðñêè ñåðèàë. Êèðî îáúðíà ãðúá, è ñå çàãëåäà â îëþùåíîòî îãëåäàëî íàä óìèâàëíèêà. Òîêó íàä íåãî äâå õëåáàðêè ïðàâåõà ëþáîâ – òîâà ñå ïîâòàðÿøå ïðåç âñÿêà åäíà îò òåçè ïðîêëåòè 1917 âå÷åðè. À êîëêî îùå òàêèâà ãî î÷àêâàõà...
Èçâåäíúæ äî÷ó òèõ ãëàñåö:
- Èñêàø ëè äà ñå ìàõíåø îò òóê?
- À íå áå! – êàçà Êèðî, è ÷àê òîãàâà çàãðÿ, ÷å íåùî íå å íàðåä. Ñêî÷è, îãëåäà ñå, íî íå âèäÿ íèêîãî. Ìàìêà ìó, ïîáúðêâàì ñå, èçñòåíà êîìïîòåíèÿò ðåöèäèâèñò, è òúêìî äà ñè ëåãíå ÿ âèäÿ: ìàëêà çåëåíà òîï÷èöà, ïúðõàùà ñ êðèëà è ãîòâåùà ñå îòíîâî äà èçïèùè âúïðîñúò ñè.
- Êàêâî ñè òè? – ñëåä ÷åòèðè ãîäèíè è äåâåò ìåñåöà â çàòâîðà, Êèðî áåøå ñòàíàë ðàâíîäóøåí êúì âñè÷êî, äîðè êúì íåùà, êîèòî ïîâå÷åòî õîðà íàðè÷àõà „÷óäî“.
- Àç ñúì ôåÿòà íà áÿãñòâîòî, è ñúì òóê, çà äà òè ïîìîãíà. Ïðèÿòíî ìè å, Ôðèéëà!
- À àç ñúì òðîëåé íîìåð îñåì.
- Íå ñå øåãóâàì. Àêî íå âÿðâàø, ãëåäàé!
Ôðèéëà, èëè êàêòî òàì ñå êàçâàøå, çàìàõíà êúì ðåøåòêàòà, è òÿ èç÷åçíà. Êèðî îáà÷å íå ñå ïðåäàâàøå ëåñíî.
- Òîâà è àç ãî ìîãà. À ìîæåø ëè îùå ñåãà äà ìå èçïðàòèø â Ìàÿìè, ñ âàëèäåí ïàñïîðò è ïàðè â êåø?
Äîêàòî ãî êàæå, âå÷å êðà÷åøå ïî Áèñêåéí áóëåâàðä, à ìîìè÷åòà ïî÷òè áåç áàíñêè ìó íàìèãàõà. „À ñòèãà áå, òîâà å íåâúçìîæíî!“ – êàçà ñè Êèðî, íî âñå ïàê îòâúðíà íà íàìèãàíåòî...È åòî ãî îòíîâî â êèëèÿòà. Ôåÿòà ãî ãëåäàøå ïîáåäîíîñíî, è äîðè íÿêàêñè äðàçíåùî ïîêðîâèòåëñòâåíî.
- Ñåãà âÿðâàø ëè ìè, ÷å ìîãà äà òå èçêàðàì íàâúí?
- Çà ïîëîâèí ìèíóòà è áàáà ìîæå. Èçêàðàé ìå çà ïîñòîÿííî, è ùå òå áëàãîñëàâÿì, äîêàòî ñè æèâà.
Ôðèéëà ïîíå÷è äà êàæå, ÷å ôåèòå íå óìèðàò, íî ñè çàìúë÷à. Ñ îáðàçè êàòî òîçè íå ñè ñòðóâàøå äà âëèçà â ïîäðîáíîñòè.
- Ìîãà è çà ïîñòîÿííî, íî íÿìà äà å áåçïëàòíî. Ùå èçëåçåø îòòóê îùå óòðå, àêî ìå íàó÷èø äà êðàäà êîìïîòè.
Ìàêàð è ëåãíàë, Êèðî çàìàëêî äà ïàäíå. Îùèïà ñå, çàùîòî ïîäîáíà ãëóïîñò íå ìîæåøå äà å ðåàëíîñò. Çàáîëÿ ãî, íî ôåÿòà íå èç÷åçíà.
- Ñàìî îò ëþáîïèòñòâî...çàùî é å íà åäíà ôåÿ äà êðàäå êîìïîòè?
- Çàùîòî...çàùîòî ìè îìðúçíà äà ñúì äîáðà! Îìðúçíà ìè òîçè ñëàäíèêàâ æèâîò, èñêàì äà äà æèâåÿ èñòèíñêè! Èñêàì òðúïêà! Òàçè ñóòðèí ñå ñúáóäèõ è óñòàíîâèõ, ÷å 380 ãîäèíè ñúì ïðàâèëà ñàìî äîáðî, à ñàìàòà àç äîáðî íå ñúì âèäÿëà. Ïðèåìè ãî êàòî ïúðâà êðà÷êà êúì ôåèíñêî ïðîáóæäàíå. Äà íå ìèñëèø, ÷å ñàìî âèå, õîðàòà, èìàò íóæäà îò ïðîìÿíà? Ïëþñ òîâà, äà êðàäåø êîìïîòè ìè ñå ñòðóâà áåçîáèäíî, è ëåñíî ùå ñå îïðàâÿ ñúñ ñúâåñòòà ñè.
