Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 803
ХуЛитери: 4
Всичко: 807

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСамоучител за милионери
раздел: Хумор и сатира
автор: IGeorgieva

10 топ съвета как да изтеглите милиони

Приложими, проверени в практиката и с незначителни негативни последствия, като например, вероятността да не видите скоро родината си, но вие едва ли изгаряте от желание за това.

1. Необходими са ви мустаци. С тях у нас далеч се стига, още от времето на Алеко. Всъщност, може да минете и без тях и не е от решаващо значение дали сте пълен или слаб, брадясал или гладко избръснат. Ако сте мъж, трябва да изглеждате прилично, а ако сте жена, но нямате необходимите дадености, помислете за някои популярни разкрасителни процедури.
2. Снабдете се със скъп костюм и обувки. Не правете компромиси. По дрехите посрещат, по милионите изпращат.
3. Задължителна е липсата на скрупули. Посипете морала си с нафталин и го скрийте в гардероба за по-добри времена. Сега вашето кредо е „Аз нямам приятели, имам интереси” и благодарете на Чърчил, че ви е дал възможността да перифразирате.
4. Заложете на агентурното минало, но ако ви липсва, можете да минете и с настояще такова. Помнете, че никога не е късно за това – справка - близките години на демокрацията. То ще ви отвори райските порти, а после гарантирано ще забравите за него.
5. Обадете се на приятел ( виж точка 3), по възможност влиятелен или изгряващ политик с визия, и му разкрийте плановете си. Не докрай, разбира се. Две глави мислят по-добре от една. И не забравяйте да уведомите водещия си офицер, ще ви е необходима закрила.
6. Вземете заем и основете собствена банка, едва ли ще е трудно, след като наскоро стана ясно, че банков надзор у нас, на практика, липсва.
7. Привлечете работещи фирми с обещание за големи лихви, ако се чудите кои да са те, проверете списъка с „добри” фирми, размахван от гуверньора на БНБ.
8. Големият момент е настъпил и вие сте собственик на банка със завиден капитал. Ако все още приятелите ви не са се сетили, пуснете няколко материала в пресата срещу банката си. Вложителите ще се паникьосат и без основание ще извият дълги опашки пред вашите клонове. Междувременно можете да се погрижите за вашата сигурност, като напуснете страната. Препоръчваме държава без споразумение за правна взаимопомощ с България.
9. Тегленето не го мислете, ще го извършат хората, на които плащате заплати и обезщетите щедро за неудобството. Имената им после няма да излязат в пресата. Те ще натоварят и чувалите на частния ви самолет.
10. Погрижете се къде и как да съхраните и опазите милионите. Ще се убедите, че това е нелека задача. Тези, които знаят къде сте, ще се опитат да ви предложат интересни и работещи схеми, с които да ги умножите. Мислете 7 пъти, преди да изберете.
Успех!


Публикувано от anonimapokrifoff на 14.07.2014 @ 20:34:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   IGeorgieva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 13


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
323 четения | оценка няма

показвания 47463
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Самоучител за милионери" | Вход | 16 коментара (32 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Самоучител за милионери
от missana на 14.07.2014 @ 20:49:51
(Профил | Изпрати бележка)
Находчиви съвети за забогатяване ни дава авторката. По-нататък бих я помолил да предложи и друга схема за забогатяване, без точката изискваща да ставаме ченгета. Лично аз имам алергия към съответстващата им институция и това ми пречи да се възползвам ефективно от този ценен алгоритъм за забогатяване.
В точка 9 следва да се помисли и за модернизиране на износа на парите - т.е. той да става не само чрез чували, а и чрез трансфери /със заличени следи/ към други банки /вероятно офшорни/. Може би следваше да се добави и точка с номер "0", която да твърди, че първото условие за забогатяване е задължителното прочитане на дадения текст. В една книга на Силвен Руде /озаглавена "Как да успеем в живота"/ имаше точно такава нулева точка.

Поздравление, Ирена! Написала си едно много добро и полезно практическо ръководство за забогатяване.

Пожелавам ти вдъхновена в творчески план седмица и хубаво настроение!

Сърдечно твой: Младен Мисана


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 14.07.2014 @ 21:35:39
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Мисана! Радвам се, че откликна на сатирата ми и обещавам да си помисля за варианти, които не те притесняват. Колкото до точка "0" - благодаря и ще се възползвам, ако се вдъхновя отново в тази посока.:) Желая ти много хубава вечер! Ирена

]


Re: Самоучител за милионери
от GalinaBlanka на 14.07.2014 @ 20:54:07
(Профил | Изпрати бележка)
Нали знаеш, че наръчника "Как да забогатеем бързо" върви в комплект с Наказателния кодекс?:)))
Поздрав!


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 14.07.2014 @ 21:48:36
(Профил | Изпрати бележка)
Е, няма сега да плашим кандидатите ...:) :) :)
Ще го напиша отдолу със шрифт 8!
Поздрав!

]


Re: Самоучител за милионери
от Dimi на 14.07.2014 @ 21:02:48
(Профил | Изпрати бележка)
Издай го в книга и ще имаш милион само от продажби.
Но аз зная, че няма да го направиш.))))))))))
Поздрав!


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 14.07.2014 @ 21:54:52
(Профил | Изпрати бележка)
Трябва да сме готови на всичко, за да помогнем да нуждаещите се!!! :) :) :)
Е, Дими, благодаря ти за доверието!
Хубава вечер!

]


Re: Самоучител за милионери
от Rodenavlotos на 14.07.2014 @ 21:21:48
(Профил | Изпрати бележка)
Актуално и до болка вярно. Извлечена есенцията от най-злободневните теми. Бих се възползвала от тези полезни съвети, ако не бях толкова непрактична. Но съм впечатлена от уменията на автора да познава до тънкост психиката на лошите. За това се иска дълбоко проникновение и наистина талант. Поздрави!


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 14.07.2014 @ 22:23:01
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти много, Светле! Поласкана съм от оценката ти!
И не се притеснявай, разбирам напълно и приветствам тази твоя непрактичност. :))
Хубава вечер и прегръдки!!!

]


Re: Самоучител за милионери
от angar на 14.07.2014 @ 22:28:00
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Впечатлен съм от познаването на темата.
Страхувам се обаче, че упътването е приложимо само в страните от Европейския съюз.
В Китай за такова действие ще го обезглавят на стадиона.
И държавата Израел ако ограби, където и да се скрие, ще го намерят и ликвидират.
Като преди това ще го сграбчат и извият като сюнгер, за да изцедят обратно всичко, което е засмукал.


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 15.07.2014 @ 14:59:34
(Профил | Изпрати бележка)
Съвсем вярно си отбелязал опасните места! И затова Самоучителят е предназначен за нашия пазар :):)!!!

]


Re: Самоучител за милионери
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 15.07.2014 @ 09:13:23
(Профил | Изпрати бележка)
1.а) Освен мустаци ще ви е нужна и влага в искрения поглед. Така будите съчувствие и пораждате искрен порив за съпричастност.


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 15.07.2014 @ 15:18:45
(Профил | Изпрати бележка)
Може, може...списъкът е отворен за предложения...
1. а) Внимание! При сухи очи, по една капка лимонов сок и ще се сдобиете с нужната влажност!
:)

]


Re: Самоучител за милионери
от erka (elokolska@abv.bg) на 15.07.2014 @ 11:06:39
(Профил | Изпрати бележка)
:)...а имаше една Първа Частна Банка навремето ;)

Привет!
Усмихна ми деня!:)


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 15.07.2014 @ 16:40:28
(Профил | Изпрати бележка)
..и пирамиди, и схеми колкото искаш;)
Благодаря ти и хубав ден, Ерка!
:)

]


Re: Самоучител за милионери
от Lucky68 на 15.07.2014 @ 16:48:48
(Профил | Изпрати бележка)
Ако всички ми изпратите по 1евро до края на седмицата, ще ви съобщя невероятна сензация.
Ирена, само с една точка ще обединя твоите десет :)
(хвърлих ти две ръкавици :) )


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 15.07.2014 @ 18:06:00
(Профил | Изпрати бележка)
Добър опит, Lucky, но виждам проблем!
Ти искаш, аз предлагам (безплатни съвети)!!! :):):)

]


Re: Самоучител за милионери
от zebaitel на 15.07.2014 @ 17:06:01
(Профил | Изпрати бележка)
Щяхме да се посмеем, ако всичко не беше отчайващо истинско!