- Áåçîáèäíî, áåçîáèäíî, àìà ìè ëåïíàõà äåñåòóíêà çà äâà áóðêàíà ñëèâè.
- Çàáðàâÿø, ÷å ñúì ôåÿ íà áÿãñòâàòà: è äà ìå çàòâîðÿò, ìîãà äà ñè òðúãíà ïî âñÿêî âðåìå.
Îáó÷åíèåòî çàïî÷íà îùå ñúùàòà âå÷åð. Ôðèéëà ñõâàùàøå áúðçî, è îùå íà äåñåòàòà ìèíóòà èçðàáîòè ñàìà ïðèìèòèâåí øïåðö îò ïðú÷èöàòà ñè. Ñëåä ÷àñ âå÷å çíàåøå êàê äà óñòàíîâè äàëè ìàçåòî ñ êîìïîòèòå íå ñå îõðàíÿâà, ïðèìåðíî îò êó÷å, êàê äà ñå äåãèçèðà, çà äà íå ïðåäèçâèêâà ïîäîçðåíèå â îáèòàòåëèòå íà ñúñåäíèòå âèëè, êàê äà ðàçëè÷àâà êà÷åñòâåíàòà çèìíèíà îò áîìáàæà è îùå êóï ïîëåçíè íåùà.
- Ñåãà ùå ìå èçêàðàø ëè? – ïîïèòà Êèðî – íàó÷èõ òå íà âñè÷êî, êîåòî çíàì. Âúâ âàøåòî öàðñòâî íÿìà äà èìà ïî-èçïå÷åíà êðàäëà îò òåá.
Ôðèéëà ñå çàêèñêà ñúâñåì ïî æåíñêè:
- Òúðïåíèå, äðàãè! Ïúðâî ùå íàïðàâÿ åäíà äåìî îáèêîëêà, çà äà ïðîâåðÿ äàëè ñúâåòèòå òè äåéñòâàò. Àêî å òàêà, ñ÷èòàé ñå ñâîáîäåí ÷îâåê.
Êàçà, ìàõíà ñ ïðú÷èöàòà ñè è èç÷åçíà. Êèðî ñå îùèïà çà âòîðè ïúò, è îòíîâî ãî çàáîëÿ.
Íà ñóòðèíòà ñå ñúáóäè îò êðÿñúê íà ãëàðóñ. Îòâîðè î÷è – ëåæåøå íà ñêàëèòå â ñòàðèÿ Ñîçîïîë, ñúâñåì ñâîáîäåí è îáâåòðÿí îò áðèçà. Äâîéêà íóäèñòè ñå ñúâêóïëÿâàõà íà ñúñåäíàòà ñêàëà – ñúâñåì êàòî õëåáàðêèòå â êèëèÿ 223. Êèðî èçòðúïíà îò ðàäîñò – ôåÿòà áåøå èçïúëíèëà îáåùàíèåòî ñè. Åäíà âúëíà ñå ðàçáè òîêó â êðàêàòà ìó è ãî îáëÿ ñúñ ñîëåí äóø. Îïèÿíåí îò ñâîáîäàòà, Êèðî èçêðåùÿ è ñòðåñíà íóäèñòèòå.
- Ôðèééééééäúúúúúúì!
- Íå ìîæà ëè äà èç÷àêàø ìàëêî áå, áðàò÷å? – òðîñíà ñå íóäèñòúò – òàêà ìå ñòðåñíà, ÷å ðàáîòàòà ñå ðàçñúõíà.
- Ïèé Òðèáåñòàí – ïîñúâåòâà ãî Êèðî è ñå çàïúòè êúì ãðàäà.  ãúðäèòå ìó íàïèðàøå ëþáîâ êúì öåëèÿ ñâÿò, êîåòî áåøå ñòðàííî. Ìèíà ïîêðàé íÿêîëêî ìàçåòà, êîèòî íèêîé íå îõðàíÿâàøå, íî äîðè íå ïîìèñëè äà âëåçå è äà ñå „ñàìîîáñëóæè“ – çàïî÷âàøå íà ÷èñòî. Âëåçå â ðåñòîðàíò è ñè ïîðú÷à òåëåøêà ïúðæîëà. Äîêàòî ÷àêàøå ïîðú÷êàòà ñå ñåòè, ÷å íÿìà ïàðè, íî çà âñåêè ñëó÷àé áðúêíà â äæîáà íà ïàíòàëîíà. Âúòðå îòêðè öÿëà ïà÷êà ïåòäåñåòîëåâêè - ÷óäåñàòà íÿìàõà êðàé. Êîãàòî äîéäå ñåðâèòüîðêàòà, ñè ïîðú÷à è äåñåðò – ñìåòàíîâ ñëàäîëåä, îáèëíî ïîëÿò ñ êîìïîò îò ÿãîäè.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 08.09.2014 @ 08:58:10 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Íú ÷èñ áúëãÚðñêè