Чудесно си се справила с текущите потоци информация, Ирена!!!

Браво!


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 15.07.2014 @ 18:11:50
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Зеб, за точния поглед върху текста!
Всичко се случва пред очите ни!
Сатирата сякаш се написа сама!

]


Re: Самоучител за милионери
от mamasha на 15.07.2014 @ 21:05:18
(Профил | Изпрати бележка)
Хайде бе, човеко, защо чак сега го публикуваш? Аз откога се опитвам да стана милионер. Ама и Буровите мемоари на помогнаха. Пък то било толкава просто.

Малко ще се озоря с намирането на нафталин, че в последните години по инструкция на ЕС май вече не го произвеждат. Ако ти е останал от соцвремената, прати насам. Все ще стигне за някой друг килограм морал.

Хм, това с агентурното минало или настояще ще е е проблем. Може ли с комсомолско, пионерско и чавдарско. Ще трябва да разровя и тефтерите за някого, когото да набедя за водещ офицер. На млади години имах едно гадже, Щирлиц се викаше. Ама кой го знае къде се е запилял сега.

Да, ще трябва и доста да се потрудя, за да си намеря приятел, влиятелен политик, че си е дилема - от коя партия да бъде. Знам ли кой ще спечели следвашите избори. Ама, нейсе, ще я решим.

И казваш, списъка с добрите фирми "от гуверньора на БНБ". Е, ама как да му вярвам на тоя. Онзи ден каза, че КТБ ще отвори на 21 юли, днеска казва: "Няма да е на 21". Цък, на тоя не му вервам!



А сега - сериозно! Благодаря ти, Ира, за порцията хумор. Беше удоволствие да прочета! Поздравления!

:)))))))



Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 16.07.2014 @ 17:53:25
(Профил | Изпрати бележка)
Нищо сложно няма, а ти без малко да разбиеш стройната ми система на пух и прах. ;)
Благодаря ти за добронамерения и забавен прочит!
Сърдечен поздрав!

]


Re: Самоучител за милионери
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 16.07.2014 @ 20:44:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Актуално, свежо и много готино - браво, Ирен!:)
/ мога ли да го споделя във Фб?/


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 16.07.2014 @ 22:00:17
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечно ти благодаря, Mia! Щастлива съм, че ти хареса!
Удоволствие ще е за мен!
:):):)

]


Re: Самоучител за милионери
от Krasi_Yankova-Zvezdokril на 17.07.2014 @ 22:02:59
(Профил | Изпрати бележка)
Усмихна ме, Ире ;)


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 21.07.2014 @ 21:16:04
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Краси! :)))

]


Re: Самоучител за милионери
от kasiana на 22.07.2014 @ 22:12:48
(Профил | Изпрати бележка)
Актуално, стилно, с познаване в дълбочина темата!!!!!

Поздрави!!!:)


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 22.07.2014 @ 22:26:22
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, мила Каси! Безброй усмивки :))))) за теб!
Хубава вечер!

]


Re: Самоучител за милионери
от doktora на 31.07.2014 @ 10:08:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ирен, направо кефиш с тази аналитичност и тънък английски хумор...Браво!


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 01.08.2014 @ 13:48:18
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Док! Веднага се захващам се с Уди Алън, за да поддържам нивото! :))

]


Re: Самоучител за милионери
от mariniki на 05.08.2014 @ 22:41:36
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
актуално е... ала накрая все някой друг плаща сметката..
споделих с усмивка, Иренче... ама някак тъжна..
а за теб, поздравления..


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 06.08.2014 @ 17:22:22
(Профил | Изпрати бележка)
..да и този някой най-често сме ние..
Благодаря ти, Маги!
:)

]


Re: Самоучител за милионери
от mamontovo_dyrvo на 08.08.2014 @ 19:19:44
(Профил | Изпрати бележка)
Пробвах го! Работи. Благодаря.
/Цв. Василев/


Re: Самоучител за милионери
от IGeorgieva на 08.08.2014 @ 19:50:14
(Профил | Изпрати бележка)
Не мога да повярвам, но добре дошъл в отбора! /Цв. Цветанов/

]