» Ìàòåðèàëè îò
   fadul

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 43210
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èçêóïëåíèå" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçêóïëåíèå
îò doktora íà 08.09.2014 @ 09:47:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
))))
Ãîò å...î÷àêâàì ïðîäúëæåíèå :)

È ñòèãà ñúñ ñëàäîëåäèòå, òîé äà íå å ìîìè÷åíöå...ïîíå äà ãî ïîëåå ñ ôèíñêè êàïêè õåõ

È äà íå çàáðàâÿìå, ÷å ãîëåìèòå êðàäöè íè óïðàâëÿâàò, à Æàí Âúëæàí íà êàòîðãà, íåëè òàêà...

Íèêîñ,
îò âúíøíàòà êèëèÿ... :)))


Re: Èçêóïëåíèå
îò kasiana íà 08.09.2014 @ 10:45:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Êèðî ëåãíà ïî ãðúá íà íàðà, è ñå çàãëåäà â ðåøåòêàòà. Ìèñëèòå ìó ëîâêî ÿ ïðåìèíàõà, ñïóñíàõà ñå íà ïëàöà, è îòòàì - ïðåç ïîðòàëà, áåç äîêóìåíòè è áåç ïðîâåðêà. Äàæå íà èçëèçàíå êàðàóëíèÿò èì îòäàäå ÷åñò. Òîâà íå áåøå ñïðàâåäëèâî – ìèñëèòå ìó áÿõà äàëå÷ ïî-ïðåñòúïíè îò äåëàòà ìó, íî òÿõ íèêîé íå ãè çàòâàðÿøå, ñîðòèðàøå, áðîåøå êàòî îâöå è èì ãàñåøå ëàìïèòå â 10 âå÷åðòà. Àêî íÿêîé äåí îòêðèåõà çàòâîð çà ìèñëè, íåãîâèòå íÿìàøå äà èçëèçàò îò èçîëàòîðà."

Ìàéñòîðñêè íàïèñàí ðàçêàç!!!!!

È àç î÷àêâàì ïðîäúëæåíèå...

Ïîçäðàâè!!!:)


Re: Èçêóïëåíèå
îò giro íà 08.09.2014 @ 12:25:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
10 ãîäèíè çà äâà áóðêàíà ñëèâîâ êîìïîò å êðàéíî íåäîñòîâåðíî, íî â èçêóñòâîòî õèïåðáîëèòå ñà ðàçðåøåíè :))) å, äðóã áè áèë âúïðîñà, àêî ñàìèòå ñëèâè ñà íÿêàê ïî-òàêà, ïîíåæå, êàêòî è Êèðî çíàå, "æèâîòúò å êîìïîò è âñåêè ñå áîðè çà ñëèâà", â ñëó÷àÿ - çà ôåÿ :)))

Õðóìíà ìè ñëåäíîòî:
"Èçâåñòíî âðåìå ñëåä êàòî èçÿäå ïúðâèÿ ñëàäîëåä íà ñâîáîäà, Êèðî ñòàáèëèçèðà ïîëîæåíèåòî ñè â îáùåñòâîòî. Çàòîâà, êàêòî ñå ïîëàãà íà òàêúâ ÷îâåê, ðàíî ñóòðèí ïèåøå êàôå è ÷åòåøå àêòóàëíàòà ïðåñà. Åäèí äåí ïðî÷åòå, ÷å â ðàéîíà íà äîáðå ïîçíàòîòî ìó âèëíî ñåëèùå èìàëî äúëãà ñåðèÿ èçáåíè êðàæáè, äîñóù èçâúðøåíè ñ íåãîâèÿ ïî÷åðê, íî áåç íèêàêâè ñëåäè - íèòî ïðúñòîâè, íèòî ìèðèñîâè, íèòî òðàñîëîãè÷íè. Òîâà îáúðêàëî ðàçñëåäâàùèòå è Êèðî áèë îáÿâåí çà îáùîäúðæàâíî èçäèðâàíå çà îñúùåñòâÿâàíå íà îïåðàòèâíà áåñåäà ñ íåãî.
"Åååõ, æèâîòúò å õóáàâ, ïîìèñëè ñè Êèðî, à àç ãî ïèëåÿ ñúñ ñëàäîëåäè!". Ïëàòè ñè ñìåòêàòà îò ÷åñòíî íàòðóïàíèÿ áþäæåò è ñëåä íÿêîëêî ïðåñå÷êè ñå ìóøíà â åäíî ìàçå, êîåòî îò ñêîðî ìó ñå óñìèõâàøå ïðèìàìâàùî..."


Re: Èçêóïëåíèå
îò mariq-desislava íà 09.09.2014 @ 15:18:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êëàñåí ðàçñìèâà÷ ñè, òîâà å ñèãóðíî.:)